![]() |
|
triger değişimi? |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
ali öncü ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2010 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 29 Kasım 2010 Saat 15:29 |
bu gün 2003 model dizel 206ım için servise gitdim. ankara tek otoyu ercih etdim direk peugeota bağlı çalışıyorlar diye.indirimden faydalanıp trigerimi ve bakımını yaptırmak istedim ancak servis yetkilisi peugeot araçların trigeri 180binde değişiyor dedi. (kurudum kaldım) 4 yıl yada 60bin km dolunca değilmi dedim hayır dedi,benzinli araçlarımızda 80binde dizellerde 180binde. benmi yanlış anladım acaba diye tekrar sordum ama 180bin dedi. bu bilgiden sonra fiyatları öğreneyim dedim. triger normal bakımlarla beraber 950 dedi indirim ilede 700 civarı tutuyormuş. tabiyki yaptırmadım ve 180 olayınada güvenmeyip 115bin kmde olan aracımın trigeri ve bakımlarını perşembe günü sanayide yaptırcam tahmini 400 lira gibide bir fiyat tutucak. bakalım forumdaki arkadaşlar bu duruma ne diycekler?
|
|
![]() |
|
selfat8 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
180 bin km de yada 5 yılda bir degişir hangisi önce gelirse
benim arac 1.6 benzinli 80 bin km de degiştirdim triger set + devirdaim + antifiriz + işcilik = 320 tl verdim
|
|
![]() |
|
ali öncü ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2010 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ben işimi garantiye almak için bu hafta yaptırıcam. siz oldukca iyi fiyata yaptırmışsınız |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kardeş şunu unutmamak lazım hangi servise gidersen nerde yaptırısan yaptır hiçbir zaman fabrika çıkışı gibi olmaz olamaz yeni taktırdığınında garantisi yok ama hiçbir aracada 180 bine kadar dayanmaz o serviss saçmalamış pejo öyle diyor ama değiştirmekte fayda var ayrıca o servis için iyi demiyorlar bence gitme oraya tepki koyun biraz arkadaşlar beğenmediniz servise daha gitmeyin hele büyük şehirlerde bisürü servis var 900 tl nedemek yaa saçmalığa bak kardeşim
|
|
![]() |
|
ali öncü ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2010 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bence kimse servise gitmese servislerde bu fiyatı çekemezler. bu gün tek otonun servisi fulldü para vermeye bayılıyolar galiba
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
millet zaten anlasa hayatta para vermez öyle yerlere resmen para tuzağı milletimiz servislerdeki insaları uzay dan gelen bilim adamı sanıyor ne derlerse hemen inanıyor bizim insanımıza müstehaktır bence
|
|
![]() |
|
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kardes dogru soylemisler 1.4 hdi 1.6 hdi 1.4tdci 1.6 tdci motorlarin triger kayisina kullanim durumuna gore 180 bin km yada 10 yil ile 240bin km 10 yil garanti veriyorlar sert kullaniyorsan 180b ne kadar goturur benin 2002 ford 130 binde gecenlerde kontrol ettim en ufak yipranma yok ha paran coksa degirtir
arkadaslar bu konu baska bir forumdan alintidir otomobil ureticilerinin verdikleri tiriger degisim zamanlari siz yinede son ana kadar beklemeyin ans yil demek Peugeot et Citroën Moteur TU 98 e kadar (1.0, 1.1, 1.4, 1.6) ===> 80000 kms ou 5 ans Moteur TU 98 den sonra (1.0, 1.1, 1.4, 1.6) ===> 120000 kms ou 5 ans Moteur TUD3 (1.4 D) ===> 80000 kms ou 5 ans Moteur TUD5 (1.5 D) ===> 120000 kms ou 5 ans Moteur XU 8 soupapes (1.6, 1.8, 1.9, 2.0) ===> 80000 kms ou 5 ans Moteur XU 16 soupapes jusque 96 (1.9, 2.0) ===> 80000 kms ou 5 ans Moteur XU 8 soupapes à partir de 96 (2.0) ===> 120000 kms ou 5 ans Moteur XU 16 soupapes à partir de 96 (1.8, 2.0)===> 120000 kms ou 5 ans Moteur XUD jusque 01/94 (1.8D, 1.9D, 2.1D)** ===> 80000 kms ou 5 ans Moteur XUD à partir de 01/94 (1.8D, 1.9D, 2.1D)** ===> 120000 kms ou 5 ans * 306 1.9 TD: DJ et DK (2.5D) ===> 120000 kms ou 5 ans Moteur EW (1.8, 2.0, 2.2)===> 120000 kms ou 5 ans Moteur DW8 (1.9D) ===> 120000 kms ou 5 ans Moteur DW10 et DW12 (2.0 HDi et 2.2 HDi) ===> 160000 kms ou 5 ans Moteur ES9J4 (V6 3.0) ===> 160000 kms ou 5 ans Moteur DV (1.4 HDi et 1.6 HDi) ===> 240000 kms ou 10 ans Moteur DT17 (V6 HDi) ===> 240000 kms ou 10 ans Prix du kit distribution pour moteur XU, XUD, DW chez PSA: 130? + 4H de MO environ pour XUD, DW et XU 16S ou 2.5H environ pour XU 8S * Citroën préconise 10 ans sur certains de ses moteurs. Peugeot préconise 5 ans, j'ai préféré prendre la durée de vie la plus faible ![]() ¤ Volkswagen et Audi et Seat et Skoda 1.9 TDi sans injecteurs-pompes ** ===> 90000 kms ou 5 ans ** Photo-reportage sur Audi A4 1.9 TDi: 1.9 TDi avec injecteurs-pompes ===> 60000 ou 90000 kms ou 5 ans (dans ce cas précis, il vaut mieux voir auprés de VW car il y a 2 modéles de moteur) 1.9 TD ===> Utilisation intensive = 60000 kms ou 5 ans Utilisation mixte = 90000 kms ou 5 ans Uilisation autoroutiére = 120000 kms ou 5 ans Moteur GN (1.05) ===> 60000 kms ou 5 ans Moteur HK (1.3) ===> 60000 kms ou 5 ans Moteur EZ (1.6) ===> 60000 kms ou 5 ans Moteur EV (1.8) ===> 60000 kms ou 5 ans 1.4 TDi 3 cyl ===> 90000 kms Audi A2 1.4 16V ===> Aucune périodicité de remplacement (1er contrôle à 90000 kms puis tous les 30000 kms) Audi A3 à partir de 97 1.6 16V ===> Aucune périodicité de remplacement 1,8 l/1,8 l turbo 20V sauf S3 ===> 180 000 kms S3 1,8 l 20V turbo jusqu'au millésime 2000 ===> 180 000 kms S3 1,8 l 20V turbo à partir du millésime 2001 ===> 120 000 kms Moteurs TDI jusqu'au millésime 1999 ===> 60 000 kms Moteurs TDI à partir du millésime 2000 jusqu'au millésime 2001 ===> 90000 kms Moteurs TDI à partir du millésime 2002 ===> 120 000 kms Moteurs TDI injecteurs-pompes ===> 90 000 kms Audi TT à partir de 99 1.8 20V turbo 180 ch et 225 ch ===> 180000 kms Audi TT à partir de 01 1.8 20V turbo 225 ch ===> 120000 kms Audi 80 de 87 à 92 4 cylindres 8V ===> 120000 kms 5 cylindres (2.2 turbo et 2.3) ===> 120000 kms Moteurs à essence V6 12V (2,6 l/2,8 l) ===> Aucune périodicité de remplacement Moteurs TDI jusqu'au millésime 1999 ===> 90 000 kms Renault 1.9 dTi (F9Q) ===> 75000 kms ou 5 ans 1.2 (D7F) ===> 120000 kms ou 5 ans 2.1D (J8S) ** ===> 120000 kms ou 5 ans ** Photo-reportage sur Espace 2.1 TD: 2.2D (G8T) ===> 120000 kms ou 5 ans 1.9 dCi ===> 120000 kms ou 5 ans 2.2 dCi (G9T) ===> 120000 kms ou 5 ans 1.6L 16V K4M et 1.4L 16V K4J ** ===> 120.000 kms ou 5 ans ** Photo-reportage sur Clio et mégane: 1.9 d et dT (F8Q) ===> 120000 kms ou 5 ans 1.6L 8s (K7M) ===> 120000km ou 5ans Opel Essence 4 cylindres ===> 60000 kms ou 4 ans Diesel Isuzu ===> 120000 kms ou 8 ans 2.0 DI et DTI ===> chaîne de distribution sans préconisation de remplacement. Fiat 1.7 TD 60 et 70 ===> 105000 kms ou 5 ans 1.9 TD 75 et 100 ===> 105000 kms ou 5 ans 2.0 JTD (DW10) ===> 160000 kms ou 5 ans Punto 55 S (1.1 essence)** ===> 80000 kms ou 5 ans Ford 1250 16V ===> 150000 kms ou 10 ans 1.8 TDDi ===> 150000 kms ou 10 ans Moteurs DV (1.4 TDCi et 1.6 TDCi) ===> 240000 kms ou 10 ans 1.8D et TD 97 den once (moteurs RTK ou RTJ)** ===> 60000 kms ou 5 ans Fiesta 1.8D 1.8D et TD 97 den sonra (moteurs Endura DE) ===> 105000 kms ou 5 ans 1.6 Zetec ===> 120000 kms ou 10 ans Fiesta XR2I (1.8) ===> 90000 kms ou 5 ans Toyota Moteur 5SFE (2.2) jusque 96 ===> 100000 kms ou 5 ans Moteur 5SFE (2.2) depuis 96 ===> 90000 kms ou 5 ans Moteur 3VZFE (V6 3.0) jusque 96 ===> 100000 kms ou 5 ans Moteur 4AFE (1.6) ===> 100000 kms ou 5 ans Moteur 1N (1.5D) ==> 100000 kms ou 5 ans Moteur 1.3 (monté sur Starlet) année 97-98 ===> 150.000 km ou 10 ans Starlet 1L 54 ch de 85 à 89 ===> 100000 kms ou 5 ans Honda Moteur D16Y7 (1.6) ===> 100000 kms ou 5 ans Moteur B16A2 (1.6 160ch VTEC) ===> 100000km ou 5 ans Mercedes sadece zincir bulunmakta Uniquement des chaînes de distribution sur ces modéles BMW sadece zincir bulunmakta Uniquement des chaînes de distribution sur ces modéles sauf (trés) rares exceptions Porsche Porsche 944 (L, Turbo, S, S2) ===> 80000 km ou tous les 5 ans Mitsubishi 2.0 TD ===> 80000 kms ou 5 ans Alfa Roméo Tous moteurs essence * ===> 120000 ou 5 ans |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
dbmaster ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2010 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
400 tl de cok ben 307 hdı 110 hp lık aracın trıgerı işçilikle 200 liraya degıstırttım
|
|
2006 307 HDI 110 HP Premium... (MR T.)
|
|
![]() |
|
selfat8 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yannızca kayışımı degişdin |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |