![]() |
|
Bi YArdımınız Dokunsa Olmaz Degilmi :( |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Yazar | |
Bedo4life ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 31 Aralık 2010 Konum: 1 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Bedo4life
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
selamlar kardeşim bende d8 motor peugeot 406 SV kullanıcısıyım 3 ay falan oldu alalı çok memnunum bana bir sorun çıkarmadı şu ana kadar. Bundan önce megane2 vardı ona kıyasla çok daha konforlu ve çekişi iyi. d8 d9 motor tipi olarakta makkajlı olanlarda(ön panjur farklılar)d9 motor tipi var diye biliyorum farkı ise d9 motor tipi daha iyileştirilmiş versiyon 5-10 beygir daha güçlü şehir içinde 10lt nin altını görebiliyosun. bendeki makkajsızı ben gayet memunum tek sıkıntı yakıt olayı onuda sıralı sistem lpg çözer diye düşünüyorum yok ben karşıyım gazla yürümem dersen aslan besleyen yemine katlanır kardeşim hayırlısı olsun
![]() |
|
![]() |
|
tugrabozan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2009 Konum: Antalya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 83 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tugrabozan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
yedek parçası pahalı bide plastik aksam zamanla elinde kalıyor,kasko değeri emsallerine göre çok düşük,sunroof eninde sonunda problem çıkartır,arkada zrota benzeyen plastik bişey var o zaten hep bozuk.Bide bendeki şanzıman takozunu koparıyodu sürekli nedenini bulamadık bir türlü.
ikinci elide zayıf hak etmediği bir yerde.
artları iyi kaçar az yakar malum yahudi mercedesi :),ön takımda parça değiştirdiğmi bilmem 235 km/h hıza çıktım tık demedi. Genel olarak sattım kurtuldum |
|
![]() |
|
Emre Ekrem ![]() 1. Vites ![]() ![]() 17 - Eylül - 1980 Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Emre Ekrem
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Merhaba,
d8 2.0 cc ler ufak tefek ayrıntılar dışında 306 gti ile aynı motora sahip, d9 lar ise ortalama 10 hp daha güçlüdür ve iki motorda gayet seri ve sorunsuz dur, fakat diğer arkadaşların da dediği gibi, aracı alırken ucuz olanlarını kar olarak görmeyin zaten problemi olmasa ucuza satılmaz. Dikkat etmeniz gerekenler ise, ilk çalıştırma da motor ısındıktan sonra egsoz dan çıkan beyaz duman ve su damlaları varmı. Subaplar vuruyormu (1 ad fincan 69 tl civarlarında ve 16 adet birden değişmesi gerekir) Bunlar dışında arka torsyonlara dikkat etmeniz gerekir. Kaporta konusunda pek bir bilgim yok, bu sebeple birşey diyemiyorum. Almak istediğiniz araç yaş itibari ile yukarıda yazmış olduğum sorunları çıkarmaya meyillidir, aracın şu anki sahibi aracı düzgün kullanmış ise bu problemlerle karşılaşmazsınız ve evladiyelik bir araç almış olursunuz. Parça konusunda problem yaşatmaz ve sanıldığı gibi çok pahalı değildir. Tavsiye edilebilecek güzel bir model dir. |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
evet soyledıgın gıbı 306 gtı makınesı 406 dakı XU10J4 kodlu d8 makınenın modıfıyelısıdır. onunda kodu XU10J4RS tır ve 167 bg dır. emme egzoz manıfoldları, yazılımı vs farklıdır.
fakat d8 ıle d9 arasında oyle 10bg fark yok. d8 ler 136bg ıdı d9 ıse 138 bg falan. yanı 2-3 bg fark var. bırde teknolojık olarak farklılıkları var. egr valfınden tutunda yazılımsal vs farklar. en onemlısı bu farklardan oturu yakıt tuketımıdır... daha sessız calısır... tabıkı tercıh sebebıdır.
ayrıca 406 nın arka susansıyonu torsıyon degıldır. cok kollu bagımsız bır suspansıyona sahıptır. egerkı cok kurcalanmamıssa kolay kolay problem cıkaragını sanmam. saglamdır ve konforludur. 2-3 tane musterımın aracını test ıcın kullanmıstım gayet rahat ve konforlular...
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |