| 
  | 
ismini bilmediğim bi boruyu kırdım | 
 
    Yanıt Yaz  
   | 
  Sayfa <12 | 
| Yazar | |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 30 Aralık 2011 Saat 19:08 | 
 
| 
   
    
   boruyu sipariş verdiler zaten haftaya gelecek, ben sevmiyorum zaten geçici çözümleri uykum kaçıyo geceleri:) acil bi iş çıktığını ve arabanın o arıza yüzünden çalışmadığı görüyorum rüyamda:D 
   
  haftaya kadar böle devam ben ne olduğunu bilmedim için emin olmak istiyorum bazen servis gereksiz parçalarıda değiştirdiği için keleğe gelmeyeyim istiyorum:D  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   yavuz25  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011 Konum: Dünya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2296  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 30 Aralık 2011 Saat 19:16 | 
 
| 
   
    
   
değiştirsen iyi olur abim.Arabaya güvenmak için Önce Allah'a güvenelim sonrada arabamızın bakımını eksik etmeyelim.Arabana bak oda sana baksın. 
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 30 Aralık 2011 Saat 19:18 | 
 
   
   
 haklısın abi, aynen katılıyorum ne kadar ekmek o kadar köfte:D  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   koliva  
   
   YÖNETİCİ  
   P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(1)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 30 Aralık 2011 Saat 22:05 | 
 
| 
   
    
   Tabii ki en guzeli yenisi ile degistirmektir. Ama ben olsam degistirmezdim  
   
    Sebep:O borunun adi yag buhari rekorudur. Bu borudan cikan ve yag ihtiva eden buhar tekrar motora bogaz kelebeginin oradan gonderilir. Diyeceksiniz ki neden tekrar sisteme geri veriliyor? Sebebi cevreyi korumak. Oradan cikan yag silindirlerde yakilir. Yakilmadan cevreye atilirsa kirlilik olur. Alternatif olarak, ornegin yaris arabalarinda, bu hortumun sonunda buhardaki yagi suzen ve tekrar yaglama gorevi yapmak uzere motor yagina geri kazandiran bir mekanizma bulunur. Bizim araclarimizda bu buhardan cok fazla miktarda yag cikmadigindan sorun teskil etmez. Ancak ureticiler acisindan bazi standartlara uymak adina sorun teskil eder ki bunun cozumunu sisteme geri kazandirarak bulmuslar. Yani demek istedigim, bir sekilde o catlak kismi izole edin yeter diye dusunuyorum. Kolay gelsin. Birde o boruyu cikarmak istediginizde ek yerindeki sari kisma tirnaginizla bastirmaniz gerekiyor. Bastirirken ek yerini hafif ileriye iterseniz cok daha kolay cikar.  | 
 |
![]()  | 
 |
    Yanıt Yaz  
   | 
  Sayfa <12 | 
| Forum Atla | Forum İzinleri  ![]()  Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma  | 
 
     
  | 
	
	Bizi Takip Edin   
 
  | 
	|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||