|
|
SEYİR HALİNDE DİREKSİYON SERTLEŞMESİ |
Yanıt Yaz
|
Sayfa <123> |
| Yazar | |
Gbulbulyay
1. Vites
Kayıt Tarihi: 24 Temmuz 2018 Konum: Beyoğlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 28 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Gbulbulyay
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 11 Ekim 2018 Saat 22:09 |
|
Hocam aynı araç bendede var. Önce sigorta kutusunu kontrol ettir. Benim aracımda ilk marşta gayet normaldi yolda giderkennaniden sertleşiyordu. Pompa çalışmasa arada sertleşme gibi bir olay olmaz bence. İnşallah sigorta kutusundandır. Sadece kablonun yerini değiştiriyorlar eğer sigortadansa. Elektrikçiler yapar.
|
|
![]() |
|
| Sponsor Bağlantı | |
![]() |
|
ceco6772
1. Vites
Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2018 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2018 Saat 15:41 |
|
merhabalar
hocam maşallahın varya ben bir mühendis olarak yaptığın açıklamaları çok güzel buldum işkembeden atmadan tane tane açıklayarak bravo tebrik ederim.
|
|
![]() |
|
HasGur
2. Vites
Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Temmuz 2018 Saat 23:11 |
Hidrolik sistemde yağ eksikliği, basınç düşüklüğü vb. problemlerde pompa devrede olduğu için araç dururken hız yapıldığındakine benzer bir ağırlaşma olur (genelde normal olmayan düşük db bir ses eşlik eder) ancak pompa devreden çıktığında araç hareket etmeden direksiyonu çeviremezsiniz. Elektriksel arızalarda birden bire sertleşme aniden düzelme meydana gelir. Problemin kaynağına göre değişmekle birlikte akşam park edildiğinde normal iken sabah çalıştırıldığında pompa devre dışıdır ya da tam tersi, kasisten sert geçmek gibi normal olmayan sarsıntılarda aniden sertleşir ya da düzelir vs. vs. bazen bir kaç dakikalığına sertleşip normale dönerken kimi zaman aylarca problem çıkartmayabilir veya normale dönmeyebilir. 5 ay önce pompa değiştiren yere gitmenizde fayda var çünkü şimdi yaşadığınız problem muhtemelen o zamanki arızanın tekrarıdır. Yukarıda yazdıklarım soketler ve bağlantılar farklı olmakla birlikte elektrik motoru tahrikli direksiyon pompasına sahip tüm araçlar için geçerlidir. EK : YAĞ KONUSU; Aracın tavsiye edilen elektro-hidrolik direksiyon yağı tutuncu renkli sentetik Total fluide DA http://www4.total.fr/Europe/Spain/PDF/FichTec_Total_Fluide_DA.pdf Bu yağın viskozite endeksi 320 Sizin ilave ettiğiniz opet otomatik şanzıman yağı; http://opetoil.com.tr/cms/content/product/tbf/TBF_ATF_DX_II.pdf Bu yağın viskozite indeksi 169 YANİ TAVSİYE EDİLEN TOTAL YAĞ OPETE GÖRE ÇOK DAHA FAZLA AKIŞKAN Öte yandan oto şanzıman yağları içinde viskozite endeksi 207 olan kırmızı renkli Total fluide AT42 tavsiye edilen ikincil ürün ve tavsiye edilen 3. bir ürün yok. Bu durumda endeksi ikincil tavsiyenin üzerinde bir yağ kullanılmalı. Eğer aracınızda turuncu renkli yağ varsa ve üzerine kırmızı renkli opet yağ ilave ettiyseniz komple değiştirmenizde fayda var.
Düzenleyen HasGur - 24 Temmuz 2018 Saat 23:37 |
|
|
1973 200
1976 280S 1983Şahin 1990Transit 1991Şahin 1993Toros,Kartal 1995R19 1997Tempra 1999E2200 2000Megane 2004Axor2523 2005Focus 2005 1840 2006307 2007R420 2008Civic 2012SpB |
|
![]() |
|
Gbulbulyay
1. Vites
Kayıt Tarihi: 24 Temmuz 2018 Konum: Beyoğlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 28 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Gbulbulyay
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Temmuz 2018 Saat 17:43 |
|
Benimde aracım peugeot 307. 5 ay önce pompa değişti ama bugün direksiyon acayip sertleşti. 2 gün önce arada sırada 2. Marşta yapıyordu. Bugün tamamen sertleşti. Yağım opet atf dx 2 şanzıöan yağı. Biraz eksiltmiş ekledim üstüne. Yarın elektrikçiye gideceğim ama varsa bi öneriniz beklerim.
|
|
![]() |
|
HasGur
2. Vites
Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Temmuz 2018 Saat 16:37 |
Oto elektroniğinde elektronik devre kartları hava ile teması %100 kesecek şekilde iletken olmayan vernik gibi şeffaf bir malzeme ile kaplanmış ve yalıtımlı kutulara yerleştirilmiştir. Sigorta kutuları gibi parçalar ise sıcak sıvı olarak dökülen ve soğuyunca sertleşen macun benzeri yalıtkan bir madde ile kaplanır. Yani pompa içindeki pcb kart daha önce tamir görmediyse kolay kolay oksitlenmez ancak zaman kaynaklı komponent (yarı iletken/kondansatörler gibi) arızalar olabilir. İlk olarak kontak kapalı iken pompaya gelen 2 adet kalın kablo bulunan sokette 2 nolu pinde şase ve diğerinde artı voltaj (akü voltajı) olup olmadığına baktırın, varsa bu hattan 30-50 amper gibi bir akım çekmeyi deneyin. (H7 gibi 55 watt bir far ampülü 5 ampere yakın akım çeker ki akım kontrolü için düşük kapasiteli bir akü test cihazı kullanılabilir) Voltaj yok/akım çekince düşüyor ise maxi sigorta ve yatağı ile kablo hattına baktırın. Hattan akım alınabiliyorsa kontak açınca çoklu sokette 5 numaralı pinde +12 olup olmadığına baktırın. Yoksa kontak hattı sigortasına, yatağına (ki bu ikisi başka sıkıntılarda verir) ve tesisatına baktırın. Buraya kadar her şey normal ise motoru çalıştırın ve aynı çoklu soketteki 9 nolu pinde BSI sinyali olup olmadığını kontrol ettirin. Tüm bunlara bakmadan önce sistemde kaçak/hava olmadığından ve yağ seviyesinin normal olduğundan emin olun ve direksiyon pompası çalışmadığı zamanlar aracı kesinlikle kullanmayın ki oluşacak ters basınç fiziksel hasarlara sebep olur.
|
|
|
1973 200
1976 280S 1983Şahin 1990Transit 1991Şahin 1993Toros,Kartal 1995R19 1997Tempra 1999E2200 2000Megane 2004Axor2523 2005Focus 2005 1840 2006307 2007R420 2008Civic 2012SpB |
|
![]() |
|
sonerkyl
MODERATOR
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Temmuz 2018 Saat 10:57 |
öncelikle aramıza hoşgeldin. Mass Servis var ivedikte iyi Abdurrahman Eryılmaz ustanın adı peugeot 308 ankara grubundan yönlendirdiler dersen yardımcı olacaktır. ustanın cep tel 0537 964 58 20 adres : güleryüz sanayi sit. 1333 cad. 1344 sok. no:48 ivedik.
|
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
![]() |
|
Badosi
1. Vites
Kayıt Tarihi: 28 Şubat 2017 Konum: Samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Temmuz 2018 Saat 10:26 |
|
direksyon ustası görsün. Başka yerle uğraşma
|
|
![]() |
|
Pastaci
1. Vites
Kayıt Tarihi: 23 Temmuz 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Temmuz 2018 Saat 21:53 |
|
Abiler bende de ayni problem var 2 gundur direksiyon taş gibi oluyor gruptanda arkadaslara yazdim direksiyon pompasinin karti oksitlenmis olabilir diyolar nasil bir yol izlemeliyim neye bakarak sıkıntı şudur diyebiliriz ve iyi bir usta tavsiyesi varmidir yer ankara
|
|
![]() |
|
Badosi
1. Vites
Kayıt Tarihi: 28 Şubat 2017 Konum: Samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2018 Saat 16:30 |
|
kardeşim hemen canını sıkma. önce direksiyon ustasına götür. Bende de aynı sıkıntı oldu pompa değişecek vs. dediler. usta baktı sigortayı değiştirdi 50 TL ye sorun halledildi. gerçekten pompa arızası varsa bile sakın sıfırını alma çıkma vs.al sorun kalmaz.saygılar...
|
|
![]() |
|
HasGur
2. Vites
Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 10 Şubat 2018 Saat 15:43 |
Geçmiş olsun, tekrarlayan arızalar genellikle elektrik/elektronik kaynaklıdır. Direksiyon pompası yüksek basıncı üreten mekanik basaç ve basacı döndüren motor olmak üzere birbirinden ayrılabilen 2 ana kısımdan oluşur. Pompa çalışmaz iken direksiyonun çevrilmesi direksiyon kutusundaki ve tesisattaki hidrolik sıvısında düşükte olsa ters geri basınca sebep olur ve yağ seviyesi yükselir, pompa çalışırken yağ seviyesi düşük değildi ise taşma olabilir ancak çok fazla değildir. Direksiyon kutusunun yağlanması pompa tarafından basılan yağla yapıldığı için pompa çalışmaz iken aracı çok fazla kullanmamanız yerinde olur. Ön tamponu sökmeden sağ ön davlumbazı söktükten sonra pompayı görebilirsiniz. Öncelikle yağ kaçağının taşma sebebiyle mi yoksa basaç tarafında mı olduğunu tespit etmeniz gerek. Basaç tarafında kaçak olmadığından emin olduktan sonra öncelikle elektrik tesisatına bakmalısınız. Tesisat normal ise direksiyon pompasının motor kısmında arıza vardır (%0,1 ihtimal) Motor kısmında arızası basitçe bulunabilecek bir tipte olmayan (yüzey montajlıdır) elektronik bir kart vardır, genelde tamir edilebilen kart arızası zamanla elektrik depolama özelliğini kaybeden elektrolitik kondansatörlerden kaynaklanmakta olup değişecek parçaların maliyeti 3 lira bile değildir. Sigortanın sağlam gibi görünmesi pompanın ihtiyaç duyduğu akımı tam olarak temin edeceğini garanti etmez. Sigortalar ile ilgili fotoğraf linkleri de içeren bir yazı yazmıştım, buradan bakabilirsiniz; https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=45929&title=peugeot-307-bitmeyen-elektronik-arizalar
|
|
|
1973 200
1976 280S 1983Şahin 1990Transit 1991Şahin 1993Toros,Kartal 1995R19 1997Tempra 1999E2200 2000Megane 2004Axor2523 2005Focus 2005 1840 2006307 2007R420 2008Civic 2012SpB |
|
![]() |
|
peugeot murat
1. Vites
Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2010 Konum: AYDIN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeot murat
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2018 Saat 16:09 |
sigorta tamıyor zaten direksiyon pompasının motoru yüke bindimi o sigortanın ucu kaçak yapıyor sigortanın ucu kararıyor sigortanın girdiği yerleri sıkıştırın sigortanında ucunu hafif yamultun ki yerine sıkı girsin tabi bu birkaç ihtimalden biri |
|
![]() |
|
ismailkaya
3. Vites
Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2018 Saat 15:05 |
|
sen bi direksiyoncuya git senin işini çözer
|
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
![]() |
|
mustafa46
1. Vites
Kayıt Tarihi: 27 Ocak 2017 Konum: KAHRAMANMARAŞ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 106 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mustafa46
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2018 Saat 11:16 |
|
sigorta kutusunu söktüm 70 amperlik 3 tane sigorta vardı ve üçüde atmamıştı normalde söktm yerlerını değiştirerek taktm fakat bır fayda etmedi. direksiyon pompasının oraya baktıgımda bayabi yağ akıtmış pompa neyden olabılır acaba bu sorun..pompaya ulaşmak için tamponu sokmeye gerek varmıdır
|
|
![]() |
|
mustafa46
1. Vites
Kayıt Tarihi: 27 Ocak 2017 Konum: KAHRAMANMARAŞ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 106 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mustafa46
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2018 Saat 08:16 |
|
bugüne kadar yazılanların hepsını okudum..dun itibariyle benımde dıreksıyonumda sertleşme meydana geldı..bundan daha oncede 3 ay once yapmstı ve tekrardan duzelmıştı..bu 2 gün sürdü ve hala düzelmedi..direksiyon yağ kapağını açtım yağ agzına kadar yükselmişti ve pompanın olduğu yerde alt taraf plastikte yağ vardı acaba kapatanmı atmıstı??
bu bahsedilen 70 amperlik sigortanın rengi hangi renk?? vede sigorta kotosunun alt tarafndamı oluyor yeri? yerini tam tarif edebilrimisiniz?? yorumarınız için şimdiden teşekkürler
|
|
![]() |
|
peugeot murat
1. Vites
Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2010 Konum: AYDIN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeot murat
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2018 Saat 18:56 |
|
70 amperlik ana sigorta direksiyon pompası yüke binince kacak yapıyor genelde hastalığı bu o sigortayı değiştirip geçtiği yeri sıkıştırıp sorun çözülüyor binde bir pompanın içinde kondansitör leyimleri ısıdan çatlıyor leyim tazeleyince oda düzeliyor bir diğeride bu pompoalar motor çalışma bilgisi ve hız bilgisine göre çalışıyor teisatda arıza olması durumunda çalışmayabilir
|
|
![]() |
|
ismailkaya
3. Vites
Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2018 Saat 10:07 |
|
pompa kolay kolay arıza yapmaz direksiyon yağı az olabilir pompa içinde yağ hava yapmış olabilir elektrik tesisatında temassızlık olabilir soketlerde temassızlık olabilir. benim başımada geldi nasılmı aracı life kaldırdık araç çalışmıyordu lifteyken ben ön tekeri sağa sola hızlı hızlı çevirdim tabi bu arada direksiyon kapağından yağ sızmış farketmedim sonra liften indirdik aracı çalıştırdım liften çekmek istediğimde direksiyonu oynatamadım okadar serttiki sonra aracı kenara çektim direksiyon yağının kapaktan attığını fark ettim yağı tamamladım pompanın havasını almak için kapaktan temiz hortum sokup içindeki yağı hortumun içine çektim sonra tekrar doldurdum düzeldi.
|
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
![]() |
|
sosyolog_56
1. Vites
Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Siirt Durum: Aktif Değil Mesajlar: 59 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı sosyolog_56
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2018 Saat 08:54 |
|
hocam zaten önce pompa tamiri yaptı usta. bulunduğum il siirt-batman buralarda çok çok iyi usta pejo grubunda bulmak zor. önce tamiri ve sigorta kutusundan tamir yapacağını söyledi ki 250 tl ye yapıp teslim aldım fakat aynı gün içerisinde sorun tekrardan oluşunca tamir ile olamayacağını pompanın değişmesi gerektiğini söyledi. direksiyon hidrolik devre dışı kalması ciddi problem olduğu için hemen yaptırmak zorunda kaldık. eski pompa da aracımda duruyor.
|
|
![]() |
|
Baris.Karadas
1. Vites
Kayıt Tarihi: 20 Temmuz 2017 Konum: MUĞLA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Baris.Karadas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2018 Saat 10:47 |
|
Aynı sorun bende de mevcuttu. Özel servise gittim pompa da sorun yok dediler... Ama sorunu da bulamadılar... Oradan çıkıp elektronikçiye gittim. Pompayı besleyen elektrik normalde örneğin 12V ise benimki 5V veriyormuş. Sigorta kutusuna bakıldı ve pompa sigortasının bulunduğu switch oksitle beraberinde erime yapmış. Orayı tamir ettiler sorun halledildi... Eğer ustan pompada sorun yok diyorsa elektronikçiye gitmende fayda var. Geçmiş olsun...
|
|
|
Kalıyoruz...
Kuş Olup Uçmak İsterken, Ağaç Olup Kök Salıyoruz... |
|
![]() |
|
HasGur
2. Vites
Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(8)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2018 Saat 17:10 |
|
Yazdıklarınızı keşke daha önce görmüş olsaydım... 2005 ve daha önceki modellerde direksiyon pompasında üretim hatası vardı ve bu araçlar geri çağrılarak problemleri giderildi. Bundan dili yanan PSA gurubu 2006 ve daha genç araçlarda kolay kolay arıza yapmayan pompalar kullandı.
Tamirciniz size boş yere para harcatmış, öncelikle eski pompayı aracınıza geri takmasını ve aldığı parayı iade etmesini isteyin ve bir daha oraya gitmeyin ! Piyasada bolca bulunan çıkma direksiyon pompaları maalesef sizin aracınızdan sökülen gibi aslında arızalı olmayan pompalardır ! Hidrolik direksiyon pompasında 2 adet soket vardır, biri üstünde 70 ah maxi sigorta olan direk aküden gelen +besleme ve şase kablosu diğeri ise üstünde 10 ah sigorta bulunan ortak kullanılan kontak sinyalini ve diğer dataları taşıyan ince kabloların olduğu soket. İşi bilen bir ustaya gitmiş olsaydınız her iki soketi çıkartıp harici aküye bağlı test soketleri ile aracınızdan bağımsız olarak pompayı çalıştırabilir siz de kontağı kapalı aracınızın devreye girmiş hidrolik pompası sayesinde direksiyonu durduğu yerde çevirebilirdiniz. İmkanınız varsa önce +kutup başını sonra sigorta kutusunu sökün. Sigorta kutusunun altında maxi denilen büyük sigortalar vardır, sonradan değiştirilmediyse tek 70 amper olan pompaya direk aküden giden besleme üzerinde olandır. O sigorta sağlam görünse, uçlarını ölçtüğünüzde kısa devre gözükse bile değiştirin üzerinden geçen akım fazla olduğu için metal çok çabuk özelliğini kaybeder ve gerekli akımı aktarmayı başaramaz hatta ayaklarını biraz zorlasanız plastik bir parça gibi kırılır, ihtiyacı olan akımı elde edemeyen pompa içindeki kontrol kartı BSI ye düzgün sinyal göndermediği için devre dışı bırakılır. Diğer sigorta kontak açıldığında beslenen elektrik hattı (ortak kullanılır) üzerindedir, onuda değiştirin. Sigortaların takıldığı yerleri kontak temizleyici ile temizleyin, tamamen kurumadan kesinlikle kutup başını takmayın. Bu işlem probleminizi %99 çözer, PSA grubu tesisatları ve soketleri oldukça kalitelidir. Kazalar nedeniyle tesisat zarar görmediyse, ses sistemi gibi ek donanımlar takılması, farklı aydınlatma/ses ürünleri kullanılması ve benzeri biçimlerde konudan ilgisiz kablolar üzerine bilinçsizce akım bindirilmediyse kolay kolay hasar görmez. Geriye kalan %1 ihtimal kablo iletim veya BSI arızasıdır. Farklı sigorta kutuları olduğu için sigorta numaralarını yazmadım. e-posta adresinizi bildirirseniz direksiyon pompasının elektriksel bağlantı şemasını ve özelliğini kaybetmiş sigorta fotoları gönderebilirim.
Düzenleyen HasGur - 18 Ocak 2018 Saat 17:17 |
|
![]() |
|
sosyolog_56
1. Vites
Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Siirt Durum: Aktif Değil Mesajlar: 59 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı sosyolog_56
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 03 Ocak 2018 Saat 13:19 |
|
sanırım bu pejo benım şansıma arızalı çıktı. direksiyon tekrardan elektriği devre dışı kaldı ve bu sefer bir saatte bile açılmadı en son da aracı olduğu yerde bıraktık öyle iş yerimize geldik. pompa da değişti ama halen sıkıntı nerededir anlamış değiliz.
|
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
Sayfa <123> |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |