Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - AL4'ün kitabını yazabilir miyiz?
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

AL4'ün kitabını yazabilir miyiz?

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: AL4'ün kitabını yazabilir miyiz?
    Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 01:41

Üstadlarım sizden bir ricam olacak,

Admin arkadaşlar forumda kalma sürelerime bakabilirler.   Neredeyse hergün forumdayım Gülme ve neredeyse her gün AL4 otomatik şanzıman hataları ile ilgili konular açılıyor. Tabii ki normaldir hepimiz aklımıza takılan problemlerimizi yazacağız ve bildiklerimizi paylaşacağız. Ancak şu var ki konu hakkında bu ismini zikrettiğim 3 arkadaşımız ciddi anlamda bilgi sahibi. Bildiklerinizi parça parça değil de vakit bulduğunuzda makale halinde forumun üst köşelerinden birine yazsanız. Diğer forum üyelerimizde kendi bilgilerini ve tecrübelerini bu başlık altında paylaşsalar. Elimizde AL4 ile ilgili ciddi bir bilgi deposu olur.

Alisuat, Metin, Koliva üstadlarımız başta olmak üzere konuya katkısı olabilecek herkese böyle bir çalışma öneriyorum. 

Mesela:

1-   4. viteste eğer motor 3,000 devir/dakika çevirirken hızınız 90km/s gösteriyorsa çözümünüz fren müşürüdür.

2- Eğer aracınızın şanzımanında daha önceden olmayan ancak yağ değişimi ile birlikte ortaya çıkan bir yağ kaçırma varsa sorununuz fazladan konulan yağdır. Şanzıman püskürtme yaparak bu yağı atar. Çözüm ise fazla yağın boşaltılmasıdır.

3-  ...

4- ...

gibi.

Nasıl olur sizce? AL4'ün kitabını yazabilir miyiz? 

Affınıza sığınarak bir alıntı yapmak istiyorum. "

Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir." Niyazi SARAL.



Düzenleyen kapagan - 23 Ağustos 2011 Saat 12:09
Yukarı Dön
Engin Tepe Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Mayıs 2011
Konum: Başakşehir.
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2476
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Engin Tepe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 03:33
Bilgisi olanlar palaşşın tabi. Güzel olur.
PEUGEOT PARTNER ADVENTURE 2.0 HDI 90bg 2008 SİYAH 100 km/6.5 Lt 0 5419 649 7 58
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 04:06
aslında vaktim olduğu zaman 2 gün sonra falan, hatalar ve çözümleri,nasıl kullanak gerek,dikkat etmemiz gerekenler adı altında 1-2 sayfalık bir bilgilendirme yazabilirim. teknik kısımda üstadların desteğini alarak tabi,ben öğrendiklerimin çoğunu bu forumda öğrendim,koliva,metin,monur,berk gerçekten bu site sayesinde minimum 1000 tl kara geçtim, ve 2 kişi revizyon dendiği halde valf değişimiyle sorunlarını halletti
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 07:53
Guzel olur. Benim elimde AL4 sanzumanla ilgili ingilizce dokuman var. Guzel bilgiler var ancak dokuman uzun. O yuzden cevirmemi istemeyin. Isterseniz ingilizce halinin linkini de verebilirim. Zaten google'da var. O halde AL4 sanzumanin bir resmini koyalim Göz Kırpma


Yukarı Dön
Engin Tepe Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Mayıs 2011
Konum: Başakşehir.
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2476
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Engin Tepe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 07:57
Amma karışık haa :D
PEUGEOT PARTNER ADVENTURE 2.0 HDI 90bg 2008 SİYAH 100 km/6.5 Lt 0 5419 649 7 58
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 09:00
öncelikle hepinize teşekkür ederim.
 
kapagan güzel olur ama eksiklerimiz var, misal ben sadece sorunum olanı araştırdığım için o konuda araştırma yapıyorum ve bilgi sahibi olunca aynı sıkıntısı olan arkadaşlar ile paylaşıyorum. aslında zamanla bir başlık altında toplanabilir ama arızası olan arkadaş sadece kendinde varmış gibi araştırmadan hemen konu açıyor, uyarıyoruz ama yardım etmeden de olmaz geri çeviremeyiz. daha sonra o konuda uzuyor gidiyor ortaya karmaşık şeyler çıkıyor.
 
şanzıman konusunda "monur" abimizi tek geçerim. ne biliyorsam ne paylaşıyorsam sağolsun hepsini ondan öğrendim. Sırf teşekkür etmek için istanbuldan balıkesire yanına gitmeyi bile düşünüyorum (:
 
şanzıman konusunda elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.  
 
terzi söküğünü dikemez derler ya iki gündür şanzımanda geri vites müşürünün yerini bulamadım kafayı sıyıracağım, bilen varsa söylesin. AL4 şanzımanın geri vites müşürü tam olarak nerede Sinirli
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 09:39
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

öncelikle hepinize teşekkür ederim.
 
kapagan güzel olur ama eksiklerimiz var, misal ben sadece sorunum olanı araştırdığım için o konuda araştırma yapıyorum ve bilgi sahibi olunca aynı sıkıntısı olan arkadaşlar ile paylaşıyorum. aslında zamanla bir başlık altında toplanabilir ama arızası olan arkadaş sadece kendinde varmış gibi araştırmadan hemen konu açıyor, uyarıyoruz ama yardım etmeden de olmaz geri çeviremeyiz. daha sonra o konuda uzuyor gidiyor ortaya karmaşık şeyler çıkıyor.
 
şanzıman konusunda "monur" abimizi tek geçerim. ne biliyorsam ne paylaşıyorsam sağolsun hepsini ondan öğrendim. Sırf teşekkür etmek için istanbuldan balıkesire yanına gitmeyi bile düşünüyorum (:
 
şanzıman konusunda elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.  
 
terzi söküğünü dikemez derler ya iki gündür şanzımanda geri vites müşürünün yerini bulamadım kafayı sıyıracağım, bilen varsa söylesin. AL4 şanzımanın geri vites müşürü tam olarak nerede Sinirli


Metin senin soktugun ve motoru stop ettiren sensorun rengi neydi?
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 09:48

sarı ve lacivert (: oksijen sensörününmüş sanırım (:

 
koliva murat abi ile baktık servicebox'da bulamadık. acaba geri vites müşürü yokmu bu şanzımanda sendeki dökümanlara bakıp kontrol edermisin. 
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 10:00
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

sarı ve lacivert (: oksijen sensörününmüş sanırım (:

 
koliva murat abi ile baktık servicebox'da bulamadık. acaba geri vites müşürü yokmu bu şanzımanda sendeki dökümanlara bakıp kontrol edermisin. 


Demekki oksijen sensorsuz araba stop ediyormus Dil Çıkarma

Sabahtan beri bayagi bir arastirdim. Aslinda AL4 icin pek fazla dokuman yok. Hep manual viteslerden kaynak bulabiliyorum. Ancak asagidaki yaziyi buldum:

MULTI-FUNCTION SWITCH

The multifunction switch provides the following functions :

  • cut-off of supply to the starter excitation relay when the gear lever is not in position P or N
  • supply to the reversing lights, when the gear lever is in position R
  • indication of the gear lever position to the gearbox ECU
The multifunction switch is adjusted using an ohmmeter: in position N, the reading should be 0 ohms between the 2 pins coming from the switch (the direction of rotation of the switch is not important) .
Yani sizin araaclarda bir tane cok amacli anahtar var ve bu anahtar yukaridaki listedeki isleri goruyor. Bunlardan birisi de geri vitese taktiginda geri vites isigini acmak.

Simdi nedir bu Multi-function switch ona bakalim. Ceviri yapacagim o yuzden bir sonraki postta yazacagim.



Düzenleyen koliva - 23 Ağustos 2011 Saat 10:02
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 10:08
abi büyüksün (:
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 10:23
Bu asagida yazacagim yazi aslinda bir sorun ve cozumu seklindeki bir dokuman. Dokuman bize multi-function switch'in ne ise yaradigini da anlatiyor. Belki ileride birisi bu hata ile karsilasir diye dokumani aynen ceviriyorum.

AL4 Multifunction Switch Hatasi


Model:

AL4 otomatik vitesle donanimli butun modeller.

Semptomlar:

Uari isiklari yanip sonuyor(Kar ve spor isiklarinin araliklarla yanip sonmesi). Genellikle bu isiklara ayni zamanda viteslerdeki gecis problemleri de eslik eder.

Hata Kodlari:

Asagidaki hata kodlari ECU'da gorulebilir(Ingilizcelerini aynen tutuyorum).

  1. Automatic transmission control unit. Permanent (intermittent) fault. Multifunction switch open/short circuit.

  2. Automatic transmission control unit. Permanent (intermittent) fault. Multifunction switch intermediate position

Muhtemel Nedenler:

  1. Bozuk switch
  2. Switch'in ayari bozuk
  3. Kotu baglanti

Cozum:

Permanent(kalici) hata genellikle switch'in bozuk olduguna ve yeni switch ile degistirmenin problemi cozecegine isaret eder.

Intermittent(aralikli) hata ise sorunun switch'in ayarinin bozuk oldugu ihtimaline isaret edebilir. Bu sorun, hizlar arasinda vites gecisinin yavas olmasiyla da gorulebilir. D secili iken vites kolu 3'e dogru hafif hafif itildiginde secili vitesin oldugu isiklari kontrol edin. Eger D isigi soner ve hemen pesinden uyari isiklari yanip sonmeye baslarsa hata tetiklenmis demektir. Bir baska yontem ise, vitesi benzer sekilde yavasca 3'ten D ye almaktir. Ilk yonteme gore bunu yapmak biraz daha zordur. Butun bunlar switch'teki ayar bozuklugunun muhtemel belirtisidir. Switch'in ayarlanmasi sorunu cozecektir.

Eger yukaridaki cozumler sorunu gidermez ise, kablolari ve baglantilari kontrol etmek gereklidir. Genellikle biz bu zaman alici ve sabir gerektiren isi en sona birakiriz. Deneyimlerimden yola cikarak soyleyebilirim ki en cok karsilasilan problemler ya switch'in bozuk olmasi ya da ayarinin bozulmasidir.

Asagidaki resimde kirik temas noktalarini gorebilirsiniz.

Contacts

Yukaridaki multi-function switch'te gorebileceginiz gibi bazi kontak noktalari kirilmis. Oyle gozukuyor ki kontak materyali termal stresten dolayi hassas hale geliyor. Sanzimanin uzerindeki sicaklik bazen cok yuksek olabilir ve bu yuksek sicaklik switch'teki kontak noktalarinin isini bir hayli zorlastirir. 

Kaynak: http://www.peugeotlogic.com


Düzenleyen koliva - 23 Ağustos 2011 Saat 10:24
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 10:51
koliva ellerine sağlık çok güzel bir makale olmuş.
 
bu ressimde gördüğümüz parça multifonksiyon svici mi? bunun parça numarasına nasıl ulaşabiliriz? ve konumu tam olarak nerede yer almaktadır.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 11:07

Tamam işte. Agalar, Alisuat başlasın bir başlık açıp paylaşsın sonrasında Koliva'nın bahsettiği makaleyi çevirmeyi deneyelim. Koliva makalenin linkini paylaşabilir misin?

Metin kardeş zaten ben de senin dediğini diyorum yani bizler de kendimizce başımıza gelen ve çözdüğümüz sorunları, çözüm yoluyla paylaşırsak ortaya güzel bir başlık çıkar.

Monur kardeşimiz de meydana gelecek makaleyi inceler eksikliklerimizi tamamlar. Yardımlarını esirgemez umarım.

Sonuç olarak hepimizin yaşayacağı problemlerimizde bir yol haritası edinmiş oluruz. Güzel de olur.

Öncelikle Alisuat'ın yazısını bekliyoruz, Koliva ingilizce makalenin linkini verirse çevirmeyi ya da çevirttirmeyi deneriz. 

Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 11:48
Google linki icin burasi:

Basliginda ismini degistirelim. Bu sekil iyi degil sanirim Göz Kırpma


Düzenleyen koliva - 23 Ağustos 2011 Saat 11:50
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 11:55
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

koliva ellerine sağlık çok güzel bir makale olmuş.
 
bu ressimde gördüğümüz parça multifonksiyon svici mi? bunun parça numarasına nasıl ulaşabiliriz? ve konumu tam olarak nerede yer almaktadır.


Evet bu parca multi-function switch. Bu arada bunun adi inhibitor switch diye de geciyor. Yerini ise az sonra paylasiyorum. Bulabilirsem tabi Kahkaha


Düzenleyen koliva - 23 Ağustos 2011 Saat 11:58
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 12:03

Metin multi-function switch'in yerin sanzimanin hemen uzerinde imis. Asagidaki sekli cozebilirsen ne ala Gülme

B2CG79K1 - 206 AL4 AUTOMATIC GEARBOX

ADJUSTMENT MULTI-FUNCTION SWITCH

Gear shift lever in position N .

Slacken the bolts (1) .

Place the multifunction switch up against the bolt (A) .

Set the multimeter to the ohmmeter position and connect it to the contacts (2) .

Rotate the multifunction switch until the circuit between the contacts is closed(R = 0 Ω) .

In this position, mark the position of the multifunction switch (B) in relation to the automatic gearbox housing (C) .

Continue rotating until the circuit between the contacts is open .

In this position, make another mark (D) on the automatic gearbox housing .

Rotate backwards so that the mark (B) is between the 2 marks (C) and (D) (middle position) .

In this position, tighten the multifunction switch securing bolts (1) .

Check the coherence between the position of the gear lever and the instrument panel display .


Kaynak : http://www.peugeot206cc.co.uk



Düzenleyen koliva - 23 Ağustos 2011 Saat 12:06
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 12:05
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

koliva ellerine sağlık çok güzel bir makale olmuş.
 
bu ressimde gördüğümüz parça multifonksiyon svici mi? bunun parça numarasına nasıl ulaşabiliriz? ve konumu tam olarak nerede yer almaktadır.


Evet bu parca multi-function switch. Bu arada bunun adi inhibitor switch diye de geciyor. Yerini ise az sonra paylasiyorum. Bulabilirsem tabi Kahkaha
 
gül bakalım bulucam onu gerekirse parası neyse vercem buldurtcam Kahkaha
 
servise soramıyorum bunun parça numarası nedir abi Confused
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 12:11
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Google linki icin burasi:

Basliginda ismini degistirelim. Bu sekil iyi degil sanirim Göz Kırpma

AL4'ün kitabını yazabilir miyiz? şeklinde değiştirdim başlığı.

Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 12:15
az kaldı ya çıldırcam yada kitabını yazacam anlaşıldı (:
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 12:16
Metin su sekilde de belki bulabilirsin. Belki daha kolayda olur.

Asagidaki resimde gorulen baglanti kablolarinda:

Yesil Konnektorler A1-A12 : Multi-function switch
Sari Konnektorler B1-B12 : Hidrolik Bloguna
Yesil Konnektorler C1-C3 : Yag basinc sensorune
Sari Konnektorler D1-D2 : Tribun hiz sensorune
Mavi Konnektorler E1-E2 : Cikis hiz sensorune






Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon motor yağ damlatma, yanık kokusu ve kaputtan duman son mesaja git 567 0 Bayer
konu icon 206 XT elektriksel problemler son mesaja git 493 0 AtomAdnan
konu icon Türk Askeri Çanakkale'de - Serdar Yıldırım son mesaja git 4832 5 Serdar102
konu icon Yağ Seviyesini Ayarlayın Uyarısı son mesaja git 4085 1 torekV
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 1342 0 peugeot301
konu icon ABS VE KAYGAN YOL UYARISI son mesaja git 344 0 samizel
konu icon seyir sırasında gaz kesme (Dizel) son mesaja git 1895 1 heavyburak26
konu icon 408 GT KOLTUK ISITMA PROBLEMİ son mesaja git 36388 2 elbir55
konu icon 206, 206+ ve 307....3 Satır Yol Bilgisayarı Ekranı son mesaja git 105785 591 ersin61
konu icon Serdar Yıldırım Hikayeleri son mesaja git 2800 3 Serdar102
konu icon Teyp Sessiz Modu son mesaja git 32413 15 Mehmetx
konu icon Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler son mesaja git 54623 165 Fatih4624
konu icon 4 lü ikaz lamba hatası son mesaja git 1238 0 Hasan7478
konu icon 3008 - 2017 Allure P2563 Hata kodu. son mesaja git 18771 2 by_bozkurt
konu icon 2016 308 1.6 E-Hdi Classic Edition Plus son mesaja git 2792 0 kralbaba22
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 503 0 aziz271
konu icon Peugeot 206 Otomatik Vites Geçişlerinde Vuruntu son mesaja git 457 0 Samet.akky
konu icon 308 1.6 Bluehdi marş esnasında sarsıntılı alıyor son mesaja git 17023 10 serdarcan34
konu icon Peugeot 1.6 Bluehdi N75 sorunu çözümü son mesaja git 2891 0 serdarcan34
konu icon Urban move airbag son mesaja git 2367 0 Westbornova
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 MAY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Serdar102 2
torekV 1
AtomAdnan 1
Bayer 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English