![]() |
|
Aydınlatma projelerim. |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12345 7> |
Yazar | |
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ankara'dan bir arkadaşımızın 2000 Fiesta aracı için çıkma far teminden sonra alınan orjinal Hella d2s xenon takım ile eski Hella merceklerden sonra çalışmaya başlandı.Biteli epey oldu ama paylaşım şimdi oluyor aksilik olmaz ise şehir dışında olan araç içinde montajı haftaya olacak. Farların orjinal görünümü bu. Komple dagılmış hali. Merceklerin montajlı hali. Mercek kapaklarına ilk yaptığım hali bu idi sonra vazgeçtim.Mercek kapagı çok çizikli idi ve ilk defa en yakın krom tonunda boyamayı becerebildim diyabilirim. Sinyal kısmına junyan farlarda kullanılan merceğin camı ve krom çerçevesini kullanma fikri geldi ve power ledlerin dizaynı ile birleştirerek yeni sinyalin görünümü bu oldu. İlk yaptığım mercek kapagındaki parçayı söktüm ve orjinal yeni Hella merceklerde kullanılan bir parçayı birleştirerek hem far çizgisinde mavi tonu yakalamış olduk(bu parça sadece bu amaç için yapılmış orjinal parçadır.) hemde far tipini tamamen degiştiren bence sert bakışıda elde etmiş olduk.Mercek şapkasının şekline yani desenli yapısına oturan orjinal Bmw halkalarınıda montajına karar verdim.Yuvarlak halka bu kapakta çok sırıttı resim dahi çekmedim. Camlar kapandıktan sonra. Halkaların yanar hali. Araç üzerindeki görünümü için bilahire resimleri ekleyeceğim. |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gündüz farı gündüz araç farkedilsin amacıyla yapılıyor.sinyalde power ledler ile daha keskin yandığı için tercih ediliyor.Yapılan çalışmalarda buna biraz görsellik katıldı hepsi bu.Sinyal 2014 Audi a6 araçların led sinyalide bu şekilde yürüyen tarzda akışkan yanıyor.Sadece bu çalışmada şekil farklı o kadar.Power led uzun hüzme ise far yapısında haricen uzun hüzme olmadığı için bi-xenon merceğe yardımcı olması amacıyla yapıldı.
|
|
![]() |
|
ahmed206 ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013 Konum: Mugla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1920 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oktay usta sizi beğeniyle takip ediyoruz da son videodaki hareketler neye hizmet ediyor yani ne işe yarıyor?
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yeni İnsignia Cosmo far modifiyesi videomuz bunda yanış halleri daha net anlaşılıyor.
http://youtu.be/kZlh0SS-48s |
|
![]() |
|
barishrocker ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Aralık 2013 Konum: stnbl Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1276 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı barishrocker
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ankaraya mı gelsek ya :) çok fena işler var maşallah..
|
|
Peugeot 307SW 1.6hdi Comfort 92bg 2006
(Ses sistemi,detailing,izolasyon,aksesuar) Araç linki http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=32535 |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Telefon ile çkilmiş Golf 4 stop videoları.
http://youtu.be/z4ZIRhu9IBs http://youtu.be/Kxyv5k8L4wA |
|
![]() |
|
tongucuk ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Kasım 2011 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4496 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
beynim döndü resmen sabırlı güzel çalışmalar
![]() |
|
Mecnun tatsaydı PEUGEOT sevgisini, severmiydi Leyla zillisini...
2009 peugeot 308 sw 1.6 hdi 110hp inci siyah ex nic: ramazanturan81 |
|
![]() |
|
tetik-soner ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2013 Konum: Üsküdar- İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1656 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tetik-soner
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
on numara beş yıldız....
|
|
Peugeot 206 1.4 xr 2000
Cıtroen Xsara 1.6 16v 2001 Honda Accord 2.0 ex 1994 |
|
![]() |
|
furkanyakar ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012 Konum: Kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 566 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı furkanyakar
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
elinize sağlık. hayranlıkla izliyorum valla.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rabbimin izni ile yine uzun süren bir çalışmayı son derece güzel bir sonuç ile bitirmek kısmet oldu.Farlar Bursa'dan bir arkadışımıza ait İnsignia aracı için alınan İnsignia Cosmo modelin Afl farları diye bilinen modeli.Çalışmaya ilk başta sadece mercek değişimi için başlandı fakat sonradan iş büyüdü,Yeniden yapılanan gündüz farı,orjinal gündüz farının yerine sinyal ve orjinal sinyalin yerine led uzun hüzme yapılmay akarar verilerek işin akışı uzadı.bu çalışmadada oldukca fazla testler,dizayn aşamaları yaptım.Sonra bu çalışmalara ilave olarak ledlerin yanış şekilleri ile oynama yaptık. sinyalleri akan ışık yada yürüyen ışık şekiline benzetmeye,yeni dizayn ettiğimiz Gündüz farınıda kademeli olarak yanmasını istedik ve istenilen şekildede sonuç alarak farları kapattık. Güdüz farında smd her biri 50 lümenlik yarım wattlık ledler kullanıldı.Sinyalde 1 watt amber ledler kullanıldı.Uzun hüzme ledlerimizn her biri 20watt power led olarak sağ ve sol olarak 6 led 20derecelik reflektör sınıfı lens kullanılarak güzel bir sonuç alındı. Orjinal Hella mercekleri Afl sisteme göre olduğu için yeni nesil Hella Bi-xenon mercek ile değişti,Yükseklik motoru servoo tip olduğu için orjinal yükseklik motoru ile değişti.Gen5 balast ve Philips 4300k xenon takım kullanıldı.Orjinal iç mercek şapkası siyaha boyandı. Farların açılmadan ilk hali. Farların açılmış hali. Sadece mercek çalışması yapılsa idi bu şekilde farlar kapatılacaktı. Orjinal servo yükseklik motoru ve yerine takılmış normal motor. Orjinal Afl Hella mercek ve yeni Hella mercek yan yana.Montajı yapılmış Hella mercek. İç mercek kapagının boyanmış hali ile benim düz çubuktan bükewrek bu şekli verdiğim parça son şekilde ince kalınca montajı zorlaştığı için 3 mm daha geniş hali ile Lazerde kesilmiş aynı şekildeki pleksi çubugun Gümüş grı ye boyanmış hali. Gündüz farı ledlerinin montajlanmış hali. Ledlerin önünün kapanması için metalik grı ile boyamış pleksi çubukların montajlanmış hali. Gündüz farının yanış şekli. Uzun hüzme power ledlerimizin montajı. Araç sahibi arkadaşımız ile dizayn ettiğimiz lens sabitlemesi ve ön görünüşe destek veren parçanın yapımı.Lazerde kesilen parça görünümde çok eyi değiştirdi.Bu parça yerine son anlarda aklıma gelen bu genişlikte pulu kesip biçip kullanmak vardı yada aliminyumda delip kesip yapmak vardı.sonra fikir birliği ile üstteki parçayı geliştirdik.Ledlerin sogutucu bölümündeki ayaklar hiza ve yön verebilmek için bu şekilde yapıldı. Uzun hüzme ledlerin montajlı hali. Orjinal sinyal camı uzun hüzme yapısı için kesildi ve siyaha boyandı. Orjinal gündüz farı bölümündeki ledler söküldü ve yerlerine her bölüm için 2 şer tane olmak üzere toplamda 12 led takılarak sinyal aşamasıda aşılmış oldu. Küçük devre Sinyalin akışkan veya yürüyen şekilde yanması içinve hızıda kontrol edilebilecek şekilde yapılmış devresi,Gündüz farımızın 4 kademeli olarak sıra ile yanmasını sağlayan gecikmeli role devresi ve dönüş farlarının gecikmeli yanmasını sağlayan devremizin bitmiş hali.Sinyal devresi son model Audi araçlardaki sinyal yanışından yola çıkılarak yapıldı.Gündüz farı sıralı yanması ise arkadaşımızın istegi üzerine yapıldı. Farların bitmiş hali. İlk test montajı. Monatjlı hali. Duvar resimimiz. Uzun hüzme power ledler ile bi-xenon uzun hzüme bir arada. Power led uzun hüzme duvar resmimiz.Mercek gibi uzun hüzme şekli gücü beklenemez tabiki fakat ciddi manada yardımı olduğunu kesinlikle söyleyebilirim.Çekimi ışık kısması yaparak çektim. Bilahire Gündüz resimleri ve videoları gelecek ekleyeceğim.Şimdilik tadımlık bir sinyal gündüz farı videosu. http://youtu.be/W7w-WBCfKJc
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rabbimin izni ile Ankara'dan arkadaşımızın Golf 4 aracının Stopları için Power led dizaynı uygulaması yapmak için uzun süren bir çalışmayı iyi bir sonuç ile bitirmek kısmet oldu.Oldukça fazla şekil testleri,dizayn denemeleri,lensler,ledler deneyerek sonuca ulaşıldı.Stop tipi oldukca ölçüsüz denilebilecek yapıya sahip olduğu için led şekli vermek beni epey zorladı. Çalışmayı lens kullanarak bitirmek istiyordum ama lensler istediğim gibi olmadı iptal ettim.Lenslere göre delinip şekil verilen yapıyıda sonradan bozmayarak aynen kullandım.Bu nedenle biraz led dizilimi hatalı oldu bunuda nazarlık diyerek ellemedik. Çalışmada Park modu için ilk baştan beri ben pleksi çubuk dizaynı için uğraştım ve ortaya tahminimden daha iyi netice aldığım bir yapı çıktı.Pleksileride power led ile aydınlattım. Bütün kırmızı ledler smd tip her biri 50 lümen kırmızı renk verebilen ledler. Amber renk sinyal ledlerimiz.Sinyaller için sonradan yürüyen şekilde yapmaya karar verdik ve yaptık fakat sonradan ön sinyal ile uyumsuz olduğuna karar verildi ve normal şekilde yanması sağlandı. Geri vites için 15watt power led merceksiz olarak kullanıldı ve ciddi manada performans alındı.Kamera ile gündüz gibi görüntü alınabiliyor. Stopların komple açılmış hali. En son karar verilen yapı için kesilmiş delinmeye hazırlanmış sogutucularımız. sinyal ledleri test için monte edildi. Sogutucularaın boyalı ve ledlerin takılmış hali. Stop kasası zımparalanıp siyaha boyandı.Buna en son karar verildi ve sanırım epey doğru bir karar oldu. Bu şekilde bir yapı olsun demiştik ama sonradan vazgeçtik. Bütün ledlerin montajlı hali. Sonra orjinal pleksi camlar gibi ledlerin önünü kapatmaya karar verildi ve pleksiler hazırlandı,şeffaf folyo ilede kaplandı. Montajlı halleri. Pleksi çubukların takılmasından sonraki testimiz. Stopların kapanmış hali. Montaj sonrası görünümler. Aklımda ilk baştan beri olan köşe kısma led uygulaması sonrası görünüm. Son hallerinden kareler. |
|
![]() |
|
ahmed206 ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013 Konum: Mugla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1920 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
beğeniyle takip ediyorum...
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stilo power led sinyal ve Bmw u halka videosunu bu linktende incelenebilir.
http://youtu.be/PUrlq2baQL8 206 veya başka model için ciddi kararlı proje gelirse severek çalışma yaparım.
![]() Düzenleyen oktay toker - 15 Ocak 2014 Saat 17:10 |
|
![]() |
|
xdesign_206 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2013 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 970 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı xdesign_206
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
eline ve emeğine sağlık ustam güzel olmuş bizim 206'nın farlarınada bi el atsan :)
|
|
Peugeot 206 xdesign 1.4hdi(2006)
|
|
![]() |
|
kivanc ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Haziran 2013 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 950 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Elinize emeğinize sağlık. Çok güzel olmuş
|
|
308 1.6hdi auto6r İst/Zong
|
|
![]() |
|
elestern ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Mayıs 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ellerine sağlık çok güzel olmuş
|
|
2002 206 hb 1.4 bnz colorline
izmir |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aralık ayı sonuna doğru Rabbimin izni ile iyi bir sonuç alarak ve Ankara'dan kullanıcı arkadaşımızında oldukca beğendiği Fiat Stilo aracının farlarında kısa hüzme ye yeni nesil Valeo bi-xenon merceklere D1s Philips 4300k xenon ampul ve Gen5 balast,uzun hüzmeye yeni nesil clear lensli Bosch servo bi-xenon merceklerin perdesi uzun hüzmeda sabitlenerek halojen H7 ampul traşlanarak,sis bölümüne Mondeo Mk3 orjinal ceviz xenon merceğinin perdesini düzleyerek h7 ampul traşlanarak takıldı. Baktım Her şey mercek olmuş sinyal bölümünede yine Mondeo merceğini kullanarak içine 4 tane amber power led yerleştirdim ve farın orjinal park bölümündeki deliklerede Nude lesn ile power led yerleştirerek gayet güzel bir sinyal bölümü yapıldı. Mercek şapkaları 2 parçalı olarak yapıldı.Sis ve sinyal mercek şapkalarıda metalden bir hazır parça kullanıldı. Orjinal Bmw U halkaları kullanılarak gündüz farımızıda her bir halkaya 4 x 1 watt smd 3528 kullanarak işlemi bitirdik.Ön çerçevede mecburi olarak kesilmeler yapıldı.Bütün yapısalda oynamalar olduğu siyaha boyamaya karar verildi. Bu çalışmada sis mercekleri en çok vaktimi alan kısım oldu.Ve şu an bu farların orjinal yapısında şimdiye kadar yaptığım bütün farlarda olan havalandırma filtre kanalları bu farın Bosch marka olmasına rağmen olmadığını üzülerek anlamış bulunuyorum.Sadece sis bölümü tarafında ne olduğunu tam anlayamadığım 2 tane yaklaşık 1 mm falan genişliğinde iç deliğe sahip bir çıkış var.Mecburi olarak hurda farlardan sökerek hava kanalı filtrelerini bilahire mecburen yerleştirecegim.Sağ far tarafında yaklaşık 3 haftadır falan kullanımda sorun yok ama sol far kısmında arka kısım her yeri kapalı olduğu için nem sorunu oluştu.Şimdilik uzun hüzme kapagı açık şekilde dolaşılıyor.Uzun hüzme kapagında nem kapsülleri ekleniyor. Araç üzerindeki görünümü çok net değil ama şimdilik elimde bu var. Sinyal ve gündüz farı videosu. http://s1135.photobucket.com/user/tamircioktayy/media/MVI_7190_zpsa6b243de.mp4.html |
|
![]() |
|
206FR ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2013 Konum: Nantes/Fransa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Harbiden çok guzel ellerinize saglik
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
UNFORGIVEN MAN
Peugeot 106 KID 1994 Noir Minnions AUDI A6 1999 2.5TDI 150HP QUATTRO |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Şunuda belirteyim.Mercekler bir siğorta iptali veya role sistemindeki bir kablo iptali ile Orjinal olması gereken aydınlatma haline alınabiliyor.Yani kısalar kısa uzunlar uzun olabiliyor.İşlemi yaparken bu seçeneğide yapıp kararı kullanıcıya ait olmak üzere ben hem kullanıcıyı memnun etmek hemde kurallar çerçevesinde yapıyı korumaya çalıştım.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yanması gereken ışıklar aynen aranan ışık tonu ile yanıyor.Sadece xenon ampul yerine halojen ampul takılarak gidildiğinde sorun olmayacaktır.Diğer türlü farın tipine göre not veren teknisyen olursa yorumum yok.
![]() |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12345 7> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |