Peugeot Türkiye Fun Club Ana Sayfa
  SSS SSS  Forumu Ara Arama  Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 XT far ampul tipleri ?

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı serkan2457 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
28 - Ekim - 1983

Yaşı : 32
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 10 Temmuz 2010
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı serkan2457 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206 XT far ampul tipleri ?
    Gönderim Zamanı: 23 Temmuz 2010 Saat 10:47
merhaba sitede araştırdım ama bulamadım . 206 xt hdı far ampulü ve sis ampul tipi nedir?
h1 h7 gibi

Düzenleyen H-a-d-i - 24 Temmuz 2010 Saat 00:43
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Temmuz 2010 Saat 11:26
muhtemelen h7'dır . xenon ıstıyorsan ırtıbata gecelım uygun ve kalıtelı xenon var elımızde japon üretimi
Çevrimdışı kitay Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 21 Eylül 2009
Mesajlar: 183
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı kitay Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Temmuz 2010 Saat 17:02
sisler h1 kısa ve uzunlar h7 
34 KİTAY 18
2004 206 HDI
     XT
Çevrimdışı aspirinxlarge Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
23 - Ocak - 1983

Yaşı : 33
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 01 Ekim 2011
Konum: istanbul
Mesajlar: 325
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı aspirinxlarge Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2012 Saat 22:53
Arkadaşlar bu H yükseldikçe ışık kuvvetimi artıyor.  Benim farlarımın daha güçlü yanmasını istiyorum.  Yani çok güçlü  : ))   Xenon yapmadan bunu yapailirmiyim.   maximum ampul hangisi ise onu alıcam zarar verebilecek bi yeri varmı ? yani sınır varmı ?  lütfen yardımlarını bekliyorum yeni konu açmadım aynı konu üzerinden gitmek istiyorum herkese sleam bu arada

Bu ampülü alsam araca zarar vermiş olurmuyum ?  99 model 206 ya bu takılırmı ? 4 adet mi yoksa 2 adet mi alıcam ? uzun kısa aynı ampülmü ?  Cevabınıza göre bu ürünü sipariş edeceğim.  ilginiz içi teşekkürler.

http://www.hepsiburada.com/liste/ReviewsProduct.aspx?pId=otm90c64193nbr&pn=0&sortBy=lastAllTime&c=OA&Id=34676&r=0


Düzenleyen aspirinxlarge - 22 Ocak 2012 Saat 23:10
Sevene Can Feda Sevmeyene Elveda ! 206 XS 110hp Full Tesco
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2012 Saat 00:27
Orjinalini yazan: aspirinxlarge aspirinxlarge Yazdı:

Arkadaşlar bu H yükseldikçe ışık kuvvetimi artıyor.  Benim farlarımın daha güçlü yanmasını istiyorum.  Yani çok güçlü  : ))   Xenon yapmadan bunu yapailirmiyim.   maximum ampul hangisi ise onu alıcam zarar verebilecek bi yeri varmı ? yani sınır varmı ?  lütfen yardımlarını bekliyorum yeni konu açmadım aynı konu üzerinden gitmek istiyorum herkese sleam bu arada

Bu ampülü alsam araca zarar vermiş olurmuyum ?  99 model 206 ya bu takılırmı ? 4 adet mi yoksa 2 adet mi alıcam ? uzun kısa aynı ampülmü ?  Cevabınıza göre bu ürünü sipariş edeceğim.  ilginiz içi teşekkürler.

http://www.hepsiburada.com/liste/ReviewsProduct.aspx?pId=otm90c64193nbr&pn=0&sortBy=lastAllTime&c=OA&Id=34676&r=0
 
 
fiyatı hakkında bilginiz varmı? aynı sorun bende de var çok net ışık vermiyor. 2001 model xr ye oluyor mu???
Çevrimdışı aspirinxlarge Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
23 - Ocak - 1983

Yaşı : 33
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 01 Ekim 2011
Konum: istanbul
Mesajlar: 325
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı aspirinxlarge Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ocak 2012 Saat 13:33
Arkadalar bu konu aydınlığa kovuşmadı,  farlar hala karanlık bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlardan yardım talep ediyoruz. 
Sevene Can Feda Sevmeyene Elveda ! 206 XS 110hp Full Tesco
Çevrimdışı yavuz25 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 103
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011
Konum: Dünya
Mesajlar: 2297
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı yavuz25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ocak 2012 Saat 13:37
farlarınızın aynaları çok çok temizmi?
Çevrimdışı aspirinxlarge Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
23 - Ocak - 1983

Yaşı : 33
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 01 Ekim 2011
Konum: istanbul
Mesajlar: 325
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı aspirinxlarge Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ocak 2012 Saat 13:49
Yavuz bey farların içi dışı tertemiz,  hani evde 40 w ambul alıp takırsınız az ışıtır,  ama 100 w aynı boy ampulu alırsınız heryer aydınlanırya aynı şekilde araçtada böyle ben beyaz xenon vs. istemiyorum ama çok kuvvetli yansın istiyorum. Uzunlarla gidiyorum sürekli kimse bana sellektor yapmıyor çok sönük yandığı için adam bilmiyo ki uzun mu kısa mı : )))))))   Sorunum tamemen bundan ibarettir.  
Sevene Can Feda Sevmeyene Elveda ! 206 XS 110hp Full Tesco
Çevrimdışı KenBlockJR Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : 206 RolandGarros
Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011
Konum: Ataşehir
Mesajlar: 1013
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı KenBlockJR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ocak 2012 Saat 22:26
Farların camlarını temizlettir.
206 Roland Garros 1,6 16V
Çevrimdışı yavuz25 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 103
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011
Konum: Dünya
Mesajlar: 2297
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı yavuz25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ocak 2012 Saat 22:38
Orjinalini yazan: aspirinxlarge aspirinxlarge Yazdı:

Yavuz bey farların içi dışı tertemiz,  hani evde 40 w ambul alıp takırsınız az ışıtır,  ama 100 w aynı boy ampulu alırsınız heryer aydınlanırya aynı şekilde araçtada böyle ben beyaz xenon vs. istemiyorum ama çok kuvvetli yansın istiyorum. Uzunlarla gidiyorum sürekli kimse bana sellektor yapmıyor çok sönük yandığı için adam bilmiyo ki uzun mu kısa mı : )))))))   Sorunum tamemen bundan ibarettir.  
eğer temizse farların içi ve dışı o zaman başka bir orjinal ampül alıp takıp deneyin bakalım sağla sol arasında ışık farkı olacakmı.Eğer varsa sorun tamam.Ömrünü doldurmaya başlamış demektir eski ampüller.WinkYoksada tesistan alıntı yapmış olabilirler.Wink
Çevrimdışı aspirinxlarge Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
23 - Ocak - 1983

Yaşı : 33
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 01 Ekim 2011
Konum: istanbul
Mesajlar: 325
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı aspirinxlarge Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2012 Saat 00:41
Arkadaşlar çok büyük bir hevesle aşağıdaki ürünü satın aldım taktım sonuç facia neredeyse fark yok gibi, farların içi de temiz dışıda neden böyle oldu anlamadım kısaca elimde patladı.  Bu arada 30 değil 50 tl verdim netten siparişi beklemedim gidip kendim aldım :(  55w olmasında mı kaynaklanıyor bunun 100 watt olanı varmış , mal gibi gidip almadım eskiside zaten aynı markaymış :)   Önümü göremiyorum desem yalan olmaz o derece kötü,  kesinlikle 100 watt olanı alacağım.  100 watt olanı alırsam aracın röle vs. akü felan ne biliyim sigortasına felan zarar vermiş olurmuyum ?  Bu konuda yorum yapabilecek arkadaşlar varmı ?

Aldığım ürün
http://www.hepsiburada.com/Liste/osram-h4-night-braker-90-fazla10-fazla-beyaz-isik-90c64193nbr/productDetails.aspx?productId=otm90c64193nbr&categoryId=20024642

Arkadaşlar birde çok merak ettiğim bir düğme var.  Far yüksekliği ayarladığımız yerde bi ayar yeri var acaba bu parlaklığımı yükseltiyor.  206 model aracı olan arkadaşlar bunu hiç test ettiniz mi  ? Bende bir etki yapmıyor sizde oluyormu ?


Düzenleyen aspirinxlarge - 30 Ocak 2012 Saat 00:48
Sevene Can Feda Sevmeyene Elveda ! 206 XS 110hp Full Tesco
Çevrimdışı yavuz25 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 103
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011
Konum: Dünya
Mesajlar: 2297
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı yavuz25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2012 Saat 00:48
abim sana acil olarak bir takım xenon öneriyorum.Eğer karar  verirsen  püf noktalarını söylerim aracına zarar vermez inşAllah.WinkAyrıca aldığın far ampüllerini geri iade verip memnun olmadığını söyleyip paranı geri alabilirsin sanırım.Wink

Düzenleyen yavuz25 - 30 Ocak 2012 Saat 00:49
Çevrimdışı aspirinxlarge Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
23 - Ocak - 1983

Yaşı : 33
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 01 Ekim 2011
Konum: istanbul
Mesajlar: 325
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı aspirinxlarge Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2012 Saat 00:57
Geri iade alacaklarını sanmıyorum. h.b. ' da ki yorumları okudum herkes eskisi ile arasında iki kat fark var demiş bence sorun başka yerde .  Bende güçlü yanmıyo bişey var yani,  En kısa sürede bulup buraya yazacağım .  Yavuz bey ilginiz için teşekkür ederim bu saatte kimseden cevap beklemiyordum.  Sabah cevapları alırım diye düşünmüştüm : ))))))   iyi geceler
Sevene Can Feda Sevmeyene Elveda ! 206 XS 110hp Full Tesco
Çevrimdışı yavuz25 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 103
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011
Konum: Dünya
Mesajlar: 2297
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı yavuz25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2012 Saat 00:59
ben teşeküür ederim.Sorununuz sandığınız gibi olmayabilir.Orjinal hattan bir yere elektrik almış olabilirler.Araç çalışırken elektiriği alternatör karşıladığı için aküdende olmaz sorun.Bence night breaker olanından bir xenon alın hem daha rahat olur.WinkTavrınızı net olarak ortaya koyarak iade vermeye çalışın.
Çevrimdışı atakanka Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Eylül - 1985

Yaşı : 30
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 17 Şubat 2010
Konum: İstanbul
Mesajlar: 201
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı atakanka Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2012 Saat 14:09
Orjinalini yazan: aspirinxlarge aspirinxlarge Yazdı:

Arkadaşlar çok büyük bir hevesle aşağıdaki ürünü satın aldım taktım sonuç facia neredeyse fark yok gibi, farların içi de temiz dışıda neden böyle oldu anlamadım kısaca elimde patladı.  Bu arada 30 değil 50 tl verdim netten siparişi beklemedim gidip kendim aldım :(  55w olmasında mı kaynaklanıyor bunun 100 watt olanı varmış , mal gibi gidip almadım eskiside zaten aynı markaymış :)   Önümü göremiyorum desem yalan olmaz o derece kötü,  kesinlikle 100 watt olanı alacağım.  100 watt olanı alırsam aracın röle vs. akü felan ne biliyim sigortasına felan zarar vermiş olurmuyum ?  Bu konuda yorum yapabilecek arkadaşlar varmı ?

Aldığım ürün
http://www.hepsiburada.com/Liste/osram-h4-night-braker-90-fazla10-fazla-beyaz-isik-90c64193nbr/productDetails.aspx?productId=otm90c64193nbr&categoryId=20024642

Arkadaşlar birde çok merak ettiğim bir düğme var.  Far yüksekliği ayarladığımız yerde bi ayar yeri var acaba bu parlaklığımı yükseltiyor.  206 model aracı olan arkadaşlar bunu hiç test ettiniz mi  ? Bende bir etki yapmıyor sizde oluyormu ?

hepsi buradaki yorumları okuyunca benimde değiştiresim gelmedi desem yalan olur. aslında ben beyaz far istiyorum ama onlarda ışık az olduğu özellikle yağmurlu havalarda çok sıkıntı olduğunu duydum. beyaz far şöyle güzel bir ampül var mı acaba ?
Varlığımız provakasyon birbirimize.
Çevrimdışı yavuz25 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 103
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011
Konum: Dünya
Mesajlar: 2297
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı yavuz25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2012 Saat 14:15
Orjinalini yazan: atakanka atakanka Yazdı:

Orjinalini yazan: aspirinxlarge aspirinxlarge Yazdı:

Arkadaşlar çok büyük bir hevesle aşağıdaki ürünü satın aldım taktım sonuç facia neredeyse fark yok gibi, farların içi de temiz dışıda neden böyle oldu anlamadım kısaca elimde patladı.  Bu arada 30 değil 50 tl verdim netten siparişi beklemedim gidip kendim aldım :(  55w olmasında mı kaynaklanıyor bunun 100 watt olanı varmış , mal gibi gidip almadım eskiside zaten aynı markaymış :)   Önümü göremiyorum desem yalan olmaz o derece kötü,  kesinlikle 100 watt olanı alacağım.  100 watt olanı alırsam aracın röle vs. akü felan ne biliyim sigortasına felan zarar vermiş olurmuyum ?  Bu konuda yorum yapabilecek arkadaşlar varmı ?

Aldığım ürün
http://www.hepsiburada.com/Liste/osram-h4-night-braker-90-fazla10-fazla-beyaz-isik-90c64193nbr/productDetails.aspx?productId=otm90c64193nbr&categoryId=20024642

Arkadaşlar birde çok merak ettiğim bir düğme var.  Far yüksekliği ayarladığımız yerde bi ayar yeri var acaba bu parlaklığımı yükseltiyor.  206 model aracı olan arkadaşlar bunu hiç test ettiniz mi  ? Bende bir etki yapmıyor sizde oluyormu ?

hepsi buradaki yorumları okuyunca benimde değiştiresim gelmedi desem yalan olur. aslında ben beyaz far istiyorum ama onlarda ışık az olduğu özellikle yağmurlu havalarda çok sıkıntı olduğunu duydum. beyaz far şöyle güzel bir ampül var mı acaba ?

size de uygun k değerinde byaz olan bir xenon öneriyorum.Smile
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör


Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 30 KONU
Peugeot Türkiye Fun Club Gündem        
Peugeot İkinci El - www.peugeotturkiye.com
konu icon Lpg Tavsiyesi son mesaja git 148 7 adem61 Sohbet \ Muhabbet
konu icon 5008 Tak tak ses sorunu (videolu) son mesaja git 240 15 ALLEX Peugeotlarınız Hakkındaki Arızalar Ve Çözümleri
konu icon YENİ ÜYE 306 SI :D son mesaja git 60 7 ALLEX 306
konu icon Favori konu ekleme son mesaja git 15 0 Onurzdn Şikayet, İstek Ve Öneriler
konu icon Otomatik bagaj açma son mesaja git 138 6 sonerkyl Modifiye Ve Tuning Bilgileri
konu icon Ankara dan selamlar son mesaja git 10 2 sonerkyl Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon Peugeotmarket com kesinlikle hayir son mesaja git 268 11 ricgss Şikayet, İstek Ve Öneriler
konu icon 2016 Ocak 01 itibari ile trafik sigortası fiyatlar son mesaja git 8176 63 Onurzdn Sohbet \ Muhabbet
konu icon Merhaba son mesaja git 49 9 muratgunay48 Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon GEÇ OLDU AMA GÜÇ OLMADI son mesaja git 119 5 GökhaN 307
konu icon 307 yol bilgisayarı ekranı sıcakta silikleşme son mesaja git 478 22 dağdelen34 307
konu icon ZONGULDAKTAN SELAM son mesaja git 23 4 Dlkrn_48 Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon Aracımın içine gelen benzin kokusu son mesaja git 104 6 Dlkrn_48 206
konu icon Partner İlk Çalışma Sorunu son mesaja git 99 5 sonerkyl Partner
konu icon 206 1.4 XR Klima lambası, yağ lambası ve stop lamb son mesaja git 34 1 sonerkyl 206
konu icon Ankaradan Selamlar son mesaja git 42 7 Gokcesel Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon Klimanın devreye girip çıkması?? son mesaja git 2929 15 esstel Peugeotlarınız Hakkındaki Arızalar Ve Çözümleri
konu icon 307 ARAÇ YÜKE BİNDİĞİ ZAMAN SİLECEKLERİN HAREKET E son mesaja git 81 3 sonerkyl 307
konu icon 1998 mode 106 egr son mesaja git 34 1 sonerkyl Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
konu icon unutulmayan 206 reklamı son mesaja git 196 4 muratgunay48 Geyik
konu icon istanbuldan sinan son mesaja git 67 12 akarslansinan Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon Sol ön tekerden gelen ses son mesaja git 131 4 TooJohn 206
konu icon 206 bijon anahtarı ve kriko son mesaja git 78 3 sonerkyl Alınık Parçalar
konu icon Satılık Peugeot 206 Orjinal Helezon Yay ve Pioneer son mesaja git 118 3 xdesign_206 Satılık Parça Ve Aksesuar
konu icon 2014 308 1.2vti Lav Kırmızı son mesaja git 101 7 GökhaN Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
konu icon 206 Jant - Lastik Seçim Kılavuzu son mesaja git 1402 16 GökhaN Peugeot Jant Lastik Seçimi
konu icon Peugeot tarafından değiştirilmiş motoru ruhsata iş son mesaja git 108 3 KILIÇ Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
konu icon 307 Klima Sağ/Sol Yön Sorunu (Çözüldü) son mesaja git 180 7 Nightmarecr 307
konu icon Peugeot 206 Sol (sofor) taraf manuel - katlamali - son mesaja git 230 5 Vefa Satılık Parça Ve Aksesuar
konu icon Klima ışığı problemi son mesaja git 61 1 mistercasper 307