|
Yeni 308 hakkındaki fikirleriniz ? |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
VLKNYKSLN
1. Vites Kayıt Tarihi: 09 Temmuz 2013 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 239 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı VLKNYKSLN
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 11 Şubat 2014 Saat 02:50 |
Bugün Kocaeli Haldızlar Peugeot Bayii'nde bende 308 Allure modelini inceledim.Denon ses sistemli,cam tavanlı vs vs. bir araçtı.Test aracını Cuma günü saat 11.00 da test edicem.Aracın işlemleri bitmediği için gelen test aracları trafiğe çıkamıyor.Fakat hiçbirşey görüldüğü gibi değil.Ben aracın içinde çok ama çok sıkıldım.Araca gelirsek kullandıktan sonra yine fikirlerimi paylaşırım ama... Kullanmadan önceki fikirlerimde olumsuz düşüncelerim olumlu düşüncelerimden biraz daha fazla.Araç dışardan bence cok cok güzel.Heleki bu aracın Lav kırmızı yada Sedefli Beyazını alırsanız kesinlikle bakılası bir arac oldugunu farkeder ve farkettirirsiniz.Ama ama ama...Aracın içine oturdugum anda bi kasvetli hava bürüdü içimi.Oysaki showroom'a girip aracı gördüğümde ne kadar heveslenmiştim ki kapıyı açar açmaz kalitesizlik bana hoşgeldin dedi.Eğer bu aracı almayı düşünen varsa sakın ama sakın cam tavansız almayın.Düşük baş mesafesi,kötü diz mesafesi ve şu aracların arka orta koltuk kısmındaki o aksın geçen yeri midir artık nedir bilmiyorum ama ortadaki o cıkıntı iyice arkayı binilmez hale getirmiş.Bu arada diz mesafesi diyorum ama 1.79 boyundayım bacaklarım gövdeme göre 1 tık daha uzun ama aracı arkada kullanmıyorum yatarak.Ona rağmen koltuğu kendim kullanacakmışım gibi hazırlayıp arka koltuğa geçtim ve 5-6 saat yolculuk yapamayacağım kanaatine vardım.Bunun dışında...Ön görüş açıları ve yan aynalar muazzam.Ama yine Hyundai i30 ve Toyota Auris örneğindeki gibi iç dikiz aynasındanda bakıldıgında arka camın kücük kaldıgını görebiliyoruz.Kadran çok şık.Direksiyon bildiğimiz 208 direksiyonu.Bunun dışında en cok taktıgım konu ise kokpitteki aşırı sadelikti.İnsan sadelik olarak ya 2013-2014 Audi A3 gibi cuk oturmuş bi sadelik arıyor yada biraz daha tuş falan arıyor.Ne alaka diyebilirsiniz ama navigasyon ekransız olan Active modeliydi galiba onda tuş secenekleri daha fazla ekran olmadıgından inanın o cok cok daha güzel duruyor Allure modelinden ama onada navigasyon taktırılamıyor tabi...Ki taktırılamıyormuş..! Yani siz o ekranın içine bütün tuş görevlerini koyarak güzel bişey yaptım sanabilirsiniz ama öyle değil.Resmen orta gövde çırılçıplak.Kadranın üst perde görevi gören deri kaplama gayet başarılı,yumuşak bir malzeme ama bunu coğu yerde kullanmamışlar.Orta konsolda ve alt kısımlarda inanılmaz sert plastik kullanılmış.Aracın kokpiti zaten çok boş iyice kalitesiz bir hava bürümüş içeriyi.Ama hakkını veriyim Denon ses sistemi cok başarılıydı ve akılda kalıcı unsurlarındandı.Sözün özü ; "Ben bu aracı alacaksam en full modeline binerim,diğer seceneklerini düşünmüyorum bile.Bu aracada opsiyonelleri koyup da 80.000 TL de vermeyeceğime göre,kesinlikle ve kesinlikle 308 Sportium'u tercih ederim" dedim bayiideki yardımcı olan beyefendiye...Oda bana kesinlikle haklı olduğumu söyleyerek hak verdi.Dediğim gibi eksileri artılarından bi tık daha fazla oldu bende.Özellikle tekrar ediyorum 1.79 boyum var,Mercedes A serisine,CLA serisine laf söylerken Peugeot 308'ün baş mesafesi beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattı !!!
Düzenleyen VLKNYKSLN - 11 Şubat 2014 Saat 02:53 |
|
NEW CAR - Alfa Romeo GIULIETTA
EX CAR - Peugeot RCZ |
|
Alicilik
5. Vites Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7423 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Binip görmedim ama internetteki resim ve videolar aracılığı ve pejonun yeni tasarım ruhuna dayanarak konuşuyorum.
Bu 208 ile başlayan ve 301-2008 son olarak 308de uygulanan yeni tasarım modeli banagöre pejoya yakışmadı. Araçlar çok basit ve kalitesiz duruyor. 2008i test ettiğimde anlam veremedim bu aracı neden üretmişler bir de TR piyasasına neden sunmuşlar. Hitap edeceği bir kitle yok. Nitekim 208deki başarısızlık büyük yine TR deki satış oranları sınıfındaki bir çok aracın gerisinde Korelilerin i20 si bile göz kapalı tercih ediliyorsa Pejoda ters giden bişiler demektir. 208 ve çok ciddi bir çöküntü olan 301 sonrası bu kasa 308 ancakc4 alacakların dşkkatini çeker ya da VW de sıra beklemek istemeyen veyahut güçlü ve ekonomik motor adına astra ya tercih olabilir. Onun dışında sınıfında ben tutunacak bir dal olacağını sanmam. Belki fiyatları düşürme kampanya gibi geyiklerle satıcı bulur da bu sayı ne kadar olur b,lemiyorum Euro5 normunda motorları alenen kullanan ve Start&Stop ile ekonomiye ekonomi katan güçlü PSA motorları yeni kasaların içinde bana kalırsa çürüyüp gidecek. Hak ettiği değeri bulamayacak. Çünkü Pejo denince akla sorun sıkıntı geliyor halbuki piyasadaki en iyi mmotor üreticilerinden olan PSA görülmüyor. Beğenip alan olacaktır muhakkak ülkemizde satılmayan araç yok. Şimdiden güle güle kullanmalarını temenni ediyorum. |
|
terzuu
1. Vites Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 82 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bende yeni 308 ve 2008 ile 208 i iç tasarımı adına hiç beğenmemiştim bu yüzden fırsatım varken yeni 308 i beklemeden sportium alp beyazı aldım. nede olsa bayadır gönlümdeki araçtı 207 ve 307 den sonra. dış tasarımı kimse banzetmesede citroen c4 aklıma geliyor. iç dizaynı bence çok tipsiz bana hitap etmiyor.
|
|
bize her yer trabzon
|
|
ahmet_bjk
3. Vites Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013 Konum: MERSİN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1416 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ahmet_bjk
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Bu gün ben de yeni 308 i test ettim ve bir 2009 model 308 kullanıcısı olarak fikirlerimi paylaşmak istiyorum:
Aracın ön camı küçülmüş ve görüş açısı daralmış. Yeni tasarlanan direksiyon çok hoşuma gitti. Gösterge paneli küçülmüş aracın hızını veya devir saatini görmek için göstergeye biraz daha dikkatli bakmak lazım. (Belki zamanla alışılabilir.) Göstergenin üzerine LCD ekran koymuşlar ve çok güzel olmuş araç hakkında bilgileri rahatlıkla görebiliyoruz. Radyonun üzerindeki dokunmatik ekran üzerinden klimayı falan yönetebiliyoruz. Ekranı inceleme fırsatım olmadı ama en azından klima kumandası dokunmatik değilde eski usül olsaydı yolda dikkatimizi dağıtmadan kontrol edebilirdik. Koltuklar güzel ve rahat olmuş oturduğunuzda sizi sarıyor ve virajlarda savrulmanızı engelliyor. Geri vitese geçme için vitesin altındaki mandalı kaldırıp 1. vitesin olduğu yere getirmemiz gerekiyor. Bu tarz vitesleri hiç sevmediğim için ben veğenmedim. Bence geri vites 5. vitesin arkasında olmalı.(araç 6 vitesli değişlse) Bagaj kapağını da plastikten yapmışlar. Radyonun altındaki 12 voltluk çakmaklık girişi olan kısım çok basit olmuş. 2009 modelde direksiyon sertti şimdi yumuşamış, güzel olmuş. Test ettiğim araç 115 beygirlik e-HDİ modeldi. Ben aracın çekişini beğenmedim. Benim 2009 model 92 beygirlik aracımın çekişi daha iyi. ( test sürüşüm kısa mesafe olduğundan çekiş gücünü tam olarak algılayamamış da olabilirim. Fiyatı da 82,500 TL olması bence çok fazla. Sonuç olarak 2009 model bir 308 kullanıcısı olarak o fiyatlara alınabilecek bir araç değil bence. |
|
308 1.6 HDİ COMFORT PACK (90) 2009 SİYAH İNCİ
|
|
Alper134
1. Vites Kayıt Tarihi: 07 Aralık 2013 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 109 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
gittim gördüm,detaylı şekilde inceledim,test sürüşü yaptım. Yorumum tek kelime ile
beğenmedim. 2. el 55-60 bin tl ye ağzına kadar dolu 1.6 e-hdi auto6r 508 ler varken gidipde 308 e 85 bin tl vermem.
|
|
https://www.facebook.com/icantdothatyet
Alper Arslan |
|
ahmet_bjk
3. Vites Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013 Konum: MERSİN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1416 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ahmet_bjk
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
fiyatı neden bu kadar yüksek acaba?
|
|
308 1.6 HDİ COMFORT PACK (90) 2009 SİYAH İNCİ
|
|
TayfunGR
1. Vites Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2014 Konum: Antalya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 33 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
4 ay olmuş bu soru sorulalı ama ben yanıtlıyayım yoltutuşunu konforunu iç dizaynını beğendim 2014 de vergiler yükseldi sanırım bu yüzden fiyat yüksek gelebilir , boyum 1.80 bana normal geldi aracım cam tavan değil... arka koltuğun sıkışık olduğunu söylemişler pek çok yerde ön koltuklar oldukça geniş yer sunuyor arka koltuktakini düşünen koltuğunu biraz ileri çeker yayladan terasa geçmiş olur arkadakide rahatlar...mümkün olduğunca tarafsız yazmaya çalıştım :) (aracı bugün aldım direksiyonunda henüz 3 saatlik deneyimim var ama dediklerim kendi izlenimim) Düzenleyen TayfunGR - 18 Ağustos 2014 Saat 21:21 |
|
308 ALLURE 1.6 THP 156 hp
opel corsa d 1.3 cdti 75 hp |
|
pars308
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2015 Konum: batman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaslar yazmislar 308 amblemini degistir audu yap 100 bin uzerinde fiyat olur 70 binliraya bu ozelik bu performans super 508 ayribir sekment ben hackback kullanicisiyim a3 verecegim paraya 308 aldim 1.2 130 beygir performansi bitirdi beni
|
|
cronustr75
1. Vites Kayıt Tarihi: 08 Mayıs 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 14 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı cronustr75
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Bugün İstanbul Nev Oto'dan aldığım Allure 1.2Puretech EAT6 S&S Dinamik Paket ile aranıza katıldım. Buyrun görüşlerim.
Bundan önceki aracım 2013 model Golf 1.2TSI MidlinePlus manuel idi. İlk izlenimler; 1.Kullanım test sürüşünde de anladığım gibi çok zevkli, boyum 1.81 ve ekran, direksiyon oturma pozisyonum ile tüm göstergeleri mükemmelen görüyorum ve bence muhteşem düşünülmüş. 2.Klima zor mu olur dedim ama, gerçek ekran gayet hızlı ve kullanımı çok basit. 3.Tüm ayarları yaptım, herşey basit ve kolay. 4.Hız sınırlama ve cruise kontrol kolu oturma pozisyonundan hiç görünmüyor, gerçi bir kere ayarlayınca tamam ama ergonomisi kötü. 4.Dinamik paket spor modu çok fena, çok fena Motor zaten sinirli 5.Amortisörler çok başarılı, Golf daha sinirliydi, 18 janttan korktum ama hiç sıkıntısı yok. Sadece kısa demir bumperlarda belli ediyor, onun dışında 65 yanak Golf'ten konfor olarak farkı yok ve daha sessiz. Bu sefer olmuş PSA, ben c4 kullandım, berbattı. 6.Kalite hissi, herşeyi ile Golf'ten 2 damla geride değil. Benim kabin çift renk, tek eleştrim, tek renk kabinin çok düz görünmesi. Benim ilk izlenimlerim çok olumlu, zaten test sürüşü yapıp aklımda yokken bu nasıl birşey yaw diye almamla aranızdayım. 1.2Puretech motor gerçek bir teknoloji. Test eden otomotic eksperleri de söylüyor. Çok başarılı. Şanzuman da çok uyumlu, hiç şaşırmadı, hiç sendelemedi, hadi yaw dedirtmedi. Trafikte köprü geçtim, sonra TEM'de bastım. Olması gereken bu. Çok hızlı vites değişimi ve doğru kararlar. Bu arada gazlamadan edemiyorum, ilk yarım depoda tüketim 8lt/100km. Çok basıyorum ama, dayanamıyorum, alet çok ateşli..
|
|
Her zaman saygı ve ölçüyü korumalıyız...
|
|
and
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Aralık 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 207 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
Kazasız belasız kullanın inşallah, hayırlı olsun.
|
|
2010 308 Millesim 1.6 VTI OV
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |