![]() |
|
triger degisimi resimli anlatim(bitti sayfa 1) |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Yazar | ||||
göktuğ ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Eylül 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 661 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
elinize saglık devamı ne zaman
|
||||
2004 PEUGEOT 307 xr 1.4 hdı
|
||||
![]() |
||||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
ekzantarik nasıl kilitlenir biraz anlatırmısın?
|
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
psa 0194-b nolu demir cubuk yardimi ile 8 mm capinda 55mm uzunlugunda ve külbültör kapağını sokmeye gerek yok |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
aynen ustum basim yag icindeydi ve durup resim isteyecek vaktim yoktu daha onemli islerim oldugundan resim istemedim |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
tebrik eden butun arkadaslara tesekkur ederim
deneme firsatim oldu otobana ciktim 130 a kadar bastim hicbir anormal durumla karsilasmadim simdilik hersey yolunda |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
ellerin dert görmesin. Herkes yapamaz. Ustalara taş çıkartırsın valla. dizel trigerleri benzinden daha zor değişiyor olmalı.
|
||||
![]() |
||||
106_arts ![]() 1. Vites ![]() Forumdan Banlandı. Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011 Konum: niğde ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
206 nın farları tampon cıkmadan sökuluyormu_?????
|
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
evet sokuluyor
|
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
masallah... benım gozum yapılan ıscılıktan once garaja takıldı :)))
ıscılıgınde masallahı var. ellerıne saglık. ama techızatlar tam. cevat kelle gıbı masallah :))
|
||||
![]() |
||||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
bu kitleme çubuklurını parçacılarda rahatlikla bulabiliyormuyuz? Kafam onlara takıldı. Düzenleyen kankam_743 - 14 Mayıs 2011 Saat 22:27 |
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
ben internetten aldim peugeot,citroen yada ford servislerinde bulabilirsin galiba bulamazsan 0194-c 11,5 capinda 55mm uzunlugunda 0194-b 8mm capinda 55 mm uzunlugunda 0194-a ise 5 mm capinda 55 mm uzunlugunda matkap ucu isini gorebilir ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
kadinlar elbise almayi sever bende el aleti almayi seviyorum ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
tigerland ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tigerland
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
tebirkler. ellerine emeğine sağlık usta :))
|
||||
206 RG 2000
206 GTI 2001 206 XS 2004 206 RC 2004 206+ 2012 206 GTI 2002 206 RED RC 207 GT 206 RC Black |
||||
![]() |
||||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
kayışın gerginliğini nasıl ayarladın? sert mi yumuşak mı nasıl olmalı?
|
||||
![]() |
||||
badcombatant ![]() 1. Vites ![]() ![]() 16 - Aralık - 1988 Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2010 Konum: İST-Sultanbeyli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 341 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı badcombatant
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Azmin ve sabrın zaferi helal olsun
![]() |
||||
![]() |
||||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
resimde goruldugu sekilde kasnagi yerine yerlestirip vidasinin boslugunu elimiz ile aliyoru kayisi yerlestiriyoruz alyan anahtari takip pimi cikartiyoruz A ile belirttigim parca B ile belirtigim catalin ortasina gelecek sekide alyani hafifce ceviriyoruz A catalin ortasina geldiginde gergi ayari iyidir diger elimizle gergi kasnaginin vidasini alyani birakmadan iyice sikiyoruz. bir arkadasinizdan aynayi tutmasi icin yardim isteyin tekkisi zor olur. ![]() By mustafacerci at 2011-05-15 |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
iibrahimm ![]() 2. Vites ![]() ![]() 19 - Haziran - 1983 Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2010 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 289 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı iibrahimm
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
elinize saglık süper olmuş
|
||||
307 1,4 hdı
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Emeğine sağlık.
|
||||
![]() |
||||
monur ![]() 2. Vites ![]() ![]() 09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ben aracı çift egzantrik sanmıştım özür dilerim. Çift egzantrik olan araçlarda kasnakların tam karşısında U şeklinde bir demir var.Volant kayışlar sökülmeden ortasındaki vidadan çevirilerek (şimdi burada onu anlatmak zor ama dilim döndüğünce anlatayım) U demir oturacak şekilde çeviriliyor ve o demir parça oraya tam oturtuluyor. Ardından o demir U parçanın bir tarafı da 13 lük vida yardımıyla üst kapağa sabitleniyor. Kısaca o U parça takıldığında 13 lük vidanın karşılığı tam denk gelmesi ve dik açıyla bir seferde zorlanmadan oturması gerekiyor.
|
||||
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
||||
![]() |
||||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() ![]() |
||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |