![]() |
|
|
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |
cesva25 ![]() 2. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 138 |
![]() Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2011 Saat 14:04 |
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() |
Kardeş Hayırlı Satışlar Mesut Arkadaşımız Jant Lastik Arıyor. Ona Haber Vereyimde Bir Baksın
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() |
hayırlı satıslar olsun... keske 4x108 olsaydı bunlar :)) ama ne yazıkki 4x98 |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() |
Hay Aksi Bende Ona Hiç Bakmamıştım Yav 4x98 miş O Zaman Bize Uymaz... Ama 8 Bijonlu Bu Uymazmı Cecolim Yinede... Düzenleyen AlbayDemircan - 12 Mayıs 2011 Saat 14:16 |
|
![]() |
|
cesva25 ![]() 2. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 138 |
![]() |
:) işte bende buna sinir oluyorum ya mis gibi jant lastiğim var ama 306 tıma uymuo :) bakalım satarsam cecolinin tavsiye ettiği jant lastiği alıcam :)
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() |
jantı bılmıyorum ama cıft uyumlu oldugu zaten gorunuyor. ama 4x98 ve 4x108 olsada ofsetı uymayabılır... ofsetı 35 olacagını tahmın ederım...
ersın jantına baksana dıger bıjon uyumu nedır??? 4x100 olacagını dusunuyorum
|
|
![]() |
|
cesva25 ![]() 2. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 138 |
![]() |
4*98 - 4*108 ama ofset yüzünden olmuyor.. ha olur diyen var.. ama flanş mıdır nedir ondan koydurmam lazımmış.... bende onla uğraşamam hiç ...
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() |
egerkı 108 e de uyumluysa en basa yaz o zaman. ofsetı kacsa onuda yaz.... cunku 307 ve 207 vs bu jantı kullanabılır. ama sadece jantı. cunku lastık ufak kalır onlara :))
bu bılgılerı ılanınada yazmalısın. hem 4x98 hemde 4x108 dıye belırt ve yanına ofsetınıde ekle
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() |
güncel link :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-jant-lastik-takimlari-son-fiyat-sifirdan-farksiz-celik-jant-49546027/detay/ evet arkadaşlar... 1 saat önce tekirdağdan 3 kişi geldi ..700 tl ye el sıkıştık...satıldı.... konu kapanmıştır.. Düzenleyen by_ersin - 23 Mayıs 2011 Saat 22:59 |
|
![]() |
|
göktuğ ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Eylül 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 661 |
![]() |
hayırlı satıslar
|
|
2004 PEUGEOT 307 xr 1.4 hdı
|
|
![]() |
|
oguzhan29 ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2010 Konum: GÜMÜŞHANE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2352 |
![]() |
hayırlı satışlar
|
|
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model
|
|
![]() |
|
dinoco ![]() 1. Vites ![]() ![]() 26 - Haziran - 1979 Kayıt Tarihi: 16 Ocak 2011 Konum: izmir urla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 829 |
![]() |
flanş dedigin nedirki?? 50 tl veya 100tl arasında bir aparat alınıp takılabilir ozaman uyumludur 10mm flanş spacer yeterlidir kanımca
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() |
cecoli şimdi jantlara baktım abi içinde aynen bunlar yazıyor... 16X7 JJ HS-68 HS RACING 4H 114.8 5H 114.8 4H 100 5H 100 |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() |
bende bu spacer ısını pek tasvıp etmıyorum. cunku bıjonları degısmek gerekıyor. ayrıca balans sorunu cıkabılıyor. cunku spacer ın kalıtelı olması lazım.
ayrıca senın dedıgın gıbı 50-100 lıra degıl...
duzgun bır flans 200-250 lıra. cunku onun hassas bır sekılde ıslenmıs olması gerekır... 307 5 kol almaya nıyetlenmıstım. bu eksı yanlarından dolayı vazgectım. sımdı aldıgım jantta daha guzel oldu zaten :))
|
|
![]() |
|
dinoco ![]() 1. Vites ![]() ![]() 26 - Haziran - 1979 Kayıt Tarihi: 16 Ocak 2011 Konum: izmir urla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 829 |
![]() |
hım Cem ustacım 50 tl çifti güzel balansı alınmış cncde adam gibi işlenmiş spacer yapanlar var izmirde 3.sanayide. 100 tl 4adeti.. 5mm kalınlıkları.
Düzenleyen dinoco - 18 Mayıs 2011 Saat 20:29 |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() |
oyleyse ıyıymıs yanı :)) ben gecen maslakta sordumda dudagımı ucuklattılar... ı
cımden anca gıdersınız dedım yanı :)) ona verecegım parayı jant parasını ustune koyar daha ıyısını alırım ya :)) ama 100 tl makul verılebılır bır rakam. fakat yınede bıjon ısı benı dusunduruyor.
|
|
![]() |
|
dinoco ![]() 1. Vites ![]() ![]() 26 - Haziran - 1979 Kayıt Tarihi: 16 Ocak 2011 Konum: izmir urla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 829 |
![]() |
5mm için bijon pek sıkıntı yapmıyor. ben daha önceki aracımdada kullandım aynı yerden temin ettim. zaten tornacı cnc ci cocuklar boş kaldıklarında yaptıgı bir şey bu benim aldıgım. adetli yaparak lastik ve jantcılarada satıyorlar:) onlarda bize tabi..ama emeklerine saglık 180 190 km hızda sıkıntı yaratmıyordu titreme vs. eski aracımdan bahsediyorum vw bora da kullanmıştık.
Düzenleyen dinoco - 18 Mayıs 2011 Saat 21:04 |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() |
tamam 5mm de haklı olabılırsın. esasında bırde bıjonların janttan ne kadar cıktıgına bakmak lazım.
|
|
![]() |
|
dinoco ![]() 1. Vites ![]() ![]() 26 - Haziran - 1979 Kayıt Tarihi: 16 Ocak 2011 Konum: izmir urla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 829 |
![]() |
usta 5mm de gereksiz yani yani varmı yokmu bişey belli olmuyor :S dedigin gibi 8mm gibi üzerinde bijon hakkatten sıkıntı
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |