Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Gaz pedalına geç tepki!!
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Gaz pedalına geç tepki!!

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
ByHack Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
06 - Ocak - 1986

Kayıt Tarihi: 22 Haziran 2011
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 264
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ByHack Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2012 Saat 22:37
hâlâ sabırsızlıkla çözüm önerecek, bilgisi-tecrübesi olan arkadaşların yorumlarını bekliorumBig smile
307 XT (2004) 1.6 110 Hp....BRC Seq24 LPG
Yukarı Dön
hasiko Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Nisan 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 53
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hasiko Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2012 Saat 22:47
boğaz kelebeği emin olun....
en tatlı an REDLİNE !!!
Yukarı Dön
EmSul Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 874
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EmSul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2012 Saat 22:49
Boğaz kelebeğinde ne gibi bir sorun böyle bi performans düşüşüne neden oluyor ki?
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v"
"1998 Ford Mondeo 2.0 glx"
"2005 Peugeot Partner 2.0hdi"
"2004 Peugeot 307 1.6 bva"
Yukarı Dön
ByHack Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
06 - Ocak - 1986

Kayıt Tarihi: 22 Haziran 2011
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 264
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ByHack Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2012 Saat 23:46
peki boğaz kelebeğini söktükten sonra muhakkak kalibrasyon yaptırmak gerekir mi. internette boğaz kelebeği temizliği ile ilgili birkaç video izledim. eli yatkın biri dikkatli davranırsa rahatlıkla temizleyebilir. benim korktuğum nokta temizledikten sonra kalibrasyonla ilgili herhangibir sorun yaşarmıyım. birde benim araç 2004 model, 83000 km'de boğaz kelebeğinin daha önce temizlendiğini zannetmiyorum. iyice temizlenecek kıvama gelmiş midir. baya bir soru sordum amaTongue
307 XT (2004) 1.6 110 Hp....BRC Seq24 LPG
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 00:02
Boğaz kelebeğini sökmeden de temizleyebilirsin.Öncelikle;
hava filtresi ve kutusunu sök.daha rahat çalışırsın
sonra kelebeğe giden boruyu kelepçesini sökerek boğaz kelebeğinden ayır.
karşında boğaz kelebeği
bir adet wd40 al eline,
elinle araca gaz vererek bir yandan da wd40 ı gaz kelebeğinin içine sık..
aracını 6000 devirlere kadar çıkart ve spreyi sıkmaya devam et..
yeterince sıkınca tekrar söktüğün parçaları tak.
aracın bir müddet rolanti 1200 lerde çalışır..
sonra kendiliğinden düzzelir.
kalibrasyona gerek yok.

Yukarı Dön
falan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 280
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı falan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 00:17
Orjinalini yazan: laedri laedri Yazdı:

Boğaz kelebeğini sökmeden de temizleyebilirsin.Öncelikle;
hava filtresi ve kutusunu sök.daha rahat çalışırsın
sonra kelebeğe giden boruyu kelepçesini sökerek boğaz kelebeğinden ayır.
karşında boğaz kelebeği
bir adet wd40 al eline,
elinle araca gaz vererek bir yandan da wd40 ı gaz kelebeğinin içine sık..
aracını 6000 devirlere kadar çıkart ve spreyi sıkmaya devam et..
yeterince sıkınca tekrar söktüğün parçaları tak.
aracın bir müddet rolanti 1200 lerde çalışır..
sonra kendiliğinden düzzelir.
kalibrasyona gerek yok.

 
wd-40 yerine karbüratör temizleyici sprey tavsiye ediyorlar..
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 00:54
balata spreyi,karbüratör spreyi,wd40 bunlar kullanılıyor genelde,,hangisi daha iyi temizliyorsa onu kullanmak daha mantıklı tabi.
Yukarı Dön
ufuk91 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
30 - Ocak - 1991

Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 921
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ufuk91 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 01:16
Orjinalini yazan: laedri laedri Yazdı:

balata spreyi,karbüratör spreyi,wd40 bunlar kullanılıyor genelde,,hangisi daha iyi temizliyorsa onu kullanmak daha mantıklı tabi.


bu yapacağımız işlemin herhangi bir zararı vs yoktur değil mi hocam, sökmeden temizlenebiliyorsa gidip 30 40 lira vermeyeyim yarın yapayım diyorum
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
Yukarı Dön
ufuk91 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
30 - Ocak - 1991

Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 921
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ufuk91 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 01:20
bu arada wd40 ile ilgili şöyle bir söz varmış az önce denk geldim ;

" if something moves and it shouldn't, use duct tape. if something doesn't move and it should, use wd40"

"eğer birşey hareket ediyorsa ve etmemesi gerekiyorsa koli bandı kullanın. Eğer birşey hareket etmiyorsa ve etmesi gerekiyorsa wd40 kullanın" 

Big smileBig smile
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
Yukarı Dön
falan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 280
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı falan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 02:02
Orjinalini yazan: ufuk91 ufuk91 Yazdı:

Orjinalini yazan: laedri laedri Yazdı:

balata spreyi,karbüratör spreyi,wd40 bunlar kullanılıyor genelde,,hangisi daha iyi temizliyorsa onu kullanmak daha mantıklı tabi.


bu yapacağımız işlemin herhangi bir zararı vs yoktur değil mi hocam, sökmeden temizlenebiliyorsa gidip 30 40 lira vermeyeyim yarın yapayım diyorum
,
eğer 30-40 liraya yaptrabiliosan git yaptır bence.. çünkü alacağın sprey fiyatları zaten 15 tl den başlıyor.. ama illaki kendim yapıcam diyorsan  bi zararı yok diye biliyorum.. yalnız karbüratör temizleyici tavsiye ediyorlar
Yukarı Dön
ByHack Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
06 - Ocak - 1986

Kayıt Tarihi: 22 Haziran 2011
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 264
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ByHack Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 02:35
kim tutar artık beni, en kısa zamanda temizliğe başlıyorum. birşey olursa da karışmam faturayı sana gönderirim fatih(leadri) hocamBig smile Allah razı olsun faydalı bilgilerinizden dolayı. sayenizde yakında motoru rektefe etmeyi bile öğrenirizApprove neyse işin şakası bir tarafa çok sağolun arkadaşlar. peki hani oldu ya boğaz kelebeğini söksek daha iyi olmaz mı, o zaman kalibrasyona gerek kalır mı ki?
307 XT (2004) 1.6 110 Hp....BRC Seq24 LPG
Yukarı Dön
falan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 280
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı falan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 02:50
Orjinalini yazan: ByHack ByHack Yazdı:

kim tutar artık beni, en kısa zamanda temizliğe başlıyorum. birşey olursa da karışmam faturayı sana gönderirim fatih(leadri) hocamBig smile Allah razı olsun faydalı bilgilerinizden dolayı. sayenizde yakında motoru rektefe etmeyi bile öğrenirizApprove neyse işin şakası bir tarafa çok sağolun arkadaşlar. peki hani oldu ya boğaz kelebeğini söksek daha iyi olmaz mı, o zaman kalibrasyona gerek kalır mı ki?
 
boğaz kelebeği sökmüşken rolanti motorunuda temizleyebilirsin... gaz kelebeğine adaptasyon yapılmıyor zaten rolanti motoruna yapılıyor.. oda basit aslında kendinde yapabilirsin... rolanti motorunu sökerken ucundaki vida şeklinde olan yaylıı sistemi ölçüyorsunn  takarkende aynı ölçüde sıkıyorsun.. boğaz kelebeğini sökmekde çok kolay 3-4vida tutuyor ama ona göre alet edevat var normal tornavida ile açamazsın... bide takarken mutlaka contasını kontrol et düşmüş olmasın..
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 03:26
eğer araçta gaz yememe,geç devirlenme gibi sorunlar varsa sizin yapabilceğiniz tek şey kelebek boğazını temizlemek.Ama ateşlemeyle ilgili bir sorun da olabilir,boboinler arızalıdır,enjktörler tıkalıdır,bujinin değişmesi gerekir v.s.Yani bu işlemi yaptıktan sonra sorun çözülmezse ustaya gösermeni tavsiye ederim.Ayrıca sökmeden temizlemek mantıklı çünkü temizleeceğin parça 500 tlnni üzerinde.Sıkıntı yaratmasın sonra.
Yukarı Dön
tlp Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
26 - Eylül - 1985

Kayıt Tarihi: 11 Ekim 2011
Konum: İzmit/Kartepe
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 407
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tlp Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 10:40
sorun için bende biraz uğraştım

kelebek temizlendi
bujiler değişti

ama bir cacık olmadı... fark ettiğim araç bu sorunu lpg de yapması oldu...
lpg taktırdıgım yere gittim durumu anlattım,aracı bılgısayara bağlayıp ayarlarını degıstırdıler ama nafıle yıne bırsey olmadı

su bı gercekkı kelebegın buyuk etkısı var..ozellıkle acık hava fıltresı kullanılıyosa ve hava fıltresı borusu bır kac parcadan olusuyosa...ılk etapta temızletmeyı deneyın muhakkak fark eder...

suan beyınden suphelenıyorum ve umarım yersızdır bu suphem...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 11:18
Katalitik konvertorun tikali olmasi da gaza gec tepki vermeye sebep olur. Kontrol etmekte fayda var.
Yukarı Dön
anil007 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 05 Mayıs 2012
Konum: ADANA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı anil007 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 13:39
Aynı sorun benım aracımda da var.Aracım dizel Triger setini filtrelerini değiştirdikten sonra kalkışta gaza basarken titretmeye başladı özellikle 1de çok yapıyor. :(
Yukarı Dön
EmSul Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 874
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EmSul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 20:31
Sayın koliva peki benim sorunum neden olabilir kelebek temizliği de yapıldı aracın 3500-4000devire kadar ivmelenmesi normal ama bu devirden sonra araç aslında max. torku üretip daha da artması lazımken çekişi benim tam tersine 4000devirden sonra daha yavaşlıyo zorlanıyo sanki araç
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v"
"1998 Ford Mondeo 2.0 glx"
"2005 Peugeot Partner 2.0hdi"
"2004 Peugeot 307 1.6 bva"
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 21:16
Orjinalini yazan: şümubofnsbıemrah şümubofnsbıemrah Yazdı:

Sayın koliva peki benim sorunum neden olabilir kelebek temizliği de yapıldı aracın 3500-4000devire kadar ivmelenmesi normal ama bu devirden sonra araç aslında max. torku üretip daha da artması lazımken çekişi benim tam tersine 4000devirden sonra daha yavaşlıyo zorlanıyo sanki araç


Aracin performansi etkileyen pek cok unsur var.
Aracinizin cekisinin iyi olmadigini nasil anladiniz? Yani baska bir GTI kullandinizda farkina mi vardiniz yoksa kendi aracinizin performansini mi begenmiyorsunuz?
Bunu sunun icin soruyorum. Bazen insanlarin beklentileri cok yuksek oluyor. Ucak gibi bir ivmelenme bekleyenler cikabiliyor. Eger degilse bu sozleri yazmadim varsayin Smile
Yukarı Dön
EmSul Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 874
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EmSul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 21:40
Eskiye göre 4000devirin üstünde bi kasma zorlanma bi düşüş var o yüzden .. Bide değişik bi ses geliyo 4000devirin üstüne çıkınca motor dan hava filtresi yada egzoz sisteminden gibi hava kaçırıyormuş sanki bi yerinden tı tı tıt tı diye bi ses çıkmaya başlıyo 3500-4000devirden itibaren..Yoksa zaten canı belli klasik bi 2.0 araö bizim gtı lar ama şu an resmen 1.6 gibi
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v"
"1998 Ford Mondeo 2.0 glx"
"2005 Peugeot Partner 2.0hdi"
"2004 Peugeot 307 1.6 bva"
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2012 Saat 21:55
Orjinalini yazan: şümubofnsbıemrah şümubofnsbıemrah Yazdı:

Eskiye göre 4000devirin üstünde bi kasma zorlanma bi düşüş var o yüzden .. Bide değişik bi ses geliyo 4000devirin üstüne çıkınca motor dan hava filtresi yada egzoz sisteminden gibi hava kaçırıyormuş sanki bi yerinden tı tı tıt tı diye bi ses çıkmaya başlıyo 3500-4000devirden itibaren..Yoksa zaten canı belli klasik bi 2.0 araö bizim gtı lar ama şu an resmen 1.6 gibi


Egzost sistemine baktirman gerekiyor. Bahsettigin sesi biliyorum. Bu ses katalitik konvertor tikali oldugunda yuksek devirlerde gelir. Su videoyu izle, eger ses ayni ise cok buyuk ihtimalle katalitik konvertoru degistirmen gerekecek.


Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 296 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 215 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 14510 23 M.Emin
konu icon 508-Fren Sistemi Arızası son mesaja git 17134 16 tga508
konu icon 307 klima yönlendirme sorunu son mesaja git 424 0 KerimSahin
konu icon 206 Akü ŞArj Problemi son mesaja git 769 0 rekasparov
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 5175 1 efe24
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2891 1 peugeot301
konu icon İZMİR - SİNYAL KOLU TAMİRİ YARDIM son mesaja git 4858 7 Sorgum
konu icon Peugeot 206 Garip Sorun Lütfen Yardım son mesaja git 548 0 muratatalay
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 8228 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 1042 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 1211 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 715 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5866 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 745 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 526 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 1191 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 737 0 Kübra
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Burak307xsi 1
Saido26 1
Ahmet2341 1
Sorgum 1
peugeot301 1
efe24 1
rekasparov 1
muratatalay 1
KerimSahin 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English