Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 23456 9>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Ağustos 2011 Saat 20:17

Konu: AL4 Hidrolik Valf Blogu

Neden: Vites gecisleri akici degil

Buradaki resimlerde gorulen sanziman yagi 7 senelik ve arac 77 bin km'de. Bu makalede hazir sanziman yagi degistiriliyorken valf bloklarinin da temizlenmesi hedef alinmistir. Ayni zamanda hemen blogun altinda yer alan yag basinc sensoru de temizlenmistir.

Tehlike: Eger bu tip sanziman hakkinda bilginiz yoksa denemek butun sanzimanin hurdaya cikmasina neden olabilir.


Hidrolik Blok:





Siyah kapagin dibinde iki adet kare sekilli guclu miknatislar bulunur. Bu miknatislar yagda bulunan irili ufakli metal parcaciklarini tutar ve sanzimana geri gondermez.



Resimde goruldugu gibi pas olmus heryer ki olmamasi gerekiyor. Bu aslinda sanziman sistemine bir sekilde giren suyun habercisi. Pasin olusmamasini garantiye almak, yagi sık sık degistirmek gerektiginin nedenlerinden bir tanesidir.





Resimde de goruldugu gibi, blogun uzerinde hala eski tip selenoidler var. Bu selenoidlerin parca referans numarasi 2574.10. Eski tip selenoidler yeni tip Borg Warner valfleri ile degistirilmelidir. Yeni tiplerin parca referans numarasi 2574.16. Yeni selenoid valflerden sonra ECU yaziliminin guncellenmesi gereklidir.






Bu gorunenler sirali elektrovalflerdir(EVS). Eger sadece belirli vitesler arasinda gecis akici degilse bu elektrovalflerden suphelenilebilir. Ornegin bu makalede, 1 den 2 ye gecis cok akici degildi o yuzden EVS2(2. vitesin elektrovalfi) ile EVS5(geri vitesin elektrovalfi) yer degistirilmistir.












Bu kanallar toz birakmayan temiz bez ile silinebilir.







Temizleme islemnin sonu ve akici vites gecisleri...

Kaynak: http://my206xr.blogspot.com


Düzenleyen koliva - 26 Ağustos 2011 Saat 20:47
Yukarı Dön
tolga35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
20 - Ağustos - 1971

Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 204
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolga35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Ağustos 2011 Saat 20:26
koliva,pas yağın sık değiştirilmesisinin nedenidir yazmişsın bu tercüme hatası olabilirmi değilse yağı sık değiştirmek neden pas yapsın???
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Ağustos 2011 Saat 20:49
Orjinalini yazan: tolga35 tolga35 Yazdı:

koliva,pas yağın sık değiştirilmesisinin nedenidir yazmişsın bu tercüme hatası olabilirmi değilse yağı sık değiştirmek neden pas yapsın???


Onceki cumlelerle bir dusunmek gerek ama haklisin yanlis anlasilabilir. Cumleyi biraz degistirdim.
Yukarı Dön
tolga35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
20 - Ağustos - 1971

Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 204
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolga35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Ağustos 2011 Saat 21:06
bende yağın sık değişmesinden yanayım.çünkü bu şanzımanların canı yağ basıncı...ilgin için teşekkürler kolivaGülme
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg
Yukarı Dön
mugur32 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites

04 - Haziran - 1984

Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mugur32 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 00:11
akıcı vites  derken hissetmeden mi geçecek hiç sarsıntısız ben yeni tiplerle değiştirdim elektro vanaları ama hala hissediliyor geçişler, vuruntu olmuyor tabi eskisi gibi. birde 1 den ikiye geçerken devirsizse araba, yani yokuş aşağı gaza basmadan bırakırsam  arabayı itekleyerek geçiyor 2ci vitese . ama bunu arada yapıyor. 
anlatamak yetmez... yaşamak lazım....;)
Yukarı Dön
F-Eren Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1983

Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2010
Konum: Tekirdağ - İst.
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 377
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı F-Eren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 00:52
çoook güzel bir paylaşım olmuş...
ellerin dert görmesin...
Fatih Eren (1983)
Mühendis, İstanbul, Aslan Galatasaray
2003 206 XT 1,6 16V BVA Şeytan Kırmızı + Sunroof
A Rh -
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 06:31
Orjinalini yazan: mugur32 mugur32 Yazdı:

akıcı vites  derken hissetmeden mi geçecek hiç sarsıntısız ben yeni tiplerle değiştirdim elektro vanaları ama hala hissediliyor geçişler, vuruntu olmuyor tabi eskisi gibi. birde 1 den ikiye geçerken devirsizse araba, yani yokuş aşağı gaza basmadan bırakırsam  arabayı itekleyerek geçiyor 2ci vitese . ama bunu arada yapıyor. 


Akici derken vites gecisleri araci ilk aldiginiz gibi demek istedim. Illa ki hissedilir gecisler ama dediginiz gibi ama kastim sarsintisiz, vuruntusuz.
Yukarı Dön
kuantum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kuantum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 13:04
Ben bugün şanzıman yağını değiştirdim. ama malesef hala vites geçişleri sarsıntılı. ıslık sesi de kesilmedi. 
Yukarı Dön
ramtas Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
21 - Ocak - 1982

Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 157
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ramtas Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 14:59
arkadaşlar bende birşey sorcam .bu aravitese benzeyen durum sadece 2. viteste oluyor bende 3 ve 4 te yok.bu normalmi sizdede aynımı acaba
1.6 xt 307 2005 benzinli otomatik istanbul
Yukarı Dön
kuantum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kuantum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 16:47
bende de aynısı oluyor ramtas.
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 17:17
Orjinalini yazan: kuantum kuantum Yazdı:

bende de aynısı oluyor ramtas.


Orjinalini yazan: ramtas ramtas Yazdı:

arkadaşlar bende birşey sorcam .bu aravitese benzeyen durum sadece 2. viteste oluyor bende 3 ve 4 te yok.bu normalmi sizdede aynımı acaba


Son hazirladigim dokumanda aynen soylediginizin muhtemel cozumunu resimli olarak aktardim. Herhalde dikkatli okumuyorsunuz.
Yukarı Dön
ramtas Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
21 - Ocak - 1982

Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 157
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ramtas Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 18:14
farklı şeylerden bahsediyoruz herhalde ben sadece  bu ara vites gibi olan durum sadece 2. viteste oluyor bende dedim.3 ve 4 te bu olayın olmaması normalmi sizdedemi aynısı oluyor.yoksa 3 ve 4 tede ara vites varmı  benimkimi bozuk .onu soruyorum .
1.6 xt 307 2005 benzinli otomatik istanbul
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 18:23
Orjinalini yazan: ramtas ramtas Yazdı:

farklı şeylerden bahsediyoruz herhalde ben sadece  bu ara vites gibi olan durum sadece 2. viteste oluyor bende dedim.3 ve 4 te bu olayın olmaması normalmi sizdedemi aynısı oluyor.yoksa 3 ve 4 tede ara vites varmı  benimkimi bozuk .onu soruyorum .


Ben yine ayni seyi anladim. Asagidaki yazi, onceki yazimdan alinti. Sizin durumunuza uyuyor mu?

Bu gorunenler sirali elektrovalflerdir(EVS). Eger sadece belirli vitesler arasinda gecis akici degilse bu elektrovalflerden suphelenilebilir. Ornegin bu makalede, 1 den 2 ye gecis cok akici degildi o yuzden EVS2(2. vitesin elektrovalfi) ile EVS5(geri vitesin elektrovalfi) yer degistirilmistir.
Yukarı Dön
ramtas Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
21 - Ocak - 1982

Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 157
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ramtas Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 18:30
tamam koliva ben bunu okudum.benim vites geçişlerimde sorun yok.vuruntusuz allaha şükür 2 sene önce değişti selenoidler.sadece bu ara vites olayı sadece 2 demi hissediliyor.diğerlerinde yokmu.bende yok.onu sordum.
1.6 xt 307 2005 benzinli otomatik istanbul
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 18:47
Orjinalini yazan: ramtas ramtas Yazdı:

tamam koliva ben bunu okudum.benim vites geçişlerimde sorun yok.vuruntusuz allaha şükür 2 sene önce değişti selenoidler.sadece bu ara vites olayı sadece 2 demi hissediliyor.diğerlerinde yokmu.bende yok.onu sordum.

2-3 arası 3-4 arası 

şöyle diyim 120 de 4 ile giderken gaza hafif yüklenince devir artar vites küçülür biraz daha basmaya devam edince devirin biraz daha artması gerekir yani sanki 2 vites küçülmüş gibi.
Yukarı Dön
ramtas Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
21 - Ocak - 1982

Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 157
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ramtas Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2011 Saat 18:59
tamam alisuat sağol
1.6 xt 307 2005 benzinli otomatik istanbul
Yukarı Dön
zafer4638 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Eylül 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı zafer4638 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Eylül 2011 Saat 19:07
arkadaşlar automatic gear fault hatası bıktım artık bu hatadan. mayıs ayında selenoid valfleri değiştirdim, 3 aydır çok güzeldi ama şimdi tekrar bu hatayı veriyor neden acaba? sadece sabahları ısınmadan yapıyor bunu ısındıktan sonra asla yapmıyor eskiden ısındıktan sonra bile yapardı mayısta valfleri değiştirdim şimdi ise ısınana kadar 1-2 defa yapıyor bir daha gün içinde yapmıyor.  yardımcı olursanız sevinirim
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Eylül 2011 Saat 19:51
Orjinalini yazan: zafer4638 zafer4638 Yazdı:

arkadaşlar automatic gear fault hatası bıktım artık bu hatadan. mayıs ayında selenoid valfleri değiştirdim, 3 aydır çok güzeldi ama şimdi tekrar bu hatayı veriyor neden acaba? sadece sabahları ısınmadan yapıyor bunu ısındıktan sonra asla yapmıyor eskiden ısındıktan sonra bile yapardı mayısta valfleri değiştirdim şimdi ise ısınana kadar 1-2 defa yapıyor bir daha gün içinde yapmıyor.  yardımcı olursanız sevinirim


Yeni üyeliğini tamamlamış ve foruma girmiş üyelerimiz, "Üyelerimizi Tanıyalım" başlığı altında lütfen yeni konu açarak kendinizi tanıtınız, Tüm bilgileri eksiksiz doldurmanız sizi daha iyi tanımamız açısından bizlere yardımcı olacaktır, Bilginize...

1.- Adınız, soyadınız:
2.- Yaşınız:
3.- Aracınız (Markası, modeli):
4.- Hobileriniz:
5.- Mesleğiniz:
6.- Siteyi nereden duydunuz:
7.- Kan Grubunuz:
8.- Burcunuz:
9.- Taraftarı olduğunuz takım:
10.- Hangi ilçe yada İldesiniz:
11.- Msn adresiniz:


İlginiz için teşekkür ederiz.

Peugeot Türkiye Fun Club Yönetimi
www.peugeotturkey.com & www.peugeotturkiye.com


Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Eylül 2011 Saat 22:53
Ramtas kardeşim senın sorunun şöyle bizim araçlardada var onlar ara vites deildir o tork konvertöründeki fazla basıncı azaltarak  şanzımana zarar gelmesını onler bu tıp sanzımanlarda boledır ve kolivanın anlattıgı gıbı hıdrolık blok eskıdıkce ve ıcındekı yag ozellıgını yıtırdıkce bu daha barız hıssedılır bı hale gelır. Kuantum kardeşim senin sorununa gelince 2. viteste turbo sesı gıbı ıslık sesi cıkıyo ver araba yeterınce seri gitmiyo demi. eğer durum böyleyse bu bendede böyleydi sana 1 iyi 1 de kotu haberim var  1. si kötü olan tork konvertörün bitmiş değişmesi gerek ve bu değişirken mecbur bi kaç parça daha değiştirceksın bant takımı keçeler gibi iyi haberimse  tork konvertörün eğer daha önce tamir görmediyse tamir yapılabılır fazla dagılmadıysa  yada 2. secenek olan benım yaptıgım gıbı cıkma temız tamır olmamıs yıpranmamıs bı tork konvertoru hurdacılara bakman gerekıcek bunun ıcınde 200 300 arası bı fıyatı vardır 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
BAHTİYAR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
16 - Ekim - 1991

Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 637
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BAHTİYAR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Eylül 2011 Saat 11:57
ben 307 de de şimdi ki aracım focusda da genelde ışık yanınca 20 km hızda veya durunca n ye atmaya alıştım:) manuelden alışkınlık hadi durunca n ye atıyım o zaman bir zararı olmaz dimi? hem böyle yaparak yakıt tasarrufu sağlıyorum hede araç rahatlıyor siz ne dersiniz?(bu arada focusda ki şanzumanda 307 ye çok benzer 4ileri tam otomatik +manuel değişebiliyor)  
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 23456 9>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 14 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 31 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 34 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 228 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 155 0 Bayram 0816
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2311 2 talip206
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 6733 17 talip206
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 141 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 135 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 135 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 731 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 181 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 173 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 877 0 freestyle53
konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 346 0 kartal5200
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 553 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 413 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107879 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1656 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 3439 4 Rock
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
selahattnsahman 3
talip206 3
TİMSAH 71 2
eRRoR 1
ErkamC 1
Ozzy1903 1
Bayram 0816 1
ShoryuReppa 1
Mertdr 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English