Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - triptonik 206'ım kalkışta seri değil?
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

triptonik 206'ım kalkışta seri değil?

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
emntstn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
05 - Temmuz - 1982

Kayıt Tarihi: 22 Nisan 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 37
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emntstn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: triptonik 206'ım kalkışta seri değil?
    Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2011 Saat 22:09
2004 model triptonik vites 206 sahibiyim. araç kalkarken ayağımı frenden çektiğimde çok aşırı yavaş hareket ediyor ve gazı çok vermedikçe seri bir şekilde kalkmıyor.daha önce 2001 model otomatik vites  kullandım o çok daha seri kalkıyordu.sizce araçta sorun varmı?eğer varsa sebebi nedir?
birde çok yakıyor şehiriçi %13, şehirlerarası %8 yakıyor,araç 1.4
bujiler-filtreler hepsi değişti yinede aynı yakıyor....
2003 307 1.6 16v triptonik-tartarini
Çorlu-TEKİRDAĞ
Emin TAŞTAN
Yukarı Dön
oguzhan29 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2010
Konum: GÜMÜŞHANE
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2352
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı oguzhan29 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2011 Saat 22:18
kardeşim konuyu güncel tut bilgili arkadaşlar dönecektir sana peki bu sorunla ilgili herhangi bir ustaya-servise gösterdin mi arabayı
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model
Yukarı Dön
emntstn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
05 - Temmuz - 1982

Kayıt Tarihi: 22 Nisan 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 37
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emntstn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2011 Saat 22:23

göstermedim işin aslı, aslında bu modeli kullananlardan bir bilgi almak istedim.gaz kelebeğini temizletmek işe yararmı diye düşünüyorum acaba?

2003 307 1.6 16v triptonik-tartarini
Çorlu-TEKİRDAĞ
Emin TAŞTAN
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2011 Saat 23:27
Orjinalini yazan: emntstn emntstn Yazdı:

2004 model triptonik vites 206 sahibiyim. araç kalkarken ayağımı frenden çektiğimde çok aşırı yavaş hareket ediyor ve gazı çok vermedikçe seri bir şekilde kalkmıyor.daha önce 2001 model otomatik vites  kullandım o çok daha seri kalkıyordu.sizce araçta sorun varmı?eğer varsa sebebi nedir?
birde çok yakıyor şehiriçi %13, şehirlerarası %8 yakıyor,araç 1.4
bujiler-filtreler hepsi değişti yinede aynı yakıyor....

5 derecelik bir rampada ayağını frenden kaldırıp geriye kayıp kaymadığını yazman mümkün mü? birde aracın KM sini yazarsan iyi olur.
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
fTh206 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Haziran - 1991

Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2011
Konum: İstanbul/Şişli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 652
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı fTh206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 02:21
otomatiklerde sakın ani kalkış yapma şanzımanı eline alırsın benimde otomatik bi usta öle demişti şanzuman dağılıyomuş
HONDA CİTY 1.4 ES
İ-VTEC
2010 CVT OTOMATİK
Yukarı Dön
hantsome28 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 82
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hantsome28 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 07:42
Orjinalini yazan: fTh1234 fTh1234 Yazdı:

otomatiklerde sakın ani kalkış yapma şanzımanı eline alırsın benimde otomatik bi usta öle demişti şanzuman dağılıyomuş

yok öle bişey benim 2004 model 307 sw var..Triptonik..zaman zaman ani kalkışlarda deneme yapıyorum..süper maşallah..Şanzumanı servise götür teste çıksınlar..Ben öle yaptım...bir sorunda çıkmadı
2004 model 307 SW Triptonik ....hayat üç buçuk ile dört arasında geçer.ya dört dörtlük yaşarsın yada üç buçuk atarsın...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 08:51
selenoit valfler de bi sorun olabilir basıncı iyi veremediğinden dolayı
Yukarı Dön
emntstn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
05 - Temmuz - 1982

Kayıt Tarihi: 22 Nisan 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 37
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emntstn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 13:01
selenoid valfler ve şansıman yağı yeni değişti,güncellemeleri yapıldı.
aracı rampada park ettiğimde vitesi park moduna aldıktan sonra ayağımı  frenden çektim.az biraz geri gitti.burundan aşağı park ettim bu sefer öne az bişey gitti.
2003 307 1.6 16v triptonik-tartarini
Çorlu-TEKİRDAĞ
Emin TAŞTAN
Yukarı Dön
emntstn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
05 - Temmuz - 1982

Kayıt Tarihi: 22 Nisan 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 37
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emntstn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 13:01
birde aracın kmsi 98000
2003 307 1.6 16v triptonik-tartarini
Çorlu-TEKİRDAĞ
Emin TAŞTAN
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 13:15
Orjinalini yazan: emntstn emntstn Yazdı:

selenoid valfler ve şansıman yağı yeni değişti,güncellemeleri yapıldı.
aracı rampada park ettiğimde vitesi park moduna aldıktan sonra ayağımı  frenden çektim.az biraz geri gitti.burundan aşağı park ettim bu sefer öne az bişey gitti.
 
o hareketi sakın yapma yani park moduna alınca freni bırakıp aracın yükünü şanzımana yükleme. park modunda lastikleri turan tırnaklar kırılırsa araç hareket eder.
 
en güzeli ve mantıklısı aracı "n konumuna getircen el frenini çekicen, freni bıraktıkdan sonra park moduna alıcaksın. ozaman aracın yükü şanzımana değil el frenine biner.
 
parka alıp freni bıraktığında aracın biraz hareket etmesi normaldir.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Onur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1305
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Onur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 14:23
Orjinalini yazan: fTh1234 fTh1234 Yazdı:

otomatiklerde sakın ani kalkış yapma şanzımanı eline alırsın benimde otomatik bi usta öle demişti şanzuman dağılıyomuş
alakası yok şanzıman dağılmaz ama şanzımanı zorlamanında bi anlamı yok... çok gerekmedikçe ani kalkış yapmamak şanzımanın sağlığı açısından iyidir
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 15:29
Orjinalini yazan: emntstn emntstn Yazdı:

selenoid valfler ve şansıman yağı yeni değişti,güncellemeleri yapıldı.
aracı rampada park ettiğimde vitesi park moduna aldıktan sonra ayağımı  frenden çektim.az biraz geri gitti.burundan aşağı park ettim bu sefer öne az bişey gitti.

Aklımada gelmişti Gülme D konumundayken yapman gerekiyor.Bizim için geri kaydırma yapmaması önemli,yavaş da olsa ileri haraket ediyorsa kaymaklı ekmek kadayıfı. 98.000 deki aracın balataları çok fazla aşınmış olamaz.Benim şüphem şanzıman yağı seviyesi ya fazla yada eksik gibime geliyor yani bu tam seviye tutmazsa dediğin sıkıntıları göstererek belli eder.Eğer vites D konumunda 5 derecelik eğim de duruyorsa yağ seviyesi geri kaçıyorsa hidrolik ünite.

Birde inşaallah kırmızı yağ koymamışlardır şanzıman şimdi aklıma geldi bak.Serviste değiştiyse sorun yok Mobil koymuşlardır özel serviste değiştiyse %99 kırmızı ATF dir Sinirli


Düzenleyen monur - 25 Mayıs 2011 Saat 15:32
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 16:02
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: emntstn emntstn Yazdı:

selenoid valfler ve şansıman yağı yeni değişti,güncellemeleri yapıldı.
aracı rampada park ettiğimde vitesi park moduna aldıktan sonra ayağımı  frenden çektim.az biraz geri gitti.burundan aşağı park ettim bu sefer öne az bişey gitti.

Aklımada gelmişti Gülme D konumundayken yapman gerekiyor.Bizim için geri kaydırma yapmaması önemli,yavaş da olsa ileri haraket ediyorsa kaymaklı ekmek kadayıfı. 98.000 deki aracın balataları çok fazla aşınmış olamaz.Benim şüphem şanzıman yağı seviyesi ya fazla yada eksik gibime geliyor yani bu tam seviye tutmazsa dediğin sıkıntıları göstererek belli eder.Eğer vites D konumunda 5 derecelik eğim de duruyorsa yağ seviyesi geri kaçıyorsa hidrolik ünite.

Birde inşaallah kırmızı yağ koymamışlardır şanzıman şimdi aklıma geldi bak.Serviste değiştiyse sorun yok Mobil koymuşlardır özel serviste değiştiyse %99 kırmızı ATF dir Sinirli
 
pekı mobıl ne renk??? bu soyledıgın mobıl LT 71141 mı yoksa ATF 320 mı?
Yukarı Dön
emntstn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
05 - Temmuz - 1982

Kayıt Tarihi: 22 Nisan 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 37
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emntstn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 17:13
valla serviste 19 nisanda selenoid valfler ve yağ değişti.yağ kırmızıydı ve total markaydı.
2003 307 1.6 16v triptonik-tartarini
Çorlu-TEKİRDAĞ
Emin TAŞTAN
Yukarı Dön
fTh206 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Haziran - 1991

Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2011
Konum: İstanbul/Şişli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 652
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı fTh206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 17:21
Orjinalini yazan: Onur Onur Yazdı:

Orjinalini yazan: fTh1234 fTh1234 Yazdı:

otomatiklerde sakın ani kalkış yapma şanzımanı eline alırsın benimde otomatik bi usta öle demişti şanzuman dağılıyomuş
alakası yok şanzıman dağılmaz ama şanzımanı zorlamanında bi anlamı yok... çok gerekmedikçe ani kalkış yapmamak şanzımanın sağlığı açısından iyidir
valla istediniz ustaya sorun aynısı sölicek ani kalkış yapma diyolar...hatta nette gezerkende araştırdım bi ustada öle diyo bence herkes izlesin bilgilensin. http://www.uzmantv.com/otomatik-vitesli-araclarda-kalkista-nelere-dikkat-edilmeli
HONDA CİTY 1.4 ES
İ-VTEC
2010 CVT OTOMATİK
Yukarı Dön
fTh206 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Haziran - 1991

Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2011
Konum: İstanbul/Şişli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 652
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı fTh206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 17:21
http://www.uzmantv.com/otomatik-vitesli-araclarda-kalkista-nelere-dikkat-edilmeli
HONDA CİTY 1.4 ES
İ-VTEC
2010 CVT OTOMATİK
Yukarı Dön
emntstn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
05 - Temmuz - 1982

Kayıt Tarihi: 22 Nisan 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 37
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emntstn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 17:24
paylaşımın için teşekkür ederim...
2003 307 1.6 16v triptonik-tartarini
Çorlu-TEKİRDAĞ
Emin TAŞTAN
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 17:33
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: emntstn emntstn Yazdı:

selenoid valfler ve şansıman yağı yeni değişti,güncellemeleri yapıldı.
aracı rampada park ettiğimde vitesi park moduna aldıktan sonra ayağımı  frenden çektim.az biraz geri gitti.burundan aşağı park ettim bu sefer öne az bişey gitti.

Aklımada gelmişti Gülme D konumundayken yapman gerekiyor.Bizim için geri kaydırma yapmaması önemli,yavaş da olsa ileri haraket ediyorsa kaymaklı ekmek kadayıfı. 98.000 deki aracın balataları çok fazla aşınmış olamaz.Benim şüphem şanzıman yağı seviyesi ya fazla yada eksik gibime geliyor yani bu tam seviye tutmazsa dediğin sıkıntıları göstererek belli eder.Eğer vites D konumunda 5 derecelik eğim de duruyorsa yağ seviyesi geri kaçıyorsa hidrolik ünite.

Birde inşaallah kırmızı yağ koymamışlardır şanzıman şimdi aklıma geldi bak.Serviste değiştiyse sorun yok Mobil koymuşlardır özel serviste değiştiyse %99 kırmızı ATF dir Sinirli
 
onur abi böyle dedin de aklıma geldi.
 
geçen ışıklarda bekliyorum yaklaşık 15-20 derecelik bir yokuştu, arabada 3 kişiyiz freni bıraktım bırak geri kaydırmayı ileri hafif hafif yürümeye başladı (:
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
dinoco Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
26 - Haziran - 1979

Kayıt Tarihi: 16 Ocak 2011
Konum: izmir urla
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 829
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dinoco Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 18:16
evt bu iyiye işarettir. arac dogru olanı yapıyor.
ayrıca bendede 1,4 otomatik 206 var tam otomatik..
gazı dipledigimde cok seri oluyor..
onun dısında cok sakin kalkıyor ve gec hızlanıyor.
ama ben cok memnunum
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 20:27
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: emntstn emntstn Yazdı:

selenoid valfler ve şansıman yağı yeni değişti,güncellemeleri yapıldı.
aracı rampada park ettiğimde vitesi park moduna aldıktan sonra ayağımı  frenden çektim.az biraz geri gitti.burundan aşağı park ettim bu sefer öne az bişey gitti.

Aklımada gelmişti Gülme D konumundayken yapman gerekiyor.Bizim için geri kaydırma yapmaması önemli,yavaş da olsa ileri haraket ediyorsa kaymaklı ekmek kadayıfı. 98.000 deki aracın balataları çok fazla aşınmış olamaz.Benim şüphem şanzıman yağı seviyesi ya fazla yada eksik gibime geliyor yani bu tam seviye tutmazsa dediğin sıkıntıları göstererek belli eder.Eğer vites D konumunda 5 derecelik eğim de duruyorsa yağ seviyesi geri kaçıyorsa hidrolik ünite.

Birde inşaallah kırmızı yağ koymamışlardır şanzıman şimdi aklıma geldi bak.Serviste değiştiyse sorun yok Mobil koymuşlardır özel serviste değiştiyse %99 kırmızı ATF dir Sinirli
 
pekı mobıl ne renk??? bu soyledıgın mobıl LT 71141 mı yoksa ATF 320 mı?

Sarı renkte Cem,aynen yazdığın gibi Mobil LT71141.Eskiden ESSO (Amerikan) LT71141 adında Türkiye ye ithal ediliyordu ve servisler bunu kullandığı gibi şanzımanın ilk banttan çıktıktan sonrasında içine konulan yağdır.Sonradan ne oldu bilmiyorum ESSO nun ithalatı durdu Türkiye için.Fakat Mobil firması ESSO dan aldığı yağı kendi markasıyla ithal etmeye başladı.Özelliği tam sentetik ve ısıya karşı daha mukavemetli olmasıdır.

AL4 ler bu konuda çok nazlıdır ve içinden ne yağ çıkarsa aynısını koymak zorundasın.Mesela şanzıman revizyon oldu,içi ve Tork Konverter tamamen temizlendi ve içine ELF ATF kondu.Ondan sonrada içine konan yağın aynısını koyman lazım ki kimyasallarından dolayı tepkime yapmasın.İşte benim forumda hep anlatmak istediğim buydu bu lanet şanzımanlar sınıfının en iyileri ve kolay kolay arıza yapmazlar.Bilinçsiz tüketici ve ustaların elinde harab olurlar.

Sonrasında da otomatik şanzıman alınmaz,otomatik şanzıman kötüdür,otomatik şanzıman üzer vs.vs. diye yazar dururuz.Normal şartlar da düz şanzımana göre bakım maliyetleri daha düşüktür,usulene uygun kullanırsa 200-300 bin km sadece balatalarını değiştirerek hiç bir revizyon gerektirmez.

Sözün özü,performans arayanlar otomatik vitesi düşünmesin,hep dip gaz yapacaklar,ani kalkış,patinaj çektirecekler yine otomatik şanzımanı akıllarından bile geçirmesin derim.Otomatik şanzımanı konfora önem verenler,rahatına düşkün olar,limitleri dahilinde kullanacaklara tavsiye ederim.

Otomatik aracım var fakat performanslı kullanmak isterim derseniz o zaman sabırlı olun ve aracınızın vitesi 2 ye attıktan sonra istediğiniz şekilde limitlerini zorlasın. aaa yok illa otomatik olacak ama performansı da olsun diyenler için de AL4 size göre değil bunun için Amerikan araçlarına yönelin,yada elektronik devre içermeyen otomatikleri düşünsün.Göz Kırpma

Umarım bu yazımla ukalalık etmemişimdir.Sürç-i lisan ettiysem affola..
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 208 yağ yakma son mesaja git 117 0 barisF
konu icon Otomobil Neden Hararet Yapar.? son mesaja git 18799 8 brs3393brs
konu icon Serdar Yıldırım Hikayeleri son mesaja git 5831 7 Serdar102
konu icon Atatürk'ün Gölgesi Yeter - Serdar Yıldırım son mesaja git 174 4 Serdar102
konu icon Külbütör yağ sızıntısı ve sesi yardım son mesaja git 510 1 Warcry
konu icon Kapı kilidi son mesaja git 12981 6 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 1 0 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 1 0 brs3393brs
konu icon Merhabalar son mesaja git 5 0 tunakrf
konu icon Peugeot 1.2 Puretech genel bakım ve değerlendirme son mesaja git 1098 0 Dustero59
konu icon 2024 Model Yeni Peugeot 2008 Type-C Sorunu son mesaja git 695 0 ergunasaf
konu icon Peugeot 206 kilit unutma sorunu son mesaja git 1481 0 Sabri45
konu icon 2008 Turbo Hava Hortumu Yağlanması son mesaja git 2968 1 Peugeotturkey123
konu icon 2023 Model Peugeot 208 GT kablosuz şarj hk son mesaja git 973 0 mhakan71
konu icon 2008 Kedi Çiziği Kırmızı ELIXIR son mesaja git 1113 0 55adige1919
konu icon 2004 1.4 HDI Klima ile ilgili son mesaja git 1129 0 Samet1697
konu icon Lastik basınç sensörü son mesaja git 7 0 DVRM77
konu icon 3008 2022 Far yüksekliği ayarı ve motor titremesi son mesaja git 981 0 berter
konu icon Peugeot 208 GT yeni nesil yakıt tüketimi hk son mesaja git 1057 0 mhakan71
konu icon Adblue seviyesini Kaç litre nasıl öğrenirim artık son mesaja git 737 0 Lepromer
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 SEPTEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Serdar102 9
brs3393brs 4
Warcry 2
tunakrf 1
barisF 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English