|
Araç Marş Almıyor ( ÇÖZÜLDÜ ) |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | ||
OguzhanKucuk61
3. Vites Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2017 Saat 00:23 |
|
Video Linki
Gün içinde aracı kullanıyordum. Park ettim çalıştırdım bir sorun yoktu. 1-2 saat kadar önce parktan çıkarken aynı videodaki gibi oldu. Vurdurarak çalıştırdım. Eve gelip parkettiğimde. Bi daha deneyeyim dedim. Yine aynıydı, çalışmıyordu. bi tık tık sesi geliyor vurduğumda. Röle sesi midir nedir anlamadım ? Sorun nedir acaba Derdimi net anlatabilmek için video çektim linki yukarıda. Yardımlarınızı bekliyorum. Düzenleyen OguzhanKucuk61 - 06 Kasım 2017 Saat 23:33 |
||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
oğuzhan marş moturu siğortasını kontrol et birde marş motoruna kafasına şöyle bir bakayım birde öyle dene bana marş motorundan geldi
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
OguzhanKucuk61
3. Vites Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
MArş motoru sigortası nerdedir abi ? Sigortada sorun varsa nasıl anlarım ? Marş motoru kafası nerdedir ? Marş kömüründen olabilir mi abi ? İlgilendiğin için teşekkürler Soner abi |
||
mhmtaydgdu09
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Ağustos 2017 Konum: aydın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mhmtaydgdu09
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Eğer akünün sağlamlığından emin isen marş motoruna giden elektrik kablosunu bir kontrol et civatası zamanla gevşeyip bırakmış olabilir. Birde şarj dinamon iş yapmıyor ise aküyü şarj etmediği içinde marş basmıyor olabilir. Marşa bastığın zaman akü lambası sönüyor ise akü boşalmışdır. Ama marşa bastığın zaman hiç akü lambası sönmüyor ve marş motorundan hiç ses gelmiyorsa marş dinamosuna gelen kabloda kesin sorun vardır kontrol etmelisin..
|
||
m.aydogdu
|
||
OguzhanKucuk61
3. Vites Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Kontrol edeceğim. Teşekkürler
|
||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
baktımda şemada göremedim bence yada başak bir isimi var dır oğuzhan sorunun iki ana sebebi ya marş moturu arızalı yada arkadaşımızın dediği gibi akü gibi
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
OguzhanKucuk61
3. Vites Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Elektrikçiye gösterdim bugün. Akü ölçümü yaptı normal gibi dedi. Çok sapma yok dedi voltajda. Marş Dinamosu olabilir dedi. Sorunu görsek iyi olur dedi. Bu şekilde bin bişey olmaz, sorun olursa ararsın dedi
|
||
OguzhanKucuk61
3. Vites Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
@sonerkyl Marşa bastığımda akü lambası sönmüyor. Sorunun şarj dinamosu ve aküden olmadığını tespit ettik bugün. O da şöyle oldu. Arkadaşın araçtan akü takviye kablosu vasıtasıyla takviye yaparak çalıştırmayı denedik. Yine çalışmadı. Burdan akü veya şarj dinamosunda sorun olmadığı sonucunu çıkardık. Yanlış bir çıkarım mı bilemiyorum ama eğer akü bitikse ve dinamo şarj etmiyor olsaydı takviyeyle çalışırdı diye düşünüyorum. Sonra bir ustayı aradık ve marş dinamosunda olabileceğini 250 ₺ civarlarına sorunun çözüleceğini söyledi. Eğer kömürler de bitikse fiyat yükselebilirmiş. Fiyat normal mi ? Bir de ferrari korna taktırmıştım. Sigorta attırmıştı korna. Normal kornaya göre amperi yüksek olduğundan sigortanın kesildiğini söylemişti usta ve 30 amperlik sigorta taktık. Bu duruma korna mı yol açtı acaba ? Alakası olabilir mi ? Orjinal korna sigortası kaç amperdir? |
||
Ufuk_64
1. Vites Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2017 Konum: Istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 132 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Oğuzhan aslında birşeyler denemişsin olmamış, aynı olay bizimde başımuza geldi,takviye ettim olmadı karşı tarafın kutup başlarını söktüm direk ara kabloylan denedim yine tık demedi bir gün sonra alete bağlattım akü zayıf çıktı yeni akü taktırdım olay çözüldü. Sen trabzondasın galiba , otogarın karşısındaki sanayide pug araçlarına bakan serdar usta var iyi ustalardan sayılır git bir göster bence kafana yatarsa dediğini yap derim. Adresi sorarken peugeot ustası serdar diye sor oto nuri diyede sorabilirsin oto nurinin yani.
|
||
Ufuk_64
1. Vites Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2017 Konum: Istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 132 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Düzeltme yapıyorum karşı tarafın kutup başkarını değil benim aracın kutup başkarını söküp denedim olacaktı.
|
||
OguzhanKucuk61
3. Vites Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Eyvallah hocam Trabzondayım doğrudur. Dediğin ustayı bir görürüm.
Elektrikçiye akü ölçümü yaptırdım. Akü çok çok sağlam değil dedi ama aküden diye kesin bişey diyemem dedi. Bende boşuna masraf etmek istemiyorum açıkçası. Yarın bir götüreceğim bakalım ne olur |
||
pusutr
3. Vites Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2013 Konum: Hatay Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1083 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Muhtemelen marş motorunda sorundur. Tamir yoluna gitmeyip serviste orjinali ile değiştirmeni öneririm.
|
||
ggitaristt
3. Vites Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1277 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ggitaristt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Kardeş muhtemelen marş kömürü ya da bağlantıları.. Ama tamirciye gitmeden marşta sigorta varsa mutlaka sen kontrol et.. Sigorta için 5 lira almaktansa daha fazla para için adamlar acımaz söker kömürü değiştirirler ..
|
||
OguzhanKucuk61
3. Vites Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Çok yüksek fiyatlardan bahsettiler marş motoru için yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum |
||
OguzhanKucuk61
3. Vites Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Çok haklısın hocam. Bilinçli olmak lazım yolarlar adamı. Aradığım usta da kömür ve marş dinamosu olabileceği şüphesiyle yaklaştı. Gidince bağlantıları da kontrol eder artık. Bu arada bugün araçla şehir dışına çıkmam gerekiyordu. Sanayiye uğrayamadan mecbur çıktım yola. Parkedeceğim zaman düz zemine veya yokuş aşağı parkederim niyetiyle. 5-6 kontak kapatıp açmanın içinde sadece 1 kez vurdurmak durumunda kaldım. Diğer bütün marşları sorunsuz tek seferde aldı. Anlayamıyorum valla arada alıp Arada almaması neye bağlı olabilir ki ? |
||
pusutr
3. Vites Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2013 Konum: Hatay Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1083 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
2 sene önce tamirine 120 tl istediler. serviste orjinal değişim işçilik dahil 280 tl verdim. şimdi olsun 400. yolda kalmaktan iyidir. http://www.peugeotmarket.com/PEUGEOT-206-14-HDI-MARS-MOTORU-ORJINAL,PR-1127.html |
||
ggitaristt
3. Vites Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1277 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ggitaristt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Kömürler biterken belli konumlarda temassızlık yapar.. Marş almadığı zaman arabayı yerinden azıcık kıpırdatıp basmayı dene (Yani volan dişlisi azıcık konum değiştirsin).. Bu şekilde marşın basması lazım..
|
||
OguzhanKucuk61
3. Vites Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Dediğin gibi yapıyorum hocam zaten. Vurdurmak için çok hızlanmasına falan gerek kalmıyor. Hafif hareketle çok rahat marş alıyor. Bu sadece kömür bittiğine mi işarettir. Dinamoda yine de sorun olabilir mi ? |
||
ggitaristt
3. Vites Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1277 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ggitaristt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
kömür temassızlığı dedim çünkü, dişli falan olsa tık diye bir ses gelir çok akım çeker ışıklar falan söner arabada, seninkinde marşa basınca ışıklar hiç tepki vermiyor, demekki temassızlık var..
Arabayı azıcık kıpırdatınca kömürlerin arasındaki rotor da hareket ediyor kömürler az biraz temas ediyor.. Neticede kömürler sökülüp bakılacak, belki yayı gevşemiştir ama sökmüşken pahalı değilse yenilenir ki bir daha açılıp masraf yapılmasın.. |
||
OguzhanKucuk61
3. Vites Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Tık sesi geliyor. İnce bir ses. İç Işık'lar sönüyor marş konumuna çevirince. Geri bırakınca yanıyor
|
||
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |