|
Soğutma Suyu'nun Aracın İçine Sızması Problemi |
Yanıt Yaz | Sayfa <1 23456> |
Yazar | ||
Ssedo
1. Vites Kayıt Tarihi: 24 Temmuz 2013 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Aynı sorun bizdede var, ilk olarak radyatör ek su deposu su kaçırıyordu çok net kaçırdığı belli oluyordu patlamış onu değiştirdik 60 liraya arabayı 1-2 hafta kullanmadık bi baktım arabanın şöför paspasının altında su var ve sürekli 3-4 saniyede damlıyor. Geçen gittiğimizde sanayide radyotör ek su deposu için bile adamların anlamadığını görmek mümkün. O yüzden bende masraflıda olsa kendim yapayım diyorum ki masrafsız gözüküyor konuyu paylaşanlara teşekkür ediyorum acaba 206'da da aynımıdır ? tabi orada su aktıkça ek su deposundanda su eksiliyor, sanırım aynı sorun :) 300-400 lira diyen arkadaşlar olmuş bu bizim için çok büyük ücret ne gerek var bol keseden para vermeye, kendi işimizi kendimiz hallederiz
|
||
mehmet demirbaş
1. Vites Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2013 Konum: bilecik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mehmet demirbaş
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
arkadaşlar merhaba,
foruma yeni katıldım. konuyla ilgili sorularım olacak. peugeot partner 2003 model bir aracım var. bugün sanayiye gittim kalerüfer düğmelerinde bir sıkıntı vardı ve arasıra araçta buharlanma oluyordu. buharlanma dediğim cam buğusu değil bildiğin sauna gibi arabanın içi buhar oluyordu. usta düğmeyi halletti ancak buhar için kalerüfer peteğin delinmiş dedi ve değiştirmek gerek diyor. 300 tl masraf çıkar dedi. değişim içinse ön göğsü sökmek lazım dedi. acaba konuda geçtiği gibi partnerlerde de ön göğsü sökmeden değiştirme imkanı varmı yada göğsü kendi imkanlarımızla sökebilirmiyiz? 150 200 arası işçilik istiyorlar. insaf. ilginize teşekkürler..
|
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Maalesef gogsun inmesi gerekiyor ve hicte kolay bir is degil. Tahmin ediyorum en az 5-6 saat suren bir islemdir. |
||
paraglider
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2013 Konum: tokat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı paraglider
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Bu konu ve diğer tüm sorunların çözümü için emek harcayıp, fotoğraf çekip, forumda diğer insanların faydalanması için paylaşan herkesten Allah razı olsun. Emeğinize sağlık.
Bu sayede 2 Tl parça masrafı olacak bir iş için 200 Tl işçilik isteyen ustalardan kurtulmuş oluyoruz. Artık arabamda hissettiğim en ufak bir sorunda önce ustaya değil foruma geliyorum :) Herkese iyi günler diliyorum.
|
||
paraglider
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2013 Konum: tokat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı paraglider
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Tam da anlatıldığı gibi benim araçta da tek vida ile sıkılmış radyatör. Ben de kendim açtım kapağı ve sanayiden oraya uygun iki tane daha somun ve vida aldım. Ancak alt kısımdaki yuvaya takılan vidayı tornavida ile iyi sıkamadığım için yine kaçırmaya devam etti. Bende onu söküp civata taktım. Vidaya göre daha rahat sıkma imkanı oldu ve antifiriz kaçırması kesildi. Aynı sorunu olan arkadaşlar da vida yerine civata ya da alyan başlı civata kullansınlar daha rahat sorunu çözebilirler. Düzenleyen paraglider - 08 Ocak 2014 Saat 19:28 |
||
ahmed206
3. Vites Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013 Konum: Mugla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1920 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Benimki de bu günlerde kaloriferle birlikte artmaya başladı, o aldığınız vidaların boyutlarını öğrenme şansımız var mıdır acaba?
|
||
ahmed206
3. Vites Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013 Konum: Mugla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1920 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Demişim ama gerek kalmadı. Bugün bir iki vida soktukten sonra elimdeki malzemelerle bu işi kiviramayacagimi anladım ve sanayiye gittim. 206'da oralar biraz daha dar. 1 saatlik bir çalışma ile mis gibi oldu. Toplam 50TL ödedim. Orası daha önce de işlem görmüş ve sizdiran yere 3 yerine 1 vida koymuşlar Düzenleyen ahmed206 - 09 Ocak 2014 Saat 17:52 |
||
paraglider
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2013 Konum: tokat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı paraglider
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Orjinalde 1 vida var zaten. Ben de açtığımda 1 vida vardı. Diğer açanlar da hep 1 vida olduğunu söylüyorlar. Ben de diğer iki boş yuvaya vida attıktan sonra sorun çözüldü sandım ancak az da olsa yeniden başladı damlamaya. Bugün çok uğraştım sökmek için. Tüm vidaları sökmeme motordan gelen boruları ayırmama rağmen petek ile boruları birbirinden ayıramadım. Galiba ben de sanayiye gideceğim :) |
||
ahmed206
3. Vites Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013 Konum: Mugla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1920 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Zaten tahmin etmiştim fransızların böyle bir pintilik yapacağını :)
Bence hemen sanayiye gitme, önce vidaları sıkmayı dene. Benim arabayı yapan eleman "abi 3-4 gün sonra gel bir daha sıkalım vidaları, yoksa yine sızdırabilir" dedi. Vardır bi bildiği ;) |
||
paraglider
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2013 Konum: tokat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı paraglider
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Çok garip şekilde bazen hiç damlatmıyor. Bazen de bakıyorum ki damlatmış. Bir daha sıkıp tekrar bekleyeceğim dediğin gibi. Bir de bu radyatör delik kapatıcı katkılardan kullansak işe yarar mı acaba?
|
||
ahmed206
3. Vites Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013 Konum: Mugla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1920 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Valla ben o konuda bilgi sahibi değilim, faydası ve zararı ne olur bilmiyorum ama muhtemelen sıcak/soğuk fark ediyordur. Ben daha çok sevmeye başladım aracımı ya, eskiden kaloriferi açınca aracın içine koku yayılıyordu, artık düzeldi.
|
||
Mesut48
3. Vites Kayıt Tarihi: 29 Ekim 2012 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1010 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Eski bir konu ama tazelenmesinde fayda var,
Antifiriz koyduktan yaklaşık 1 hafta sonra paspasın altı göl oldu.Ustayı aradım göğüslük inecek petek delinmiştir dedi.Hemen buraya baktım ve bu konuyu buldum başka bir ustayı aradım aynı şeyleri söyledi bende bunlarda oring varmış değişen deyince ha seninki onlardan mı dedi getir değiştireyim dedi. Herşey dahil 20 TL'ye işim bitmiş oldu. Konuyu açan ve bilgileri ile destek sağlayan arkadaşlar sayesinde bugün 300 TL vermekten kurtuldum. Allah onlardan razı olsun.
|
||
__B0DRUMLU__
|
||
sezar206
3. Vites 18 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1426 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Aracın 206 değil mi nasıl yapıldı biraz anlatır mısın bende oringleri değiştircem de. 307 ile aynı mı
|
||
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg |
||
Mesut48
3. Vites Kayıt Tarihi: 29 Ekim 2012 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1010 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Valla benimkini usta değiştirdi bu konunun içeriğindede bir kaç yerde aynı olduğu yazılmış.
Şu konu nimet bence Tekrar Allah razı olsun konudaki herkesten.
|
||
__B0DRUMLU__
|
||
ahmed206
3. Vites Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013 Konum: Mugla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1920 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Bu konu 307 için açılsa da muhabbet aynı muhabbet. Çok küçük farklarla aynı yerde bulabilirsiniz.
Sadece 206'nın o bölgesi az daha dar. Mesut abime selamlar bu arada ;)
|
||
monalos
3. Vites Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2014 Konum: TOKAT-KOCAELİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1021 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
kocaelinin neresindesın abi foto atarmısın hangı cıvatayı sıktın bende de var 206 kalarifer aynı sorun
|
||
PEUGEOT 206 FARKI 1.4 BENZİN XT 2002 ABS
|
||
Mesut48
3. Vites Kayıt Tarihi: 29 Ekim 2012 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1010 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
A.selam kardeşim :) Focustan sonra unutma bizi arada gazla resimleri :) Allaha emanet
|
||
__B0DRUMLU__
|
||
thecarb
1. Vites Kayıt Tarihi: 23 Ekim 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
arkadaşlar bence öncelikle hiç uğraşmadan içerideki plastiği sökün ve peteğe giren/çıkan o borudaki tek civatayı sıkın ve diğer iki civata deliğine de birer civata alıp takın. araçtaki tireşimden vs vidalar gevşiyor. ringler sıkışınca sızıntı engelenebilir. benim araçta o tek vida oldukça gevşemişti.
|
||
serky54
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2014 Konum: 54 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 70 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
aynı sorun bende de mevcut, umarım radyatörü değiştirmeden işi çözeriz..
|
||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Çözersiniz hocam biraz el beceriniz varsa kolay ben kalorifer petegine kadar iki kere söktüm taktim dunya para vermeyin iyi bir usta yapar zaten uygun bir sekilde oncelik iki vida alip vidayi sıkmanınızı tavsiye ederim
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
Yanıt Yaz | Sayfa <1 23456> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |