|
|
v kayışı koptu |
Yanıt Yaz
|
Sayfa 12> |
| Yazar | |
zubeyir35
1. Vites
Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 36 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı zubeyir35
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: v kayışı koptuGönderim Zamanı: 27 Nisan 2012 Saat 15:11 |
|
Arkadaşlar peugeot 307 1.6 hdi 2006 model aracımın v kayışı gergi rulmanından şıkırtı sesi geliyor bu parçayı nerden temin edebiliriz. Marmaristeki oto tamircilerde bulamadım. İnternetten alamazmıyız?
|
|
|
2006 307 1.6 hdi 110hp
|
|
![]() |
|
| Sponsor Bağlantı | |
![]() |
|
Haksen016
3. Vites
23 - Temmuz - 1973 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010 Konum: Bursa,Osmangazi Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1952 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Haksen016
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ekim 2011 Saat 12:57 |
|
arkadaşlar aracımızın bakımlarını ihmal etmememiz gerektiğini gösteren örnekler , geçmiş olsun arkadaşlar umarım en az maliyetle çıkarsınız.
|
|
|
2006 Peugeot 307 XT Triptonik
1973 - Bursa |
|
![]() |
|
mehmetaydinpug
2. Vites
13 - Ekim - 1985 Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2011 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 100 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mehmetaydinpug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ekim 2011 Saat 11:03 |
|
arkadaşlar herkez biliyordur kadın çorabı felan bağlama gibi birşey var ama tavsiye etmiyorum çorap araya sıkışıp piyonoları eğiyormuş buda benim başıma gelmişti tavsiye etmiyorum sakın
|
|
|
2000 106 Quicksilver
HAYAT SENİNLE GÜZEL PUG |
|
![]() |
|
tayfundoner
1. Vites
18 - Temmuz - 1993 Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2011 Konum: BURSA OSMANGAZİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tayfundoner
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 28 Ekim 2011 Saat 10:13 |
|
önemli bişey ama seni yolda bırakacak bişey deil sanayiye kadar tabi :) çıkar kopan kayışı aküden kullan sanayiye kadar fren şişer kara direksiyon :) bide tüm elektrik aksamını kapat arabada malum aküden gidiyo yola devam nerden baksam bi 200 km yol gidersin o şekilde gündüz :) çok geldi başıma benim 4 kere kopardım ilkinde acemilige geldi 1800 tl masraf ettik motora ama şimdi kayışı çıkar yola devam :)
|
|
|
TYFN DNR
2000 PEUGEOT PARTNER 1.9 D TYFN_DNR28@hotmail.com Gurbetçi Çotanak 028 |
|
![]() |
|
aspirinxlarge
2. Vites
23 - Ocak - 1983 Kayıt Tarihi: 01 Ekim 2011 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 325 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı aspirinxlarge
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 27 Ekim 2011 Saat 23:25 |
|
Aynı sorun bende de var arkadaşlar motor soğukken ses geliyor ama ısınınca inceden devam ediyor kayış ve bilyaların değişmesi lazım mış ? Bu sorunu ben hallederim diyen bi arkadaş varsa cumartesi yanına gidip neyse masrafı veririm ama abartılı olmayacak ? 206 xs aracım var. bilya değişmeden de olabiliyormuş bilyaya bakım yapılıyormuş ? çok fazla param yok ama hakkını da vermek istiyorum. cevaplarınızı bekliyorum.
|
|
|
Sevene Can Feda Sevmeyene Elveda ! 206 XS 110hp Full Tesco
|
|
![]() |
|
sedatdatse
2. Vites
01 - Ocak - 1984 Kayıt Tarihi: 03 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 216 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı sedatdatse
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 21:17 |
|
banada bolu dağında oldu klimayı açtım ve aynadan siyah parçaların gittini gördüm
hendek te tamirciye kadar gittim
cem abinin dediği gibi sadece elektrik ve direksiyona etkisi var odun gibi olur
geçmiş olsun
|
|
|
206 xr 1.4 benzinli 2001
kendime nasıl bakarsam onada öyle |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 17:16 |
|
hocam geçmiş olsun, triger olmaması büyük şans , o kayış bildiğim kadarıyla fazla hasar vermiyor. benimde klima ilk çalışırken cık cık cık diye bi ses geliyor sonra sıkıntı yok kayışlar falanda hepsi yeni değişmiş ama ?
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 10:40 |
|
Arkadaşlar normalde triger 60000km.değişmesi gerekir diye hatırlıyorum,arabamı aldığımda ilk iş triger kayışını ve bütün bakımlarını yaptırmak oldu çünkü bu kayışlar gittimi hasarın verdiği etki büyük oluyor bunun için tedbiri elden bırakmamak lazım.Arkadaşa da büyük geçmiş olsun diyorum...
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 10:35 |
|
Geçmiş olsun inşaallah büyük masraf çıkmaz. Şu arabalarda trigerden korktuğum kadar hiçbir şeyden korkmuyorum. |
|
![]() |
|
I Love My Pug
1. Vites
13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 08:03 |
|
Allah yardım etsin juventa inşallah fazla hasar yoktur. Kasnak düştüyse sanırım ciddi sayılır sorunun.
|
|
|
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|
![]() |
|
juventa
1. Vites
14 - Temmuz - 1984 Kayıt Tarihi: 30 Kasım 2010 Konum: KAYSERI Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 07:47 |
|
dün akşam saatlerinde akü şarj arızası verdi aracım yaklaşık 10 km daha yol yaptım en son da araç tamamen kiltilendi tüm herşey arıza vermeye başladı direksiyon sertleşti vs aracı kenara çektim açtık baktıkki küçük bir kayış sanırım alternatör kayışı kopmuş trigyer yerinden çıkmış ve yuvarlak bir kasnak oraya kenara düşmüş. bugün sabah saatlerinde çekici istedik sanayiye gidiyoruz bakalım bismillah.
ayrıntı aracı 1 ay dan kısa bir süre önce KAYSERİ İ.OGLU PEJO servisine götürdüm herşeyi çek ettiler ama bu kayışın kopacağını görememişler! araç 105 binde ama ddaha hiç değişmedi sanırım bu kayış :S |
|
|
PEUGEOT TURKEY KAYSERI
2004 1.6 XT PREMIUM ŞEYTAN KIRMIZI |
|
![]() |
|
Onur
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 14 Temmuz 2010 Saat 01:45 |
|
sağol haşim abi motor stop fln yanmadı ztn 110 la fln gidiyodum direk akü şarj yanınca anladım zaten kayıştan önce ses gelmişti 5 dk sonra fln koptu direksiyon ağırlaştı birden 3-4 km vardı servise hemen döndüm bende dediğin gbi ufak tefek çatlaklar vardıda önmesememiştim trigere gircek bu ara onla hallederiz dedik ama ... ders oldu işte bu aksatmamak lazım |
|
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 14 Temmuz 2010 Saat 00:13 |
bu soyledıgın kesınlıkle yanlıstır bılesın.
devırdaım pompasını trıger kayısı calıstırır. trıger kayısı cok daha saglam ve emnıyetlı bır kayıs oldugundan devırdaım pompası bu kayıs ıle tahrık edılır.
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 14 Temmuz 2010 Saat 00:10 |
bır yanlısın var. bu kayıs hareketını trıgerden almaz. zaten 2 kayıs var aracımızda. bılındıgı uzere bırı trıger kayısıdır ve dıgerıde v kayısı yada alternator kayısı dıyebılırız. bu 2 kayısta hareketını krank mılının ucunda bulunan ayrı ayrı kasnaklardan alır. bırbırlerıyle alakaları yoktur.
trıger kayısı kam mılını ve devırdaım pompasını calıstırır.
v kayısı ıse dıreksıyon pompası, alternator ve klima kompresorunu calıstırır. dıreksıyon destek sıstemı elektrık tahrıklı olan modellerde kayıstan hareket alınmaz.
|
|
![]() |
|
vbmaster
2. Vites
01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2010 Konum: Konya/Selçuklu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 837 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 13 Temmuz 2010 Saat 23:47 |
|
Hocam süpersiniz ya allah razı olsun ..
|
|
|
Sabır doğruyu yapmakta ısrar etmektir ...
Peugeot 206 Roland Garros 2000 Model 1.6i 8v 90 Beygir artık LPG'li (Atiker Fast II) Otoban faresi :) ARh(+) |
|
![]() |
|
hasimayaz
3. Vites
P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 13 Temmuz 2010 Saat 22:54 |
Motor stop lambası yakar, hidrolik pompası, klima, alternatör çalışmaz. aceleye vermeden güvenli bir şekilde sağa çekip çekici çağıracaksın. eğer el yatkınlığın ve yedek kayışın varsa, geri bilyasını boşaltıp kayış dönme yönüne dikkat ederek yeni kayışı takabilirsin. Trigerdeki gibi sente pozisyonu söz konusu değil. Araç otomatik gergili değilse işin biraz zorlaşır.
Koptuğunda nadiren kranktaki ani yükdeğişimi ile triger sente atabilir. triger kilometresi geçmiş ve esnemişse bu durum olabilir.
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 13 Temmuz 2010 Saat 22:52 |
|
alternatör kayışı bu arada devirdim pompayıda çalıştıran sisitemdir hararetin yükselmesini engellr
|
|
![]() |
|
muhlisoz
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Mayıs 2010 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 273 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 13 Temmuz 2010 Saat 22:50 |
|
geçmiş olsun
|
|
|
Muhlis Özdemir
2005 206XT 1.4 Adana 1986 |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 13 Temmuz 2010 Saat 22:49 |
|
alternatör koparsa araç şarj yapmaz v kayışı ise vantilatörle alakalıdır ve klima motoru ile triger ise çok farklı yerdedir bu kayışların kopması trigere zarar vermez
|
|
![]() |
|
EK-6
1. Vites
Kayıt Tarihi: 19 Haziran 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 13 Temmuz 2010 Saat 22:46 |
|
Alternatör kayışın koparsa ilk önce aracındaki bütün elektrik tüketen herşeyi kapa.Teyp ışık klima gibi.Ve o andan itibaren akün bitmeden bir servise gitmek için pek zamanının olmadığını bilerek hemen ilk servise yada tamirciye ulaş derim.Bu kayış trigerden güç alarak aracın sürekli şarj olmasını sağlar.Koptuğunda yada çıktığında araba aküden olanı yer yerine yenisini şarj etmez.Pek vaktin yok yani.
|
|
|
Bizi eskiler tanır,Yeniler örnek alır,Tanımayanlar ibret alır.
|
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
Sayfa 12> |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |