![]() |
|
307 Hakkında Genel Sorum Var ? |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2010 Saat 15:06 |
|
Merhabalar Bende Peugeot 307 1.6 Comfort 90 Hp Yeni kasa 2007 model bir prenses var. merak ettiğim ise lastikler patladığında uyarı verirmi yolda ? yada basınçlarında bir değişiklik olduğu zaman ? ve bu araçtaki toplamda ne gibi özellikler var söylebilirmisiniz ? hala tam olarak bilmiyorum ?
Düzenleyen H-a-d-i - 08 Ağustos 2010 Saat 17:21 |
||
![]() |
||
individual ![]() 2. Vites ![]() ![]() 23 - Ocak - 1982 Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2008 Konum: kartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 996 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı individual
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
selamlar
lastik basınç uyarısı sadece (Türkiye için geçerli) makyajlı kasa premium modelinde , opsiyon olarak satın alınan techno paket içinde var.
techno pakette ayrıca xenon far , far yıkama sistemi ve bluetoth özelliğide var.
|
||
![]() |
||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Peki 307 Comfort paket yeni kasa 2007 model içinde hangi özellikler var şuan ?
|
||
![]() |
||
Bahadir ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2010 Konum: Edirne Durum: Aktif Değil Mesajlar: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Peugeot 307 1.6 HDI Comfort
Peugeot'nun kompakt sınıftaki modeli 307, gösterdiği satış başarısıyla her geçen gün firma tarihinde önemli bir yere doğru tırmanıyor. İlk olarak 2001 yılında tanıtılan otomobil, 2005 baharında makyajlandı. 1.4 litre 88 HP, 1.6 litre 109 HP, 2.0 litre 140 HP olmak üzere üç benzinli, 1.6 litre 90 HP, 1.6 litre 110 HP ve 2.0 litre 136 HP olmak üzere üç de dizel motorla üretilen otomobilin teste konuk olan 90 HP'lik versiyonu ülkemize yeni ithal edilmeye başlandı. Karoser, iç mekan İlkbaharda makyaj operasyonundan geçirilerek çizgisi 407'ye yakınlaştırılan 307, beşinci üretim yılına tazelenmiş olarak başladı. Burun yapısı 407'ye benzeyen berrak camlı şişkin farlar, büyük hava girişli yeni tip tampon ve ona entegre kromajlı çerçeveye sahip sis farlarıyla yenilenen, aslanlı logosu da daha belirginleştirilen 307'nin kuyruk tasarımındaysa aydınlatma grubunun deseni elden geçirilmişti. Verdiği genişlik hissi ve kullanışlılığıyla beğeni toplayan kabindeyse temel kumandalar yerlerini koruyor. Motor, performans Günümüzde Peugeot, Citroen, Ford ve Volvo tarafından onlarca modelde kullanılan motor, turbo basıncı ve elektronik işletim yazılımına göre belirlenebilen 90 ve 110 HP'lik iki güç seviyesine sahip. İki motor versiyonu arasındaki farkları karşılaştırırsak, 90 HP'lik versiyonda hem maksimum tork, aynı devirde olmak üzere 215 Nm, hem de turbo basıncını anlık olarak arttıran overboost özelliği yok. Bu eksikliklerin götürdükleri ilk hızlanmalarda, örneğin 0-100 km/s hızlanmada 1.0 sn gibi önemsiz görünen bir değerse de (1.0 sn sportif bir otomobilde önemli olabilir ama 307 HDI ekonomi amaçlı kullanılan bir araç olduğundan önemsenmeyebilir) özellikle ara hızlanmalarda 2.0, hatta 3.0 sn'ye kadar fark yaratabiliyor. Testimizde 90 HP'lik versiyonla 0-100 km/s hızlanma değerini 11.7 sn olarak belirlememize karşın 2004 yılında 110 HP'lik 307 1.6 HDI'la yaptığımız ölçümlerde 0-100 km/s hızlanma değerini 10.7 sn olarak saptamıştık. 60-100 km/s ara hızlanma ölçümünde 10.3 sn'ye karşılık 8.3 sn, 80-120 km/s ölçümünde de 14.6 sn'ye karşılık 11.6 sn'lik değerler söz konusu. Güç ve tork eksiğiyle düşen canlılık ve son hıza ulaşma sıkıntısı da sürüşteki diğer kayıplar. Gerçekten de hantallık hissettirmese de etkileyici bir canlılık sezilmiyor. 90 HP'lik versiyon silahları sınırlanmış bir ordu gibi. Kullanım, konfor Makyaj çalışmasında süspansiyon özelliklerinde herhangi bir değişiklik yapılmayan 307, mantıklı sürüş koşullarında bilindik güven verici, stabil ve konforlu karakterinden farklı bir görüntü çizmiyor. Orta sertlikteki süspansiyonun 65 yanaklı lastiklerle yaptığı işbirliğiyle sağladığı konforsa bu sınıftaki bir araçla ilgili yüksek beklentiler kurmayan herkesi tatmin edebilecek düzeyde. Sonuç Makyajlanan 307'nin yıllardır alışılmış kullanışlılık özellikleri ve artısıyla eksisiyle kalite düzeyine eklenmiş ekonomik motor seçeneği anlamına gelen bu motor versiyonu sakin kullanıcıların tercihini bekliyor. Baz donanım ABS, AFU, elektronik fren gücü dağıtıcısı, sürücü, yolcu, yan ve perde havayastıkları, aktif ayak koruma sistemi, ön sis farları, ani frende otomatik yanan flaşörler, aktif gergili ön ve arka emniyet kemerleri, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer, yol bilgisayarı, yükseklik ve derinlik ayarlı hidrolik direksiyon, manuel klima, direksiyondan kumandalı radyo/CD çalar, elektrik kumandalı ayna ve camlar. |
||
Peugeot Araç Kullanmak Bir Keyiftir...
Marka : Peugeot 307 XT Premium. Model : 2004. Renk : Gece Mavisi. Motor : 1.6. HP : 110 |
||
![]() |
||
Bahadir ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2010 Konum: Edirne Durum: Aktif Değil Mesajlar: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Peugeot 307 1.6 HDI Comfort Teknik veriler Yerleşim Önde enlemesine Supap/eksantrik sayısı 8/2 Motor hacmi 1560 cc Maksimum güç 90 HP-4000 d/d Maksimum tork 215 Nm-1750 d/d Son hız 179 km/s Şanzıman 5 ileri manuel Şanzıman oranları 1-3.46, 2-1.89, 3-1.15, 4-0.82, 5-0.66, geri: 3.33 Son dişli oranı 3.79:1 Aktarma Önden çekiş Frenler (ön/arka) Hava kanallı disk/disk Lastikler 195/65 R15 Tüketim (fab. ver.) 4.3/4.9/6.1 lt/100 km Depo kapasitesi 60 lt Dönüş çapı 11.1 m Boş ağırlık 1231 kg Bagaj hacmi 340/1330 lt Hızlanma 0-100 km/s 11.7 sn 0-130 km/s 22.2 sn 0-400 m 18.0 sn Ara hızlanma 80-120 km/s (5. viteste) 14.6 sn Tüketim İç gürültü (dB(A)) 50 km/s 60 100 km/s 66 130 km/s 68 Fren mesafesi 39 m Ölçüler Genişlik 1746 Yükseklik 1510 Aks mesafesi 2608 Artı Özellikler Eksi Özellikler |
||
Peugeot Araç Kullanmak Bir Keyiftir...
Marka : Peugeot 307 XT Premium. Model : 2004. Renk : Gece Mavisi. Motor : 1.6. HP : 110 |
||
![]() |
||
Bahadir ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2010 Konum: Edirne Durum: Aktif Değil Mesajlar: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bulabildiklerim Bunlar Arkadaşım Umarım işine Yarar.
|
||
Peugeot Araç Kullanmak Bir Keyiftir...
Marka : Peugeot 307 XT Premium. Model : 2004. Renk : Gece Mavisi. Motor : 1.6. HP : 110 |
||
![]() |
||
Bahadir ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2010 Konum: Edirne Durum: Aktif Değil Mesajlar: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Merak Eden Arkadaş Geldiğinde Cevap Yazıldığını Görsün Diye Konuyu Yukarıya Taşıyorum.
|
||
Peugeot Araç Kullanmak Bir Keyiftir...
Marka : Peugeot 307 XT Premium. Model : 2004. Renk : Gece Mavisi. Motor : 1.6. HP : 110 |
||
![]() |
||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Çok Teşekkür ederim Bahadır yardımların için gerçtek çok güzel oldu bu bende böyle bir açıklama bekliyordum çok sağol ya =) yanlız bu aktif gergi sistemi bizde varmı gerçekten ya ??? iyimiş =)
|
||
![]() |
||
Bahadir ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2010 Konum: Edirne Durum: Aktif Değil Mesajlar: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Evet Mevcut. :) Yardımcı Olabilidiysem Ne Mutlu Bana. :) |
||
Peugeot Araç Kullanmak Bir Keyiftir...
Marka : Peugeot 307 XT Premium. Model : 2004. Renk : Gece Mavisi. Motor : 1.6. HP : 110 |
||
![]() |
||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |