![]() |
|
Gaz pedalına geç tepki!! |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123 |
Yazar | ||
EmSul ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Evet aynı bu ses işte 3500-4000devirlerde başlıyo ve araba zor devirleniyo o devirlerden sonra..
Yandık desenize bu katalitik konvertör tamir olmuyo mu yada temizlemeyle falan düzelmez mi? Yoksa oldukça pahalı bişey zaten para sıkıntısı var bide bu çıkarsa başıma ooof of :( Birde bu benzin kokusu da yapar mı? Gerçi şu an arıza lambası yanıyo usta map sensörü dedi map sensörü değişçek dedi o da yapabilir benzin çok yakar zaten o da kokunun nedeni olabilir dedi ama daha onu da değiştirmedim.. |
||
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Muhtemelen ariza lamban da bu yuzden yaniyordur. Genellikle katalitik konvertoru tikali olan araclarda curuk yumurtaya benzer bir koku gelir. Aslinda bu koku hidrojen sulfurden gelir. Katalitik konvertorun temizlenmesi olmaz. En guzel yenisini alip taktiracaksin. Sen istersen bir ustaya katalitik konvertorden dolayi bir git. Bakalim usta ne diyecek. |
||
![]() |
||
scorpions_64 ![]() 1. Vites ![]() ![]() 25 - Şubat - 1983 Kayıt Tarihi: 11 Ekim 2010 Konum: Uşak Durum: Aktif Değil Mesajlar: 275 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı scorpions_64
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
valla arkadaşlar daha öncelerden rolanti sıkıntısı, stop etme sorunları vardı beyni değiştirince bu tür arızalar düzeldi allaha şükür. lakin en başında olduğu gibi aracımda ivmelenme sorunu var, hiç olmazsa bunuda beyinden olmadığını çözdük.
benim araçta kat iptali mevcut. kaç kere boğaz kelebeğini falan temizlettim, tüm bakımları yaptırdım (buji, triger, yağ,tuz, lpg) ama ne hayır ne hikmetse gaza geç tepkiyi, aniden ivmelenmeyi çözemedik. kimileri diyor ateşleme bobininden kimileri baskı balatadan. benim bildiğim ateşleme sisteminde sorun olsa araçta hissettirir seviyede tekleme olur ama yok, baskı balatadan olsa devir saatti hıza göre parelel olarak hızlanmaz ki baskı balata sorunu daha önceden başka araçta başıma geldiği için ondan olmadığını biliyorum. valla bilmiyorum ne yapacaz. aklımda ondan olmadığını bile bile çaresizlikten ateşleme bobinini değiştirmek geliyor hani tam zamanlamalı ateşlemiyodur gibisinden ama bakacaz artık.
|
||
206 gti 2.0 2000
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
aynı sorun bende de var devam ediyor
motor rektefe edildi silindir ler değişti büyütüldü gömlek büyütüldü siboplar değişti bujiler denso marka takıldı ateşleme bobini vento orjinal takıldı ama ilk gaza basışta 1sn bekliyor benimkide hem gaz hem benzinde motoru toplarken tüm parçalar temizlendi kelebeğide balata spreyi ile temizlediler arabayı beraber tamir ettik sayılır. tüm bu parçaları değiştirecek olan arkadaşlar değiştirmesin derim ben beyin ihtimaline girmek istemiyorum
|
||
![]() |
||
scorpions_64 ![]() 1. Vites ![]() ![]() 25 - Şubat - 1983 Kayıt Tarihi: 11 Ekim 2010 Konum: Uşak Durum: Aktif Değil Mesajlar: 275 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı scorpions_64
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
demekki kronik arızalardan bir tanesi. ya bi zararı yok ama ivmelenmeye sinir oluyorum. tamam araç kalkışlarda iyi, yol aldığı zaman gidiyor ama arada gaza yükleninde bir ivmelenme yok, motor bağırıyor araç anca gidiş yapıyor bilmem anlatabildimmi. ne ise bunuda çözeriz inş.
|
||
206 gti 2.0 2000
|
||
![]() |
||
DOSTEFE ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 11 Temmuz 2009 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Konuyla ilgili tecrübemi paylaşayım. Kırmızı ışıkta kalkerken stop ile başlayan sorun en sonunda çekiş düşüklüğü ve devirlenme sorununa kadar vardı. Bobinin ordan sızan yağ bujilerin içine girdiği için ateşlemeyi etkiliyormuş. Önce aşırı bozulan bujileri değiştirince sorun düzeldi. Sonra ikincisinde bobinin içine bakılınca ordaki yayların temas noktalarının küf içinde olduğu görüldü ve temizlendi. Şimdi aracın çekiş sorunu düzeldi. Ancak gaza tepki yine de çok hassas sayılmaz. Ancak eskiye göre baya baya iyi diyebilirim. Artık kalkışlarda daha az zorlanıyorum. Bir yandan LPG ile 1400 kg ye varan boş ağırlık ister istemez araca biraz fazla geliyor. Belki çok da can sıkıcı olmayan az miktardaki gaza geç tepki verme gaz teli bulunmamasından kaynaklanıyor olabilir. Bununla ilgili genelde boğaz kelebeğine işaret ediliyor - baktırmakta fayda olabilir - ancak ben bu güne kadar iki kez açtırdım, ikisinde de temizdi.
|
||
![]() |
||
scorpions_64 ![]() 1. Vites ![]() ![]() 25 - Şubat - 1983 Kayıt Tarihi: 11 Ekim 2010 Konum: Uşak Durum: Aktif Değil Mesajlar: 275 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı scorpions_64
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yani kısacası benimde tahminlerim %50 doğru gibi. kısacası ateşleme, ateşleme ile ilgili sorunlar.
|
||
206 gti 2.0 2000
|
||
![]() |
||
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
gaz kelebeğini dün ayna gibi yaptım, çok bi düzelme gözlemlediğim söylenemez...
|
||
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
||
![]() |
||
scorpions_64 ![]() 1. Vites ![]() ![]() 25 - Şubat - 1983 Kayıt Tarihi: 11 Ekim 2010 Konum: Uşak Durum: Aktif Değil Mesajlar: 275 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı scorpions_64
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yok fasa fiso o işler...ben belki 10 kere temizlettim gaz kelebeliğini, tmm ufak gaz tepkileri için iyi gelebilir ama bizim durumumuz çok farklı. tahminimce ateşleme ile ilgili bi sorun var diye düşünüyorum. çünkü bi orası kaldı artık bakılmadık, onarılmadık yer.
|
||
206 gti 2.0 2000
|
||
![]() |
||
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
valla dediğin gibi, hani rolantide falan bi devir artışı oldu evet ama benim problemim o değildi zaten, gaza ani bastığımda geç tepki vermesi deli ediyor beni, kalkışlarda eski broadwayimden farkı kalmadı aracın çıldırıyorum. neyse 10.000 bakımı geldi zaten yine, arka torsiyondan da saçma sapan sesler geliyor komple herşeyi göstericem 1.000e çıkabilsem bari sanayiden |
||
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
||
![]() |
||
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ya ne kadar mantıklı bilmiyorum ama benim böyle bir sorunum yoktu, taa ki lpg bakımına kadar, onda da sadece yağ filtresi değişti, bunla ilgili bir şey olabilir mi? onu değiştirirken de hava filtresini komple sökmüştü yapan adam rahat çalışabilmek adına.
Çünkü düşündüğüm zaman böle bi sorun yokken bundan hemen sonra ortaya çıkmış olması, ve tek değişen parça yağ filtresi, tek oynanan parça da hava filtresi başka ne olabilir ki bu ihtimali de düşünmek lazım aslında edit: imla Düzenleyen ufuk91 - 14 Mayıs 2012 Saat 13:19 |
||
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
||
![]() |
||
snow ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
merhaba bendede milano lpg takılı.aynı söylediginiz sorun bendede vardı .lpg ci bir ustayla çözmeye çalıştık 2 günümüzü yedi .4 kişi arabanın üstünden kalkmadı.ilk ısı müşhürü deyişti,ardından filtresi deyişti bu ikisinden sonra çok defa bilgisayarda ayar yapıldı yollarda birebir denendi ama yine gazı 1-2 saniye geç alıyordu.tabiki akşam oldu .denemeler sonucu yarına bıraktık .sabah erkenden arabayı ustaya bıraktım .enson çare enjektörü deyiştirmiş.ve azbir geç kalma oluyor ama su götürürüyor şu an tedirginim yine ama halloldu sanki.eskiden yokuş yukarı kırmızı ışıkta durdugumda arkamda duran araca bu geç almasından dolayı aracım kayıp arka araca çarpma ile karşı karşıyaydım ki bu beni acayip bir pisikolojiye soktu araca güvenim sarsıldı .ama şuan iyi şükür.yinede temkinli davranıp sitresli yerlerde benzine geçiyorum.
|
||
peugeot 307 pre.benzin-milan lpg 2004
|
||
![]() |
||
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
enjektör değişimi ne kadara mal oldu size?
|
||
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
||
![]() |
||
snow ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bu iki günlük operasyonda hepsi içinde 350 tl gitti.
|
||
peugeot 307 pre.benzin-milan lpg 2004
|
||
![]() |
||
ByHack ![]() 1. Vites ![]() ![]() 06 - Ocak - 1986 Kayıt Tarihi: 22 Haziran 2011 Konum: Yozgat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 264 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bir daha tüplü araba mı ? |
||
307 XT (2004) 1.6 110 Hp....BRC Seq24 LPG
|
||
![]() |
||
snow ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
düşünsenize fiyatı düşük ama her araçta karlı olmuyor .bilgisayar destekli araçlarda arızalara sebebiyet veriyor arıza tespit ve giderilmesi maliyetleri çok arttırıyor. ..beyinsiz araçlarda daha karlı olabilir lpg. eniyisi yine dizelli olmak katılıyorum.arkadaşa.
![]() |
||
peugeot 307 pre.benzin-milan lpg 2004
|
||
![]() |
||
toga406 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 656 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
rölantin çok düşüktür
|
||
![]() |
||
istpdr ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Mayıs 2012 Konum: yozgat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
306 xt 1.8 var bendede .arabanın motorunu yerındne oynatan bı dengesizlik vardı ozellıkte gazda yapıyordu.yuksek devırde kullandıktan sonra cok asırı oluyordu araba durdugunda.gaz kelbegı dedıler ama deılmıs gaz kelebegının yanındakı akrburotore gıren hortumların yanından hava alıyormus motor buda aracın ateslemesını dengesızlestırıyor.suan yok denecek kadar az bır yerden daha alıyor onuda buldum ve kapayınca gecıcek gor bak.bende cok cektım bundan tesaduf eserı gaz ayarı yapan usta buldu absınc degerlerı cok oluyormus hava gırınce motora olmadık yerden tabi.
Düzenleyen koliva - 04 Haziran 2012 Saat 14:21 |
||
![]() |
||
toga406 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 656 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
maalesef gazlı araçların kronik sorunu bence
özellikle enjektörlülerde
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |