|
3008e hangi LPG? |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
srknkkc
1. Vites Kayıt Tarihi: 05 Mart 2015 Konum: MANiSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 10 Mart 2015 Saat 00:04 |
öncelikle herkese iyi forumlar..arkadaslar arastırdgım kadarı ile 3008lere daha dogrusu vti 120 bg motora prins vsi2 montajı daha uygunmuş.keihin enjektör muhabbetinden dolayı..taktıran arkadaslar bilgi verebilirler mi?yakıt tasarrufu nasıl?malum benzin 4.5 tlye dayandı
|
|
and
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Aralık 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 207 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Prins taktırdıktan sonra vsi2 yada silverline modelinin bir farkı yok bence, bende çok araştırdım keihin değil de kendi enjektörünü kullandığı silverline modelini taktırdım yeni. Çok şükür bir sorun yada sıkıntı yaşamadım daha.
|
|
2010 308 Millesim 1.6 VTI OV
|
|
srknkkc
1. Vites Kayıt Tarihi: 05 Mart 2015 Konum: MANiSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
peki hocam benzin göstergesinin ibresinde düşüş oluyor mu?(araçta benzin olmasına rağmen)
|
|
and
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Aralık 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 207 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Araçımda yarı depo benzin var ve göstergede düşüş oluyor, ama kırmızı ışık yandıktan sonra ( bilgisayara gmre 60-70 km yol kalınca) ibre tekrar yükseliyor olmasa gereken yere.
Bu nasıl oluyor bende anlamış değilim açıkçası.
|
|
2010 308 Millesim 1.6 VTI OV
|
|
oguzhan53
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 266 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı oguzhan53
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Bir ara 1.6 thp 156 beygir olan modeli alıyordum kuzenimden 35 bindeydi. çok lpg montajı yapan yer dolaştım prins dahil kimse montaja yanaşmadı nedeni ise arıza ışığı yakar buna alışmam gerektiğini ve emme sistemi çok aşağıdamı neymiş ondan çekiş sorunu yaşandığını ilettiler ve benzine devam deyip yolladılar tabi bu 8 ay önce idi şimdi teknoloji ilerleyip motoru tanıyan ustalar arttı ise mükemmel olur.
Düzenleyen oguzhan53 - 12 Mart 2015 Saat 11:11 |
|
and
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Aralık 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 207 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Benim aracım vti motor, thp ile farkı nedir bilmiyorum ama benim araçta şu an için arıza lambası yanmıyor.
|
|
2010 308 Millesim 1.6 VTI OV
|
|
srknkkc
1. Vites Kayıt Tarihi: 05 Mart 2015 Konum: MANiSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
thp motor arkadasın dediği gibi olabilir..baska forumlarda da benzer bilgiler ile karşılaşmıştım..ama vti da sıkıntı yok diye biliyorum..
@and inşallah böyle sorunsuz kazasız belasız kullanırsınız aracı.. |
|
and
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Aralık 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 207 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
amin cümlemiz inşallah
|
|
2010 308 Millesim 1.6 VTI OV
|
|
Efe-Pöjo
2. Vites Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 624 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
thp tamamen farklı ve yeni teknolojili turbo benzinli motordur. vti dan çok farklı. ama vti da hala atmosferik araçlar içerisinde oldukça kuvvetli ve iyi çekişi olan bir motordur.
|
|
and
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Aralık 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 207 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Eyv.
Ama ben pek anlamıyorum tabi o kadar teknik olarak.
|
|
2010 308 Millesim 1.6 VTI OV
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |