|
İllallah ettim bu arabadan |
Yanıt Yaz | Sayfa <123> |
Yazar | |
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam götüreceğim yarın.
ama şu var önceden zorladığımda depoluution hatası verirdi 2 gündür baya 3.500 devir üstüne çıktım hiç vermedi. sebebi würth'ün yakıt katkısı olabilirmi
|
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam bızım arkadasın navarada da bu ısık yanmıstı usta dedıkı kalıtelı bı yerden mazotu al 5 dakıka kadar arabayı yuksek devırde sur bas bıraz dedı kurum bırıkmesı sonucuda bu hatayı verır dızel araba dedıgı gıbı aracı surdu bılgısayara bagladı sondurdu bıdaha yanmadı
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bende würth temizleyici kullanıp üstüne de bir süre devirli kullandım. hiç o lambayı yakmadı.acaba geçti mi diye düşünüyorum.
şimdi sorum şu bu dynometredeki beygir düşüşünü tork düşüşünü nasıl önlicez. 120 tork görünüyo
|
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
normalı kac bu arabanın fabrıka cıkısı
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
110 bg 250 torq
|
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam sız arkadasların dedıgı gıbı turbonuza felan bı baktırın kapak contası baskı balata servıste kontrol etsınle kayıp baya yuksek kullanan adam motoru baya hırpalamıs herlde
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
acaba motor mu bitik diye düşünüyorum.
baskı balata bu kadar fark eder mi
|
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
baska balata kacırma yaparda bukadar yapmaz sanmam kapak contası felan sıkıntılımı suyu nasıl eksıltme varmı yada turbodan gelen ses varmı olagan ses dısında
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
turbo'da ses yok su eksiltme yağ eksiltme yok gbi.
|
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
enjektorlere bakıldımı hıc fazla yada az puskurtme yapan varmı degerlerı nasıl bılıyomusunz
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
enjektörlere bakılmadı
|
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
enjektorlerede baktırın servıse soktugunuzda bılgasayara bagladıklarında herseyı ortaya cıkar buyuk ıhtımalle
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
daha önce bilgisayara bağlandığında motor kısmında hiç enjektörlerle alakalı bir sıkıntı göstermedi.
|
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
baglattıgınız program orjınal pp2000 mıydı yoksa rasgele sanayıde bıyermıydı
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sen cok sinirlenmissin belli. Ana bayiye gideceksin tespit yaptıracaksın. Muhtemelen debimetre de falan da sıkıntı cıkabilir. Debimetre düzgün ayarlama yapmazsa araba performans kaybeder. Bunun yanında baskı balata da aynı sekilde, aracın yağ ve filtre bakımını yaptır. Turbo da duymadıgın bir ses olabilir gerekirse balans ayarı yaptır. Araban temiz bir sekilde cıkacaktır. Bizim arabalarımızın motoru cok saglamdır öyle kolay kolay sıkıntı yaratmazlar motor aksamı da öyle. Benim aracım 4 yıla yakın anahtar vurulmadan yattı ve aküyü taktıgımda tek marşta calıstı yani bu saglamlıgı emin olun gözlerimiz de büyüyen markalar da bile bulamazsınız. Arabana severek bin dedigim gibi ana bayiye git sorun tespiti yapsınlar eger verdikleri fiyat uygun gelirse orda hallettir cok gelirse iyi bir servis bul oraya cek ve orada yaptır. Ama parca fiyatlarını iyi arastır ve sen temin et her zaman daha uygununu bulursun.
Düzenleyen dogancanguden - 15 Kasım 2013 Saat 15:59 |
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
pp2000 e baglattim bir sorun cikmadi. sorma dogan hocam nefret ettim arabadan.
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sen arabaya bir güncelleme yaptır. Araba da sıkıntı görünmüyorsa elektronik degildir demek ki. Dedigim gibi ana bayi servisine gitmen lazım.
|
|
ahmed206
3. Vites Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013 Konum: Mugla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1920 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam siz henüz adam gibi bir ustaya uğramamış olabilirsiniz henüz, ya da güvenecek birisi yok.
ben de ilk aldığımda illallah demiştim ustadan ustaya gezmiştim ama en son birini gösterdiler güvenebileceğim işini doğru yapan ama biraz paracı dediler. gittim dedikleri gibi çıktı şimdi çok şükür arabamdan da memnunum. benim sorunum performans yakıt ve ısınma idi. usta sudaki yağdan conta değişecek dedi, taşlanacak ve sübap ayarı yapılacak dedi, yaptı da. 700 liraya mis gibi oldu. egr valfi önceki arabamda sıkıntılıydı, temizlettim ama yüzeysel temizlettim kısa sürede tekrar eski haline döndü. kardeşinizden nacizane tavsiyeler: 1- bu işi adam akıllı arabayı bağırttıra bağırttıra yapanlar var yani egr valfini temizlediği 1 km öteden duman ses karışımıyla belli oluyor. temizletiyorsanız öyle bir yere temizletin ve bu işleme 50-100 liradan fazla bir şey ödemeyin. 2- aracı siz bi muayene edin, mesela benim artık aklıma ilk gelen aracın suyuna bakıp yağ karışmış mı diye bakmak olurdu. 3- usta teşhis koyarken yanında mutlaka bulunun gidip bir köşede benim gibi çay içerseniz kandırılırsınız. ve usta teşhis koyduğunda ona mutlaka nedenini anlattırın aklınıza yatıyorsa hemen yaptırın, pek bi şey anlamadıysanız gelin yine danışın derim. 4- kafanıza çok takmayın, arabaya doğru müdahale bence çoğu zaman daha ucuzdur ama çoğu usta gereksiz yere değiştirip kurtulur.
|
|
karaca61
1. Vites Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
s.a aynı sorun benım aracımda var anadolu yakasında tavsıye edebılecegınız guvenilir usta tanıdıgınız varmı?
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
gittik servise dedi ki turboda yağlanma var.dedi git falanca turbocuya.
gittik turbocuya söküldü ses geliyomuş balans manevra yapıldı egr şudurr mudur hepsi temizlendi arabaya binildi. sabahleyin yine aynı lamba depollution bilgisayara bağlandı yine aynı arıza yüksek turbo basıncı. tamirciler salyangozda delik olabilir diyor
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa <123> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |