![]() |
|
206 ve Helezon Yay... |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123 |
Yazar | |
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ben yeni uygulama yaptım kesinlekli 16 jant tavsiye etmiyorum inan pişman olursun. ben 15" inch jant ile 195*50*15 lastik kullanıyorum . önlerde 35 mm yay kullanıyorum, arka tarafta torsiyon yüksekliği 11.8cm yani lastik bitince davlumbaz başlıyor.
yaşadığım problemler;
1- araç patinaja düşüyor.
2- ön taraf biraz yukarda kaldı.
3- her çukurda böbrek taşı düşürüyorsun.
4- arkaya 3 kişi binince sürtme yapmıyor ama jant davlumbazın içine kadar giriyor.
sana tavsiyem 185*55*15 lastik ve 15 jant.
|
|
![]() |
|
C!N ![]() 1. Vites ![]() ![]() 10 - Ekim - 1984 Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009 Konum: ZonguldaK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşlar tavsiyeleriniz için teşekkür ediyorum. 5cm'in aracım için fazla geleceğini düşünüyorum ki an geliyor 4-5 kişi bindiğim oluyor araca, şu anda bile zaman zaman değme yapabilen karter muhafazam o zaman daha fazla temasa maruz kalacaktır diye düşünüyorum. Yay istememin tek sebebi de 16 inch jant düşünmemdir. bence 15'' jant kendini pek gösteremeyecektir, yanakları kalın kalacaktır diye düşünüyorum, mümkün olduğu kadar ince yanak istiyorum lastiklerimi yaz kullanımı için o sebeple 16'' jant + ince yanak V desen lastik + 3.5 cm yayın bana uygun olacağını düşünüyorum.
Bu arada Gökhan; senin 'RC'' jantlarla kullandığın yayların markası ve boyutu ne idi öğrenebilir miyim?
|
|
![]() |
|
dinoco ![]() 1. Vites ![]() ![]() 26 - Haziran - 1979 Kayıt Tarihi: 16 Ocak 2011 Konum: izmir urla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 829 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
merhaba 1,4 cc 206 larda, 5mm yay--> 3,5mm 4 mm gibi alçalma yapacaktır. yapan arkadaşlarım var motoru hafif kaldıgı için böyle bir sonuç doguruyor ayrıca bahseetiginiz yaylar özellikle aiback çok serttir daha yumuşak bir yay tavsiye ederim.
1,6 2,0 motor 206 da ise 5mm yay tam değerinde alçalma gerçekleştirdi. ama bu yay markasına göre değişir diye düşünüyorum hepsinin esnemesi farklıdır '!
|
|
![]() |
|
GökhaN ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
15 " den büyük jant takmanı tavsiye etmiyorum. 3.5 yayda önle arka arasında baya bir mesafe oluşturuyor. ön taraf havada kalıyor önden çekişli bir araçtada sakıncalı buluyorum. 5 cm eibach veya 5 cm fk yay ile 1 diş torsiyon düşüklüğü ile kullanabilirsin. Bu uygulamadan sonrada saç jantla kullanmaya devam edersen ön taraf baya basık duracaktır. Bir an önce jantla kullanmanı tavsiye edeceğim çünkü orjinal lastiğin yanakları çok büyük.
|
|
![]() |
|
C!N ![]() 1. Vites ![]() ![]() 10 - Ekim - 1984 Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009 Konum: ZonguldaK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
fikir, tecrübe sahibi olabilecek hiçbir arkadaşımız yokmu şimdi?
|
|
![]() |
|
C!N ![]() 1. Vites ![]() ![]() 10 - Ekim - 1984 Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009 Konum: ZonguldaK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Merhaba arkadaşlar;
2009 model 206 1.4 8v BVA aracıma 35mm alçaltacak spor yay almayı düşünüyorum. 206'sını spor yayla kullanan arkadaşlardan tecrübelerini, memnuniyetlerini/memnuniyetsizliklerini paylaşmalarını rica ediyorum. Aracımın şu an üzerinde orjinal ebatta lastik ve saç jantlar bulunmaktadır, yaza doğru 16'' lastik-jant ikilisine geçmeyi planlıyorum, düşüncelerinizi bekliyorum...
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |