Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 34567 9>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Eylül 2011 Saat 18:26

Konu: AL4 Sanziman Yagi Seviyesi Kontrolu

Arac eger gunluk ilk kullanimda(motor-sanziman sogukken) 2. viteste gecmeden once 1. viteste gereginden fazla zaman harciyorsa sanziman yaginin eksikliginden suphelenilebilir demektir. Eger gun icerisinde ilerleyen zamanlarda bu sorun bas gostermiyorsa ya da bazi diger vites gecislerinde bu durum arada bir olusuyorsa, bu buyuk ihtimalle dusuk sanziman yagina isaret eder.

Sanziman yaginin seviyesini kontrol etmek icin:
1. Sanziman yagi 60 derece olana kadar arac kullanilir.
2. Arac yatay bir zeminde park edilir ve tekerleklere emniyet icin takoz koyulur.
3. Vites park pozisyonuna alinir ve el freni cekilir.
4. Motor calisiyorken, yag seviye tapasi acilir.
5. Eger yag ip seklinde akip sonrasinda damla damla dusmeye basliyorsa, yag seviyesi normaldir. Bu durumda yag seviye tapasi kapatilir.
6. Eger yag, tapayi acar acmaz sadece damliyorsa ya da hic akmiyorsa yine tapa kapatilir, motor susturulur ve 0,5 litre sanziman yagi doldurma deliginden ilave edilir.
7. Bu islem 5 numarali sart saglanincaya kadar tekrar edilir.

Sanzimandaki cok fazla yag, sanziman yagindaki anormal sicakligina ve yag sizintilarina neden olabilir. Cok az yag ise butun sanzimani oldurebilir.

Asagidaki sekilde:
1. Yag doldurma deligi,
2. Sanziman yatagi,
3. Yag seviyesi tapasi,
4. Bosaltma tapasi.





Yag seviyesini gosteren cubuk, yag bosaltma tapasinin icerisindedir. Yag bosaltma tapasi 27mm., seviye cubugunun tapasi ise 19 mm. somundur. Yag seviyesinin kontrolu icin seviye cubugunun  tapasinin sokulmesi gerekir.



Yag bosaltma ve yag seviyesi olcme tapasi.




Yag doldurma deligine erisebilmek icin hava giris borusu sokulur. Arac kontak kapali iken D konumuna alinir. Cevredeki bolumlerden sanziman icerisine herhangi bir toz ya da parcacik dusmemesi icin mutlaka temizlenmesi gerekir.



Yag doldurma tapasini acabilmek icin yukaridaki resimdeki gibi 8mm. kare uca ihtiyac vardir. Motor yagini degistirirken karterdeki tapayi acmak icin kullanilan uc ile aynidir.



Yag doldurma tapasi ve contasi.



Yag doldurma deligi yaklasik 14mm dir. Bu delikten iceriye herhangi birseyin dusurulmemesi icin azami dikkat gosterilmelidir.



Yukaridaki resimdeki gibi bir sistem olusturulabilir. Mavi etiket sanzimanin dibinden doldurma deligine kadar olan mesafeyi gosterir.



AL4 sanziman yagi ESSO ATF 4HP20 (Yagin cesidi hakkinda forumda bilgiler mevcut).




Peugeot parca numarasi 9736.22.



Kolay gelsin.

Kaynak: http://my206xr.blogspot.com/


Düzenleyen koliva - 02 Eylül 2011 Saat 18:29
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2011 Saat 00:50
Koliva yağ değişimi için verdiğin bu bilgiler çok güzel oldu. Teşekkürler. Ellerin dert görmesin.
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2011 Saat 01:01
koliva ellerine emeğine sağlık.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2011 Saat 08:13
Rica ederim arkadaslar. Istek sizdenbilgi bizden. Var mi arastirilmasini isediginiz bir konu?
Yukarı Dön
oktay_251 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites

30 - Temmuz - 1985

Kayıt Tarihi: 03 Ağustos 2011
Konum: Burdur, Bucak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 85
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı oktay_251 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2011 Saat 09:25
Orjinalini yazan: 60de106 60de106 Yazdı:

bugun aracımı p de calısır vazıyette bıraktım telefon faturamı yatırdım cıktım gene kar ve spor mod ısıklar yanıyordu umursamadım ama bu sefer aracım gitmiyordu bagırıyor ama gıtmıyordu :((( neden boyle oldu :(((
 
 
aynı sorun bende de var ama herzaman yapmıyor ara ara P de ve N deyken veriyo hatayı eğer o şekilde gitmeye çalışırsan araba çok zorlanıyo vites geçişleri çok geç oluyo ama kontağı kapatıp tekrar çalıştırırsan hata gidiyo normale dönüyo Confused
 
bu arada arabanı bence de çalışır durumda bırakma burası tokat çalmazlar vs. deme kimin ne olacağı nerden ne çıkacağı belli olmaz dikkat et derim Gülme
2004 Wolkswagen Bora Pasific 1.6 16V 105HP Benzinli
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2011 Saat 10:21
bende 1 kere full den benzin aldım o günden sonra sabah aracı çalıştırdığımda iki kere farklı zamanlarda benzinde çalışırken lpg ye geçerken stop etti. bazende geçişlerde bayılıyor.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
oktay_251 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites

30 - Temmuz - 1985

Kayıt Tarihi: 03 Ağustos 2011
Konum: Burdur, Bucak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 85
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı oktay_251 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2011 Saat 10:35
geçişlerde falan bi sıkıntı yaşamıyorum çok şükürde sabah ilk çalışmada sıkıntı var patlama yapıyo ve gaz yemiyo ilk etapta o da gaz kelebeğindenmiş sanırım. bi ara yine ıspartaya yol göründü bana Sırıtma
2004 Wolkswagen Bora Pasific 1.6 16V 105HP Benzinli
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2011 Saat 10:59
Orjinalini yazan: oktay_251 oktay_251 Yazdı:

geçişlerde falan bi sıkıntı yaşamıyorum çok şükürde sabah ilk çalışmada sıkıntı var patlama yapıyo ve gaz yemiyo ilk etapta o da gaz kelebeğindenmiş sanırım. bi ara yine ıspartaya yol göründü bana Sırıtma

 kanka ramazan da bıttı bı gun gene cık gel servıse gıdelım beraber :))) 
Yukarı Dön
oktay_251 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites

30 - Temmuz - 1985

Kayıt Tarihi: 03 Ağustos 2011
Konum: Burdur, Bucak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 85
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı oktay_251 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2011 Saat 11:05
Orjinalini yazan: 60de106 60de106 Yazdı:

Orjinalini yazan: oktay_251 oktay_251 Yazdı:

geçişlerde falan bi sıkıntı yaşamıyorum çok şükürde sabah ilk çalışmada sıkıntı var patlama yapıyo ve gaz yemiyo ilk etapta o da gaz kelebeğindenmiş sanırım. bi ara yine ıspartaya yol göründü bana Sırıtma

kanka ramazan da bıttı bı gun gene cık gel servıse gıdelım beraber :))) 
 
inşallah inşallah zaten gelmeyi düşünüyorum biliyosun sağ arka teker düzelecek bide bu gaz kelebeğinde mi ne sorun çıktı onları gösterecem bu arada triger setim komple değişmiş arabayı aldığım adama ulaştım noter satışındaki sözleşmeden numarasını buldum sordum komple değiştirdim hiç dokunma dedi ondan kurtuldum yani Sırıtma
 
bide büyük bi ihtimal kayınpederle gelirim onunda arabayı gösterecez opel vectra o gün sordum ya ustaya getir bakarız dedi ya bakalım denk getirebilirsek 2 araba gelecez Sırıtma
2004 Wolkswagen Bora Pasific 1.6 16V 105HP Benzinli
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2011 Saat 11:37

arkadaşlar merhabalar.

bildiğiniz gibi aracımın şanzımanındaki multifonksiyon sviç diğer adı ile "al4 otomatik şanzıman kontaktörü" ile ilgili sıkıntı yaşıyordum. Hatırlatmak gerekirse, aracı çalıştırdığımda geri vitese takmadığım halde park sensörü devreye giriyordu. Herkez bu parçanın arızalı olduğunu değişmesi gerektiğini söylüyordu. Zaman ve para açısından sıkıntılı bir döneme denk geldiği için parçayı değiştirememiştim.
 
Ramazanın sonuna doğru bir ara biraz vaktim oldu ve kolivanın ısrarı üzerine aracın sigortalarını kontrol ettim. hepsi sağlam gözüküyordu. Daha sonra ne alakası varsa diyerek ampulleri kontol ettim.
 
Geri vites lambasının ampulu sağlam gözüküyordu ama araç çalışırken ampulu taktığımda park sensörü ötmeye başlıyor ampulu çıkardığımda herşey normale dönüyordu. Dikkatli olarak baktığımda ampulun içinin sağlam ama dibinin yanık olduğunu ve gözükmeyen kısmının içinin dağıldığını farkettim. Değiştirdim sorun düzeldi.
 
Anlam veremedim ama o ampulun içinin dağılması bir şekilde multifonksiyon sviç yani otomatik şanzıman kontaktörünün bir şekilde kısa devre yaptırıyor kafasını karıştırıyormuş yeni ampul ile sorun ortadan kalktı.
 
bilginize.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2011 Saat 14:00

Hadii buyrun burdan yakın :) Ampul ile şanzıman tamiri :) 

Aklımızda bulunsun Alisuat'ın ilk mesajına eklenmesi gereken bir bilgi. Güzel paylaşım. Teşekkürler.

Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2011 Saat 14:37

kapagan bu şanzımanda iki şeye anlam veremedim.

1- otomatik şanzımanın fren müşürü yüzünden anormal çalışması
2- otomatik şanzımanın kontaktörünün yani multifonksiyon sviçin geri vites lambası yüzünden kafayı yemesi (: 
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2011 Saat 15:27
metincim benimkide frene basınca devreye gırıyodu  sag stoptan dolayı  duylarına bak oksıtlenme varsa yapıyo ben bıraz tornavıdayla kazıdım oksıtlenmeyı duzeldı 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
tolga35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
20 - Ağustos - 1971

Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 204
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolga35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2011 Saat 15:31
metin kardeş,senin tavsiyen üzerine fren müşürünü değiştirdim.dediğin gibi bir müşür bu kadarmı şanzımanın işleyişine etki eder!C control sapıttı vites atışlarıvuruntulu oldu ve en garibi 3000 devirde 110 yapan araba 90 95 yapmaya başladı müşürü değiştirdim herşey tamam.ama bunu bilmesem revizyon deseler yerdim yani arabam 57binde olmasına rağmen :)
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2011 Saat 16:17
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

kapagan bu şanzımanda iki şeye anlam veremedim.

1- otomatik şanzımanın fren müşürü yüzünden anormal çalışması 2- otomatik şanzımanın kontaktörünün yani multifonksiyon sviçin geri vites lambası yüzünden kafayı yemesi (: 

Bunları bilgi dağarcığımıza ekledikçe güzel bir birikimimiz olacak. Bu veya benzeri problemler yüzünden sorun yaşadığımızda bize revizyon diyen servislere değiştir şurasını diyebileceğiz. 

Aşağı yukarı forumdaki her konuyu dikkatle takip ediyorum ancak bu konunun özel bir yeri var.

Bilgisini paylaşan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. Ve herkese benden kocaman bir Alkış

Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2011 Saat 16:40
Orjinalini yazan: tolga35 tolga35 Yazdı:

metin kardeş,senin tavsiyen üzerine fren müşürünü değiştirdim.dediğin gibi bir müşür bu kadarmı şanzımanın işleyişine etki eder!C control sapıttı vites atışlarıvuruntulu oldu ve en garibi 3000 devirde 110 yapan araba 90 95 yapmaya başladı müşürü değiştirdim herşey tamam.ama bunu bilmesem revizyon deseler yerdim yani arabam 57binde olmasına rağmen :)
 
seninde sıkıntını halletmene sevindim, güzel günlerde keyifli sürüşler (:
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
mugur32 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites

04 - Haziran - 1984

Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mugur32 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2011 Saat 23:02

bende sorunumu bir çözsem sorunu geri vites vuruntusu ve 1 den 2ye geçişlerde vuruntu var diye yetkili servise götürdüm bilgisayara bağladılar  arıza vermedi dediler kesinlikle elektro vanalardan dedim eğer düzelecekse değiştirin değiştirdiler geri vitesde hiç bir değişme olmadı.bu normal bu hepsinde olur dediler, o gün için  vites geçişleri iyi gibiydi ve motor daha serileşmişti bayram tatiline gittim.. araç bazen çok sarsıntısız vites değiştiriyor bazense eskisinden daha  sarsıntılı .... salı günü döndüm ve servise bıraktım bugün gittim ve bu seferde şanzıman takozunu değiştirmişler ve şanzımana programı yeniden yüklemişler tabi bi fatura daha.. şimdi  vites geçişleri  bana göre iyi değilde onlara göre normali böyleymiş .. vites artmada değilde 2 den 1 düşerken bazen dikkatle dinlersem vuruntu gibi bişi oluyor..normalmi bu...yarın başka bi otm 307 getirecekler ondada aynıysa demek böyle bineceğiz :):)

anlatamak yetmez... yaşamak lazım....;)
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 Saat 01:13
kardeşim geri vitese gecerken her 307 de kut dıye ses cıkar cunku basınclı yag kesılıyo ve bırden tekrar basıyo gerı vıtes ıcın buda ses yaptırıyo bu gecmez buna kafanı yorma 2. sorunun hidrolık blok beynınden kaynaklı o vuruntuları gecırmen ıcın ya cıkma temız hıdrolık blok alacaksın  yada sıfırına 1500 tl vereceksın bu kadar cok takarsan sonunda ısın ıcınden cıkamazsın :)
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 Saat 09:32
Orjinalini yazan: berk2309 berk2309 Yazdı:

kardeşim geri vitese gecerken her 307 de kut dıye ses cıkar cunku basınclı yag kesılıyo ve bırden tekrar basıyo gerı vıtes ıcın buda ses yaptırıyo bu gecmez buna kafanı yorma 2. sorunun hidrolık blok beynınden kaynaklı o vuruntuları gecırmen ıcın ya cıkma temız hıdrolık blok alacaksın  yada sıfırına 1500 tl vereceksın bu kadar cok takarsan sonunda ısın ıcınden cıkamazsın :)
+1500
Yukarı Dön
Haksen016 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1973

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010
Konum: Bursa,Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1952
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Haksen016 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 Saat 09:43
arkadaşlar daha önce gün gün takip ettiğim konuyu bir kez daha en baştan tekrar okudum çok faydalı ve öğretici bir konu oldu şöyleki , buna benzer problemleri 2 sene önce kendi otomatik aracımdada yaşamıştım. o zamanlar konu ile ilgili bu kadar bilgi sahibi olmadığımız için çaresiz bir şekilde servislerin bize dayattıklarına inanmak zorunda kalıyorduk.Şimdi ise bir sıkıntımız olduğunda bize yapılan yoruma konu ile ilgili  bilgimiz olduğu için cevap verebildiğimiz için artık elimiz araçlarımız ile ilgili problemlerde çok daha kuvvetli. Tekrar sizlere tşk. ediyorum ellerinize ve emeklerinize sağlık.
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 34567 9>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 2995 6 Optimus Prime
konu icon Tanışma: Merhabalar son mesaja git 2 0 DieAnotherDay
konu icon yakıt tüketimi 30L son mesaja git 348 1 407muhendisi
konu icon P2074 hatası 308 2012 model 1.6 vti son mesaja git 848 0 Courage
konu icon Stop halinde iken silecekler ve farların çalışması son mesaja git 7289 4 C4for
konu icon 2011 5008 vites kutusu arızası(çözüldü) son mesaja git 59890 25 Ahmet Altaş
konu icon Yağ Kaçağı son mesaja git 1758 0 Mental
konu icon P0238 veya P0069 hatası alıyorum son mesaja git 4246 1 Yollcu28
konu icon Peugeot 308 bilgi ekranı ayarlanmama sorunu son mesaja git 6388 2 Emre 308 2016
konu icon 508 Start-Stop Arızası P1A9C son mesaja git 4974 3 ukooku
konu icon peugeot 2008 teyp kodu son mesaja git 1643 0 sercan52
konu icon Aux Aktifleştirme son mesaja git 21824 38 Oguz12
konu icon Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler son mesaja git 42837 164 cruise05
konu icon Lastik ebatları son mesaja git 2112 0 Yusuf gördük
konu icon Turbo tamiri hakkında son mesaja git 2872 0 Sinan Kantas
konu icon 107 pejo mmt şanzuman son mesaja git 821 0 Nihat sarpaşan
konu icon Peugeot 206 son mesaja git 337 0 Can18
konu icon Multimedya Montajı son mesaja git 8 0 Berok
konu icon Peugeot 308 2009 benzin manuel son mesaja git 1793 0 Mertkaplan790
konu icon Kol dayama son mesaja git 2352 0 shoesman
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 FEBRUARY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Ahmet Altaş 3
407muhendisi 2
C4for 1
Courage 1
DieAnotherDay 1
Optimus Prime 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English