![]() |
|
Arac sogukken asiri sekilde rolanti bozuklugu |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
ikame ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2019 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2019 Saat 23:08 |
|
Merhabalar
İzmitten yazıyorum.aracımın modeli 207 1.6 vti otomatik , model yılı:2008 Aracimi alali 2 ay oldu.aracımı aldıktan 2 gun sonra yaklasik 600 km lik uzun yola ciktim bu yolculugun ilk 200 km si aracta cekis düsuklugu vardi pek onemsemedim ancak biraz yol aldiktan sonra ekranda motor ariza lambasi yandi ve depollation system faulty arizasi verdi,ancak o an anormal birsey sezmedim.ilk baslarda sadece sabahlari ilk calistirmada rolantide bozukluk ve devirin kendi kendine dusup yukselmesiyle anormallik gosteriyordu.arizanin tespiti icin ustaya goturdugumde aracin sente atladigini ve duzeltilmesi gerektigini soyledi ve bunlari yaptirdim.ancak yaklasik 3 hafta once motor ariza lambasi tekrar depollation sytem faulty arizasi verdi ve titremeye basladi ustaya tekrar goturdugumde 1 adet bobinin bozulmus oldugunu soyledi sorun iki gunlugune duzeldi.sonra yine asiri titreme yapinca goturdugumde bilgisiyara baglayip arizalari okudugunda belirsiz silindirlerde yanma bozuklugu arizasini ve farkli farkli silindirlerde yanma bozuklugu arizasi gosterdi.4 bobin ve bujiler yenilenmesine ragmen aracim rolantede titreme (sabah sogukken calistirdigimda asiri sesli ve rolante dengesiz calisma)seyir halinde tekleme ve asiri cekis dusuklugude devam etmekte.suan caresiz ne yapacagimi bilemeden sizlerden fikir istiyorum.aracta lpg var ancak sorunun bas gostermesin bu yana lpg de hic kullanmadim.saygilar.
|
||
![]() |
||
GökhaN ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
merhaba senin araç kaç bin km de
|
||
![]() |
||
ikame ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2019 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
144000km de hocam,
Aractaki titreme seyir halinde hissedilmiyor Bobinlerin hepsini 2 gun once degistirdigimde motor ariza lambasi kendiliginden sondu ve arac sicakken calistiginda normale donmustu. Bu sabah calistirdigimda ise titreme sorunu motor ariza lambasiyla birlikte tekrar bas gosterdi.ayrica bu 3 haftada arac yaklasik bir bucuk litre yag eksiltti.
|
||
![]() |
||
deneme51 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2014 Konum: manisa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
sen önce ustanı değiştir üstadım bence sente si aylak araba o kadar yol giderse içeriye zarar verir.bobin neye gire arızalı neden tek bir usta bakıyor. verdiği hata kirli yakıt ve katalitik arızasıdır. aracını pejo ustasına göster bence silindirleri ölctürmeyi unutma.bujilerine baktir yağlanma varmı. kelebeğe haktır temizmi son bir not aracı süreli lpg de kullanıyorsan kuru yakıttan dolayı da ariza ve rölanti dengesizliği gösterir
|
||
![]() |
||
ikame ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2019 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Silindirlerin basinc degerlerini baska bir serviste olcturdum normal dediler,
Katalizorun ici benden once bosaltilmis arizalarin arasinda katalizor eskimesi hatasida veriyor,oksijen sondasi ile birlikte Bogaz kelebegi ve rolanti motoruna da baktirayim baktirmasina ama o arza bu arza dunyanin maliyeti cikti simdiden, Tesekkur ederim |
||
![]() |
||
ikame ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2019 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ayrica izmit civarlarinda bu konuyla ilgili dogru tespitte bulunabilecegini dusundugunuz usta varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.saygilar
|
||
![]() |
||
deneme51 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2014 Konum: manisa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
üstat dünyanın arızası değil usta secimin yanlış
bu arada AFR ayarı yaptırmayan bütün lpgli pejolar ariza lambası yakar. dediklerimi yaptirman yaa da baktirman en fazla 150 lirana maal olur
Düzenleyen deneme51 - 15 Ocak 2019 Saat 23:50 |
||
![]() |
||
ikame ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2019 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tesekkurler hocam, peugeot dilinden anlayan iyi bir usta şart oldu bize.
Tavsiye ve fikirlere açığım.
|
||
![]() |
||
deneme51 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2014 Konum: manisa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
maalesef bende manısadayım. kimseye kurcalatmıyorum aracımı izmire özel servise götürüyorum. afedersin o ahmaklığı daha önce yaptım sağlam arabamin sanzumanini kırdılar ve sucu bende buldular o yüzden ustası kimse ina götür 5 lira fazla ver
Düzenleyen deneme51 - 16 Ocak 2019 Saat 00:13 |
||
![]() |
||
Xpower ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2019 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Küçük Körfez sanayi sitesinde Yüksel Peugeot a gösterebilirsin
|
||
![]() |
||
eneserhat ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Haziran 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı eneserhat
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bahsettiğiniz sorunlar benim aracımda da (2006 307 sw) oldu. Dün tamirciye verdim ilk önce bobin bujiler değişti. Sorun devam edince şimdi de kelebeği değiştirip deneyecek (çıkmacıdan alıp ). Şimdilik 950 tl çıktı,
![]() O parçayı nasıl bulabilirim, resmini attı ama buraya ekleyemedim ?9649510080 02 gibi bir kod yazıyor.
Düzenleyen eneserhat - 16 Ocak 2019 Saat 09:47 |
||
![]() |
||
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
sıfırı 560 tl hocam sakın çımasına 250-300 tl den fazla vermeyin.
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
![]() |
||
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
öncelikle aramıza hoşgeldiniz. sorun olabilecek parçaları çoğunu değiştirmişsiniz. benzinde binmeye devam edin bu arad araç düzelene kadar. diğer kontrol edilecek yerler hocam benzin pompası basıncını ölçtürün ve benzin enjektörlerini kontrol ettirin. birde elektrovana söküp temizlettirin. katalizörün boş olmasıda sıkıntı olabilir çünkü vti motorlarda iki adet oksijen sensörü var eğer doğru değerleri okuyamazsa aracın map değleri sürekli değişkenklik gösteririr aracın çalışma düzenini bozar. Tabi arkadaşlarımızın dediği gibi iyi bir peugeot ustası bulmak unutmadan vti motorlar bmw ve mini araçlardada kullanıldı iyi bir bmw ustasıda olabilir. geçmiş olsun.
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
![]() |
||
eneserhat ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Haziran 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı eneserhat
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
O fiyata bulabilsem iyi olur ama çok vaktim yok sanayileri gezecek kadar. İşten izin alıp aramakta istemiyorum. Yeter ki üşümesin aslanımız.
|
||
![]() |
||
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hocam çok vaktiniz yoksa bu tip sitelerden sipariş verebilirsiniz. |
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
![]() |
||
ikame ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2019 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hosbulduk hocam,
Aracimin isindiktan sonra rolante de titremesi daha azaldi, Birkac farkli peugeot arac ustasina danistim birde adaptasyon denenecek bogaz kelebegiyle ilgili,
|
||
![]() |
||
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
inşallah probleminiz düzelir hocam adaptasyondan sonra
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
![]() |
||
ikame ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2019 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
İnsaAllah hocam tesekkür ederim
|
||
![]() |
||
Nurettin46 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2019 Konum: K. Maraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 78 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Nurettin46
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
merhaba sonucu ve sebebi de yazarsanız seviniriz saygılar bu arada benim araç 2011 1,4 vti 120 binde ve bende konu açmıştım evet bendede sadece sabahları çok soğuk olursa titriyor ama hemen motor rolanti dengesini buldumu geri titreme geçiyor hani hareket etmeden isinma için bekliyoruz ya 1 , 2 dk falan sürüyor titreme yani ısınınca geçiyor seninki ısınınca gecmiyormu geçiyorsa normal diyecektim
Düzenleyen Nurettin46 - 18 Ocak 2019 Saat 22:11 |
||
![]() |
||
eneserhat ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Haziran 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı eneserhat
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tavsiyeniz için teşekkürler, sorunboğaz kelebeğinde değil sübaplardaymış. Ustamın dediği şuydui lpg sübapları erittiği için sabah geç çalışma ve rölanti dengesizliği, oldu. Lpg de kullandığın sürece elbet 80-100 bin km sonra yine sübaplar eriyecek dedi. Bana 4000 tlye mal oldu. Peugeot servisi de 2010 öncesi araçlarda lpg önermiyoruz demiş. Keşke servise gitmeden şu yazıyı okusaydım. O zaman 4.000 değil 2.000 ile çözerdim sorunu. Ama ders oldu.Lpg Sübaplar erimeye başladığında yavaş yavaş motor arıza belirtileri vermeye başlar. Motor soğuk çalışmada ilk marşta çalışmaz ve sonraki zamanlarda rölantide araç düzensiz çalışır ve titrer. Motor sübabplarının tamamen erimesine yakın aracın her vitesteki maksimum hızı çok belirgin olarak düşer." Düzenleyen eneserhat - 21 Ocak 2019 Saat 21:46 |
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |