![]() |
|
Debriyaj Balatasının Bittiği Nasıl Anşılır? |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Yazar | ||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
o titreme normal dizeller için
|
||
![]() |
||
mbuyukavci ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2012 Konum: Isparta Durum: Aktif Değil Mesajlar: 84 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı mbuyukavci
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ben bugun denedim seke seke geri geldim:( sanirim zamani gelmis:(( |
||
yeni pug cu :))
|
||
![]() |
||
toga406 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 656 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
debriyaja basmaya korkarsın. ciyaklar koku yapar balata bitmiş metali sıyırmaya başlamıssındır çünküvites rahat geçmez
|
||
![]() |
||
EmSul ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Arkadaşlar benimde şüphelerim var debriyaj balatasından debriyaja eğer en sonuna kadar basmassam vites geçmiyor bazen paspas ileri gidiyor debriyajın altına kadar o zaman sonuna kadar basılamıyo haliyle paspas kalınlık yağıyor rahat geçmiyor vites mecburen paspasta denk gelmicek ve sonuna kadar basıcam öyle rahat geçiyor acaba benimkide değişmeli mi? Kalkışlarda falan hiç anormal bi durum yok çekişte de veya bahsedildiği gibi kaydırma yada ses falan yapmıyo
|
||
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
||
![]() |
||
toga406 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 656 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
sizin debriyajınız çok aşağıda kavrıyor olabilir. mesela megane 2 ler çok yukarıda kavrar. fiat aracım ise aşağıda kavrar idi. yeni nesil debriyajlara kavrama ayarı yapılamıyor biliyorum dolayısı ile aracınız ne bilmiyorum ama sorun yok bence
|
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Degismeli derken paspasa bir cozum bulmalisiniz. Eger bu sekilde kullanmaya devam ederseniz hem debriyajnizin omru kisalacaktir hem de senkromencler bu durumdan zarar goreceklerdir. |
||
![]() |
||
EmSul ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zaten kaldırdım şöfor tarafındaki paspası kullanmıyorum sadece en dibe kadar basmassam rahat geçmemesi bir sorundan mı kaynaklanıyor diye merak ettim
|
||
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hayir bu gayet normal. Cunku kavrama tam ayirmamis oluyor. Her zaman dibine kadar basmak gerekir. Birde genellikle hizli vites degisimlerinde sol ayak debriyajin uzerinde unutuluyor. Debriyajlar hidrolik olduklarindan cok az bir dokumada bile etkisini gosterir. Bu durumda da debriyaji cok cabuk bitirirsiniz. |
||
![]() |
||
EmSul ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Çok sağolun içime bi kurt düşmüştü şimdi rahatladım..Birde başka bir konuda radyatör hortumundaki sertlik konusu kafama takıldı inşallah onda da bi sıkıntı çıkmaz
|
||
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |