|
|
Gearbox Faulty Hatası?? |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | |
msertkol
1. Vites
Kayıt Tarihi: 14 Eylül 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 91 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: Gearbox Faulty Hatası??Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2012 Saat 15:33 |
|
Şurada bir yorumum var okumanızı tavsiye ederim "kuantum".
http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=24710&PID=386593񞘡 Aynı belirtiler sizde de var mı? Konu kirliliği olmasın diye buraya yapıştırmadım.
|
|
|
307
2005 Model XR Otomatik 204500km - BRC Sıralı Sistem |
|
![]() |
|
kuantum
1. Vites
01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2012 Saat 09:45 |
|
pc'ye bağlattım, biri değerlendirebilir mi: http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=24710
Düzenleyen kuantum - 27 Kasım 2012 Saat 09:46 |
|
![]() |
|
katipahmet
1. Vites
Kayıt Tarihi: 12 Ağustos 2012 Konum: mersin Durum: Aktif Değil Mesajlar: 85 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı katipahmet
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Kasım 2012 Saat 11:21 |
|
Bu işin çözümü kesinlikle bir pc'ya bağlatıp kontrol ettirmen. Daha sonra ne yapman gerektiğini pc'de çıkan sonuca göre değerlendirmelisin. Yani doğrudan elektro valfler ile ilgili diye birşey söyleyemeyiz.
|
|
|
2004 model 1.4 motor tiptronik vites 206 (LPG/benzin)
|
|
![]() |
|
msertkol
1. Vites
Kayıt Tarihi: 14 Eylül 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 91 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Kasım 2012 Saat 10:46 |
|
Benim bu sorunum çözüldü. BRC servisi LPG geçiş ısısını dediğim gibi 45C ye ayarladı. Araba hiç automatic gearbox hatası vermedi.
Bilginize , saygılar.
|
|
|
307
2005 Model XR Otomatik 204500km - BRC Sıralı Sistem |
|
![]() |
|
msertkol
1. Vites
Kayıt Tarihi: 14 Eylül 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 91 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Ekim 2012 Saat 19:24 |
|
Ben BRC servisinde tekrar ayar yaptırdım. Yanma ısısı çok düşükmüş. 45 C ye ayarlandı. Arabayı çalıştırdığım zaman tekrar dener mesaj atarım. Yarın arabayı almayacağım ama okula gitmem gerekiyor.
Uygun bir zamanda dener bilgi veririm.. Selamlar.
|
|
|
307
2005 Model XR Otomatik 204500km - BRC Sıralı Sistem |
|
![]() |
|
kuantum
1. Vites
01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Ekim 2012 Saat 09:27 |
Yalnız bende benzinde iken de aynı hatayı veriyor?
|
|
![]() |
|
msertkol
1. Vites
Kayıt Tarihi: 14 Eylül 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 91 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 28 Ekim 2012 Saat 12:07 |
|
Bende de sabahları var. Aracım LPG li. 2 dk geçmiyor hemen automatic gearbox fault deyip silkeliyor. Ben sıcaklık ve şanzıman arasında bir kolerasyon tespit ettim. Motor soğukken şanzıman LPG ye geçiş esnasında hata veriyor. Şimdilik sabahları 2-3 dk benzinde gidiyorum, sonra manuel olarak LPG ye geçiyorum. Bir sorun vermiyor. automatic gearbox faulthatası da çıkmadı. Çözüm olarak ta LPG geçiş sıcaklığını BRC servisinde biraz artırmak.
Saygılar. |
|
|
307
2005 Model XR Otomatik 204500km - BRC Sıralı Sistem |
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 14:42 |
|
Bunu soylemek cok zor. En saglami aracinizi bir bilgisayara baglatip hataya neyin sebep oldugunu gormektir.
|
|
![]() |
|
kuantum
1. Vites
01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 14:19 |
|
Sabah aracım yokuşa çıkarken 2-3 gündür bu hatayı verip, arıza lambası yakmaya başladı. Yalnız benim aracım 2006 model SW 307 ve yeni tip bir selenoide sahip. Selenoid'in 2005 ve öncesi modellerde yer alan eski tip selenoid olmaması, sorunun yine de selenoid valfinden kaynaklandığını gösterir mi? Yani yeni tip selenoid valfi olmasına rağmen yine de bozulmuş, bundan dolayı hata veriyor olabilir mi? ona göre selenoid valflerimi yenilemeyi düşünüyorum..
|
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||