![]() |
|
yay problemi... |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
canberk ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Kasım 2009 Konum: kıbrıs/girne Durum: Aktif Değil Mesajlar: 156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 26 Ağustos 2010 Saat 17:39 |
selam arkadaşlar küçük bir problemim war sizlere danışıyım dedim yaklaşık 6 ay önce aracıma 3.5cm lik apex yay taktırdım arka torsyonlarıda biraz indirttibundan 3 ay öncede küçük bir kaza geçirdim kazada aracın sağ ön amortisörü değişti bende internet üzeriden aldım amotisörü taktıktan sonra sağ tarafın daha yüksekte durduğunu gördük usta yeni olduğu için dedi ama herhangi bir düzelme yok ve araç bozuk yollarda çok kötü aşırı derecede konforsuz resmen zıplıyo herhangi bir bilgisi olan arkadaş warsa bana yardımcı olsun acaba problem amortisörde mi yoksa yayları orjinalleriyle değiştirmeli miyim?
Düzenleyen H-a-d-i - 27 Ağustos 2010 Saat 09:15 |
|
SİYAH 206 GTİ
1985/KARABÜK CAN BERK GÜVEN |
|
![]() |
|
enverce ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Ağustos 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O problem bende de var. en ufak yol bozukluğunda araba zıplıyo. Bende ne yapacağımı henüz düşünmüş değilim. Ama eskiden GTI kullanan eniştem bana illa orjinal yaylarını taktır tadına doyamazsın diyo. Kimi arkadaşta sakın taktırma yüksek hızda arabayı durduramazsın savurur araç diyo. Çelişkideyim bende..
|
|
![]() |
|
canberk ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Kasım 2009 Konum: kıbrıs/girne Durum: Aktif Değil Mesajlar: 156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ya bende son çağre orjinallere dönmeyi düşünüyorum kararsızım
|
|
SİYAH 206 GTİ
1985/KARABÜK CAN BERK GÜVEN |
|
![]() |
|
voodoo ![]() 2. Vites ![]() ![]() 04 - Mart - 1984 Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2010 Konum: Antwerpen Durum: Aktif Değil Mesajlar: 598 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yayi degisen amortisor gidik heralde,bikez daha baktir..
|
|
2001 206
2.0 GTI Antwerpen |
|
![]() |
|
HakanGokdemir ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Temmuz 2008 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2476 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı HakanGokdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Spor yay ın özelliği sert olması. Bu yüzden konfordan ödün vermen gerekiyor fakat amörtisöre birşey söyleyemiyeceğim acaba orjinal değilmiydi yada montajdamı bir kusur oldu? |
|
Hakan GÖKDEMİR
0 533 215 8019 Pendik / İSTANBUL 26.08.1980 A RH + Kardeş zorunlu dosttur, Dost seçilmiş kardeştir... |
|
![]() |
|
master ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aslında bu tarz ürünlerin sağlı sollu aynı anda değişirilmesi önerilir. (amatisöt, rot başları kolları gibi) Değişmeyen amartisötün zamanla -eskimesinden sebep- böyle bir şey yapması mantığa ters gelmiyor. Düzenleyen master - 27 Ağustos 2010 Saat 01:31 |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |