|
Dizelde Triger Kayışı |
Yanıt Yaz |
Yazar | ||
erdinho
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Mayıs 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 18 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 19 Nisan 2013 Saat 15:12 |
|
Aracım 207 HDI Trend (2007 Model) Dizel, KM:88.000
Aracın yağını falan değiştirdiğim usta aracın trigeri geldiğini hatta 8.000 geçtiğini söyledi.Yetkili servise sordum triger kayışı kaç binde değişmeli diye bana 180.000 binde değişmeli dedi bu araçlar uzun ömürlüdür dedi.değişmene gerek yok dedi. Başka bir ustaya sordum 90.000 ile 110.000 arasında değişir dedi. Şimdi ne yapacağım kafam çok karıştı. Bu konuda tecrübeli ya da bilgili arkadaşlar şimdi ne yapmalıyım?
|
||
hsnsnl
3. Vites Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2012 Konum: ögrenci Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1254 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
o kmde degıstırmeye gerek yok hocam 180bin km derler türkiye sartlarına 120bin km derler..
|
||
307 XT Premium, 307 XS Coupe, 407 Premium Edition, Seat Leon 1.6 Stylance
|
||
Serkan
5. Vites Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Normal şartlarda 240.000 km ağır şartlarda 180.000 Km
Alıntı: cerci007
|
||
Aziz
BÖLGE TEMSİLCİSİ KOCAELİ İL TEMSİLCİSİ Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2012 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3814 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Teşekkür ederiz :)
|
||
[pasaklıKontes]hy206 GTI
|
||
ahmet_bjk
3. Vites Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013 Konum: MERSİN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1416 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ahmet_bjk
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
En doğru bilgiyi kullanma klavuzunda veya bakım karnesinde bulabilirsin. Triger kayışı önemli bir parça araç çalışır halde iken koparsa çok kötü sorunlara sebep oluyor.
|
||
308 1.6 HDİ COMFORT PACK (90) 2009 SİYAH İNCİ
|
||
rifatseker
3. Vites 02 - Ağustos - 1981 Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2009 Konum: ADANA-ÇUKUROVA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1371 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı rifatseker
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Sadece km olarak değerlendirmeyin model yılı da önemli bu kmlere kısa zaman içinde ulaşıyorsanız sorun yok fakat 5 sene içerisinde kayışların özelliklerini kaybettiğini biliyorum.
|
||
Çıktığın kapıyı sert çarpma, geri dönüp açman gerekebilir. (Atasözü)
Leon 1.6 DSG / 206 XT 1.4 |
||
tellotello
3. Vites Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1121 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tellotello
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
QUOTE=rifatseker]Sadece km olarak değerlendirmeyin model yılı da önemli bu kmlere kısa zaman içinde ulaşıyorsanız sorun yok fakat 5 sene içerisinde kayışların özelliklerini kaybettiğini biliyorum. [/QUOTE]
Normalde 10 yıl gibi bir sürede özelliğini yitirdiği yazıyor üstte de göründüğü gibi. Bu ne zaman değiştireyim olayı çok sıkıntılı bir durum. Aynı periyottan ben de geçtim. Ona soruyorsun 120bin diyor, buna soruyorsun 90 bin diyor. Kataloğa bakıyosun 180bin yazıyor hele de benim gibi sıkıntılı adamsan gece yastığa başını koyuyorsun başlıyorsun rüyanda bile triger görmeye . O nedenle 91 binde değiştiriyorsun. Daha önce de koymuştum yine de koyayım Burada görünen kılcal çiziklerin olmaması gerektiği bilgisi verildi usta tarafından. Ayrıca minimum 5 ustayı telefonla aradım söyledikleri 90binde değiştirirsen yararına olur şeklindeydi (80 bin diyen hiiç olmadı). Bir de işin içine rüyalar girince neyse parası verip kurtuldum . Kişisel düşüncem 120 bine kadar giderdi bence bu kayış ama varsın erken değişsin kafam rahat olsun. Bu arada bir de içten görünüme bakalım; Bu arada triger değişirken devirdaim pompasını da değiştirmek önerilen ki bende çok çok hafif kaçırmaya başladığı görüldü bu da avantajıma oldu. Kolaylıklar dilerim. Edit: 2. foto yanlış koyulmuş, triger ile düzeltme
Düzenleyen tellotello - 25 Nisan 2013 Saat 22:47 |
||
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
|
||
hsnsnl
3. Vites Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2012 Konum: ögrenci Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1254 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
degıstırmekle ıyı yapmışın, bıtmeye yakın bır trıger kayısı.. devirdaim pompası dedıklerı gıbı degıstırıyolar dızellerde trıger degıscekse pompada degıscek hemen ama benzınli aracta kaçırma yoksa donuslerınde ses boşluk yoksa pek ellemıyorlar.. trıger masrafa değer bır parça:)
|
||
307 XT Premium, 307 XS Coupe, 407 Premium Edition, Seat Leon 1.6 Stylance
|
||
ömer_tarsus
1. Vites Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2012 Konum: Tarsus Durum: Aktif Değil Mesajlar: 216 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ömer_tarsus
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Bendede dizel 206 vardı, servis 120.000 km veya 6 yıl demişti. 70.000 km iken 6 yılda değiştirdim.
|
||
206 XT HDİ 2004 model(o artık yok)
Citro Yeni C3 2011 1,6 vti confort triptonik |
||
SDYMZ
3. Vites Kayıt Tarihi: 10 Şubat 2013 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1440 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
yalnız ikinci resim elinde olan triger kayışı değil o altarnatör kayışı ve dizeller de bir diş kaydırsa triger büyük sıkıntı yaratır |
||
2005Model 206XT 1.4Hdi SUNROOFLU (2012-2014)
2009Model 308SW 1.6Hdi |
||
cerci07
2. Vites Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
serviste degistireceksen 180 bin 10 yil sanayide degistireceksen 80 bin 5 yil uygundur birazda tamirciler kaznsin ulke ekonomisine katkiniz bulunsun
|
||
|
||
tellotello
3. Vites Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1121 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tellotello
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Pardon foto adları aynı olduğundan karışmış, linki değiştirdim. Dediğiniz gibi görünen V kayışı idi.Teşk.
|
||
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
|
||
samet206
4. Vites Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Triger değişimi araç sakın kullanılmışsa gidişatında bır problem yoksa en doğrusu klavuzdakı değişim suresıdır baktığınızda sanayıcılerın verdığı ömürle klavuzdakı ömrün arasında kat kat fark var ama klavuz orjınal kayışın garantısını, sanayıcıler ıse kendı taktığı kayışın garantısını verır o yuzden bu gıbı onemlı parçalara verılen surelerı dıkkate almak gerek demekkı bu ömürlerde fark varsa fabrıka çıkışı orjınal kayış kadar kalıtelı urun kullanılmıyor sanayide.Yınede klasıkleşmış 5 yıl 80.000 cumlesını unutmamak lazım böylesinr önemlı bır parça söz konusuysa.
|
||
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
||
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |