Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

triger degisimi resimli anlatim(bitti sayfa 1)

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206 hakkındaki tüm makaleler
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=14821
Tarih: 28 Kasım 2024 Saat 11:40
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: triger degisimi resimli anlatim(bitti sayfa 1)
Mesajı Yazan: cerci07
Konu: triger degisimi resimli anlatim(bitti sayfa 1)
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 00:30
arkadaslar benim 206 nin devirdayim kacirmaya basladigi icin degistirmeye karar verdim. tamirciler pahali oldugundan ve tamirat islerine hevesli oldugumdan bir maceraya atilmak istedim. trigeri kendim degistirmeye karar verdim Embarrassed . bir kac haftalik arastirmadan sonra bugun aksamustu ise koyuldum. hayirlisi ile bitirebilirsem benim gibi macera arayan arkadaslar icin kaynak olmasi icin bu konuyu aciyorum bilgisi olanda burda paylasa bilir.

ise koyulmadan once ilk ihtiyacimiz olan bir garaj ve bolca takim taklavat

1- aracin kutup basini cikartin
2- araci sag tarafini krikoyla kaldirip sag tekeri soktukten sonra takoza aliyoruz

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-13
3-davlumbazi ve koruma maksadi icin bulunan plastik parcalari sokuyoruz. clima ve sarz dinamosunun kayisi karsimiza cikiyor ve onuda sokuyoruz


By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-13
4- ozel olarak aldigimiz (psa 0194-c) kodlu aletimizle resimde goruldugu gibi volant i kilitliyoruz parlak olan parca resimde iyi cikmamis. bu zimbirtiyi tam oturtabilmek icin bir kisi motor kayisini bulun ciftli kasnagi saat yunune dogru cevrilmesi gerekiyor. yada bir elinizle kasnagi cevirin digeriyle kilidi itin
 
By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-13

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-13
5- volant kilitlenince ciftli kasnagi sokun saat yonunun tersine cevirerek
6-beyini sokup mazot borularini sokup calisabilmek icin kendimize yer aciyoruz ilerde motor kulagini sokucaz.

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-13
7- triger korumalarini sokuyoruz iki adet ust ve alt. ve resimdede gozuktugu gibi devir dayim kacirmakta Sinirli

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-13
devami yarin

ikinci gun
dun arac uzerinde biraz calismistik bugun biraktigimiz yerden devam edelim bu sekilde birakmisiz

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14

ilk is motorun altina krikoyu yerlestiriyoruz ve boslugunu aliyoruz

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14

motor kulagini sokuyoruz baya zorluyor  benim aracta t50 numarali  yildiz alyan(bu alet burda tork ismiyle geciyor tr de ne dendigini bilmiyorum)  benzeri anahtar alt kismi ise 16 numarali lokma anahtariyla sokuluyor

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14

ve sonunda eksantirik kayisi tamamen ortaya cikiyor

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14

ciftli kacnagin oldugu yere vidasini takip saat yonunde cevirmeye basliyoruz amacimiz eksantirik kasnagi, mazot pompasinin kasnagi ve disli kasnakta bulunan delikler ile bloktaki delikleri karsi karsiya getirmek bu sayede psa-0194a /psa 0194b /ve  psa 0194c numarali aletlerimizle kasnaklari sabitleye biliriz. bende mazot pompasi disindakiler yerini buldu mazot pompasini sabitleyemedim onunda cozumunu boyamakta buldum

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14
bir sonraki adim alt kisimda bulunan kayisin atmamasi icin monte edilen plastik parca ile yanindaki sondayi sokuyoruz

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14
bundan sonrasi hata afetmeyen kismidi cok dikatli olmamiz gerekiyor
gergi kasnagini gevsetiyoruz 6 no alyan ve 13 nolu anahtar ile resim biraz kotu cikmis kusura bakmayin

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14
ve iste cikan parcalarimiz uzerinden cikan kayis ilk kayisi ve yeni sifir kayistanda iyi durumdaydi cok rahat 100 bin km daha gotururdu ama lanet olsunki devirdaim o kadar dayanamadi. uzerinden dayco kayis cikti

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14
devirdaim pompasini soktukten sonra

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14
bunlarda yeni ve eski parcalarimiz

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14
biraz sivi conta ve uzerinde gelen conta ile devirdaim pompasini takiyoruz uzerinde plastik pompa vardi simdiki alu.

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14
ve kayisimizi takiyoruz ve zurnanin zirt dedigi yerdeyiz gergi kasnagini hafiften yerine oturttuktan sonra kayisi geciriyoruz KESINLIKLE KASNAGI YERINE OTURMADAN PIMI YERINDEN CIKARTMAYIN kasnagi yerine yerlestirin yidasinin boslugunu alin pimi cikartin 6 no lu alyan ve 13 nolu anahtari  yardimi ile sikistiriyoruz kasnaktaki catal kismin yerine oturmasina dikkat edin ve pimin bulundugu delikli kismi catalin ortasina alyan yardimi ile getirin ve 13 no ile vidayi sikin
 
By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14
ve islem tamam onceden boyadigimiz yerlerin karsilikli oldugunu kontrol ediyoruz hepsi yerinde ise kasnaklardaki cubuklari cikartiyoruz ve son bir kontrol olarakta altaki disli kasnagi bikac tur ceviriyoruz ve boyalarin karsilikli gelik gelmedigini kontrol ediyoruz ve her sey yolunda toplaya biliriz. sondan basa dogru soktugumuz parcalari takiyoruz. kontagi cevirmeden kasnaklari kilitlemek icin kullandigimiz cubuklari kontrol edelim mazallah unutursak kotu olur. suyuda ekledikten sonra bismillah ile kontagi ceviriyoruz yasasin ilk denemede calistiEmbarrassed
termostat acincaya kadar calistiriyoruz actiktan sonra birmitar daha su ilave ettikten sonra test surusune cikabiliriz
bol kopuklu bir dustan sonra gunun anisina hatira fotografi ile konumuzu tamamliyoruz.

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-14






-------------



Cevaplar:
Mesajı Yazan: oguzhan29
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 00:33
paylaşım için teşekkürler

-------------
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 00:56
Güzel Paylaşım Ellerine Emeğine Sağlık ...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 00:58
elinize saglık :)))


Mesajı Yazan: ose
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 01:26
cerci süpersin valla. Bende değiştirmeyi düşünüyordum. emeğine can kurban. devamını bekliyoruz.


Mesajı Yazan: Haksen016
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 08:01
ellerine sağlık.

-------------
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa


Mesajı Yazan: Haksen016
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 08:26
iyi bir mekanik bilgisi istediği kesin.

-------------
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 09:14
evet çok bilgi isteyen bir iş, özellikle eksantrik ve volanın kayışı sökmeden önce mutlaka sabitlenmesi çok önemli bir konu. aksi taktirde açma kapama zamanları değişir.

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 09:45
Sabızsızlıkla devamını bekliyorum.


Mesajı Yazan: azdek
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 10:30
İlginç!.... elinde kalmasın kardeş dikkat et:))


-------------
Soner Hoca

2005 307 1.4 Benzin 16V 5K,


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 10:36

İşçilik isteyen bir çalışma. Ellerinize sağlık. Triger önemli bi parça, resimlere bakarak değiştirmek isteyen arkadaşlar çıkar mı bilemem ama denerse bence elinde kalır :))



-------------
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 10:37
süper


Mesajı Yazan: azdek
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 10:42
Yok çerçi kardeşimşzde kesin bir ustalık falan vardır yoksa nasıl kalkışılır böyle bir işe

-------------
Soner Hoca

2005 307 1.4 Benzin 16V 5K,


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 10:59
birazdan ikinci cegrege basliycam. ustalik gerektirdigi dogru motoru yermekten korkum yok insallahta yemeyizSırıtma
benim sorunum hareket alanim cok kisitli anahtar cevirecek yerim yok afedersiniz g.... kadar yere hayvan gibi motor koymuslar tek sorun o neyse aksama devami var


-------------


Mesajı Yazan: mdincer34
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 11:04
süper paylaşşım eline sağlık Alkış

-------------
2005 407 2.0 comfort hdi otomatik / 136 hp


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 11:09

benim ustaya trigeri değiştirelim dedim. 1-2 hafta boş zman kolladı salladı beni hep sora tamam gel dedi. kolay değişmiyor dedi bide gti hiç yer yok elimi zor sokuyom dedi :) harbiden motoru tıkıştırmış adamlar oraya :)

resimlerin devamını bekliyoruz :)


-------------
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black


Mesajı Yazan: monur
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 11:14
Elinize sağlık.Fakat bir tavsiyem olacak külbültör kapağını söküp egzantriği muhakkak kilitleyin..Aksi halde sente atlatırsınz.Eğer es kaza atlarsa motor volantının önündeki dereceli okları takip etmeniz işinizi kolaylaştırır.Sökmeden o derecelere bakıp not alın.Çok çok kolay gelsin.Dar alanda kısa paslaşmalar oynayacaksınız o daracık yerde.Sırıtma

-------------
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı


Mesajı Yazan: Öner
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 11:19
helal olsun yakısır :) sanayıde bı dukkan acda sana gellelım bundan sonra Gülme

-------------
206 X-Design 2006 1.4


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 13:03
bikac anahtar almak icin dirari ciktim bilin bakalim kiminle karsilastim zinadin zidanSırıtma
su  anda is ustundeyim resimler aksama


-------------


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 15:12
onunda resmini alalım :) zidane zidan mı hehe :)

-------------
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black


Mesajı Yazan: göktuğ
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 20:06
elinize saglık devamı ne zaman

-------------
2004 PEUGEOT 307 xr 1.4 hdı


Mesajı Yazan: ose
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 20:48
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Elinize sağlık.Fakat bir tavsiyem olacak külbültör kapağını söküp egzantriği muhakkak kilitleyin..Aksi halde sente atlatırsınz.Eğer es kaza atlarsa motor volantının önündeki dereceli okları takip etmeniz işinizi kolaylaştırır.Sökmeden o derecelere bakıp not alın.Çok çok kolay gelsin.Dar alanda kısa paslaşmalar oynayacaksınız o daracık yerde.Sırıtma
ekzantarik nasıl kilitlenir biraz anlatırmısın?


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 21:16
Orjinalini yazan: kankam_743 kankam_743 Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Elinize sağlık.Fakat bir tavsiyem olacak külbültör kapağını söküp egzantriği muhakkak kilitleyin..Aksi halde sente atlatırsınz.Eğer es kaza atlarsa motor volantının önündeki dereceli okları takip etmeniz işinizi kolaylaştırır.Sökmeden o derecelere bakıp not alın.Çok çok kolay gelsin.Dar alanda kısa paslaşmalar oynayacaksınız o daracık yerde.Sırıtma
ekzantarik nasıl kilitlenir biraz anlatırmısın?

psa 0194-b nolu demir cubuk yardimi ile 8 mm capinda 55mm uzunlugunda ve külbültör kapağını sokmeye gerek yok


-------------


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 21:19
Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

onunda resmini alalım :) zidane zidan mı hehe :)

aynen ustum basim yag icindeydi ve durup resim isteyecek vaktim yoktu daha onemli islerim oldugundan resim istemedim


-------------


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 21:20
tebrik eden butun arkadaslara tesekkur ederim
deneme firsatim oldu otobana ciktim 130 a kadar bastim hicbir anormal durumla karsilasmadim simdilik hersey yolunda  

-------------


Mesajı Yazan: ose
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 21:40
ellerin dert görmesin. Herkes yapamaz. Ustalara taş çıkartırsın valla. dizel trigerleri benzinden daha zor değişiyor olmalı.


Mesajı Yazan: 106_arts
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 21:58
206 nın farları tampon cıkmadan sökuluyormu_?????


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 22:09
evet sokuluyor

-------------


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 22:22
masallah... benım gozum yapılan ıscılıktan once garaja takıldı :)))
 
ıscılıgınde masallahı var. ellerıne saglık. ama techızatlar tam. cevat kelle gıbı masallah :))


Mesajı Yazan: ose
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 22:27
Orjinalini yazan: cerci07 cerci07 Yazdı:

Orjinalini yazan: kankam_743 kankam_743 Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Elinize sağlık.Fakat bir tavsiyem olacak külbültör kapağını söküp egzantriği muhakkak kilitleyin..Aksi halde sente atlatırsınz.Eğer es kaza atlarsa motor volantının önündeki dereceli okları takip etmeniz işinizi kolaylaştırır.Sökmeden o derecelere bakıp not alın.Çok çok kolay gelsin.Dar alanda kısa paslaşmalar oynayacaksınız o daracık yerde.Sırıtma
ekzantarik nasıl kilitlenir biraz anlatırmısın?

psa 0194-b nolu demir cubuk yardimi ile 8 mm capinda 55mm uzunlugunda ve külbültör kapağını sokmeye gerek yok
bu kitleme çubuklurını parçacılarda rahatlikla bulabiliyormuyuz? Kafam onlara takıldı.


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 22:45
Orjinalini yazan: kankam_743 kankam_743 Yazdı:

Orjinalini yazan: cerci07 cerci07 Yazdı:

Orjinalini yazan: kankam_743 kankam_743 Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Elinize sağlık.Fakat bir tavsiyem olacak külbültör kapağını söküp egzantriği muhakkak kilitleyin..Aksi halde sente atlatırsınz.Eğer es kaza atlarsa motor volantının önündeki dereceli okları takip etmeniz işinizi kolaylaştırır.Sökmeden o derecelere bakıp not alın.Çok çok kolay gelsin.Dar alanda kısa paslaşmalar oynayacaksınız o daracık yerde.Sırıtma
ekzantarik nasıl kilitlenir biraz anlatırmısın?

psa 0194-b nolu demir cubuk yardimi ile 8 mm capinda 55mm uzunlugunda ve külbültör kapağını sokmeye gerek yok
bu kitleme çubuklurını parçacılarda rahatlikla bulabiliyormuyuz? Kafam onlara takıldı.

ben internetten aldim peugeot,citroen yada ford servislerinde bulabilirsin galiba bulamazsan 0194-c 11,5 capinda 55mm uzunlugunda  0194-b 8mm capinda 55 mm uzunlugunda 0194-a ise 5 mm capinda 55 mm uzunlugunda
matkap ucu isini gorebilir Göz Kırpma


-------------


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2011 Saat 22:48
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

masallah... benım gozum yapılan ıscılıktan once garaja takıldı :)))
 
ıscılıgınde masallahı var. ellerıne saglık. ama techızatlar tam. cevat kelle gıbı masallah :))

kadinlar elbise almayi sever bende el aleti almayi seviyorum Sırıtma elimdeki takimlar kucuk capli tamircilerden fazladirher cins anahtardan ikiser ucer takim var


-------------


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 15 Mayıs 2011 Saat 00:37
tebirkler. ellerine emeğine sağlık usta :))

-------------
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black


Mesajı Yazan: ose
Mesaj Tarihi: 15 Mayıs 2011 Saat 00:44
kayışın gerginliğini nasıl ayarladın? sert mi yumuşak mı nasıl olmalı?


Mesajı Yazan: badcombatant
Mesaj Tarihi: 15 Mayıs 2011 Saat 01:32
Azmin ve sabrın zaferi helal olsunAlkış


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 15 Mayıs 2011 Saat 12:40
Orjinalini yazan: kankam_743 kankam_743 Yazdı:

kayışın gerginliğini nasıl ayarladın? sert mi yumuşak mı nasıl olmalı?

resimde goruldugu sekilde kasnagi yerine yerlestirip vidasinin boslugunu elimiz ile aliyoru kayisi yerlestiriyoruz alyan anahtari takip pimi cikartiyoruz A ile belirttigim parca  B ile belirtigim catalin ortasina gelecek sekide alyani  hafifce ceviriyoruz A catalin ortasina geldiginde gergi ayari iyidir diger elimizle gergi kasnaginin vidasini alyani birakmadan iyice sikiyoruz. bir arkadasinizdan aynayi tutmasi icin yardim isteyin tekkisi zor olur.

By http://profile.imageshack.us/user/mustafacerci" rel="nofollow - mustafacerci at 2011-05-15


-------------


Mesajı Yazan: iibrahimm
Mesaj Tarihi: 15 Mayıs 2011 Saat 13:28
elinize saglık süper olmuş

-------------
307 1,4 hdı


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 16 Mayıs 2011 Saat 08:45
Emeğine sağlık.


Mesajı Yazan: monur
Mesaj Tarihi: 16 Mayıs 2011 Saat 10:07
Orjinalini yazan: kankam_743 kankam_743 Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Elinize sağlık.Fakat bir tavsiyem olacak külbültör kapağını söküp egzantriği muhakkak kilitleyin..Aksi halde sente atlatırsınz.Eğer es kaza atlarsa motor volantının önündeki dereceli okları takip etmeniz işinizi kolaylaştırır.Sökmeden o derecelere bakıp not alın.Çok çok kolay gelsin.Dar alanda kısa paslaşmalar oynayacaksınız o daracık yerde.Sırıtma
ekzantarik nasıl kilitlenir biraz anlatırmısın?

Ben aracı çift egzantrik sanmıştım özür dilerim. Çift egzantrik olan araçlarda kasnakların tam karşısında U şeklinde bir demir var.Volant kayışlar sökülmeden ortasındaki vidadan çevirilerek (şimdi burada onu anlatmak zor ama dilim döndüğünce anlatayım) U demir oturacak şekilde çeviriliyor ve o demir parça oraya tam oturtuluyor. Ardından o demir U parçanın bir tarafı da 13 lük vida yardımıyla üst kapağa sabitleniyor. Kısaca o U parça takıldığında 13 lük vidanın karşılığı tam denk gelmesi ve dik açıyla bir seferde zorlanmadan oturması gerekiyor. 


-------------
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 16 Mayıs 2011 Saat 11:11
AlkışAlkış

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Muhammet ÇAKIR
Mesaj Tarihi: 16 Mayıs 2011 Saat 12:33
maşallah abicim bitirmişsin olayı helal olsun valla :)) benımde trıgerın degısımıne az kaldı :d bı el atayım bari :))

-------------
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 16 Mayıs 2011 Saat 17:42
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: kankam_743 kankam_743 Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Elinize sağlık.Fakat bir tavsiyem olacak külbültör kapağını söküp egzantriği muhakkak kilitleyin..Aksi halde sente atlatırsınz.Eğer es kaza atlarsa motor volantının önündeki dereceli okları takip etmeniz işinizi kolaylaştırır.Sökmeden o derecelere bakıp not alın.Çok çok kolay gelsin.Dar alanda kısa paslaşmalar oynayacaksınız o daracık yerde.Sırıtma
ekzantarik nasıl kilitlenir biraz anlatırmısın?

Ben aracı çift egzantrik sanmıştım özür dilerim. Çift egzantrik olan araçlarda kasnakların tam karşısında U şeklinde bir demir var.Volant kayışlar sökülmeden ortasındaki vidadan çevirilerek (şimdi burada onu anlatmak zor ama dilim döndüğünce anlatayım) U demir oturacak şekilde çeviriliyor ve o demir parça oraya tam oturtuluyor. Ardından o demir U parçanın bir tarafı da 13 lük vida yardımıyla üst kapağa sabitleniyor. Kısaca o U parça takıldığında 13 lük vidanın karşılığı tam denk gelmesi ve dik açıyla bir seferde zorlanmadan oturması gerekiyor. 

bu aracta cift egzantirik fakat ilk egzantirigi kayis ceviriyor ikinci egrantirikte icerden zincirle birinci egzantirige bagli


-------------


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 16 Mayıs 2011 Saat 17:43
Orjinalini yazan: Muhammet ÇAKIR Muhammet ÇAKIR Yazdı:

maşallah abicim bitirmişsin olayı helal olsun valla :)) benımde trıgerın degısımıne az kaldı :d bı el atayım bari :))

getir arabayi benim garajda hallederiz Sırıtma


-------------


Mesajı Yazan: ose
Mesaj Tarihi: 16 Mayıs 2011 Saat 18:51
Orjinalini yazan: Cerci07
getir arabayi benim garajda hallederiz Sırıtma
[/QUOTE]
 ne işGöz Kırpma Sırıtma
ellerinize sağlık


Mesajı Yazan: toprakk
Mesaj Tarihi: 16 Mayıs 2011 Saat 19:22
baba sen naaptın yaaa :)) bence herkese tawsiye etme çünki sökmek kolay takmak biraz imkansız gibi. eline sağlık

-------------
2003 model 206



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net