![]() |
|
207 otomatik şanzıman arızası |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
Willy ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 09 Kasım 2012 Saat 15:52 |
değerli arkadaşlar,
207 kullanıcısıyım. kronik hale gelmiş bir arıza için peugeot yetkililerine bir mail attım. gelen gayri ciddi cevabı sizlerle paylaşmak istiyorum sayın yetkili, peugeot modellerine olan hayranlığım nedeniyle 2009 yılının
eylül ayında 2010 model 1.4 trendy otomatik, benzinli aracı eşime hediye olarak
aldım. araç 1 yılını doldurmadan şanzıman sistemi arıza vermeye başladı. 1 kere
eşim kullanırken, 3 kezde ben kullanırken kronik hale gelmiş olan bu hatayla
karşılaşır olduk. kronik kelimesini rahatlıkla kullanmamın sebebi 207 otomatik
araç binicisi arkadaşlarımın neredeyse tamamında benzer hatanın oluşundan.
servis yetkilileri aşırı ısınma, sürekli dur-kalklar bu tip arızları veriyor
şeklinde oldu. istanbul gibi bir memlekette durup kalkmamak yada yoğun trafik
kelimesi ne anlama gelir herkezin malumudur. bir yetkili arkadaşımız aracı 10
dakika soğuttuktan sonra normale döner dedi. haklı 2. hatayı verdiğinde denedim
oldu. peki istanbulun göbeğinde, köprü üstünde veya yoğun akan bir otobanda bu
bekleme işini nasıl yapacağım onu bir türlü çözemedim. artık gayri ihtiyari
nerede arızaya geçeceğini bilemediğimiz için en sağ şeridi kullanıyoruz. aracı
en ufak arızada kolaylıkla emniyet şeridine kaçırabilelim diye. son arızada da
muhtemelen garantim artık bittiği için peugeotun çözemediği kronik arızası için
bedel ödedim. dosya ekleme şansım olsaydı faturayı attechment yapacaktım. işin
adı diagnostik ve arıza araştırması. servis hatanın ne olduğunu bildiği halde
araştırma gereği duymuş. eminim ki bu kritik arızadan günde en az 5 şikayet
alıyordur kendileri. her neyse bu ve bundan sonraki tüm şanzıman hatalarımızda
ayrıca ceza çekeceğiz. aracı alarak yaptığımız gibi. modeli yükseltmek için
düşündüğüm 308 otomatik dizel için en az 3 kere bayiye gittim bilgi aldım ve
döndüm. bu süreç ve hata peugeot için karar vermemi maalesef olumsuz etkiledi. mera ettiğim nokta
120 yılı aşkın süren deneyim ve tecrübe, milyon km ler, zorlu yol koşullarını
hesaplayan üretim ve ar-ge 207 easy tronic, q tronik şanzıman da oluşacak
ısınmayı, dur kalkları nasıl hesaplayamadı. varsayalım ki gözden kaçtı diğer
markaların yaptığı gibi araçları geri çağırıp bizlere mal edilen hata unsurunu
çözümlemeniz gerekmiyor mu? kullanıma bağlı olmayan bu tip bir hatada garanti
süresi gibi akıl almaz bir kural işletilir mi? aracı satarak bu işten ben
kurtulsam bu aracı alan diğer kişi sanırım dua yerine arkamızdan başka şeyler
okuyacak. kısacası satmak ta çözüm olmayacak. başkalarının canı yanacak.
özetle; birinci temennim bu mesajın sadece benim için değil tüm bu sorunu
yaşayan diğer kullanıcılar içinde çözüm oluşturacak üst düzey bir yetkiliye
ulaşması. basma kalıp ve klişe sözcükler yerine kalıcı ve çözüm odaklı bir
sonuçlandırma da ikinci temennim. umarım ki 120 yılı aşkın süren deneyim bu
sorunu da alnının akı ve peugeota yakışır şekliyle çözer. gelen cevap; Sayın Veli ATALAY, tekrar vermiş olduğum yanıt; Değerli yetkili arkadaşlarım, Sonuç olarak şuna mı bağladık işi; Aracı yoğun trafikte lütfen kullanmayınız, hatta mümkünse aracı
kullanmayınız ki bu kullanım hatalı arızaları vermesin Nasıl kullanma taktiği geliştirirsiniz bilemiyoruz ama Trafik
yoğun dahi olsa dur kalk yapmayınız Motoru mutlak suretle arada bir stop edip soğutma yapın ki
şanzıman ısınmasın, hatta şanzımanın önüne bir soğutma fanı bağlayabilirsiniz Bahsettiğimiz hata kronik bir peugeout 207 hatasıdır. Her ne
kadar sizler kabul etmek istemeseniz de. Sanıyorum ki sadece bende yaşanılan
bir hata olmaktan da çıkmış.
Ben sizlerden daha yapıcı ve sonuç odaklı çalışarak; Bu sorunu sosyal ağımın tamamıyla, bildiğim tüm forum sayfalarında
paylaşacağım gibi yönetim merkezinizden tutun Fransaya kadar Türkiye peugeotun
yaklaşımını anlatacağım. Üretilen hata unsurlu bir mala nasıl sahip çıkıldığını
inanın çok hızlı anlatacağım herkese. Baktığınız servis kayıtları dışında servise gitmeden yolda kalma
maceralarımızda vardır. Onu da bilahare belirtmek istiyorum. Reklamlarınızda bahsettiğiniz doğa üstü testlerin birazını keşke
207 için de yapsaydınız.
Yapıcı tavsiyeniz(tamamen kullanım koşulları) için teşekkürler,
|
|
Veli ATALAY
|
|
![]() |
|
syz33 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Mayıs 2010 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Valla helal olsun güzel döktürmüşsün.Bende 307 kullanıcısıyım arabamı gecen sene aldım 2003 model 307 ve arastırmam sonucu 207 degil nerdeyse butun otomatik pejo şanzımanlarında kronik arızalar var. Bendende 3000 TL kadar bir mebla yedi ordan biliyorum ama sizin aracınız garanti kapsamında olup bunu acilen kabullenmeleri gerek.
Böyle yaparak peugeot hayranlığımızı gömüyorlar |
|
![]() |
|
osterreich ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Mart 2010 Konum: Avusturya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 148 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı osterreich
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
peugeot un servislerinin bir cogu böyle zaten ama baska yetkili servislerede gösterin derim cünkü servisteki ustadan ustaya degisiyo gecen ay benimde aracimin motorundan ses geliyodu calisirken cik liyip duruyodu kayislardan birisi bana en yakin yetkili servise gittim motor kapagini acdi motor kayisini eliyle kontrol edip hic bir problem yok diyip gönderdiler uyuz oldum bir problem yoksa eger neden ses yapsin bana uzak olan baska bir yetkili servise gittim hemen garantiden triger kayisini degistler ve sorunum ortadan kalkti
|
|
ʞoʎ ʞılsɹǝʇ ıq wıʎıʎı uǝq
5008 1.6 HDI 110 FAP |
|
![]() |
|
Willy ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadaşım, servis veya buna cevap bölüm neresi bilmiyorum ancak cevabı çok saçma geldi bana "aracınız tamamen kullanım koşulları kaynaklı hata vermektedir" bu nedenle tavsiye edebileceğimiz bir onarım da yoktur diyorlar. yani aracı sat ve kurtul demek bu. nasıl bir sistem anlamadım firma sattığı kusurlu malın arkasında durmuyor. her neyse bu durumu her yere ulaştıracağım. peşini bırakmak yok
|
|
Veli ATALAY
|
|
![]() |
|
Willy ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bu konuyla ilgili bir kaç farklı yerle görüştüm herkesin dediği, aracı stop et soğut, yoğun trafikte maalesef oluyor, çok dur-kalklar da bu sorunla karşılaşıyoruz vs, ancak çözümü söyleyebilen yok. Mercedes gibi bir marka da küçücük eksoz açma kapama vidasın dan dolayı araçlarını geri çağırıp servislerde gerekli düzeltmeyi yapıyor. marka tesadüfen olunmuyor yani,,,
|
|
Veli ATALAY
|
|
![]() |
|
fTh206 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 15 - Haziran - 1991 Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2011 Konum: İstanbul/Şişli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 652 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Peugeot bayii'leri ancak satarken yüzünüze gülerler satana kadar parayı verip anahtarı aldıkdan sonra şurası burası böle diye şikayet edin tanımazlar bile sizi buda ahlak kurallarına sığmayan bir mantık bence.Bu arada peugeot alıncaksa eğer düz vites alınmasından yanayım benimde önceki aracım 206 triptonikdi Allah var 1 kere bile sorun çıkarmadı ama vites geçişleri falan sarsıntılıydı.
|
|
HONDA CİTY 1.4 ES
İ-VTEC 2010 CVT OTOMATİK |
|
![]() |
|
Karaelmas1978 ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2017 Konum: Zonguldak Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Karaelmas1978
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu sanziman arızası bizim araçta da çıktı 2009 model 2tronic acaba bu arızanın maliyeti nedir bilgi veriseniz sevinirim
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |