Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Sohbet \ Muhabbet
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 100bin KM'yi geçmiş araç??
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

100bin KM'yi geçmiş araç??

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
aserhatg Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı aserhatg Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 100bin KM'yi geçmiş araç??
    Gönderim Zamanı: 02 Eylül 2013 Saat 20:30

herkes cok biliyor arkadaş.herkes fikrini yazsın baskasına sataşmanın anlamı varmı?sen git rodaj yap..ik 150.000 km 50 km/h hızı geçme sakın:):):)

sende git tez yaz dostum.http://uzaktanegitimmm.blogspot.com/p/mikrometreler.html linkine bi bak mesela mikrometre hassasiyetleri hakkında genel bi fikrin olsun.0.0001 hassasiyetındeki mikrometreyi marangoz kullanmıyor herhalde.motor üretimi gibi islerde kullanılıyor olabilirmi mesela?yok sana kalırsa elektronikçiler kullanıyorlardır mikrometreyi..he bu arada ne oldugunu biliyorsun dimi mikrometrenin?hani iç çap dış çap filan olcen cesitleri var.tez yazdgına gore bılıyosundur sanırım..
peugeot 306 griffe
1998 model
atiker nanofast
Yukarı Dön
Lion King Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Temmuz 2013
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 53
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Lion King Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Ağustos 2013 Saat 22:43
..

Düzenleyen Lion King - 01 Eylül 2013 Saat 23:19
Meraklısı değil hastası
Yukarı Dön
Dizelci Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 26 Ağustos 2013
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Dizelci Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ağustos 2013 Saat 10:21
Orjinalini yazan: aserhatg aserhatg Yazdı:

rodaj diye bişey yok arkadaslar artık.hıc sıfır araba alıp ta kitapcıgında rodaj diye bişey gordunuzmu? talaşlı uretım teknolıjısının gelısme yuzey ısleme teknolıjısının gelısmesı ıle kullanılan tam sentetık yenı nesıl yaglar ıle rodaj diye birsey kalmamıstır.rodaj dedgıınız bırbırı uzerınde calısan motordakı metal aksaamların bırbırıne alıstırılması ıslemınden baska bırsey degıldı.bunu da makınacılar bılırler alıstırma macunu ıle alıstırmaktan pek bı farkı yoktur.dedıgım gıbı uretıum teknolıjısının gelısmesı ıle mıkron degerınde yuzey ıslenebılmekte boylece metaller ımal edıldıgı andan ıtıbaren bırbırne alısması vs gıbı bı durum soz konusu degıl.mılımetrenın  onbinde biri hassasiyetinde imalat yapılıo artık cok rahat.o yuzden boyle seylere takılmayın uygun motor yagını kullanın tertemız bının arabanıza

Yüzey işleme ve talaşlı imalat teknolojisinin gelişmesi demişsiniz. Hangi yüzey işleme teknolojisi veya hangi talaşlı imalat teknolojisi olduğunu belirtmemişsiniz. Bu şekilde söylenenler havada kalıyor. 

Milimetrenin on binde birinden bahsetmişsiniz. Bu dediğiniz nano imalat boyutunu ilgilendirir. Bu hassaslıkta mekanik parça (istisna dışında) pek istenmez ve üretilmez. Bu kadar hassaslıkları ancak elektronik sektöründe görürsünüz. Mekanik parçaların toleransı genelde milimetrenin binde birine kadar hassaslığa iner. Bu hassaslıkta işleme mikro imalat denir. Mikro imalat konusunda tez yazmış biri olarak da şunu söyleyebilirim ki, geçtiğimiz 10 hatta 20 senede pek bir gelişme olmadı. Yeni yeni işleme yöntemleri çıkıyor ama bunlar diğer kullanılan yöntemlere alternatif yöntemler olmaktan ileri gitmiyor.

Yani bundan 10 - 20 sene önceki imalat yöntemleri ile şimdiki imalat yöntemleri arasında pek fark yok. Genellikle nano imalat teknolojinde bir gelişme var günümüzde. Bu da otomotiv sektörünü ilgilendiriyor fakat motor teknolojisini pek ilgilendirmiyor. 

Bahsedildiği gibi bugün teknolojin gelişmesi milimetrenin on binde birine inmeye değil mevcut yöntemlere alternatif yöntemler bulmakla ilerliyor. Fakat nano imalat konusunda gittikçe daha hassas imalat yöntemleri bulunuyor. Bunlar da milimetrenin milyonda biri hassaslığındadır. Bu da bizi ilgilendirmiyor zaten.


Düzenleyen Dizelci - 30 Ağustos 2013 Saat 11:28
Yukarı Dön
qqyyxx Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011
Konum: trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 910
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı qqyyxx Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2013 Saat 23:09
Orjinalini yazan: ramazanturan81 ramazanturan81 Yazdı:

bu konuda benim acizane fikrim aracın markasıda önemli mesela  japon arabalarında 1000000 km ye kadar motor bitmez denir  aracın markası kadar  100000 km şehir içindemi şehirler arasımı yapılmış şehirler arası ise kullanıma göre aracın yaşına göre değişir çok da sıkıntı değil bence motor fazla yorulmamıştır diyebilirim

Hocam biraz sehir efsanesidir soylediginiz ama su bir gercektir eski dizel isuzu motorlari cok saglamdi. Hatta tofaslara ya audi yada isuzu motoru atarlardi. Simdiki td motorlar hemen hemen ayni ayarda. Birbirine yakin teknoloji kullaniliyor. Hatta nissan artik renonun 1.5 dci motorunu kullaniyor.
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg
Focus ghia 2008    1,6 109 bg
Astra 2012       1,3 cdti 90 bg
2011 golf tdi 105bg
Yukarı Dön
tongucuk Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Kasım 2011
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 4496
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tongucuk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2013 Saat 17:55
bu konuda benim acizane fikrim aracın markasıda önemli mesela  japon arabalarında 1000000 km ye kadar motor bitmez denir  aracın markası kadar  100000 km şehir içindemi şehirler arasımı yapılmış şehirler arası ise kullanıma göre aracın yaşına göre değişir çok da sıkıntı değil bence motor fazla yorulmamıştır diyebilirim
Mecnun tatsaydı PEUGEOT sevgisini, severmiydi Leyla zillisini...

2009 peugeot 308 sw 1.6 hdi 110hp inci siyah ex nic: ramazanturan81
Yukarı Dön
elsoberano Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites


Kayıt Tarihi: 09 Şubat 2012
Konum: Ankara Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2517
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı elsoberano Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2013 Saat 13:34
yeni değil ama 2008 1.16 i aldık onun kitapçığında ilk 10.000 160 km üzeri ve 4000 devir üstü kullanım önerilmez yazıyordu .
307 2.0 xsi BİZE HER YER TRABZON
Yukarı Dön
samet206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013
Konum: Bu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7085
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2013 Saat 12:17
Rodaj yokmu ? Günümüzde araçlar yüksek teknolojilerle üretildiği için eski araçlara göre daha hassas uretıldıklerı ıçın rodaj yoktur denebılır üreticilier ve satıcı servisler bunu doğrulayabilir hatta bazı servıslerden duyarsınız bu araçlar fabrikasyon olarak rodajlı gelıyor böyle bir sürece gerek yok diye.Ancak Ne olursa rodaj yoktur denilemez mekanik aksam kullanıldığı surece rodaj vardır.Örneğin eski bir aracın fren balatalarını bile değiştirdiğiniz zaman bunun bıle rodaj suresı vardır alışma süresi .Yeni nesilde olsa rodaj süresine dahil olan bir çok kısım sayarım ben sıze ama gerek yok birazcık araştırma yaparak bılgı verelım insanları yanıltmayalım.Zaten bu sure içinde ekstra bır şey yapmanıza gerek yok bıraz daha hassas kullanmalısınız aracı o kadar.Buda sizin yararınıza asla zararınıza olucak bır durum değil.
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...
Yukarı Dön
aserhatg Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı aserhatg Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2013 Saat 10:18
rodaj diye bişey yok arkadaslar artık.hıc sıfır araba alıp ta kitapcıgında rodaj diye bişey gordunuzmu? talaşlı uretım teknolıjısının gelısme yuzey ısleme teknolıjısının gelısmesı ıle kullanılan tam sentetık yenı nesıl yaglar ıle rodaj diye birsey kalmamıstır.rodaj dedgıınız bırbırı uzerınde calısan motordakı metal aksaamların bırbırıne alıstırılması ıslemınden baska bırsey degıldı.bunu da makınacılar bılırler alıstırma macunu ıle alıstırmaktan pek bı farkı yoktur.dedıgım gıbı uretıum teknolıjısının gelısmesı ıle mıkron degerınde yuzey ıslenebılmekte boylece metaller ımal edıldıgı andan ıtıbaren bırbırne alısması vs gıbı bı durum soz konusu degıl.mılımetrenın  onbinde biri hassasiyetinde imalat yapılıo artık cok rahat.o yuzden boyle seylere takılmayın uygun motor yagını kullanın tertemız bının arabanıza
peugeot 306 griffe
1998 model
atiker nanofast
Yukarı Dön
samet206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013
Konum: Bu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7085
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Ağustos 2013 Saat 20:08
Zaten aracın ılerleyen yıllardekı motor performansı ve omrunu o rodaj suresı belırler sıfır araca nasıl bakılması gerektiğini bilmeyen biri eğer sıfır bır araç sahıbı olursa gerçekten zorluk çeker çunku rodaj surecındeki bir araç  km si yuksek bir araca göre daha pasiftir ve hassastır.Bakımları yapıldıktan sonra temız bır araç olduktan sonra nasıl kullanılacağını bılen kışıler tarafından kullanıldıktan sonra araç 100 Bin Km geçsede ılk gunku kadar motoru sağlıklı kalabılır.Yanı yapmayın arkadaşlar 100 Bin km nedir ya tartışmaya bıle gerek yok :)
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...
Yukarı Dön
xMEGANx Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010
Konum: İstanbul AVRUPA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1641
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xMEGANx Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Ağustos 2013 Saat 19:51
KM artttıkça motor daha çok canlanır. Düşük km li araç daha çok zorlanır ve çok yakar. sakın düşük km diyenlere inanmayın. Gerçeği KM arttıkça motor gençleşir,rahatlar ve daha aktif hale gelir. hele hele uzun yol giden motorlar. fakat bakımları zamanında yapılmalıdır.
Yukarı Dön
eray307 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 190
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı eray307 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Ağustos 2013 Saat 17:50
Ben %130'a çıkar zamanla diyorum yok mu artıran Big smile
2005 1.6HDI PREMIUM 112HP ŞEYTAN KIRMIZI
Yukarı Dön
aserhatg Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı aserhatg Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Ağustos 2013 Saat 13:21
ya netıcede motrun ıcınde segman var krank var vs vs..ısleyen calısan her metal parca olcuden duser ne kadar yag kullanırsan kullan.netıcede yag fıltresı neden tıkanıyor doluyor yada degıstırılıyr?cunku motor ıcınde surtunmeden cıkan gozle gorulmeyecek bıle olsa var olan talaslar motorun ıcınde calısan mekanızmanın olcuden dusmesıne bu da motorun performansında dusulere yol acar.netıcede tasarlandıgı olcude olmayacagı ıcın hıcbır olcu arada kacaklar asınmalar sıkısmalar veya bosluk olusumları olacktır.100.000 km de kı araba kesınlıkle %100 performans vermez.inanmam oyle bır duruma..
peugeot 306 griffe
1998 model
atiker nanofast
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Ağustos 2013 Saat 08:20
Kusura bakma Onur ama rodaj en fazla olsun olsun 10 bin km sürer ondan sonra kalan 90.001 km boyunca da araç yolda olacaktır. O nedenle sana katılmıyorum, dediklerini değiştirip arabayı 4 tarafından krikoya alsan (yerle hiç temas etmese bile) bile araç 90.001 km boyunca çalışacak bütün aksamlar birbirinden etkilenecek ki sana bunu anlatmaya gerek ki yok zaten Smile Katalizör falan olayına zaten arkadaşın biri yukarıda değinmiş. Tamam güzel durumda olabilir çünkü bakarsan bağ bakmazsan dağ olur sözü araçlar için birebir uyumludur ama artar falan savunulmaması gereken öğeler (benim düşüncem). Herkes binsin aracına güzel güzel, işine gelende alsın ben param olsa almam ama param yok o nedenle her yerine baktırıp birden fazla doğrulama yapıp risk almayacağım araca bakarım.
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
Yukarı Dön
cerci07 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008
Konum: FR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 958
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cerci07 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2013 Saat 23:52
bilgim genelde dizel uzerine ve cevabimda dizel uzerine 100 bini devirmis bir dizel motor ilk gunki gibi olmaz mesela egr vanasinin geri donusume gonderdigi gaz zamanla kurum yapar katalizor yada pdf tikanmaya baslar enjektorler tikanmaya baslar isitma bujileri omrunun sonuna yaklasir debriyaj yari omrunu tamalar aks korukleri yirtilma noktasina gelir amortisorler kullanildigi yola gore omrunu yarilar vs vs ve bu parcalar ariza vermedikce degistirilmez ben bakim olsun diye enjektor degistirene raslamadim
ben arac alirken saticidan servis kayitlarini istiyorum ve 100 bini devirmemis olmasina ozen gosteriyorum ama suda bir gercek ayni km uzun yolda yapmis bir arac ile sehir icinde yapmis bir aracta bir olmaz
Yukarı Dön
elsoberano Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites


Kayıt Tarihi: 09 Şubat 2012
Konum: Ankara Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2517
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı elsoberano Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2013 Saat 20:45
bence de kullanıma bağlı olarak değişir . kimi adam 50.000 de motoru yer  kimi 500.000 kullanır tık demez.kullanıcı  ,aracın bakım durumu ,kullandığı yer bi çok etken var. 6-7  ay önce bir bipper gördüm,araç 5 yaşında  yağ lambasının yanmasından şikeyetçi, en son yağı değiştireli 30.000 km yi bulmuş yağ lambası yandıkça yağ eklemiş adam yağ değiştirmek yerine  , araç 80 yada 85 bindeydi servis bakımına bir  kere gitmiş  bu adamın aracını 100 binin altında diye alanın vay haline.
307 2.0 xsi BİZE HER YER TRABZON
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2013 Saat 20:31
Orjinalini yazan: eray307 eray307 Yazdı:

Bence 100.000 km çok değil çoğu araç birkaç yılda zaten bu km'ye gelebilir.
Şöyle birşey var bakımları ne kadar 4-4 lük yapılsa da beygir gücü olarak azalma olur.Arabanın kullanım şekline de bağlı olarak bu belki birkaç beygir belki 10'larca beygir azalabilir.Fakat hiçbir şekilde,ne olursa olsun yüzde yüzü geçemez :) yani böylesine saçma birşey olabilir mi? Karpuz mu bu zamanla yüzde 110'a çıksın LOL

LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
Yukarı Dön
qqyyxx Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011
Konum: trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 910
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı qqyyxx Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2013 Saat 18:49
Orjinalini yazan: eray307 eray307 Yazdı:

Bence 100.000 km çok değil çoğu araç birkaç yılda zaten bu km'ye gelebilir.
Şöyle birşey var bakımları ne kadar 4-4 lük yapılsa da beygir gücü olarak azalma olur.Arabanın kullanım şekline de bağlı olarak bu belki birkaç beygir belki 10'larca beygir azalabilir.Fakat hiçbir şekilde,ne olursa olsun yüzde yüzü geçemez :) yani böylesine saçma birşey olabilir mi? Karpuz mu bu zamanla yüzde 110'a çıksın LOL

yüzdeli oranları bilmem ama araç fabrikadan ilk çıktığında tam performans almak belli bir zaman sonunda olur. hatta sürüş karakteristiğine  göre sağır araba seri araba deriz. bu aracı kullanmaya bağlı olarak değişir. ama dediğim gibi yüzdeye vurursan ne olur ne olmaz orası tartışılır. sonuçta bir aracın fabrika verisine göre max hızı bellidir. bu araba bu hızı 1 yaşında da yapar, bakımlıysa 10 yaşında da yapar. bu durumda kw kaybından söz edemeyiz.
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg
Focus ghia 2008    1,6 109 bg
Astra 2012       1,3 cdti 90 bg
2011 golf tdi 105bg
Yukarı Dön
eray307 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 190
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı eray307 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2013 Saat 18:27
Bence 100.000 km çok değil çoğu araç birkaç yılda zaten bu km'ye gelebilir.
Şöyle birşey var bakımları ne kadar 4-4 lük yapılsa da beygir gücü olarak azalma olur.Arabanın kullanım şekline de bağlı olarak bu belki birkaç beygir belki 10'larca beygir azalabilir.Fakat hiçbir şekilde,ne olursa olsun yüzde yüzü geçemez :) yani böylesine saçma birşey olabilir mi? Karpuz mu bu zamanla yüzde 110'a çıksın LOL
2005 1.6HDI PREMIUM 112HP ŞEYTAN KIRMIZI
Yukarı Dön
Lion King Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Temmuz 2013
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 53
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Lion King Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2013 Saat 12:41
aracın km'sine bakmaktansa bakım kayıtlarına bakmak daha mantıklı sanırım...baktıgım bır arac var 110 bın km'de 2007 model...ben 90bini geçmeyen bir araç arıyordum bunun için sormuştum ama en azında bir servise göstereceğim 110binde olan aracı motor gücü yerinde ve bakımları tam yapılmış ise sorun yok demektir...
Meraklısı değil hastası
Yukarı Dön
samet206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013
Konum: Bu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7085
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2013 Saat 12:17
Herşey km değil bunu unutmayın 30 Bindeki araçlardan neler çıkıyor km sadece bakılması gereken onlarca şeyden bır tanesı o kadar .



Düzenleyen samet206 - 29 Ağustos 2013 Saat 12:18
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 114 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 75 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 73 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 265 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 161 0 Bayram 0816
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2316 2 talip206
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 6744 17 talip206
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 145 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 143 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 141 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 732 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 190 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 180 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 884 0 freestyle53
konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 348 0 kartal5200
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 558 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 415 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107895 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1658 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 3446 4 Rock
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
selahattnsahman 3
talip206 3
TİMSAH 71 2
eRRoR 1
ErkamC 1
Ozzy1903 1
Bayram 0816 1
ShoryuReppa 1
Mertdr 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English