|
106 QUİKSİLVER HARARET SORUNU ÇILDIRMAK ÜZEREYİM!. |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Yazar | |
okan77
2. Vites Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2008 Konum: KasımpaşaKartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 840 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
radyatör tıkanmış olabilir devirdaim pervanelerinde sıkıntı olabilir... Ama radyatör olma ihtimali yüksek gibi. 106 xs aracımda yaşamıştım bu sorunu... biraz aracı devirli kullanayım hemen hararet yükseliyordu.. 90 km hıza gelip boşa atıyordum. hararet düşüyordu.. radyatör değişti motor içi su kanalları temizlendi sorun ortadan kalktı... inşallah bulursunuz..
|
|
emre_akdag
3. Vites Kayıt Tarihi: 12 Ocak 2013 Konum: BURSA - Y.ŞEHİR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1872 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı emre_akdag
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
|
ALP OTO YEDEK PARÇA
YENİŞEHİR / BURSA |
|
vbmaster
2. Vites 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2010 Konum: Konya/Selçuklu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 837 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
geçmiş olsun ...
|
|
Sabır doğruyu yapmakta ısrar etmektir ...
Peugeot 206 Roland Garros 2000 Model 1.6i 8v 90 Beygir artık LPG'li (Atiker Fast II) Otoban faresi :) ARh(+) |
|
Turgay_66
3. Vites Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013 Konum: Yozgat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1099 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Turgay_66
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
geçmiş olsun :) darısı başıma valla cok canımı sıkıyor bu hararet olayı herkes bişey diyor,kimi radyatör diyo kimi devirdaim pompası diyo ne yapacağımı şaşırdım daha yeni aldık arabayı soğumaya başladım :S
|
|
vbmaster
2. Vites 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2010 Konum: Konya/Selçuklu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 837 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hep derim içinde Allah korkusu olan helal süt emmiş bir usta bulmak lazım. en son bölge temsilcimin tavsiyesi ile haftasonu bir yere gideceğim. kaç yıl oldu bulamadım. sorun arabada ya da sende değil sanayi ve ustalarda ...
|
|
Sabır doğruyu yapmakta ısrar etmektir ...
Peugeot 206 Roland Garros 2000 Model 1.6i 8v 90 Beygir artık LPG'li (Atiker Fast II) Otoban faresi :) ARh(+) |
|
Turgay_66
3. Vites Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013 Konum: Yozgat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1099 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Turgay_66
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
aynen valla kimseye güvenemez olduk hepsi usta ama bi sorun için hepsi farklı farklı şey söylüyorlar..
|
|
106xs1.6
1. Vites Kayıt Tarihi: 20 Ocak 2019 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
Arkadaşlar oncelikle selamlar aracım 106 xs 1.6 8 valf 90 bg olan modelidir arac 2/senedir bende ve severek kullanıyorum aracı ilk aldıgımda gunlık kullanımda haralet 90 derece cizgisinde degilde 90 ila 100 derece arasında duruyordu ve rampa yada sıkıstırma gordugu zamanlarda ise 100 derecelere dogru geliyordu ozellikle uzun yolda 2000 devirin ustunde yol yaptıgım zaman cok ca yaşamıstım bunu guya anlayan bu işin ustadı oldugunu idda eden tamirçi vatandaların anlattıgına gore müşür bozuk fan bozuk fan rölesi bozuk radyator orjinal degil conta yanık yok arabaya cakma cak yak anasını satayım hiç birine kulak asmayın arkadaslar yalan dolan bunlar yabancı bir siteden ecu nun baglatı diyagramını buldum ve fanların acması için haralet müşüründen direnç okuması gerektigini anlamam cok uzun sürmedi aracım 92 derecede fan 1 kademe fan acıyordu zaten o raya kadar geldikten sonra sogutmasını kimse bekleyemezdi fan müsüründe ntc kullanıldıgını anladıgımda ise bu işi araya direnç atarak cozecegimi fark ettim bizim araclardaki haralet müşürleri diger arabalardaki gibi belli bir sıcaklıga gelince kontaklarını kapatan termik bir musur degil arkadaşlar bizimki direnc degeri olcen ntc yani sıcaklık arttikca dirençi dusen bir malzeme neyse 150 ohm luk bir direnci müsürün kırmızı kablosuna seri bir şekilde baglayarak 80 derecelerde fanı acmayı basardım termostadı ise reno flaş termostadı ile degiştirdigimde aldıgım sonuç harikaydı ne yokuşlar ne uzun yolu haraletim 90 dereceyi hiç gecmedi tabiki bu sorunu kalıcı bir cozume ulastırmak için dersimi calışmaya devam etrim aracın müsürlerinden gelen bilgiye gore fanların devrini ayarlayan ve ecu ye sıcaklık bilgidini gonderen ara bir birim oldugunu fark ettim yerini bulmakta aceleci davaranmadım aklıma geldikce aramaya calısmıstım gecen ay yine arabamda bir dengezilik olusmustu işten gelirken fan haralet gozume takıldı yine yuzler gittigini gordüm hemen saga cekip misürüm fişini cıkartak müdahale ettim ve ertesi gun aramaya koyuldum ve buldum arkadaşlar ara modul bitron kutusu veya fan beyni diyede geçiyor piyasada google yazın parcayı gorun yerini soyleyim size aracın onude ilen sag farın yada sag sis farını arkasında duran küçük bir kutu bitron kutusu ben buldum soketinde cıkardıgımda gordyklerim hiç iç acıcı degildi su almış soket pimleri curumüş neredeyse faydasız bir malzemeye donuşmüs hiç ugrasmadım hemen gidip yenisini aldım yan sanayisini taktım orjinali biraz tuzlu yan sanayisi 95 tl neyse aldıgım sonuçlar muazzam attıgım dirençi iptal etmeme ragmen fanlar 82 dercelerde falan ilk kademe fanı acdı ve hiç üzmedi beni ve sugan aktif bir sekilde rampa sıkıztırma her türlu uzun yolda hiç üzmeyecek kıvamda calışıyor üstelik full antifirizli motor suyum gram su yok ve sonuçlar harika doslar kulaktan dolma seylere takılıp hiç canınızı sıkmayın sacma sapan seyleride arabanızda denetmetin direk 2 kademe fan actırsın elektirikçiye baglat yok tofaş müsürü takalım radyatore kafan rahat etsin sakın sakın kıymayın arabanıza şimdi ne anlattık bakın arabanız 90 dereceyi geçiyorsa marşa bastınız direk fan acdı yada 1 kademe 2 kademeye kafasına gore geçiyorsa fanlar yada hiç acmiyorsa bakacagınız yeri soyledim arkadaşlar 85 derecelik flaş termostadınıda unutmayın en verimli hali budur arkaşlar denendi dandirik ustaların dediklerine takılmayın ben elektronikçi oldugum için ve elimden geldigi için bu işin olur yolunu dersimi calışarak cözüme kavuşturdum ve paylaşmak istedim canınız sıkılmasın cebinizden tonlarca para cıkmasın die umarım faydam dokunur başıma gelen ve cözüm buldum bir kac olayıda buradan sizinle baylaşacagım arkadaşlat
|
|
Karacocuk24
2. Vites Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2016 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 679 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Karacocuk24
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
|
eran
1. Vites Kayıt Tarihi: 08 Ekim 2017 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 177 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Kaba kaçmazsa oha diyeceğim. Vallaha tebrik ederim.
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Valla kardeşim eline bilgine sağlık konu sabitlendi arkadaşlar.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Aykutemre92
1. Vites Kayıt Tarihi: 07 Aralık 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 43 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Aykutemre92
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Çok belli devirdaim motoru ya bitik yada yeteri kadar çevirmiyor
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |