|
al4 şanzuman hata veriyor |
Yanıt Yaz | Sayfa <123 |
Yazar | |
vedat ömer
1. Vites Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2012 Konum: şöför Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı vedat ömer
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
bendede aynı arıza vardı termostat arızası çıktı termostat sıcaklığı sabitliyemediğinden arıza geçiyor.
|
|
ersoy
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Ağustos 2012 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
benimde başıma gelen hata aracım 2003 ov pack sw oldugu için özellikle rampalar da aşırı derecede ısınıyor ve şanzıman kendisini korumaya alıyor bende bunun çözümü olarak aracın kendi fan müşürini iptal ettirim dogan şahin müşirini taktırıp ve hatta aracın içine bile fanı açması için bir anahtar taktırdım araç artık 90 dereceye bile gelmiyor ve şanzımanda kendisini korumaya almıyor ( radyatörün üst hortumuna taktım ) .
sadece 3 vitesde kendisini korumaya alıyor ister düz yolda ister rampada fark etmiyor 2 vitesde ve 4 vitesde 5 bin devirin üstüne çıkmama rağmen araç kendini korumaya almıyor sanki canavarlaşıyor ama 3 e attıgım zaman 10 15 dakika sonra hemen korumaya alıyor
bana yardım edebilecek arkadaş varmı yoksa arabayı satmayı düşünüyorum
|
|
GANDALF
1. Vites Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 104 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
beyler bu sorun bende de oluyordu... fren müşürünü değiştirdim ve düzeldi... fren müşürü ile şanzımanın ne alakası var demeyin ..bunu servise bile ben öğrettim.. fren müşürü arızalıyken aracın beynine arcın fren le ilgili sğrekli arızaya sinyali giderek şanzımanın ve devir göstergesşnşn aptallaşmasına sebebiyet veriyor ancak 3. vitesten 4 e gecerken uzun yolda düzelmiş gibi görünür.. devir saati ve şanzımanın performansı fakat düşük viteslerde aptallaşır.. fren müşürünü değiştir sorun cözülecektir bence çok arkadaş bu forumda bu uygulamayı yapmıştır..düzelirse bana da dua et
|
|
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
|
|
ersoy
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Ağustos 2012 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
arkadaşlar motoru komple yaptırdım ve şanzımanıda şanzımancı kontrol etti sadece bir teflonda ufak bir hata vardı onuda değiştirdi. şanzımanın yağınıda mobil 71141 koydurttum önceki yağı kırmızı idi tavsiyem mobilden şaşmayın bu araçlarda ısıya dayanıklı bir yağ olduğunu ispatladı . hatalarımın hepsi kökünden halloldu .
nedenine gelecek olursak motor bitmiş 20 30 ile çıktığım uzun rampaları arabanın devri 3500 ü geçmeyecek şekilde 90 110 ile çıkmaya başladı.bu araç bende 6 seneden beri bende ve gördüğüme inanamadım keçi gibi tırmanıyor ve arabam yokuşlarda pısmıyor bütün problemlerde motordan kaynaklanıyormuş 239 binde araç olmasına rağmen motor yapıldı ve problemlerin hepsi çözüldü. motora toplamda direksiyon kutusu tamiri alt takımler hepsi 4 binlira gitti şanzıman yaıda içinde tabiki . motoru yaptırmadan önce okadar ustaya gösterdi hepsi motorda problem yok dedi hatta yaptırdığım usta bile gerek yok dedi ama ben de bildiğimi yaptırdım ustalara.. mantıklı bir deyişle motor zorlandığında şanzımana diyorki ben yolurdum sende artık biraz dinlen yoksa ikimizde bu adam yakacak bu bize acımıyor diyor. benim anladığım bu
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa <123 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |