merhaba arkadaşlar..
bende saxo 1.4i tek kapı arac var 95 binde aldım suanda 101binde
arabayı aldıgımda muayeneden yeni cıkmıstı frenleri fln lastikleri iyidi motoruna baktırdık usta cok övdu falan ama triger deişmemiş hic trigeri deiştirin ve baskıyı yenileyn demişti usta.
smdi ben aracı aldıktan 2 bin km sonra
triger kayısı
yag ve yag filtresi total 10w 40 sentetikmi yarı sentetikmi ne yag kondu
benzin filtresi
hava filtresi
bujiler ve buji kablolarını deiştirttim.
ondan sonra arabada benzin az kaldıgında yokusta stop ediyordu tekliyordu falan benzin pompasını degiştirdim azaldı ama yine cok az kaldıgında tekliyor heralde bu arabada pompa dizaynı ole
ben arabayı bagdat caddesinin ara sokagında hızımı alamadım kaldırımdaki mantara carptım.
lastik patladı stepneyi taktık
cukurlu bir yoldan on takımlardan ve direksiyondan lak luk sesler geliyor.
vitesi 2 ye atarken debriyajdan ayagımı cektigimde lok diye bir ses geliyor.
araba hiç atik degil resmen gitmiyor.
3bin km tatile gittik geldik istanbuldan giderken bursa yolunda bursaya yaklasıldıgında 2 3 km bi rampa var araba orda resmen tır gibi cıktı.
tırı gecerken artık 3. vtesmi 2. vitesmi ne ole biseydeydim gaza tamda bassam fayda etmiyor araba gitmiyor.
mola verdikten sonra arabanın gidişi biraz duzeliyor sanki motor ısındıkca araba bi tuaflasıyor.
şimdi bu arabada baskı balatada dien ustalara pek inanmıorm bi araba 100 binde eski sahibi deiştirmis baskıyı nasıl yicek bence sorun baska olmalı
sizin tecrubelerinzden bir cozum bekliyorum
tesekkurler