|
Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler |
Yanıt Yaz | Sayfa <1 6789> |
Yazar | ||
sempatik206
1. Vites Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2011 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 31 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı sempatik206
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
çok düşündüm otomatik 206 almayı fakat hep korktum işte bu sorunlar yüzünden
|
||
navy55
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Kasım 2011 Konum: BANDIRMA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Arkadaşlar, şanzıman yağını ve selenoidleri değiştirdim, şimdilik bir sorun kalmadı, arabanın gidişi değişti...
|
||
Peugeot 307 SW 1.6 OW PACK
|
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Hayirli ugurlu olsun. |
||
toga406
2. Vites Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 656 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
emeğine ve ellerine sağlık
|
||
kerem34
1. Vites Kayıt Tarihi: 27 Kasım 2017 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
slm
benim aracım 406 coupe 3.0 otomatik vites. aracımda hiçbir sorun yokken bakım aşamasında şanzıman yağını da değiştirdim,işte ne olduysa ondan sonra oldu yağ değişiminden sonra şanzıman arıza veriyor .ilk çalıştırmada düz yolda sıkıntı yok,fakat hafif rampaya vurduğun zaman zorlanma oluyor ve göstegede ki kar ve seri mod ışıkları yanıp sönmeye başlıyor ve araç ağırlaşıyor.stop edip tekrar çalıştırıyorum birdahaki rampaya kadar bi sıkıntı kalmıyor.birde aracı çalıştırdığımda seri moda alırsam ve seri de kullanırsam yine sıkıntı yapmıyor.yağ değişiminden önce herhangi bir problem yoktu.sadece yağ değişti.nedir sizce.şanzumancılara telefonda anlatıyorum görmeden direk revizyon diyorlar.pek güvenemedim açıkçası.sizlerin düşünceleri nedir.
|
||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
selenoid valfler hocam sizin sorun.
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
kerem34
1. Vites Kayıt Tarihi: 27 Kasım 2017 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Teşekkür ederim ilginize,varmı peki forumda bilindik servis selenoid değişimi için
|
||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
rica ederim hocam istanbullu üyelerimiz yardımcı olacaktır usta konusunda aslında iyi bir otomatik şazumancıda yapabilir. Aslında birde şanzuman yağını kontrol ettirin eksik olmasıda buna sebep olabilir. Birde bu tip işlemleri yapacak yerin gerekli ekipmalarıda olması gerekiyor çünkü yapılan işlemlerin araca tanıtılmasıda önemli
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
muhammetali
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Aralık 2017 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı muhammetali
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
slm arkadaslar benimpeogeo206 otomatik1.4 aracimda zaman zaman genelde uzunyolda ilerlerken sanki arac spor moda gecmisgibi bagiriyor gaza basdigimda devir cabuk yukseliyor stop edip calisdirdigimda normala donuyor birde aracim calisik vaziyetde p de durunca sanziman arzasi veriyor agir vitesde kaliyor kapat ac yapinca duzeliyor selonid valflari ve sanziman yagi degisdirdikden sonra basladi bunlar bilgisi olan varmi nedir arza
|
||
muhammetali
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Aralık 2017 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı muhammetali
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
birde dün maf sensörünü temuzledim cleanr sprayle araba sanki daha rahat gibi gidiyor geldi pscholojikde olabilir ama yüksek devirde calismayida yapmadi sadece20km yaptim ondan olabilirmi bilmiyorum bilginizi rica ediyorum
|
||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
öncelikle hoşgeldin yapılan işlemde bir sıkıntı var yakılan parçalar araca tanıtıldımı peki ?
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
Servet kabak
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Aralık 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Servet kabak
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Selam arkadaşlar Peugeot 206 1.4 aracım var yaklaşık 15 gün önce başladı bir süre gittikten sonra araçta bı sorun yaşıyorum devir saati yükseliyor ama vitese geçmiyor bı kaç yere gösterdim 3 4 bin lira fiyat çektiler İstanbul'dayım araştırmalarıma göre şanzıman yağı ve selenodler değiştikten sonra duzEliyormus yardımı olabilirmisiniz
|
||
muhammetali
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Aralık 2017 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı muhammetali
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Bilgileriniz icin tesekkür ederim servisde yaptirmadim tanitildigini sanmiyorum selonoid valf ve sanziman yagini ben aldim ustada degisdirdi sonra bu sorun basladi tanitma isi sonradan yapilirmi selonoid valf ve yagi degisdirme sebemim küt diye vurup hep 4 vitesmi 3 vitesdemi sabit kaliyordu ta ki stop edip calisdirana kadar cvpniz icin simdiden tesekkur ederim
|
||
Frt-Aydin
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2018 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 159 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Frt-Aydin
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
evet ustam konuyu gercekten baya bir hortlattım yeni konu acmamak için arada bir araçta vuruntu oluyodu viteslerde kontak kapa acta düzeliyordu asıl sorun bi kac gündür 2 de 3 e 3ten 4 e gecerken 3500 4000 4500 devir aralıklarında vuruntulu geçmeye başladı bu osrunda özel serviste biri şanzıman güncellemesi gibi bişey yaptı ondan sonra başladı bilgisi olan varmıdır
|
||
EmSul
2. Vites Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Konuyu hortlatmis olacagim ama 2 haftadir cozemedigimiz bi sanziman sorunum var.Aracim 2004 Peugeot 307 bva al4 sorunum 2 hafta once aracim trafikte kirmizi isikta durdugumda vites D de olmasina ragmen freni biraktigimda bostaydi hic ileri gitmeye calismadi gaza basincada 2-3 sn sonra kut diye vurdurarak 1e gecip ilerledi sonraki vites gecislerinde sorun yoktu.Sadece komple durunca vites sanki bosa aliyordu kendini.Hemen ustama gittim pp2000e bagladi sanzimanda 4 tane hata vardi ama okuyamadan hemen sildi sadece CAN falan yaziyodu onu gorebildim sanziman yagini bi degistirelim dedi degistirdi ama ayni durum yine devam etti sadece ilk calistirmada 5-6 km sorun yok sonra basliyor yapmaya tekrar pc ye bagladik bu sefer 1 tane hata var ' otomatik sanziman hesaplayicisi:uzak munferit hata.ABS tarafindan saglanan hiz bilgisi verisi (CAN) sinyal yok. yaziyor. Ancak ariza su an degisti yine ilk 5-6 km hic sorun yok daha sonra bu sefer durdugumda bosa almiyor ama vites gecislerinde gecikme yapiyor yani vites gecerken once 1-2 sn bosa cikiyor devir birden yukseliyor sonra vites geciyor ustelik 2den 3e gecerken gecemiyir bosta bagiriyor ya 4e gecip sonra 3e dusuyor yada tekrar 2ye geciyor.Manuele alip denedigimde de ayni sekilde ..Arac yeni calistigi zaman hicbir sorun yok 6km gittikten sonra bu basliyor otomatik sanzimancida 1 haftadir arac tekrar yag ve selenoidler degisti hidrolik beyin temizledi olmadi yag sotucusu yeni buyuk tip olanla degisti olmadi basinc kaptoru kablolari soyulmus onlar yenilendi yine ayni simdi arka kapak sokup ordaki teflon contalarmi ne var onlari degistiriyo.Bu abs sinyal hatasi icinde p.tesi abs beynini ve ordan sanziman beynine giden kablolara baktiralim dedi ama o da baya ugrastirici olcak baya sey sokulmesi gerekcek dedi elektrikci bide bundan boyle bi sey yapmaz bence falan dedi ne yapcagimi bilemiyorum bu arada arac pcde vites N de basinc 2.50bar gosteriyodu dun olmasi istenen 2.70 yaziyodu .Isin garibide ilk 5-6 km yapmayip sonra yapmaya baslamasi ve 2den 3e gecerken gecmeme yapmasi bazen gectigide oluyor 1den 2ye ve 3den 4e ise sadece 1snlik bi ani devir yukselisi olup geciyor o dahada gec basliyor ama ilk once 2den 3e gecememe basliyor :( varmi bi onerisi olan
|
||
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
||
talip206
4. Vites Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3066 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Sizin sorun elektronik gibi görünüyor. Benim aracın motor beyni arızalanmıştı. Şanzıman da şaşırmıştı. Vites değiştirmiyor. Yokuşlarda çekmiyordu. Motor beyni değişince sanziman da düzelmisti.
|
||
EmSul
2. Vites Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Bugun arka kapak acilip balatalar kontrol edildi contalar degisti bogaz kelebegi temizlendi 25 km dolastim cok guzeldi en son tamam oldu dedim eve geldim sokagin basinda durdum hoop gene D de olmasina ragmen bosa cikti vites gaza yuklendim zorla hareket etti 1den 2 ye 3-4 sn bosluk yapip zotla oyle gecti delircem artik
|
||
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
||
EmSul
2. Vites Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Arastirmalarim sonucu benim yasadigim sorunun birebir aynisini yasayip cozenleri buldum ama farkli farkli sebeplerden ayni ariza ile karsilasmislar
1.si abs beyni ve bogaz kelebegi temizligi ile cozulmus bogaz kelebegi temizledik abs beyni ve sanziman beyniyle aradaki iletim hattini yarin kontrol ettircem zaten pcde cikan tek hata Abs tarafindan verilen arac hizi (can) sinyal yok yani beyinler arasi iletisim hatasi 2.bi kisi sanziman arka kapagi sokulup burclar degisti duzeldi demis bendede yapildi bi degisiklik yok 3.bi kisi hidrolik beyin degisti cikma olarak duzeldi demis benim sanziman ustasi temizledi hidrolik beyni senin hidrolik beyin sorunlu degil saglam diyor Fren musurunu degistirmedim hic yarin birde onu degistircem
|
||
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
||
EmSul
2. Vites Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
hidrolik beyin degisipte denendi yine duzelme yok ve yagda yine kopurme varmis su var bu sanzimanin icinde hala 2 kere yag degisti ama suyu temizleyemeyiz bu sekilde sanziman sokulmeden olmayacak dendi revizyon 5bin lirayi bulur sifir sanzimanda 9bin dendi napicami bilemedim revizyon icin izmirde ideal oto sanziman hasan usta yada bursada sezginler ismet usta tavsiye edildi balikesirdeyim burdaki ustamami yaptirsam karar veremedim
|
||
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
||
sozuak
1. Vites Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 74 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Yağ soğutucusunu değiştirdiniz değil mi? Şanzımanın tapası açılınca bir miktar yağ boşalır. Tork konvertörü de sökülüp boşaltılır. Bir miktar hidrolik ünitede yağ kalır onu da kapağı açar boşalttırırsınız. bir şekilde yağ kompleye yakın olacak şekilde boşaltılır. Bence abartmışlar. 5000 TL ye komple balata ve fren bandları teflon contalar filtre ne varsa değiştirilir üzerine de para artar. İşleri yok sanırım fırsatı değerlendiriyorlar.
Ben de basınç hatası alıyordum. Ankarada ünlü bir firmaya gittim bi arkadaşım aracılığı ile. Ücretsiz kontrol yaptırayım dedim. Normalde tamirci arkadaşım var herşeyine beraber bakarız. Bana da revizyon dediler. Oysa tork konvertörün balataları ile ilgili sorunum olmalıydı. 1 lt yağ ekledim basınç hatası gitti. 3 aydır da kullanıyorum. Çok ünlü ve isim yapmış bir yere de gitseniz hiç affetmiyorlar inanın hemen sökelim revizyon yapalım. Bu kadar ümitsiz olmayın. 4-5 defa her defasında 2 lt yağ değişimi yapsanız 500-600 bilemediniz 750 TL işçilikle beraber sorundan (sadece su ise ve ısı değiştiriciyi değiştirdiyseniz) kurtulursunuz.
|
||
Yanıt Yaz | Sayfa <1 6789> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |