![]() |
|
Nasıl yapılır İstekleri. |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <1234> |
Yazar | ||
Hacı ![]() 2. Vites ![]() ![]() 11 - Ekim - 1981 Kayıt Tarihi: 30 Ocak 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Eyvallah usta tekrar teşekkür ederim...
|
||
![]() |
||
![]() |
||
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
206, 307 ile aynı ünitelere sahip (RD3, RB3) kabloların diğer ucu BSI de sonlanıyor. Soketlere zarar vermeden universal çeviricileri kullanırsanız daha sağlıklı olur.
|
||
![]() |
||
Hacı ![]() 2. Vites ![]() ![]() 11 - Ekim - 1981 Kayıt Tarihi: 30 Ocak 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
off diyorum bulunmaz bi döküman ellerine sağlık usta 206 içinde rica edelim bari birde şu 106 da bulunan oto anten ve amfi tetik ucu 206 da da varmı varsa diğer ucu nereye çıkıyor ?
|
||
![]() |
||
![]() |
||
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
H-a-d-i ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2056 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Haşim Usta, 307 nin teyp soketi kablolarının fonksiyonlarını anlatman mümkün mü?
|
||
Hadi, 1981, İstanbul
|
||
![]() |
||
TheEchoes ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Nisan 2010 Konum: Beşiktaş / İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 149 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı TheEchoes
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
haşim bey şu konuyada bir atın arac ilk seri
teşekkürler
Düzenleyen TheEchoes - 27 Nisan 2010 Saat 19:38 |
||
![]() |
||
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://www.peugeotturkey.com/nasil_yapilir.asp?MakaleID=19
|
||
![]() |
||
BuRÇaK ![]() 2. Vites ![]() ![]() 16 - Temmuz - 1981 Kayıt Tarihi: 17 Şubat 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Haşim ağbi selam. 206 için kol dayama nasıl yaparız. Birisi 2-3 ay önce yaptırmıştı ve 50-60 tl gibi bişeye yaptırdım demişti. nerde ve nasıö yaptırabiliriz koltuğa monte kol dayamayı.? tşk |
||
![]() |
||
sfyucedag ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı sfyucedag
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Pasta ve cila uygulaması nasıl yapılırı detaylı bir şekilde yazılı anlatım yapabilecek,olumlu ve olumsuz yönlerini sıralayabilecek bir arkadaş var mı?Teşekkürler.
Not:görsele gerek yoktur yazılı şekilde anlatmanız yeterlidir. Tekrar teşekkürler. |
||
![]() |
||
Darkside ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2009 Konum: Florya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mesajında kendinden bahsetmişsin ama okudukça kendimi görür gibi oldum ..
Aslına bakarsan arabamı değiştirmeyi bende düşünmüyor değilim ama, bu sorumsuzca bir davranış olur şuan için. Bakmak zorunda olduğum bir ailem var ve sırf kendi egom için ailemin hakkını yemek istemem. Yalnız mutlu bir haberim var ki o da, geçen hafta itibariyle çalışmaya başladığım dır... :) Bu durumda birkaç ay sonra arabamı satıp bir 407 alabilirim belki. Zaten, iş o safhaya geldiğinde emin olun sizlerin başını epeyce ağrıtıyor olacağım. |
||
307 SW PACK 1.6 BVA 5PSP
|
||
![]() |
||
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Abi, aldığım her arabaya verdiğim paranın %40 ı kadar masraf yapmışım. Tam herşey ok dediğimde arabayı sattım. 206 dada aynı durum oldu ama artık akıllandım. Uzun zamandır masraf yapmıyorum nasipse 1 yıl içinde 407 HDI' ımı alacağım alırkende dikkat edeceğim en önemli şey Full olması.
Her arabaya yaptığım masraf satarken yalan olup gidiyor. Benim görüşüm tartışılır belki ama alırken araba full olmalı çünkü yeni araba satın alırken bir çok özellik fiyatta fark yaratmıyor. ama siz sonradan bu özellikleri eklemeye kalktığınızda bi dünya fatura çıkıyor karşınıza. Eğer yeni ve üst sınıf bir araba alıyorsanız mutlaka en full'ü tercih edilmeli diye düşünüyorum.
Yani özetle; Özgen abi sat arabayı bir üst versiyonunu al. Mesela 407 SW??
|
||
![]() |
||
Darkside ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2009 Konum: Florya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Haşim, gösterdiğin ilgi ve verdiğin cevaplar için teşekkürler..
İnvidual ile bu konuyu boylu boyunca konuştuğumuz zamanlar oldu, ikimiz de yüzyüze tanışmasak dahi hemfikir olduğumuz tek bir nokta var o da ORJINAL olması.. Üretici firmanın sağladığı parça ve sistemlerin dışında başka bir uygulama yapmayı nedense bir türlü benimseyemedim. Senin foruma koyduğun ve tüm araçların kullanım klavuzlarını gösteren bir konu başlığı altında, aslında peugeot'un bi dünya donanım sunduğunu görünce bu fikirler peydahlanmaya başladı bende.. Bu sebepledir ki, foruma katıldığımdan beri aracımı update etme yollarını arayıp durdum. Şimdi; servicebox üzerinden araştırdığımda, aynı kasa ve tip aracıma ait olan, ama farklı versiyonlarda araçların ve donanımların olduğunu görüyorum. Dışardan bakıldığında herşey aynı gibi gözükse de araca eklenen donanım ve aksesuarlar farklılık gösteriyor ve bu durum 2003-2004 ve 2005 modeller için aynı. Benim aracım van-can durumundan dolayı sınıfta kalıyor. Van-can bir bsi ünitesi bir yazılımından ibaret burası tartışma götürmez. Ama şunu da belirtmek isterim ki, van-van ile van-can sistemi kablo detayları aynı kod numaralıyla anlamsız bir şekilde bağdaşıyo. Bu durumda mantıken (bilerek konuşmuyorum) düşündüğüm de, bsi yi değiştirsem sanki olacak mış gibi olması yönünde. Bu büyük bir kumar... ya çalışacak ya da rezil olacak.. ancak içimde beni dürten bu hislere yenilirsem senin verdiğin örnek gibi binpişman olma ihtimalim de var.. Bu şaibeli durum da ne yapmak gerekir? Alıp denemek mi? yoksa şansım aracımın bu haline kısmet miş deyip, buna boyun eğmek mi? Düşüncelerime tercüman olursan sevinirim. Selamlar Düzenleyen Darkside - 24 Temmuz 2009 Saat 20:35 |
||
307 SW PACK 1.6 BVA 5PSP
|
||
![]() |
||
BurçUMUL ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009 Konum: Tekirdağ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Teşekkür ederim soylediklerinizi deneyeceğim .
|
||
![]() |
||
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kaputu yukarı aşşağı alabilmen pek mümkün değil. ancak kapanma hizasını düşürüp kaldırabilirsin. Resimdende görebileceğin üzere yukarı menteşeler sabit. Ancak kilit kaşılığının arkasında 2 tane Torx vida var bunları gevşetirsen biraz ön arka yaparak bagajın içeri girmesini sağlayabilirsin. Yanlız bu noktada şöyle bir durum var. Kiliti çok fazla içeri alırsan kapak zor kapanabilir. En uygun noktayı yakalaman gerekli.
![]() ![]() |
||
![]() |
||
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gerçekten çok güzl bir düşünce. Bence nav cihazı değilde piyasada rs232 lcdler ve kontrol üniteleri var. Özellikle bu mağazalarda kayan yazı ve bekleme salonlarına sistemler kuran firmalar kullanıyor. Mesela ankaranın elektronikciler çarşısı konya sokakta bolca satılıyor. Ben bunlardan bir tane alıp zamanında pc'im için programlamıştım. Kasanın önden bir beş çeyrek slotuna takmıştım. LCD o an hangi program kullanılıyorsa buna ait verileri ekrandan geçiyordu. Mesela bir player çalıştığında şarkıya ait datalar veya CPU & RAM & DISK durumları gibi.
Hatta torpidoya ATOM işlemciye sahip güzel bir embeded pc, üzerine disk olarak compact flash lcd ekran olarakta bu ekranlardan kullanılabilir. Bu sayede pc 0 ses ile çalışır hemde az enerji tüketir. ECU nun RS232 sinden alınan datayı bilgisayar işleyerek aktif olarak ekrana yansıtabilir. Ama kullanılacak program üzerine baya bir uğraşmak gerekir.
İstersen aşağıdaki siteyi biraz inceleyebilirsin. Bu sitede hazır program ve source lar var. Ben PC için bunlardan zamanında bayağı faydalanmıştım.
Şu sıralar bende navitech'im için harekete duyarlı kamera sistemi üzerinde çalışıyorum. araç yürüdüğünde yürüme istikametine göre otomatik olarak ön yada arka kameranın çalışmasını istiyorum. Düzenleyen hasimayaz - 23 Temmuz 2009 Saat 10:23 |
||
![]() |
||
BurçUMUL ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009 Konum: Tekirdağ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Arabanın bagaj kapağı ile arka stopların alt kısmı arası açıklık 5-6 mm civarı . Ayrıca bagaj kapağının arka tappona dayandığı yer neredeyse sıfırlıyor . Aslında en güzeli fotoğrafla anlatmak . Hic böyle bir durumla karşılaştınızmı ? . Nasıl çözebilirim . Selamlar ...
|
||
![]() |
||
individual ![]() 2. Vites ![]() ![]() 23 - Ocak - 1982 Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2008 Konum: kartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 996 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı individual
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
haşim
cevap ve düşüncelerin için teşekkürler.
aslında bende bir çok kere eprom programladım.
sen bana fikir verdin aslında.
çünkü benim kafamda daha değişik bir uygulama var.
307 nin hız ve devir saati arasındaki uyarı lambalarının olduğu bölgede revize çalışmalarım var.
o bölgede far uyarısı , asr uyarısı , akü uyarısı vs.. için yaklaşık 16 adet uyarı lambası var.
aslında led var diyelim.
ben o bölgeyi komple iptal edip o ebatlarda oled ekran monte etmeyi düşünüyorum.
o ekranda mesela far açık uyarısını grafiksel olarak göstermek istiyorum.
bir 308 ya da 407 ekranı gibi olamayacak yani o kadar haberleştiremeyeceğim ama
en azından araç ilk çalışmada 3 saniye peugeot logosu çıksın diyorum.
emniyet kemeri uyarıları çıksın istiyorum.
kısacası artık benim hayal gücüme ve programlama yeteneğime kalmış. ucu açık.
ben 307 cc göstergesinin aracıma birebir uyacağını düşünüyordum ama bu açıklaman kafamda soru işareti uyandırdı.
sonuçta bu denenmemiş birşey.
ama 97 gti ile 01 gti göstergeleri arasında ki fark cc ile 5 kapılı 307 göstergesi arasındaki farktan daha fazla olmalı.
ama vaktim olduğunda ben bu iş için yeterli bütçe ayırabilirim sanırım.
bu işi bitiremesemde en azından süreci gerçekleştireyim istiyorum.
bsi ye asla dokunmam ya da haberleştirmem. o iş biraz sakat.
sadece benim eklediğim ilave donanımları o ekranda ayrıca göstermek isterim.
biraz görsel sov yapabilirim.
en azından 3,5 inch lik piyasadan alınan nav. cihazını da oraya yerleştiririm diye düşünüyorum.
en azından deneyeceğim.
|
||
![]() |
||
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gerek 307cc gerekse 308 piyasada yeni sayılabilecek modeller ve tabiri caizse henüz ele ayağa, sanayi ortamlarına düşmedi. Bu yüzden malesefdir ki yazacaklarım tavsiyeden öteye geçemeyecek. 3-4 sene evvel bir arkadaşın 106 GTI'ının kadranını 2000 sonrası dijital kadran ile değiştirelim dedik. soketler farklıydı tabiki. ECU data diagramında yağ sıcaklık ve seviye bilgisi aynı sonda dan geliyor. Keza bende Yağ sıcaklığı için ayrı bir sonda görmedim duymadım. BSI değişimi harbiden zor ve maliyetli bir iş. immo çipleri, anahtalar, ünitenin ayarlanması ve yeni baştan diagnostik. Piyasada super lock için oem kit' ler var ancak bu kitler genelde araç yürüdükten sonra ilk frene basışta çalışıyor. |
||
![]() |
||
master ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
affınıza sığınarak: Konu yanlış yerde . Aşağıdaki başlıkta olmalıydı ( son yazan 2 arkadaş için. )
ARACINIZ HAKKINDAKİ TÜM SORULAR Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi V.b. |
||
![]() |
||
Darkside ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2009 Konum: Florya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Haşim arkadaş güzel bir konu açmış..
Ben de individual gibi gösterge panelimi değiştirip yağ sıcaklık kadranı olan bir modelle değiştirmek istiyorum. Ayrıca bu panelde cruise control devrede iken ekranda sistemin çalıştığı görünecek mi? Aracım kapıları belli bir hıza ulaştıktan sonra kilitlenebilir mi? Geçen aylarda birkaç deneme yaptık bu istede diğer arkadaşlarla ama başarılı olamadık. Aslında BSI denen mereti komple alıp değiştirsem çok mu pahalıya maal olur veya uyum sorunu yaşar mıyım?. Zira sanırım bende van-can vardı bunu van-van olan bir sistemle maniple etmek zor mudur? Teşekkürler |
||
307 SW PACK 1.6 BVA 5PSP
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <1234> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |