Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Gaz pedalına geç tepki!!
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Gaz pedalına geç tepki!!

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
EmSul Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 874
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EmSul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2012 Saat 00:09
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v"
"1998 Ford Mondeo 2.0 glx"
"2005 Peugeot Partner 2.0hdi"
"2004 Peugeot 307 1.6 bva"
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2012 Saat 07:34
Orjinalini yazan: şümubofnsbıemrah şümubofnsbıemrah Yazdı:

Evet aynı bu ses işte 3500-4000devirlerde başlıyo ve araba zor devirleniyo o devirlerden sonra..
Yandık desenize bu katalitik konvertör tamir olmuyo mu yada temizlemeyle falan düzelmez mi? Yoksa oldukça pahalı bişey zaten para sıkıntısı var bide bu çıkarsa başıma ooof of :(
Birde bu benzin kokusu da yapar mı? Gerçi şu an arıza lambası yanıyo usta map sensörü dedi map sensörü değişçek dedi o da yapabilir benzin çok yakar zaten o da kokunun nedeni olabilir dedi ama daha onu da değiştirmedim..


Muhtemelen ariza lamban da bu yuzden yaniyordur. Genellikle katalitik konvertoru tikali olan araclarda curuk yumurtaya benzer bir koku gelir. Aslinda bu koku hidrojen sulfurden gelir. Katalitik konvertorun temizlenmesi olmaz. En guzel yenisini alip taktiracaksin. Sen istersen bir ustaya katalitik konvertorden dolayi bir git. Bakalim usta ne diyecek.
Yukarı Dön
scorpions_64 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Şubat - 1983

Kayıt Tarihi: 11 Ekim 2010
Konum: Uşak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 275
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı scorpions_64 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2012 Saat 13:10
valla arkadaşlar daha öncelerden rolanti sıkıntısı, stop etme sorunları vardı beyni değiştirince bu tür arızalar düzeldi allaha şükür.  lakin en başında olduğu gibi aracımda ivmelenme sorunu var, hiç olmazsa  bunuda beyinden olmadığını çözdük.  benim araçta kat iptali mevcut. kaç kere boğaz kelebeğini falan temizlettim, tüm bakımları yaptırdım (buji, triger, yağ,tuz, lpg) ama ne hayır ne hikmetse gaza geç tepkiyi, aniden ivmelenmeyi çözemedik. kimileri diyor ateşleme bobininden kimileri baskı balatadan. benim bildiğim ateşleme sisteminde sorun olsa araçta hissettirir seviyede tekleme olur ama yok, baskı balatadan olsa devir saatti hıza göre parelel olarak hızlanmaz ki baskı balata sorunu daha önceden başka araçta başıma geldiği için ondan olmadığını biliyorum. valla bilmiyorum ne yapacaz. aklımda ondan olmadığını bile bile çaresizlikten ateşleme bobinini değiştirmek geliyor hani tam zamanlamalı ateşlemiyodur gibisinden ama bakacaz artık. 
206 gti 2.0 2000
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2012 Saat 14:11
aynı sorun bende de var devam ediyor
motor rektefe edildi
silindir ler değişti büyütüldü
gömlek büyütüldü
siboplar değişti 
bujiler denso marka takıldı
ateşleme bobini vento orjinal takıldı
ama ilk gaza basışta 1sn bekliyor benimkide hem gaz hem benzinde motoru toplarken tüm parçalar temizlendi kelebeğide balata spreyi ile temizlediler arabayı beraber tamir ettik sayılır. 
tüm bu parçaları değiştirecek olan arkadaşlar değiştirmesin derim ben beyin ihtimaline girmek istemiyorum
Yukarı Dön
scorpions_64 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Şubat - 1983

Kayıt Tarihi: 11 Ekim 2010
Konum: Uşak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 275
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı scorpions_64 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2012 Saat 14:53
Orjinalini yazan: ibrahim.kut ibrahim.kut Yazdı:

aynı sorun bende de var devam ediyor
motor rektefe edildi
silindir ler değişti büyütüldü
gömlek büyütüldü
siboplar değişti 
bujiler denso marka takıldı
ateşleme bobini vento orjinal takıldı
ama ilk gaza basışta 1sn bekliyor benimkide hem gaz hem benzinde motoru toplarken tüm parçalar temizlendi kelebeğide balata spreyi ile temizlediler arabayı beraber tamir ettik sayılır. 
tüm bu parçaları değiştirecek olan arkadaşlar değiştirmesin derim ben beyin ihtimaline girmek istemiyorum
demekki kronik arızalardan bir tanesi. ya bi zararı yok ama ivmelenmeye sinir oluyorum. tamam araç kalkışlarda iyi, yol aldığı zaman gidiyor ama arada gaza yükleninde bir ivmelenme yok, motor bağırıyor  araç anca gidiş yapıyor bilmem anlatabildimmi. ne ise bunuda çözeriz inş. 
206 gti 2.0 2000
Yukarı Dön
DOSTEFE Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 11 Temmuz 2009
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DOSTEFE Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2012 Saat 18:58
Konuyla ilgili tecrübemi paylaşayım. Kırmızı ışıkta kalkerken stop ile başlayan sorun en sonunda çekiş düşüklüğü ve devirlenme sorununa kadar vardı. Bobinin ordan sızan yağ bujilerin içine girdiği için ateşlemeyi etkiliyormuş. Önce aşırı bozulan bujileri değiştirince sorun düzeldi. Sonra ikincisinde bobinin içine bakılınca ordaki yayların temas noktalarının küf içinde olduğu görüldü ve temizlendi. Şimdi aracın çekiş sorunu düzeldi. Ancak gaza tepki yine de çok hassas sayılmaz. Ancak eskiye göre baya baya iyi diyebilirim. Artık kalkışlarda daha az zorlanıyorum. Bir yandan LPG ile 1400 kg ye varan boş ağırlık ister istemez araca biraz fazla geliyor. Belki çok da can sıkıcı olmayan az miktardaki gaza geç tepki verme gaz teli bulunmamasından kaynaklanıyor olabilir. Bununla ilgili genelde boğaz kelebeğine işaret ediliyor - baktırmakta fayda olabilir - ancak ben bu güne kadar iki kez açtırdım, ikisinde de temizdi. 
Yukarı Dön
scorpions_64 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Şubat - 1983

Kayıt Tarihi: 11 Ekim 2010
Konum: Uşak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 275
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı scorpions_64 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2012 Saat 19:19
Orjinalini yazan: DOSTEFE DOSTEFE Yazdı:

Konuyla ilgili tecrübemi paylaşayım. Kırmızı ışıkta kalkerken stop ile başlayan sorun en sonunda çekiş düşüklüğü ve devirlenme sorununa kadar vardı. Bobinin ordan sızan yağ bujilerin içine girdiği için ateşlemeyi etkiliyormuş. Önce aşırı bozulan bujileri değiştirince sorun düzeldi. Sonra ikincisinde bobinin içine bakılınca ordaki yayların temas noktalarının küf içinde olduğu görüldü ve temizlendi. Şimdi aracın çekiş sorunu düzeldi. Ancak gaza tepki yine de çok hassas sayılmaz. Ancak eskiye göre baya baya iyi diyebilirim. Artık kalkışlarda daha az zorlanıyorum. Bir yandan LPG ile 1400 kg ye varan boş ağırlık ister istemez araca biraz fazla geliyor. Belki çok da can sıkıcı olmayan az miktardaki gaza geç tepki verme gaz teli bulunmamasından kaynaklanıyor olabilir. Bununla ilgili genelde boğaz kelebeğine işaret ediliyor - baktırmakta fayda olabilir - ancak ben bu güne kadar iki kez açtırdım, ikisinde de temizdi. 
yani kısacası benimde tahminlerim %50 doğru gibi. kısacası ateşleme, ateşleme ile ilgili sorunlar.
206 gti 2.0 2000
Yukarı Dön
ufuk91 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
30 - Ocak - 1991

Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 921
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ufuk91 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2012 Saat 23:04
gaz kelebeğini dün ayna gibi yaptım, çok bi düzelme gözlemlediğim söylenemez...
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
Yukarı Dön
scorpions_64 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Şubat - 1983

Kayıt Tarihi: 11 Ekim 2010
Konum: Uşak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 275
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı scorpions_64 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2012 Saat 12:36
Orjinalini yazan: ufuk91 ufuk91 Yazdı:

gaz kelebeğini dün ayna gibi yaptım, çok bi düzelme gözlemlediğim söylenemez...
yok fasa fiso o işler...ben belki 10 kere temizlettim gaz kelebeliğini, tmm ufak gaz tepkileri için iyi gelebilir ama bizim durumumuz çok farklı. tahminimce ateşleme ile ilgili bi sorun var diye düşünüyorum. çünkü bi orası kaldı artık bakılmadık, onarılmadık yer. 
206 gti 2.0 2000
Yukarı Dön
ufuk91 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
30 - Ocak - 1991

Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 921
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ufuk91 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2012 Saat 13:13
Orjinalini yazan: scorpions_64 scorpions_64 Yazdı:

Orjinalini yazan: ufuk91 ufuk91 Yazdı:

gaz kelebeğini dün ayna gibi yaptım, çok bi düzelme gözlemlediğim söylenemez...
yok fasa fiso o işler...ben belki 10 kere temizlettim gaz kelebeliğini, tmm ufak gaz tepkileri için iyi gelebilir ama bizim durumumuz çok farklı. tahminimce ateşleme ile ilgili bi sorun var diye düşünüyorum. çünkü bi orası kaldı artık bakılmadık, onarılmadık yer. 


valla dediğin gibi, hani rolantide falan bi devir artışı oldu evet ama benim problemim o değildi zaten, gaza ani bastığımda geç tepki vermesi deli ediyor beni, kalkışlarda eski broadwayimden farkı kalmadı aracın çıldırıyorum.

neyse 10.000 bakımı geldi zaten yine, arka torsiyondan da saçma sapan sesler geliyor komple herşeyi göstericem 1.000e çıkabilsem bari sanayiden
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
Yukarı Dön
ufuk91 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
30 - Ocak - 1991

Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 921
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ufuk91 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2012 Saat 13:17
ya ne kadar mantıklı bilmiyorum ama benim böyle bir sorunum yoktu, taa ki lpg bakımına kadar, onda da sadece yağ filtresi değişti, bunla ilgili bir şey olabilir mi? onu değiştirirken de hava filtresini komple sökmüştü yapan adam rahat çalışabilmek adına.

Çünkü düşündüğüm zaman böle bi sorun yokken bundan hemen sonra ortaya çıkmış olması, ve tek değişen parça yağ filtresi, tek oynanan parça da hava filtresi başka ne olabilir ki bu ihtimali de düşünmek lazım aslında



edit: imla

Düzenleyen ufuk91 - 14 Mayıs 2012 Saat 13:19
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
Yukarı Dön
snow Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2012
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı snow Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2012 Saat 16:37
merhaba bendede milano lpg takılı.aynı söylediginiz sorun bendede vardı .lpg ci bir ustayla çözmeye çalıştık 2 günümüzü yedi .4 kişi arabanın üstünden kalkmadı.ilk ısı müşhürü deyişti,ardından filtresi deyişti bu ikisinden sonra çok defa bilgisayarda ayar yapıldı yollarda birebir denendi ama yine gazı 1-2 saniye geç alıyordu.tabiki akşam oldu .denemeler sonucu yarına bıraktık .sabah erkenden arabayı ustaya bıraktım .enson çare enjektörü deyiştirmiş.ve azbir geç kalma oluyor ama su götürürüyor şu an tedirginim yine ama halloldu sanki.eskiden yokuş yukarı kırmızı ışıkta durdugumda arkamda duran araca bu geç almasından dolayı aracım kayıp arka araca çarpma ile karşı karşıyaydım ki bu beni acayip bir pisikolojiye soktu araca güvenim sarsıldı .ama şuan iyi şükür.yinede temkinli davranıp sitresli yerlerde benzine geçiyorum.
peugeot 307 pre.benzin-milan lpg 2004
Yukarı Dön
ufuk91 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
30 - Ocak - 1991

Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 921
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ufuk91 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2012 Saat 17:35
enjektör değişimi ne kadara mal oldu size?
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
Yukarı Dön
snow Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2012
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı snow Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Mayıs 2012 Saat 08:48
bu iki günlük operasyonda hepsi içinde 350 tl gitti.
peugeot 307 pre.benzin-milan lpg 2004
Yukarı Dön
ByHack Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
06 - Ocak - 1986

Kayıt Tarihi: 22 Haziran 2011
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 264
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ByHack Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Mayıs 2012 Saat 22:12

bir daha tüplü araba mı ?Thumbs Down

307 XT (2004) 1.6 110 Hp....BRC Seq24 LPG
Yukarı Dön
snow Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2012
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı snow Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2012 Saat 12:14
Orjinalini yazan: ByHack ByHack Yazdı:

bir daha tüplü araba mı ?Thumbs Down

düşünsenize fiyatı düşük ama her araçta karlı olmuyor .bilgisayar destekli araçlarda arızalara sebebiyet veriyor arıza tespit ve giderilmesi maliyetleri çok arttırıyor. ..beyinsiz araçlarda daha karlı olabilir lpg.
 
eniyisi yine dizelli olmak katılıyorum.arkadaşa.Clap
peugeot 307 pre.benzin-milan lpg 2004
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2012 Saat 12:27
rölantin çok düşüktür
Yukarı Dön
istpdr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Mayıs 2012
Konum: yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 67
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı istpdr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2012 Saat 14:20
306 xt 1.8 var bendede .arabanın motorunu yerındne oynatan bı dengesizlik vardı ozellıkte gazda yapıyordu.yuksek devırde kullandıktan sonra cok asırı oluyordu araba durdugunda.gaz kelbegı dedıler ama deılmıs gaz kelebegının yanındakı akrburotore gıren hortumların yanından hava alıyormus motor buda aracın ateslemesını dengesızlestırıyor.suan yok denecek kadar az bır yerden daha alıyor onuda buldum ve kapayınca gecıcek gor bak.bende cok cektım bundan tesaduf eserı gaz ayarı yapan usta buldu absınc degerlerı cok oluyormus hava gırınce motora olmadık yerden tabi.

Düzenleyen koliva - 04 Haziran 2012 Saat 14:21
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2012 Saat 14:24
maalesef gazlı araçların kronik sorunu bence
özellikle enjektörlülerde
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 13893 23 M.Emin
konu icon 508-Fren Sistemi Arızası son mesaja git 16954 16 tga508
konu icon 307 klima yönlendirme sorunu son mesaja git 325 0 KerimSahin
konu icon 206 Akü ŞArj Problemi son mesaja git 661 0 rekasparov
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 4996 1 efe24
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2523 1 peugeot301
konu icon İZMİR - SİNYAL KOLU TAMİRİ YARDIM son mesaja git 4759 7 Sorgum
konu icon Peugeot 206 Garip Sorun Lütfen Yardım son mesaja git 452 0 muratatalay
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 7995 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 740 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 897 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 573 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5557 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 707 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 500 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 925 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 441 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 612 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 788 1 Altann
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Burak307xsi 1
Saido26 1
Ahmet2341 1
Sorgum 1
peugeot301 1
efe24 1
rekasparov 1
muratatalay 1
KerimSahin 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English