![]() |
|
triger degisimi resimli anlatim(bitti sayfa 1) |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Yazar | ||||
göktuğ ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Eylül 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 661 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
elinize saglık devamı ne zaman
|
||||
2004 PEUGEOT 307 xr 1.4 hdı
|
||||
![]() |
||||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
ekzantarik nasıl kilitlenir biraz anlatırmısın?
|
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
psa 0194-b nolu demir cubuk yardimi ile 8 mm capinda 55mm uzunlugunda ve külbültör kapağını sokmeye gerek yok |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
aynen ustum basim yag icindeydi ve durup resim isteyecek vaktim yoktu daha onemli islerim oldugundan resim istemedim |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
tebrik eden butun arkadaslara tesekkur ederim
deneme firsatim oldu otobana ciktim 130 a kadar bastim hicbir anormal durumla karsilasmadim simdilik hersey yolunda |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
ellerin dert görmesin. Herkes yapamaz. Ustalara taş çıkartırsın valla. dizel trigerleri benzinden daha zor değişiyor olmalı.
|
||||
![]() |
||||
106_arts ![]() 1. Vites ![]() Forumdan Banlandı. Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011 Konum: niğde ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
206 nın farları tampon cıkmadan sökuluyormu_?????
|
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
evet sokuluyor
|
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
masallah... benım gozum yapılan ıscılıktan once garaja takıldı :)))
ıscılıgınde masallahı var. ellerıne saglık. ama techızatlar tam. cevat kelle gıbı masallah :))
|
||||
![]() |
||||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
bu kitleme çubuklurını parçacılarda rahatlikla bulabiliyormuyuz? Kafam onlara takıldı. Düzenleyen kankam_743 - 14 Mayıs 2011 Saat 22:27 |
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
ben internetten aldim peugeot,citroen yada ford servislerinde bulabilirsin galiba bulamazsan 0194-c 11,5 capinda 55mm uzunlugunda 0194-b 8mm capinda 55 mm uzunlugunda 0194-a ise 5 mm capinda 55 mm uzunlugunda matkap ucu isini gorebilir ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
kadinlar elbise almayi sever bende el aleti almayi seviyorum ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
tigerland ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tigerland
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
tebirkler. ellerine emeğine sağlık usta :))
|
||||
206 RG 2000
206 GTI 2001 206 XS 2004 206 RC 2004 206+ 2012 206 GTI 2002 206 RED RC 207 GT 206 RC Black |
||||
![]() |
||||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
kayışın gerginliğini nasıl ayarladın? sert mi yumuşak mı nasıl olmalı?
|
||||
![]() |
||||
badcombatant ![]() 1. Vites ![]() ![]() 16 - Aralık - 1988 Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2010 Konum: İST-Sultanbeyli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 341 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı badcombatant
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Azmin ve sabrın zaferi helal olsun
![]() |
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
resimde goruldugu sekilde kasnagi yerine yerlestirip vidasinin boslugunu elimiz ile aliyoru kayisi yerlestiriyoruz alyan anahtari takip pimi cikartiyoruz A ile belirttigim parca B ile belirtigim catalin ortasina gelecek sekide alyani hafifce ceviriyoruz A catalin ortasina geldiginde gergi ayari iyidir diger elimizle gergi kasnaginin vidasini alyani birakmadan iyice sikiyoruz. bir arkadasinizdan aynayi tutmasi icin yardim isteyin tekkisi zor olur. ![]() By mustafacerci at 2011-05-15 |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
iibrahimm ![]() 2. Vites ![]() ![]() 19 - Haziran - 1983 Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2010 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 289 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı iibrahimm
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
elinize saglık süper olmuş
|
||||
307 1,4 hdı
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Emeğine sağlık.
|
||||
![]() |
||||
monur ![]() 2. Vites ![]() ![]() 09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ben aracı çift egzantrik sanmıştım özür dilerim. Çift egzantrik olan araçlarda kasnakların tam karşısında U şeklinde bir demir var.Volant kayışlar sökülmeden ortasındaki vidadan çevirilerek (şimdi burada onu anlatmak zor ama dilim döndüğünce anlatayım) U demir oturacak şekilde çeviriliyor ve o demir parça oraya tam oturtuluyor. Ardından o demir U parçanın bir tarafı da 13 lük vida yardımıyla üst kapağa sabitleniyor. Kısaca o U parça takıldığında 13 lük vidanın karşılığı tam denk gelmesi ve dik açıyla bir seferde zorlanmadan oturması gerekiyor.
|
||||
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
||||
![]() |
||||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() ![]() |
||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |