Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 otomatik şanzıman sorunu.Acil Yardım
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 otomatik şanzıman sorunu.Acil Yardım

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
mustafah Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Temmuz 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 126
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mustafah Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 00:12
Orjinalini yazan: candoor candoor Yazdı:

Simdi sanzimanciya biraktim arabayi once sanzimani acmadan arkadan dedi burclara bakicam eger asinmislarsa degistiririm yoksa acip revizyona sokarim dedi maksimum 2000 - 2250 arasi tutar dedi verdik bakalim arabayi ne olcak
inş sorunun en kısa zamanda çözülür
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 22:17
Arkadaşlar sorunum sanırım haloldu.Bu sorundan başı ağrıyan diğer arkadaşlara ön bilgi olması amacıyla burayada yazmak istedim.

Öncelikle sorunumu kısaca açıklayayım.
Arac ısındıktan sonra tamamen durdugumda kalkıslarda vuruntu yapıyordu fakat göztergede kar spor modu yanmıyordu.
Şİmdi burası önemli eğer kar ve spor modu ışıkları yanmıyorsa hiç peugeot servisine gidip boşuna pp2000 e falan bağlatmayın zaten çıkmıyor.Selenoidleride değiştirmeyin yada yağını.
Gidin bir otomatik şanzımancıya 2 saatte hal ediyor.Benim şanzımanı bile indirmeden sol ön tekerin çamurluğunun arkasından şanzımanın bir parçasını açarak içindeki burçları değiştirdi ve banada gösterdi burçlar sürtünmeden biraz yemiş.ve o kadar arabayı zorlamama rağmen dönüşte hiç yapmadı.Eskiden olsa arabayı yerinden kaldıramazdım bugünkü trafikte.
Bilginize


Yukarı Dön
mustafah Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Temmuz 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 126
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mustafah Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2012 Saat 23:30
Orjinalini yazan: candoor candoor Yazdı:

Arkadaşlar sorunum sanırım haloldu.Bu sorundan başı ağrıyan diğer arkadaşlara ön bilgi olması amacıyla burayada yazmak istedim.

Öncelikle sorunumu kısaca açıklayayım.
Arac ısındıktan sonra tamamen durdugumda kalkıslarda vuruntu yapıyordu fakat göztergede kar spor modu yanmıyordu.
Şİmdi burası önemli eğer kar ve spor modu ışıkları yanmıyorsa hiç peugeot servisine gidip boşuna pp2000 e falan bağlatmayın zaten çıkmıyor.Selenoidleride değiştirmeyin yada yağını.
Gidin bir otomatik şanzımancıya 2 saatte hal ediyor.Benim şanzımanı bile indirmeden sol ön tekerin çamurluğunun arkasından şanzımanın bir parçasını açarak içindeki burçları değiştirdi ve banada gösterdi burçlar sürtünmeden biraz yemiş.ve o kadar arabayı zorlamama rağmen dönüşte hiç yapmadı.Eskiden olsa arabayı yerinden kaldıramazdım bugünkü trafikte.
Bilginize



Teşekkürler paylaşımınız için Smile
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2012 Saat 00:04
Orjinalini yazan: candoor candoor Yazdı:

Arkadaşlar sorunum sanırım haloldu.Bu sorundan başı ağrıyan diğer arkadaşlara ön bilgi olması amacıyla burayada yazmak istedim.

Öncelikle sorunumu kısaca açıklayayım.
Arac ısındıktan sonra tamamen durdugumda kalkıslarda vuruntu yapıyordu fakat göztergede kar spor modu yanmıyordu.
Şİmdi burası önemli eğer kar ve spor modu ışıkları yanmıyorsa hiç peugeot servisine gidip boşuna pp2000 e falan bağlatmayın zaten çıkmıyor.Selenoidleride değiştirmeyin yada yağını.
Gidin bir otomatik şanzımancıya 2 saatte hal ediyor.Benim şanzımanı bile indirmeden sol ön tekerin çamurluğunun arkasından şanzımanın bir parçasını açarak içindeki burçları değiştirdi ve banada gösterdi burçlar sürtünmeden biraz yemiş.ve o kadar arabayı zorlamama rağmen dönüşte hiç yapmadı.Eskiden olsa arabayı yerinden kaldıramazdım bugünkü trafikte.
Bilginize



Kaça mal oldu bu sorun?
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
salihata Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 188
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı salihata Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ağustos 2012 Saat 13:23
Orjinalini yazan: candoor candoor Yazdı:

Arkadaşlar sorunum sanırım haloldu.Bu sorundan başı ağrıyan diğer arkadaşlara ön bilgi olması amacıyla burayada yazmak istedim.

Öncelikle sorunumu kısaca açıklayayım.
Arac ısındıktan sonra tamamen durdugumda kalkıslarda vuruntu yapıyordu fakat göztergede kar spor modu yanmıyordu.
Şİmdi burası önemli eğer kar ve spor modu ışıkları yanmıyorsa hiç peugeot servisine gidip boşuna pp2000 e falan bağlatmayın zaten çıkmıyor.Selenoidleride değiştirmeyin yada yağını.
Gidin bir otomatik şanzımancıya 2 saatte hal ediyor.Benim şanzımanı bile indirmeden sol ön tekerin çamurluğunun arkasından şanzımanın bir parçasını açarak içindeki burçları değiştirdi ve banada gösterdi burçlar sürtünmeden biraz yemiş.ve o kadar arabayı zorlamama rağmen dönüşte hiç yapmadı.Eskiden olsa arabayı yerinden kaldıramazdım bugünkü trafikte.
Bilginize



..........


Düzenleyen salihata - 07 Ağustos 2014 Saat 17:25
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ağustos 2012 Saat 17:52
en bastan otomatik şanzımancıya gitseydim keşke.
e şimdilik bir sorun yok arabada
Şanzımancı 700 tl aldı v
Yukarı Dön
syrosyk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı syrosyk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Eylül 2012 Saat 20:20
Arkadasim selamlar,
Aynı sorun birebir bende de var. 2004 - 307 XT premium var benim arabada 107 binde.
1 aydır problem var araba ile trafige girmeye cekiniyorum aynı sorun..
 
Hangi sanzımancıya gittin bende istanbuldayım aynı sanzımancıya gitmek istiyorum.
 
irtibat numarası verirsen çok sevinirim. Çok teşekkürler
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Eylül 2012 Saat 23:46
Maslak oto sanayide istanbul sanziman var oraya gittim ama ustanin ismi aklimda degil simdi.bakarim numarasi vardi bulursam gonderirim.
Yukarı Dön
syrosyk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı syrosyk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Eylül 2012 Saat 00:25
telefonunu bulamadim .. istanbul sanziman.. bende pazartesi hemen gidecegim telefonu yada kabaca bir yol tarifide olur internette bulamadim .. en kotu sora sora bulacagiz artik.. yeterki cozsun
Yukarı Dön
fexzi Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Temmuz 2011
Konum: Karaman
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1469
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı fexzi Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Eylül 2012 Saat 14:26
Malesef bu AL4lerde kronik bi vaka,motor ısındıgında bu sorundan kurtulmak için triptoniğe alın daha rahat kalkış yaparsınız.
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp
Yukarı Dön
syrosyk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı syrosyk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Eylül 2012 Saat 18:20
selam,
istanbul sanzuman adres telefon irtibat numarasi varmidir..
internetten bulamadim yarin gidecegim.. cok tesekkurler
Yukarı Dön
syrosyk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı syrosyk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2012 Saat 22:08
Bugun ISTANBUL SANZIMANA Gittim..
Maslak Sanayide buldum sora sora..
arabayi biraktim eli yogundu yarin aksam aliriz arabayi insallah..

Irtibat numarasi ve bilgileri asagida
yarin fiyati ileteck en fazla 800 - 850 tutar dedi bakalim.
Tum detaylari yazacagim sanziman yapilinca

Istanbul Sanziman
Ramazan Turk
0 212 2767076
Maslak Ataturk OtoSanayi
2.Kisim 31.Sok. No.1282

Düzenleyen syrosyk - 17 Eylül 2012 Saat 22:10
Yukarı Dön
syrosyk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı syrosyk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2012 Saat 21:29
evet arkadaslar benim sorunumda tam olarak cozuldu usta 1 gunde verdi arabayi. kesinlikle sanziman sorunu yasayanlar icin ustayi tavsiye ederim...
Yukarı Dön
mustafah Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Temmuz 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 126
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mustafah Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2012 Saat 22:14
Orjinalini yazan: syrosyk syrosyk Yazdı:

evet arkadaslar benim sorunumda tam olarak cozuldu usta 1 gunde verdi arabayi. kesinlikle sanziman sorunu yasayanlar icin ustayi tavsiye ederim...

şanzıman sorunu bir günde pek aksatmaz uzun yol testide yap Smile
Artık PUG yok!!
Yukarı Dön
Sempatixl Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Mayıs 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Sempatixl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2014 Saat 22:51
2004 model peugeot 307  xt otomatik aracım var. Bundan 3 yıl kadar önce ''Automatic Gear Fault" hatası verdi bulunduğum yerde tek otomatikçi vardı selenoid dedi değiştirdik. 1 yıl önce kadar aracımda hararet sorunu başladı hararet olunca vites geçişlerinde sıkıntı yaşamaya başladım 4000-5000 devirleri buluyordu geçişler uzun yolda kışın sıkıntı yaratmıyordu. Sonraları bu soruna yokuşlarda çekiş kaybı vites geçişlerinde devrin birden kendiliğinden yükselmesi vitesi boşa alma galiba es kaza yokuşta durma zorunda kalırsam geri kaçırma aracın boşa çıkması yani gaza basınca vuruntuyla vitese geçme olmaya başladı. bu şekilde uzun süre bindim kısa mesafe olduğu için çok önemsemedim. son zamanlarda zorlayınca diğer sorunların yanında şanzıman ısınınca Automatic Gear Fault" hatası vermeye başladı.bugün sanayiye gittim hararet sorunun bir müşür taktırarak hallettiler ama deneme sürüşünden sonra motorda ısınma olmamasına rağman şanzımanda bu hatalar fazlasıyla oldu bende otomatikçiye götürdüm vites geçişlerinde kaydırma var dedi o yüzden revizyon dedi tirübün burç selenoid daha birkaç şey işçilik 2700-2800 dedi. Başka otomatikçi sorunu söyleyince soğutmadan bahsetti deneme sürüşü sonrası kaydırma var burç balata dedi şanzıman inecek dedi 2500-3000 arası çıkabilir dedi. sizce ne yapmalıyım izmirde otomatik şanzımancı önerisi olan varmı deneyimlerinize göre haklılarmı. Araba şanzıman ısınınca çok kötü oluyor evimde yüksekte mecbur tırmanmak zorundayım. ilginç bazende yapmayabiliyor yada çok az yapabiliyor bu sorunları. lütfen yardım. 

Yukarı Dön
mustafah Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Temmuz 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 126
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mustafah Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2014 Saat 23:37
Orjinalini yazan: Sempatixl Sempatixl Yazdı:

2004 model peugeot 307  xt otomatik aracım var. Bundan 3 yıl kadar önce ''Automatic Gear Fault" hatası verdi bulunduğum yerde tek otomatikçi vardı selenoid dedi değiştirdik. 1 yıl önce kadar aracımda hararet sorunu başladı hararet olunca vites geçişlerinde sıkıntı yaşamaya başladım 4000-5000 devirleri buluyordu geçişler uzun yolda kışın sıkıntı yaratmıyordu. Sonraları bu soruna yokuşlarda çekiş kaybı vites geçişlerinde devrin birden kendiliğinden yükselmesi vitesi boşa alma galiba es kaza yokuşta durma zorunda kalırsam geri kaçırma aracın boşa çıkması yani gaza basınca vuruntuyla vitese geçme olmaya başladı. bu şekilde uzun süre bindim kısa mesafe olduğu için çok önemsemedim. son zamanlarda zorlayınca diğer sorunların yanında şanzıman ısınınca Automatic Gear Fault" hatası vermeye başladı.bugün sanayiye gittim hararet sorunun bir müşür taktırarak hallettiler ama deneme sürüşünden sonra motorda ısınma olmamasına rağman şanzımanda bu hatalar fazlasıyla oldu bende otomatikçiye götürdüm vites geçişlerinde kaydırma var dedi o yüzden revizyon dedi tirübün burç selenoid daha birkaç şey işçilik 2700-2800 dedi. Başka otomatikçi sorunu söyleyince soğutmadan bahsetti deneme sürüşü sonrası kaydırma var burç balata dedi şanzıman inecek dedi 2500-3000 arası çıkabilir dedi. sizce ne yapmalıyım izmirde otomatik şanzımancı önerisi olan varmı deneyimlerinize göre haklılarmı. Araba şanzıman ısınınca çok kötü oluyor evimde yüksekte mecbur tırmanmak zorundayım. ilginç bazende yapmayabiliyor yada çok az yapabiliyor bu sorunları. lütfen yardım. 


Bu sorunu bende eski aracımda yaşamıştım ve tüm bakımlarını yaptırıp aracımı sevmeme rağmen aldığım fiyatın bayağı altına satmak zorunda kaldım. Şöyle bir handikap var, ülkemizde sanayilerde otomatik şanzımandan iyi anlayan usta sayısı geçekten az. Özellikle bu fransız grubu araçların ortak kullandığı BVA tipi şanzımanın hakkını veren pek yok gibi. Bu şanzıman tipi orjinal parça değişimine ve orjinal yağ kullanımına çok hassas. ancak çoğu usta buna pek dikkat etmiyor. Bu nedenle bir türlü istenilen randıman alınamıyor.

Sizin sorununuza gelince bu şanzıman tipinin kronik sorunu olan yağ soğutma pompası zamanla pompa yağ soğutma özelliğini yitiriyor ve şanzıman yağını yeterli sıcaklıkta tutamıyor. Bence sizin sorun bu. Yüksek sıcaklığa maruz kalan yağda belirli bir süreden sonra özelliğini yitiriyor ve vites değişimleri için gerekli basınç üretilemiyor. Sonrasında elektronik sistemde hata veriyor. O basınç üretilemediği içinde araç kalkışta kaydırma yapıyor ve şanzıman içindeki burçlar,milli tas, balatalar, selenoidler vs. gibi parçalarda bu ısıdan zarar görüyor. Kısaca şanzıman iflasa doğru gidiyor :(
Şanzıman soğukluğu düşük iken pek sorun hissedilmezken, sıcak havalarda sorun ciddi ciddi kendini belli ettiriyor.

ve maalesef AL4 BVA şanzıman grubunu tamir ettirip eskisi gibi sorunsuz diyen kişi sayısı oldukça az. Eğer gerçekten kaliteli bir usta ve orjinal parçalarla değişim yaptırırsan ancak randıman alırsın. Benim şahsi tavsiyem sıfır açılmamış komple şanzıman bulmaya çalış. O zaman gerçekten kafan rahat olur :) Bide yanlış hatırlamıyorsam komple şanzıman için servis bana 2012 yılında 10bin tl gibi uçuk bir rakam söylemişti, bende mecburen revizyon denilen tüm parçaların değişimine gitmek zorunda kalmıştım. 

Tırmanma konusuna gelince şanzımanın zorlandığı yokuş gibi yol koşullarında manuel şanzıman tercihi bence daha doğrudur, sonuçta otomatikteki güç kaybı ve yakıt tüketim artışı zamanla sizi üzer. özellikle kendi aracımın manuel vitesli versiyonunu bir kerelik kullanmamda bile çekişte ciddi fark gözlemlemiştim.
Artık PUG yok!!
Yukarı Dön
Foxfire Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 26 Nisan 2014
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 177
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Foxfire Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2014 Saat 03:26
Orjinalini yazan: Sempatixl Sempatixl Yazdı:

2004 model peugeot 307  xt otomatik aracım var. Bundan 3 yıl kadar önce ''Automatic Gear Fault" hatası verdi bulunduğum yerde tek otomatikçi vardı selenoid dedi değiştirdik. 1 yıl önce kadar aracımda hararet sorunu başladı hararet olunca vites geçişlerinde sıkıntı yaşamaya başladım 4000-5000 devirleri buluyordu geçişler uzun yolda kışın sıkıntı yaratmıyordu. Sonraları bu soruna yokuşlarda çekiş kaybı vites geçişlerinde devrin birden kendiliğinden yükselmesi vitesi boşa alma galiba es kaza yokuşta durma zorunda kalırsam geri kaçırma aracın boşa çıkması yani gaza basınca vuruntuyla vitese geçme olmaya başladı. bu şekilde uzun süre bindim kısa mesafe olduğu için çok önemsemedim. son zamanlarda zorlayınca diğer sorunların yanında şanzıman ısınınca Automatic Gear Fault" hatası vermeye başladı.bugün sanayiye gittim hararet sorunun bir müşür taktırarak hallettiler ama deneme sürüşünden sonra motorda ısınma olmamasına rağman şanzımanda bu hatalar fazlasıyla oldu bende otomatikçiye götürdüm vites geçişlerinde kaydırma var dedi o yüzden revizyon dedi tirübün burç selenoid daha birkaç şey işçilik 2700-2800 dedi. Başka otomatikçi sorunu söyleyince soğutmadan bahsetti deneme sürüşü sonrası kaydırma var burç balata dedi şanzıman inecek dedi 2500-3000 arası çıkabilir dedi. sizce ne yapmalıyım izmirde otomatik şanzımancı önerisi olan varmı deneyimlerinize göre haklılarmı. Araba şanzıman ısınınca çok kötü oluyor evimde yüksekte mecbur tırmanmak zorundayım. ilginç bazende yapmayabiliyor yada çok az yapabiliyor bu sorunları. lütfen yardım. 



Tavsiyem hemen balıklama atlayıp revizyon falan yaptırma iyice bi araştır banada revizyon dediler ilk başta ama izmirde bi usta sorunu çözdü şalter değişimi ile istersen adresini vereyim bi ona danış ayrıca rent a car sahibi arkadaşımın önerisi bana kesinlikle revizyon yaptırma içi açıldımı tekrar düzen tutmaz gerçekten şanzıman sorunu varsa paraya kıyıp sıfır taktır yetkili servise

dediğim gibi bi benim ustaya göster belki ucuz yollu halledersin


Düzenleyen Foxfire - 25 Mayıs 2014 Saat 04:35
Yukarı Dön
emrepunar Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Mart 2014
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 255
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emrepunar Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2014 Saat 10:01
slm kardeş benimde başıma gelmişti benim sorunum fren müşürü var onu değiştirdik sorun çözüldü bendede arac boşa düşüyordu hiç bir tepkime yapmıyordu o parça dğeişti şu anda 3 ay helan oldu şükür sıkıntısız kullanıyorum.
Yukarı Dön
Emre205 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Haziran 2020
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Emre205 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Haziran 2020 Saat 00:52
Aynı sorun benim aracımda da var yazınızı olunca rahatladım açıkcas. Yarın şanzımancıya gideceğim burç ve teflonlar değişecek yağ ile birlikte. İnşallah sorunum çözülür.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 307 FAR VE STOP son mesaja git 34 0 P4tris
konu icon Teyp çalışmıyor ölü Peugeot 207 benzinli 2008 mode son mesaja git 736 0 Selimhan
konu icon 3008 vites kutusu arızalı son mesaja git 15936 16 Yunus1313
konu icon 307 Economy mode active hatası son mesaja git 1250 1 pckobat
konu icon 306 Otomatik Vites - Yardımcı olabilirmisiniz. son mesaja git 9013 1 muhsintekin
konu icon Tanışma son mesaja git 2 0 Nazif Kılıç
konu icon 2. Sahibinden Temiz ve Bakımlı 2003 Model 206 son mesaja git 674 0 muzo
konu icon Peugeot 208 (1. seri) 1.5 BlueHdi Yağ Önerisi son mesaja git 8984 3 mustgok
konu icon Teyp Sessiz Modu son mesaja git 25668 14 Bilal ALTINER
konu icon 206, 206+ ve 307....3 Satır Yol Bilgisayarı Ekranı son mesaja git 97939 590 Kasım4284
konu icon 2012 model 508 far ampül değişim son mesaja git 15159 3 zaferçinar
konu icon eski kasa 508 son mesaja git 294 1 zaferçinar
konu icon 308 1.6 HDi Yağ Önerisi son mesaja git 1963 0 alperyacan
konu icon Otomatik şanzıman vites atma arızası son mesaja git 1594 0 Zeynepk
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 6408 6 Optimus Prime
konu icon Tanışma: Merhabalar son mesaja git 3 0 DieAnotherDay
konu icon yakıt tüketimi 30L son mesaja git 3859 1 407muhendisi
konu icon P2074 hatası 308 2012 model 1.6 vti son mesaja git 2566 0 Courage
konu icon Stop halinde iken silecekler ve farların çalışması son mesaja git 10471 4 C4for
konu icon 2011 5008 vites kutusu arızası(çözüldü) son mesaja git 64011 25 Ahmet Altaş
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 FEBRUARY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Ahmet Altaş 3
407muhendisi 2
zaferçinar 2
Nazif Kılıç 1
muhsintekin 1
pckobat 1
Yunus1313 1
C4for 1
Selimhan 1
Courage 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English