Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >308 T7 (2008-2013)
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 308 HDİ 1.6 AUTO 6R nasıl bilirsiniz ?
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

308 HDİ 1.6 AUTO 6R nasıl bilirsiniz ?

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
BurçUMUL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 295
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BurçUMUL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 308 HDİ 1.6 AUTO 6R nasıl bilirsiniz ?
    Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 08:54
Günaydınlar
 
Eşimin arabasını değiştirmek üzereyim . 2005 model Renault Megane 2 HB Aut. kullanıyoruz şu an . Ancak 308 in 1.6 HDI ve Auto 6R modeliyle ilgileniyorum . 307 lerde de kullanılan 1.6 hdi motorun sorunsuz olduğunu çok kişiden duydum . Ancak auto 6R şanzımanın sarsıntılı olduğu ve gecişlerin oldukca hissedilir olduğunu okudum , bir otomotiv dergisinin yaptığı test sonuçlarından . Buda kafamda soru işaretleri doğurdu .
 
Benim için önemli olan sizin ve kullanıcıların yorumları . Auto 6R şanzımanı  konusunda bilgi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim . Teşekkürler. 
Forever young by my gti
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 09:21
bir arkadaşımız kullnıyor aynı aracı ve çok memnun yakıt konusunda da cok cimri olduğunu duydum . aracın motor sesı nerdeyse yok denecek kadar bende bındım ıcıne ıcerıye hıc ses gırmıyor 
Yukarı Dön
BurçUMUL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 295
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BurçUMUL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 09:54
teşekkürler Emrah . Benim tereddütüm 6r sanzımanın durumu . Duyduklarım önce kullanıp  , test edilmesi sonra alınması yönünde . Diğer geleneksel otomatiklerden farklı diyorlar . Anlamadım nedenini ancak dikkate almak lazım diye düşünüyorum ...
Forever young by my gti
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 10:21

cok yerde toyotadakı mmt sanzumandan daha ıyı oldugunu okudum. auto6r sahsen kullanmadım. ama mmt corolla kullandım. bence gayet guzel ve kullanıslı rahat. bazı onemlı noktaları var. onları bılerek kullandıgınız surece sorun olmayacaktır. oncelıkle durdugunuzda vıtesı bosa almak ve rampada tam otomatık gıbı gaz vererek arabayı kavramada tutmamak gereklı. bırde cok dık rampalarda kalkarken aynı duz vıtes gıbı el frenı yardımı ıle kalkmak gerekırkı hıll holder olunca buna gerek kalmıyor. cunku unutmamak gerekırkı bu sanzumanın kavrama sıstemı bılındık kuru debrıyaj setıdır. duz vıteslı aractada yarım debrıyaj yaptıgınız zaman ne oluyorsa bundada aynı sey oluyor. ben bu tıp sanzumanı cok begendım. kendımde sahıbı olmak ısterımdım...

Yukarı Dön
BurçUMUL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 295
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BurçUMUL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 10:58
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

cok yerde toyotadakı mmt sanzumandan daha ıyı oldugunu okudum. auto6r sahsen kullanmadım. ama mmt corolla kullandım. bence gayet guzel ve kullanıslı rahat. bazı onemlı noktaları var. onları bılerek kullandıgınız surece sorun olmayacaktır. oncelıkle durdugunuzda vıtesı bosa almak ve rampada tam otomatık gıbı gaz vererek arabayı kavramada tutmamak gereklı. bırde cok dık rampalarda kalkarken aynı duz vıtes gıbı el frenı yardımı ıle kalkmak gerekırkı hıll holder olunca buna gerek kalmıyor. cunku unutmamak gerekırkı bu sanzumanın kavrama sıstemı bılındık kuru debrıyaj setıdır. duz vıteslı aractada yarım debrıyaj yaptıgınız zaman ne oluyorsa bundada aynı sey oluyor. ben bu tıp sanzumanı cok begendım. kendımde sahıbı olmak ısterımdım...

Yorumlar için teşekkür ederim . Dediğim gibi arabayı eşim kullanacak onun bu tür unsurlara kullanım esnasında ne kadar dikkat edeceği konusunda garanti veremiyorum Confused . Bayandan temiz araba hesabı anlayacağınız . Ancak test sürüşü yapacak gibi görünüyor durum . Yorumlarınızı beklerim... 
Forever young by my gti
Yukarı Dön
GökhaN Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
KURUCU / ID=1

Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008
Konum: Gaziosmanpaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11676
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GökhaN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 11:12
amcam sıfır 308 auto6r aldı. yaklaşık 5 aydır kullanıyor gayette memnun yakıtta şehir içi 6.5 7 lt civarı gayet güzel araba.
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> www.pejo.com.tr
Yukarı Dön
BurçUMUL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 295
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BurçUMUL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 13:01
Yakıt konusunda özellikle dizel de sorun yok herkezin yorumu olumlu . Ancak şanzıman halen soru işareti .  
Forever young by my gti
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 13:16
soyledıgım gıbı dıkkat edılmesı gereken noktalar goz ardı edılmezse memnun kalacagınızı dusunuyorum... bence gayet zevklı bır sanzuman. belkı hanımına alırsın ama kendın kullanmaktan ona bırakamazsın :DD
Yukarı Dön
GökhaN Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
KURUCU / ID=1

Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008
Konum: Gaziosmanpaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11676
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GökhaN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 13:19
Orjinalini yazan: BurçUMUL BurçUMUL Yazdı:

Yakıt konusunda özellikle dizel de sorun yok herkezin yorumu olumlu . Ancak şanzıman halen soru işareti .  


şanzımandada bişi yok gayet güzel. Bakımını düzgün yaptır. Arabayıda kastırma birşey olmaz kolay kolay.
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> www.pejo.com.tr
Yukarı Dön
BAHTİYAR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
16 - Ekim - 1991

Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 637
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BAHTİYAR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 13:37
toyotanın mmt şanzumanını ben hiç beğenmedim kuzenimin yarisi var araç yokuşta hiç çekmiyor sürekli 1 ve 2 arasında karıştırıyor ve çok sarsıyor  benim 307 den sonra çok kötü gelmişti 307de hiç hissetmiyorsunuz vites  değişimini   308 de 307 de olduğu tork konvektörü yok balatalı kavrama sistemi var doğru düşünüyorsunuz en iyisi test edip içinize sinerse almak ama ben olsam o arabaya o kadar para vermem 37binliraya fluencin tam otamatik benzinlisini alıp tüp taktırırım veya seneye otomatik dizeli geliyor
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 13:53
Orjinalini yazan: 06BAHO 06BAHO Yazdı:

toyotanın mmt şanzumanını ben hiç beğenmedim kuzenimin yarisi var araç yokuşta hiç çekmiyor sürekli 1 ve 2 arasında karıştırıyor ve çok sarsıyor  benim 307 den sonra çok kötü gelmişti 307de hiç hissetmiyorsunuz vites  değişimini   308 de 307 de olduğu tork konvektörü yok balatalı kavrama sistemi var doğru düşünüyorsunuz en iyisi test edip içinize sinerse almak ama ben olsam o arabaya o kadar para vermem 37binliraya fluencin tam otamatik benzinlisini alıp tüp taktırırım veya seneye otomatik dizeli geliyor
 
yarıs ın mmt sı hakkında bırsey dıyeyım. cekmıyor dıye bırsey yok. dızel makıneler zaten 2000 devrın altında gıtmıyor. duz vıteslıde olsa aynı sekılde oluyor 1 e almak zorunda kalıyorsun. buda normal bırsey. yalnız bu cekıs sorunu 1.6 hdı 110 da pek olmaz. cunku hacım daha buyuk oldugundan pek sıkıntı olacagını sanmam ama bırde aracın agırlıgıda soz konusu tabı.
 
neyse yarıse donmek gerekırse o tarz durumlarda manuel e alıp 1 le cıkacaksınız sız ıstedıgınız zaman 2 ye alacaksınız. toyota servısınde bunuda sormustum bu sekılde cevap vermıslerdı. kı ben corolla da kullandım. corolladada aynı motor ve sanzuman var. corolla 200 kg daha agır olmasına ragmen oyle cok matah bır cekıs sorunu yasamadık. mesela ortakoyr servısten cıkıp yukarıya dogru balmumcuya cıkarken dık olarak sag sol yapıyorsunuz. zaten makıne 2000 devrın altında ıyıcene zayıflıyor ıster ıstemez 1 e alıyor. bu cok dogal bırsey. cunku dusuk devırde makıneyı zorlamamak ıcın. o noktalarda manuel kısımda 1 ıle cıkmak gerek.
bırde unutmamak gerekırkı bu araba kuru debrıyajlı. yanı tam olarak bır duz vıtes esasında. otomatık araclarla kıyaslamak dogru olmaz... herkes bunu otomatık sanıyor alıyor ve yanılıyor...
Yukarı Dön
ali öncü Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2010
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1155
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ali öncü Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 14:36

ben kullandım bu şanzımanı oldukca güzel ve çekişide çok güzel motor seside çok çok az. bence güzel bir araç

Yukarı Dön
BurçUMUL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 295
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BurçUMUL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 14:55
Yorumlar için teşekkürler . Deneyip görücez bakalım...
Forever young by my gti
Yukarı Dön
BAHTİYAR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
16 - Ekim - 1991

Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 637
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BAHTİYAR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 22:01
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

Orjinalini yazan: 06BAHO 06BAHO Yazdı:

toyotanın mmt şanzumanını ben hiç beğenmedim kuzenimin yarisi var araç yokuşta hiç çekmiyor sürekli 1 ve 2 arasında karıştırıyor ve çok sarsıyor  benim 307 den sonra çok kötü gelmişti 307de hiç hissetmiyorsunuz vites  değişimini   308 de 307 de olduğu tork konvektörü yok balatalı kavrama sistemi var doğru düşünüyorsunuz en iyisi test edip içinize sinerse almak ama ben olsam o arabaya o kadar para vermem 37binliraya fluencin tam otamatik benzinlisini alıp tüp taktırırım veya seneye otomatik dizeli geliyor
 
yarıs ın mmt sı hakkında bırsey dıyeyım. cekmıyor dıye bırsey yok. dızel makıneler zaten 2000 devrın altında gıtmıyor. duz vıteslıde olsa aynı sekılde oluyor 1 e almak zorunda kalıyorsun. buda normal bırsey. yalnız bu cekıs sorunu 1.6 hdı 110 da pek olmaz. cunku hacım daha buyuk oldugundan pek sıkıntı olacagını sanmam ama bırde aracın agırlıgıda soz konusu tabı.
 
neyse yarıse donmek gerekırse o tarz durumlarda manuel e alıp 1 le cıkacaksınız sız ıstedıgınız zaman 2 ye alacaksınız. toyota servısınde bunuda sormustum bu sekılde cevap vermıslerdı. kı ben corolla da kullandım. corolladada aynı motor ve sanzuman var. corolla 200 kg daha agır olmasına ragmen oyle cok matah bır cekıs sorunu yasamadık. mesela ortakoyr servısten cıkıp yukarıya dogru balmumcuya cıkarken dık olarak sag sol yapıyorsunuz. zaten makıne 2000 devrın altında ıyıcene zayıflıyor ıster ıstemez 1 e alıyor. bu cok dogal bırsey. cunku dusuk devırde makıneyı zorlamamak ıcın. o noktalarda manuel kısımda 1 ıle cıkmak gerek.
bırde unutmamak gerekırkı bu araba kuru debrıyajlı. yanı tam olarak bır duz vıtes esasında. otomatık araclarla kıyaslamak dogru olmaz... herkes bunu otomatık sanıyor alıyor ve yanılıyor...
cecoli hocam corallanınkini de ben bilmem  ama fiatın fiorıno modelinin 6ileri triptoniğini kullandım otomatiğe çok yakındı ama bu yarıs de çok sarsıntı var değişimlerde belki arabada sorun vardır ama 20 binde birde yarıs benzinli ama çok ekonomikmiş kuzenin 100kmde şehiriçi 6.5- 7 litre yaktığını söylemişti

Düzenleyen 06BAHO - 10 Aralık 2010 Saat 22:03
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL.
Yukarı Dön
eneslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 231
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı eneslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 22:09
Orjinalini yazan: BurçUMUL BurçUMUL Yazdı:

Günaydınlar
 
Eşimin arabasını değiştirmek üzereyim . 2005 model Renault Megane 2 HB Aut. kullanıyoruz şu an . Ancak 308 in 1.6 HDI ve Auto 6R modeliyle ilgileniyorum . 307 lerde de kullanılan 1.6 hdi motorun sorunsuz olduğunu çok kişiden duydum . Ancak auto 6R şanzımanın sarsıntılı olduğu ve gecişlerin oldukca hissedilir olduğunu okudum , bir otomotiv dergisinin yaptığı test sonuçlarından . Buda kafamda soru işaretleri doğurdu .
 
Benim için önemli olan sizin ve kullanıcıların yorumları . Auto 6R şanzımanı  konusunda bilgi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim . Teşekkürler. 

308 1,6 HDI Auto 6R  aracı  ben test ettim hatta bir kaç defa etttim. HDI gerçekten çok performanslı ve ultra ekonomik bir motor şahsen 407 aracımızda kullanıyoruz .  308 için ise  yakıt olarak ekonomik fakat vites geçişlerini hissettiriyor  şöyle bir öne eğimleniyorsunuz . Eğer gaza hafif yüklenirseniz bunu daha fazla , kuvvetli yüklenirseniz daha az hissediyorsunuz . Birde düşük viteslerde biraz daha hissediliyor yüksek vites geçişlerine göre . S düğmesi ise  ( roketleme , yüksek devir ) araç gercekten cok iyi kaçıyor yani bir sollamada sizi yarı yolda kesinlikle bırakmaz . Düz vites gibi kullanabilirsiniz .. Direksiyondna geçişler ise tercih meselesi aynı şeyleri söyleyebilirim.  Alınırmı derseniz eğer bana göre alınır çünkü bir kere otomatik rahatlığı var artı 6 ileri şanzıman var (İstanbul Trafiği )   yani vites geçişlerini göz ardı ederim bu durumda. DGS şanzımanla kıyaslamazsanız içinize siner :)  Yinede siz mutlaka test ediniz  herkezin yorumu farklıdır ;) Hayırlı olsun şimdiden.. 
Enes

( Peugeot 307 Comfort Technoplus 1.6 110 PS Benzin + Lpg 2006/2 (makyaj))

Yukarı Dön
phaselispa Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
23 - Nisan - 1986

Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 279
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı phaselispa Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 22:58
valla bende kullandım tıkır tıkır vites geçişlerinde bekleme yok sarsma yok. üstelik performanslı kullandım bana mısın demedi
2005 PEUGEOT 206 FELİNE 1.4 HDİ

Dahi anlamıdaki de ayrı yazılır

Alex "De" Souza
Yukarı Dön
drakman Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1976

Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2011
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 154
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı drakman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2012 Saat 23:19

Yahu bende kullandım harika bir araç, Arkadaşlar test aracı olarak kullandım. 2 defada arkadaşımın aracını kullandım yani toplam 3 farklı Auto 6R 308 kullandım. Bu bahsedilenlerin hiçbirisi yok. Sessiz, vites değişimleri yumuşak sarsma yok, yakıt cimrisi bir araç. 90 bini geçenler var ufak tefek her araçta olacak küçük sorunlar var. Yani internette okuduklarıma hayret ediyorum doğrusu. Gönül rahatlığı ile alabileceğiniz bir araç.

PEUGEOT 3008 ALLURE ETG6(FULL) DİZEL+OTOM.
Yukarı Dön
drakman Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1976

Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2011
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 154
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı drakman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 22:31
Yukarıdaki mesajı yazan benim, 15 gün kadar önce Peugeot 308 Dizel Auto6R aldım. Kullanıyorum ve çok memnunum sizede kesinlikle tavsiye ederim. Çok iktisatlı bildiğiniz üzere yakıt rekoru kırdığı her ülkede tescillenmiş durumda ve bu performansını düşürmüyor. Çok kısa sürede zorlanmadan 150 km hıza çıkıyorum seri bir araç, ayrıca sınıfının en geniş iç hacmine sahip bir otomobil. İçine oturunca segmentindeki diğer araçlara göre yüksekte oturuyorsunuz Crossover havasıda verilmiş. 16" boyutundaki lastikleride minibüs lastiği büyüklüğünde buda 308'e güçlü bir hava veriyor. Şiddetle tavsiye ederim.   
PEUGEOT 3008 ALLURE ETG6(FULL) DİZEL+OTOM.
Yukarı Dön
Seramana Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 63
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Seramana Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2012 Saat 01:35
Şehir içi tüketim 6.1 
Herkes güzel şeyler yazmış bende kötü taraflarını yazayım.
Açık konuşayım bir daha Auto6R almam. Manuel kullanırım daha iyi. Otomatik vites diye almayın pişman olursunuz. Unutmayın bu şanzuman yönlendirilmiş düz vitesdir. Vites geçişlerinide hissedersiniz. zaman zaman gürültü yapar. zaman zaman pis sarsar aha şanzuman düştü dersiniz. 2 den 1 e düşerken zangırdar vs. vs.

46000 kmdir kullanıyorum. 2 kez şanzuman alıştırması yapıldı. sanırım 3ncüde volanı yakmış olacağım. 

Gayet dikkatli kullanıyorum. Bütün kurallarına isteklerine uyuyorum. Çok narin bir şanzumandır. Bilmeyenin ellerinde 15000 kmde dağılır.
Ayrıca son servise gittiğimde 12000 km de olan bir aracın debriyaj seti garantiden değişiyordu.
Bunlar şanzuman şimdi sıra geldi diğer eksilerine.

Cam tavan alırsanız güneşlikler cam tavanın çerçevesine vuruor sürekli titreşim yapıyor. sinirimden güneşliği kırmıştım. 

Çok kolay jant yamultur balans tutmaz.

her 2 308 den 1 inin salıncak burçları değişir.

Frenleri çok iyidir ama 20 25 binde bitirir.Millet 50bin gider nasıl gider anlamam.

Bu kadar çukurda gürültülü bir araba başka yok. Chevrolet cruise lar bile bu arabadan daha sessiz.
Özellikle arkada bomba patlamış gibi oluyor.

Tüm bunların yönünde artıları bu eksileri götürüyor. Geçen sene 308 im ile kaza yaptım. Düz vites 90hp idi. Pert oldu. Gittim tekrar 308 aldım Auto6R 112hp. 

Yine 308 alırım ama düz şanzuman alırım. Tercihinize göre tabikide. 
Auto6R cidden benim midemi bulandırıyor.



2011 Alp Beyaz 308 1.6 HDI Auto6R Premium Plus
Yukarı Dön
Serkan Açılır Kutu Gör
5. Vites
5. Vites


Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Serkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2012 Saat 01:49
Hocam 2010 mayıs çıkışlı 308'imize dün bakım yaptırdık 35.000 km'de fren balataları kontrol edildi ve yarı seviyede denildi, bizimkide 50 bin gideceği kesin.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 6661 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 430 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 560 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 320 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5095 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 589 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 385 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 647 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 239 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 548 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 754 1 Altann
konu icon motor yağ damlatma, yanık kokusu ve kaputtan duman son mesaja git 2257 0 Bayer
konu icon 206 XT elektriksel problemler son mesaja git 1014 0 AtomAdnan
konu icon Türk Askeri Çanakkale'de - Serdar Yıldırım son mesaja git 5569 5 Serdar102
konu icon Yağ Seviyesini Ayarlayın Uyarısı son mesaja git 4805 1 torekV
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2034 0 peugeot301
konu icon ABS VE KAYGAN YOL UYARISI son mesaja git 507 0 samizel
konu icon seyir sırasında gaz kesme (Dizel) son mesaja git 2188 1 heavyburak26
konu icon 408 GT KOLTUK ISITMA PROBLEMİ son mesaja git 37300 2 elbir55
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Burak307xsi 1
Saido26 1
Ahmet2341 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English