206 ve Helezon Yay...
Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=12536
Tarih: 23 Şubat 2025 Saat 06:10 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
Konu: 206 ve Helezon Yay...
Mesajı Yazan: C!N
Konu: 206 ve Helezon Yay...
Mesaj Tarihi: 30 Ocak 2011 Saat 00:02
Merhaba arkadaşlar;
2009 model 206 1.4 8v BVA aracıma 35mm alçaltacak spor yay almayı düşünüyorum. 206'sını spor yayla kullanan arkadaşlardan tecrübelerini, memnuniyetlerini/memnuniyetsizliklerini paylaşmalarını rica ediyorum. Aracımın şu an üzerinde orjinal ebatta lastik ve saç jantlar bulunmaktadır, yaza doğru 16'' lastik-jant ikilisine geçmeyi planlıyorum, düşüncelerinizi bekliyorum...
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: C!N
Mesaj Tarihi: 30 Ocak 2011 Saat 14:25
fikir, tecrübe sahibi olabilecek hiçbir arkadaşımız yokmu şimdi?
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 30 Ocak 2011 Saat 14:35
15 " den büyük jant takmanı tavsiye etmiyorum. 3.5 yayda önle arka arasında baya bir mesafe oluşturuyor. ön taraf havada kalıyor önden çekişli bir araçtada sakıncalı buluyorum. 5 cm eibach veya 5 cm fk yay ile 1 diş torsiyon düşüklüğü ile kullanabilirsin. Bu uygulamadan sonrada saç jantla kullanmaya devam edersen ön taraf baya basık duracaktır. Bir an önce jantla kullanmanı tavsiye edeceğim çünkü orjinal lastiğin yanakları çok büyük.
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: dinoco
Mesaj Tarihi: 30 Ocak 2011 Saat 14:48
merhaba 1,4 cc 206 larda, 5mm yay--> 3,5mm 4 mm gibi alçalma yapacaktır. yapan arkadaşlarım var motoru hafif kaldıgı için böyle bir sonuç doguruyor ayrıca bahseetiginiz yaylar özellikle aiback çok serttir daha yumuşak bir yay tavsiye ederim.
1,6 2,0 motor 206 da ise 5mm yay tam değerinde alçalma gerçekleştirdi. ama bu yay markasına göre değişir diye düşünüyorum hepsinin esnemesi farklıdır '!
------------- 2002 xt bva otomatic 206 1.4 8v yalnızca benzinli :)
|
Mesajı Yazan: C!N
Mesaj Tarihi: 30 Ocak 2011 Saat 18:04
Arkadaşlar tavsiyeleriniz için teşekkür ediyorum. 5cm'in aracım için fazla geleceğini düşünüyorum ki an geliyor 4-5 kişi bindiğim oluyor araca, şu anda bile zaman zaman değme yapabilen karter muhafazam o zaman daha fazla temasa maruz kalacaktır diye düşünüyorum. Yay istememin tek sebebi de 16 inch jant düşünmemdir. bence 15'' jant kendini pek gösteremeyecektir, yanakları kalın kalacaktır diye düşünüyorum, mümkün olduğu kadar ince yanak istiyorum lastiklerimi yaz kullanımı için o sebeple 16'' jant + ince yanak V desen lastik + 3.5 cm yayın bana uygun olacağını düşünüyorum.
Bu arada Gökhan; senin 'RC'' jantlarla kullandığın yayların markası ve boyutu ne idi öğrenebilir miyim?
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 30 Ocak 2011 Saat 21:27
ben yeni uygulama yaptım kesinlekli 16 jant tavsiye etmiyorum inan pişman olursun. ben 15" inch jant ile 195*50*15 lastik kullanıyorum . önlerde 35 mm yay kullanıyorum, arka tarafta torsiyon yüksekliği 11.8cm yani lastik bitince davlumbaz başlıyor.
yaşadığım problemler;
1- araç patinaja düşüyor.
2- ön taraf biraz yukarda kaldı.
3- her çukurda böbrek taşı düşürüyorsun.
4- arkaya 3 kişi binince sürtme yapmıyor ama jant davlumbazın içine kadar giriyor.
sana tavsiyem 185*55*15 lastik ve 15 jant.
|
Mesajı Yazan: d3Li
Mesaj Tarihi: 30 Ocak 2011 Saat 23:13
mustafakirli Yazdı:
ben yeni uygulama yaptım kesinlekli 16 jant tavsiye etmiyorum inan pişman olursun. ben 15" inch jant ile 195*50*15 lastik kullanıyorum . önlerde 35 mm yay kullanıyorum, arka tarafta torsiyon yüksekliği 11.8cm yani lastik bitince davlumbaz başlıyor.
yaşadığım problemler;
1- araç patinaja düşüyor.
2- ön taraf biraz yukarda kaldı.
3- her çukurda böbrek taşı düşürüyorsun.
4- arkaya 3 kişi binince sürtme yapmıyor ama jant davlumbazın içine kadar giriyor.
sana tavsiyem 185*55*15 lastik ve 15 jant. | 16 jantı satıp mı 15 e mı gectın yasadıgın problemler 16 jant için mi ?bende 16 jant dusunuorum kafam karıstı
|
Mesajı Yazan: ozaannn
Mesaj Tarihi: 31 Ocak 2011 Saat 02:31
Bence hiç bi sorun olmaz ben 16 jantla kullanıyorum 3,5 yay var arkayı hiç düşürmedim 16 jantları dahada büyütmeyi düşünüyorum tabi ön tarafa çok dikkat etmek lazım.
------------- ozaann
|
Mesajı Yazan: orhanetap
Mesaj Tarihi: 31 Ocak 2011 Saat 02:38
kullananlardan 15 jant ile 3.5 ve 5mm lik yay takanlar resim paylaşsa görerek daha mantıklı karar verilebilir.
bende orjinal jantlar war ama yay takmayı düşünoyorum resim paylaşılsa güzel olucak bakıp görmek lazım
------------- 206 xt 1.6 110hp
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 31 Ocak 2011 Saat 11:08
ben 5 cm fk kullanıyorum. Yaylar çok yumuşak alıp kullanabilirsin rahatlıkla zaten 5 cm düşürmüyor tam 4 cm civarı düşüyor. 3.5 cm'e para verip ön tarafın keçi gibi havada durmasını istiyorsan sen bilirsin.
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 31 Ocak 2011 Saat 11:09
16 jant 195 45 16 15 jantla 185 55 15 17 jantlada 205 40 17 kullanırsan hiçbir şekilde sürtme olmuyor.
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: serkan24577
Mesaj Tarihi: 31 Ocak 2011 Saat 11:32
bende 16 kullanıyorum jantları problem yaşamadım daha :) yay kullanmadım ama daha
|
Mesajı Yazan: C!N
Mesaj Tarihi: 31 Ocak 2011 Saat 16:50
5 cm alıp da amortisörlerler de oynamak istemiyorum, 3.5 şimdilik makul görünüyor benim için.
|
Mesajı Yazan: d3Li
Mesaj Tarihi: 31 Ocak 2011 Saat 18:32
5 cm de amorsitorle oynatmaya gerek kalmıo
|
Mesajı Yazan: C!N
Mesaj Tarihi: 31 Ocak 2011 Saat 20:46
amortisörleri değiştirmek gerekir diye biiyorumm.
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 31 Ocak 2011 Saat 21:26
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 31 Ocak 2011 Saat 22:24
d3Li Yazdı:
mustafakirli Yazdı:
ben yeni uygulama yaptım kesinlekli 16 jant tavsiye etmiyorum inan pişman olursun. ben 15" inch jant ile 195*50*15 lastik kullanıyorum . önlerde 35 mm yay kullanıyorum, arka tarafta torsiyon yüksekliği 11.8cm yani lastik bitince davlumbaz başlıyor.
yaşadığım problemler;
1- araç patinaja düşüyor.
2- ön taraf biraz yukarda kaldı.
3- her çukurda böbrek taşı düşürüyorsun.
4- arkaya 3 kişi binince sürtme yapmıyor ama jant davlumbazın içine kadar giriyor.
sana tavsiyem 185*55*15 lastik ve 15 jant. | 16 jantı satıp mı 15 e mı gectın yasadıgın problemler 16 jant için mi ?bende 16 jant dusunuorum kafam karıstı |
14 ten 15 e geçtim böyle oldu 16 takarsam nolur bilmiyorum..
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 31 Ocak 2011 Saat 22:44
mustafakirli Yazdı:
ben yeni uygulama yaptım kesinlekli 16 jant tavsiye etmiyorum inan pişman olursun. ben 15" inch jant ile 195*50*15 lastik kullanıyorum . önlerde 35 mm yay kullanıyorum, arka tarafta torsiyon yüksekliği 11.8cm yani lastik bitince davlumbaz başlıyor.
yaşadığım problemler;
1- araç patinaja düşüyor.
2- ön taraf biraz yukarda kaldı.
3- her çukurda böbrek taşı düşürüyorsun.
4- arkaya 3 kişi binince sürtme yapmıyor ama jant davlumbazın içine kadar giriyor.
sana tavsiyem 185*55*15 lastik ve 15 jant. |
araçların patinaja düşmesi birazda lastik markanla alakalı maalesef mustafa 
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Şubat 2011 Saat 09:28
bence benim araç benzinli 1.4 olduğu için 3,5 yay ile yeteri kadar yere düşmedi. bu yüzden kontrolü kaybediyorum. 5 mm yay kullanırsam nasıl olur bilemiyorum. hatta araba yukarı bile kalktı daha önceden karlığı sürttüğüm yerde araba şimdi sürtme yapmıyor nasıl yay bu anlamadım:) kitapçıktan bakıp farika verilerini karşılaştıracağım.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Şubat 2011 Saat 21:57
bu arada birileri banada yardımcı olsun. ön kısmı nasıl düşüreceğim araba havada kaldı :((( 35 mm yaylar hiç bir işe yaramadı. araba şaha kalkmış gibi oluyor 50 mm yay kullanırsam amortisör vs. ne yapmalıyım.
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 01 Şubat 2011 Saat 22:55
mustafakirli Yazdı:
bu arada birileri banada yardımcı olsun. ön kısmı nasıl düşüreceğim araba havada kaldı :((( 35 mm yaylar hiç bir işe yaramadı. araba şaha kalkmış gibi oluyor 50 mm yay kullanırsam amortisör vs. ne yapmalıyım. |
ben sana dedim sen beni dinlememiştin. Coil-ex marka 5 cm yay al tak başka çaren yok. Amortisorlede oynamana gerek yok. 
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 01 Şubat 2011 Saat 22:56
mustafakirli Yazdı:
bence benim araç benzinli 1.4 olduğu için 3,5 yay ile yeteri kadar yere düşmedi. bu yüzden kontrolü kaybediyorum. 5 mm yay kullanırsam nasıl olur bilemiyorum. hatta araba yukarı bile kalktı daha önceden karlığı sürttüğüm yerde araba şimdi sürtme yapmıyor nasıl yay bu anlamadım:) kitapçıktan bakıp farika verilerini karşılaştıracağım. |
al eline metreyi ön jantın alt başlangıç yeriyle çamurluk başlangıç yeri arasındaki mesafeyi ölç bide arka tarafınkini ölç aynı şekilde net bir kaç bişey önerelim.
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: d3Li
Mesaj Tarihi: 02 Şubat 2011 Saat 01:21
bence 50 yanak kullanmandan sorun kaynaklanıo 15 jantta 55 yanak kullanman gerekıo bu yuzden patınaja dusuyosun. ayrıca 15 jant ve 3.5 luk yayda bu kadar sıkayet olmaması lazım. 17 jant takanlar kadar sıkayetın war nerdeyse. bence 206 1.4 lerde sınır 15 1.6 larda 16 jant olmalı fazla bı sorun cıkmaz on takım olayına gelınce peugeotta on takım her zaman sorundur ztn
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 03 Şubat 2011 Saat 11:57
GökhaN Yazdı:
mustafakirli Yazdı:
bu arada birileri banada yardımcı olsun. ön kısmı nasıl düşüreceğim araba havada kaldı :((( 35 mm yaylar hiç bir işe yaramadı. araba şaha kalkmış gibi oluyor 50 mm yay kullanırsam amortisör vs. ne yapmalıyım. |
ben sana dedim sen beni dinlememiştin. Coil-ex marka 5 cm yay al tak başka çaren yok. Amortisorlede oynamana gerek yok. 
|
valla demiştin hocam hakkaten çok problem çıkardı. bu tarz bir kullanım çok sağlıklı değil görüntü olarak ön arka eşitlendi ama ön taraf biraz daha aşağıda kalmalı sanırım. bu yayları deneyeyim ozaman.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 03 Şubat 2011 Saat 12:11
GökhaN Yazdı:
mustafakirli Yazdı:
bence benim araç benzinli 1.4 olduğu için 3,5 yay ile yeteri kadar yere düşmedi. bu yüzden kontrolü kaybediyorum. 5 mm yay kullanırsam nasıl olur bilemiyorum. hatta araba yukarı bile kalktı daha önceden karlığı sürttüğüm yerde araba şimdi sürtme yapmıyor nasıl yay bu anlamadım:) kitapçıktan bakıp farika verilerini karşılaştıracağım. |
al eline metreyi ön jantın alt başlangıç yeriyle çamurluk başlangıç yeri arasındaki mesafeyi ölç bide arka tarafınkini ölç aynı şekilde net bir kaç bişey önerelim.
|
gökhan hocam önler 56 cm arkalar 50,5 cm.
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 03 Şubat 2011 Saat 15:26
mustafakirli Yazdı:
GökhaN Yazdı:
mustafakirli Yazdı:
bence benim araç benzinli 1.4 olduğu için 3,5 yay ile yeteri kadar yere düşmedi. bu yüzden kontrolü kaybediyorum. 5 mm yay kullanırsam nasıl olur bilemiyorum. hatta araba yukarı bile kalktı daha önceden karlığı sürttüğüm yerde araba şimdi sürtme yapmıyor nasıl yay bu anlamadım:) kitapçıktan bakıp farika verilerini karşılaştıracağım. |
al eline metreyi ön jantın alt başlangıç yeriyle çamurluk başlangıç yeri arasındaki mesafeyi ölç bide arka tarafınkini ölç aynı şekilde net bir kaç bişey önerelim.
|
gökhan hocam önler 56 cm arkalar 50,5 cm. |
Mustafa direk o yayları sök sen acayip bir fark var ben önle arka arası 1.5cm var diye üzülüyordum. Fk 5 cm yay al tak 2 cm civarı olur farkın hiç değilse 
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: by-cx
Mesaj Tarihi: 03 Şubat 2011 Saat 21:32
Gökhan hocam bende aynı işleme başlamayı düşünüyorum, ama şimdi tırstım inan. şuan 14 jant var aracımda şuan 175 e 45 lastik var arkası land rover gibi önler 911 porche gibi bu hafta efede 1 diş düşürücem arkasını önlere nasıl yay almam lazım. ayrıca 15 janta geçicem sonra.
------------- x-design 1.4 otm Brh+ atiker fast. 18.08.1982.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 03 Şubat 2011 Saat 23:55
GökhaN Yazdı:
mustafakirli Yazdı:
GökhaN Yazdı:
mustafakirli Yazdı:
bence benim araç benzinli 1.4 olduğu için 3,5 yay ile yeteri kadar yere düşmedi. bu yüzden kontrolü kaybediyorum. 5 mm yay kullanırsam nasıl olur bilemiyorum. hatta araba yukarı bile kalktı daha önceden karlığı sürttüğüm yerde araba şimdi sürtme yapmıyor nasıl yay bu anlamadım:) kitapçıktan bakıp farika verilerini karşılaştıracağım. |
al eline metreyi ön jantın alt başlangıç yeriyle çamurluk başlangıç yeri arasındaki mesafeyi ölç bide arka tarafınkini ölç aynı şekilde net bir kaç bişey önerelim.
|
gökhan hocam önler 56 cm arkalar 50,5 cm. |
Mustafa direk o yayları sök sen acayip bir fark var ben önle arka arası 1.5cm var diye üzülüyordum. Fk 5 cm yay al tak 2 cm civarı olur farkın hiç değilse 
|
Gökhan hocam önce coil ex demiştin şimdi fk diyorsun arada yumuşaklık farkımı var sadece. cumartesi günü yaptırıcam ama bir fikir verirmisin. marka çok farkedermi. yada yayların 5 cm olması yeterlimi, amortisör vurur diye çok duydum ama benim araba düşmüyorki vursun diye düşüniyim :)))
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2011 Saat 11:33
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2011 Saat 14:59
sen fk al tak. bende fk kullanıyorum.
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2011 Saat 15:02
by-cx Yazdı:
Gökhan hocam bende aynı işleme başlamayı düşünüyorum, ama şimdi tırstım inan. şuan 14 jant var aracımda şuan 175 e 45 lastik var arkası land rover gibi önler 911 porche gibi bu hafta efede 1 diş düşürücem arkasını önlere nasıl yay almam lazım. ayrıca 15 janta geçicem sonra. |
5cm alıp takıcan başka çaresi yok. illa ki ön tarafın farkı arkaya göre olacak. Hiç olmasın fark dersen yay kestirip takılacak yada coilover yapılacak.
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2011 Saat 20:29
Şuanki hali böyle . gökhan hocam senin arabanın son halinin resimi varmı . benim derdim yol tutsun yeterli çok düşürmek mantıklı değil daha sonra altını vurur devamlı. birde çok sert olur. şimdikine göre 2 cm inse yeter bana.
http://img824.imageshack.us/i/dsc5022.jpg/">
Uploaded with http://imageshack.us - ImageShack.us
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Şubat 2011 Saat 11:15
Arkadaşlar merhabalar,
bostancıda harun ustaya gittim . amortisörü değiştirmeden 5 cm yay kullanamazsın 2 tane kısa amortisor takarak arabayı düşürebiliriz dedi. Aracın çok fazla seker hiçbirşeye benzmez dedi çok kararsız kaldım. ve araca hiç bişey yaptırmadım. ben bu konuda ustaya güvenemedim. fikirlerinizi alabilirmiyim.
|
Mesajı Yazan: dinoco
Mesaj Tarihi: 07 Şubat 2011 Saat 16:37
2, sanayi de var 120 tl xpro die bi marka 4cm alcalma yapıyor..
ama tavsiyem woglant olur.. 195 tl civarı
arkaları torsiyon düşür cok tatlı olucaktır. arkalara yaya gerek yok gerçi arkadaslar bahsetmiş:)
------------- 2002 xt bva otomatic 206 1.4 8v yalnızca benzinli :)
|
Mesajı Yazan: herry
Mesaj Tarihi: 10 Şubat 2011 Saat 22:24
arkadaslar bende yay arastırması icerisindeyim bu aralar, gecen gün bir yazıya dikat ettim http://www.hepsiburada.com/Liste/peugeot-206-spor-helezon-yay-seti-061999-sonrasi/ProductDetails.aspx?productId=otsv1802200004748&categoryId=263146 - http://www.hepsiburada.com/Liste/peugeot-206-spor-helezon-yay-seti-061999-sonrasi/ProductDetails.aspx?productId=otsv1802200004748&categoryId=263146 link te bir yay var yanında TUV belgesini veriyoruz muaynede sorun cıkarmıyor yazıyor? yorumlarınız nedir
|
Mesajı Yazan: d3Li
Mesaj Tarihi: 11 Şubat 2011 Saat 00:08
arkadasım amorsutoru değiştirmeden 5 cmlık yay kullanırsın
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 11 Şubat 2011 Saat 00:13
mustafakirli Yazdı:
Arkadaşlar merhabalar,
bostancıda harun ustaya gittim . amortisörü değiştirmeden 5 cm yay kullanamazsın 2 tane kısa amortisor takarak arabayı düşürebiliriz dedi. Aracın çok fazla seker hiçbirşeye benzmez dedi çok kararsız kaldım. ve araca hiç bişey yaptırmadım. ben bu konuda ustaya güvenemedim. fikirlerinizi alabilirmiyim. |
harun usta da amortisör vardır bendede var amortisörle takim dersen aracımdan söküp koni takımını sana 500 e veririm.
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 11 Şubat 2011 Saat 00:13
d3Li Yazdı:
arkadasım amorsutoru değiştirmeden 5 cmlık yay kullanırsın |
aynen bende kullandım bir süre problem olmadı
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: berko
Mesaj Tarihi: 11 Şubat 2011 Saat 01:07
ben 206 hdi ye 4 cm fk taktım arkayıda düşürttüm. Arkanın dişini bilmiyorum ama tekerle çamurluk arasına 1 parmak anca giriyor. 185-55-15 lastik 15 jant var. 35.000 kmdir yay var, 93.000 km de araç ne salıncaklar ne amortisörlerine anahtar değmedi. biçok kez 4 kişi ve arabanın bagaj + içi dolu (pandizot üzeri ve arka koltukta bile valiz vardı) uzun yol gittim arka kısımın dalgalı yollarda biraz zıp zıp gitmesi dışında hiçbir sorun yaşamadım. Dİkkatli kullanınca hiçbir sorun çıkmaz, yol tutuşunun artmasının zevkini çıkarmak kalır sadece :D
bu arada fk yay & gti jant kombinasyonu
|
Mesajı Yazan: herry
Mesaj Tarihi: 11 Şubat 2011 Saat 13:48
dostum ön sanki bir parmak daha yukarıda kalmıs gibi? resim mi yanıltıyor acaba?
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 12 Şubat 2011 Saat 00:22
berko Yazdı:
ben 206 hdi ye 4 cm fk taktım arkayıda düşürttüm. Arkanın dişini bilmiyorum ama tekerle çamurluk arasına 1 parmak anca giriyor. 185-55-15 lastik 15 jant var. 35.000 kmdir yay var, 93.000 km de araç ne salıncaklar ne amortisörlerine anahtar değmedi. biçok kez 4 kişi ve arabanın bagaj + içi dolu (pandizot üzeri ve arka koltukta bile valiz vardı) uzun yol gittim arka kısımın dalgalı yollarda biraz zıp zıp gitmesi dışında hiçbir sorun yaşamadım.
Dİkkatli kullanınca hiçbir sorun çıkmaz, yol tutuşunun artmasının zevkini çıkarmak kalır sadece :D
bu arada fk yay & gti jant kombinasyonu
|
hocam çok teşekkür ederim tam benim istediğim örnek bu araç. aynı jant ve lastiği kullanıyoruz. arka yüksekliğide benim araçla aynı. amortisörde bir değişme yok değilmi.
|
Mesajı Yazan: herry
Mesaj Tarihi: 12 Şubat 2011 Saat 19:35
arkadaslar internetten yayı siparis etsem istanbul avrupa yakasında nerede ve ne kadar ücret karsılıgı montaj yaptırabilirim bana yardımcı olabilir misiniz?
|
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 12 Şubat 2011 Saat 21:49
sponsorumuz oto efede yaptırabilirsin arayıp telefonla ücretini ögrenebilirsin
------------- 106->206->208->207->301->308->3008->C4X
Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr
|
Mesajı Yazan: berko
Mesaj Tarihi: 12 Şubat 2011 Saat 23:38
mustafakirli Yazdı:
berko Yazdı:
ben 206 hdi ye 4 cm fk taktım arkayıda düşürttüm. Arkanın dişini bilmiyorum ama tekerle çamurluk arasına 1 parmak anca giriyor. 185-55-15 lastik 15 jant var. 35.000 kmdir yay var, 93.000 km de araç ne salıncaklar ne amortisörlerine anahtar değmedi. biçok kez 4 kişi ve arabanın bagaj + içi dolu (pandizot üzeri ve arka koltukta bile valiz vardı) uzun yol gittim arka kısımın dalgalı yollarda biraz zıp zıp gitmesi dışında hiçbir sorun yaşamadım.
Dİkkatli kullanınca hiçbir sorun çıkmaz, yol tutuşunun artmasının zevkini çıkarmak kalır sadece :D
bu arada fk yay & gti jant kombinasyonu
|
hocam çok teşekkür ederim tam benim istediğim örnek bu araç. aynı jant ve lastiği kullanıyoruz. arka yüksekliğide benim araçla aynı. amortisörde bir değişme yok değilmi. |
yok amortisörler orjinal fabrikanın taktıkları :D Bu arada sizin aracı gördüm bugün bostancıda, biraz hızlı geçtin önümden ama gördüğüm kadarıyla arka tarafın yüksekliği iyiydi, ama ön tarafını çok net göremedim
|
Mesajı Yazan: herry
Mesaj Tarihi: 13 Şubat 2011 Saat 00:26
GökhaN Yazdı:
sponsorumuz oto efede yaptırabilirsin arayıp telefonla ücretini ögrenebilirsin |
teşekkürler aklıma gelmemişti, müsait bir zamanda sorarım efe'ye hatta sizlerle de paylaşabilirim güncel bilginiz olmuş olur.
|
Mesajı Yazan: aşil16
Mesaj Tarihi: 03 Ağustos 2011 Saat 19:20
GökhaN Yazdı:
ben 5 cm fk kullanıyorum. Yaylar çok yumuşak alıp kullanabilirsin rahatlıkla zaten 5 cm düşürmüyor tam 4 cm civarı düşüyor. 3.5 cm'e para verip ön tarafın keçi gibi havada durmasını istiyorsan sen bilirsin.
| ben 3,5 luk almıstım on havada kaldı 5cm alıcam dostum
------------- 5546158013 model 2000 206 xs
|
|