Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU >Modifiye ve Tuning Bilgileri
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 Chip Tuning Uygulaması
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 Chip Tuning Uygulaması

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Beyinci_Ugur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2017
Konum: Yalova
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 49
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Beyinci_Ugur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206 Chip Tuning Uygulaması
    Gönderim Zamanı: 20 Ekim 2017 Saat 23:06
Rica ederim naçizhane tecrübelerimi paylaştım. Üç kuruş para kazanmak için insanların heveslerini kullanmayı doğru bulmuyorum. Arabasının durumu kötü olan Müşterim 3 katı para versede yapmam. Kötü biten finalde “arabamı mahvetti” damgasını yemektense o parayı kazanmamayı tereddütsüz tercih ediyorum. İlla yaptırmak isterse önce eksikleri gidermesini şart koşuyorum. Rabbimiz; iyi müşterilerin karşısına vicdanlı ustaları çıkarsın   
"Tebessüm sadakadır"
“Bilgi parayla alınmaz ve satılmaz“
24 saat içinde yorum yaptığım konuya cevap veremeyecek kadar yoğunsam telefonumu arayabilirsiniz
0 (543) 741 6828
Yukarı Dön
Popomundo Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 26 Şubat 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 147
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Popomundo Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ekim 2017 Saat 08:50
Orjinalini yazan: Beyinci_Ugur Beyinci_Ugur Yazdı:

Merhaba,
Chiptuning uygulayıcısı olarak birtakım açıklamalar yapmak istiyorum. Öncelikle olmayan beygirleri bindirmiyoruz araca :) hara da boş boş yatanlara hadi sizde biraz koşun diyoruz :) 
Chiptuning ikiye ayrılır 

1-marka modele özgü hazır cihaz ekipmanlarla
2-custom tuning yani o araca özgü kendi yakıt haritasi tekrar düzenlenerek 

1. ci yöntemde herşey bellidir cihazın girişine beyinden çıkan enjektör ve basınç sensörlerinin fişleri bağlanır cihaz beyinden gelen sinyalleri kendi amplifikatör devreleri ile güçlendirip enjektör ve basınç sensörlerine iletir. Avantajı aracın garantisi bozulmaz bakıma giderken soketleri çıkarıp devre dışı bırakır bakımdan dönüşte tekrar bağlayabiliriz yada tertibatı güzelce gizlersek sökmeye de gerek kalmaz. Dezavantajları elektronik cihazlarda parazit veya sinyal tutarsızlıkları görünmeyen büyük bir sorundur kalite ve verim muhakkak söylenen kadar değildir. Düşünün bir pc de iki ram var biri pc133 diğer slot pc100 çalışır ama kararsızdır. Buda aynı olaydır. Ve bu ekipmanlar çoğunlukla enjektörler bozuldu diyerek geri söktürülüyor. 

2. Yöntemde kendi içinde ikiye ayrılır 
 
2-a ) para kazanma güdümlü çakal tuning :)
         Aracın flash dosyası yani yakıt haritası hazır programlarla editlenir tekrar araca geri yüklenir. Daha önce 3. Vitese düştüğün rampayı artık 4 le çıkarsın diye test edilir :) zararı derseniz işlemi sürecinde hep bi risk vardır atlatınca bişey kalmaz, ucuzdur. Bir zaman sonra chiptuning bi boka yaramazmış diye kafamızda yer etmesini sağlar 

2-B ) gerçek manada yapılan kaliteli tuning 
         Önce araç hakkında veriler toplanır egzoz emisyon değerleri anlık ve ortalama yakıt tüketim değerleri alınır sonra araç işlem yapılmadan dyno ya girer kaç hp öğrenilir. İşlemi yapılır tekrar dyno ya girip yapılan işlemden alınan sonuç bilimsel olarak ıspatlanır. Eğer profesyonel bir usta bu işle ilgileniyorsa muhakkak bir takım prosedürlerle işi zorlaştıracaktır. Araç 200.000 km de ise tuning  yapmaz. çünkü kazanacağı 3 kuruş enjektör ve turbo olarak geri dönecektir. 
Eger aracin  motor Durumu iyi ise turbo ötmüyor ve yağ eksiltmiyorsa %30 performans artışı sağlayan stage1 custom yazılım en güvenilir ve başarılı chiptuning işlemidir. Dezavantajı motor beyini yani ecunun içindeki yazılım değiştirmek suretiyle yapılan işlen garanti kapsamı bakımları  yada arıza için servise gittiğinizde diyagnostik sonrası markanın serverinden otomatik olarak aracın güncel orjinal yazılımı araca yükler ve ne bunun için izin almazlar. Ve artık sizin ödediğiniz para uçup gitmiştir.  aracı eski durumuna döndürdüğünü kendileri bilmezler. Caz yapsanız garantiniz güme gider. Bu işlem emek ve tecrübe içerdiği için biraz pahalıdır. 

Şimdi gelelim  chiptuning işleminin mantığına
 
Motor tasarlanırken çok inçe hesaplar yapılır.  gelecek koşullar düşünülür ortalama ile hareket edilir. Mesele araç Yen'i alındığında rodaj süreci tamamlanana kadar aracın yakıtı yüksektir parçalar birbirine  alıştıkça yakıt düşmeye başlar. Örneğin Sonrasında motor %100 çalışma kapasitesi ile 200. 000 km yaptı %75 kapasite ile 400.000 km yapmıştır. 2 barlık turbo 1.5 barda limitlenmiştir enjektörün saniyede yakıt hücresine gönderdiği yakıt mg mı maximum dayanma gücünün altına indirilmiştir. Strok  yükseltilip ve turbo basınç limiti yükseltilip birde devreye girme kuralı aşağı çekildiğinde yani 2500rpm de başlayan turbolama 2200rpm  e çekildiğinde al sana zararsız ortalama %30 ;) fakat araç 50.000 ile 150.000 km aralığında ise. Tasarruf ise "araba gidiyor artık istersen ayağını gaz pedalından biraz kaldır" da. 😊😊

Saygılarımla.


***CHİPTUNİNG UYGULAMA İŞLEMİ BİTTİĞİNDE  EĞER MEMNUN DEĞİLSENİZ MUHAKKAK YAPAN     KİŞİYE BUNU SÖYLEYİN YOKSA HİÇBİR ZAMAN ARACINIZDAN MEMNUN KALAMAZSINIZ***

                              *** İŞLEM BİTTİĞİNDE SORUMLULUK SİZİN*** 
 


Walla uğur kardeşim seni tebrik ederim yazılım attırmanın en ince detayına kadar anlatmışsın biri bu konuya girip okuduktan sonra daha yaptırsam mı yaptırmasam mı diye soran olmaz Clap
Yukarı Dön
Beyinci_Ugur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2017
Konum: Yalova
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 49
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı Beyinci_Ugur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Ekim 2017 Saat 06:18
Merhaba,
Chiptuning uygulayıcısı olarak birtakım açıklamalar yapmak istiyorum. Öncelikle olmayan beygirleri bindirmiyoruz araca :) hara da boş boş yatanlara hadi sizde biraz koşun diyoruz :) 
Chiptuning ikiye ayrılır 

1-marka modele özgü hazır cihaz ekipmanlarla
2-custom tuning yani o araca özgü kendi yakıt haritasi tekrar düzenlenerek 

1. ci yöntemde herşey bellidir cihazın girişine beyinden çıkan enjektör ve basınç sensörlerinin fişleri bağlanır cihaz beyinden gelen sinyalleri kendi amplifikatör devreleri ile güçlendirip enjektör ve basınç sensörlerine iletir. Avantajı aracın garantisi bozulmaz bakıma giderken soketleri çıkarıp devre dışı bırakır bakımdan dönüşte tekrar bağlayabiliriz yada tertibatı güzelce gizlersek sökmeye de gerek kalmaz. Dezavantajları elektronik cihazlarda parazit veya sinyal tutarsızlıkları görünmeyen büyük bir sorundur kalite ve verim muhakkak söylenen kadar değildir. Düşünün bir pc de iki ram var biri pc133 diğer slot pc100 çalışır ama kararsızdır. Buda aynı olaydır. Ve bu ekipmanlar çoğunlukla enjektörler bozuldu diyerek geri söktürülüyor. 

2. Yöntemde kendi içinde ikiye ayrılır 
 
2-a ) para kazanma güdümlü çakal tuning :)
         Aracın flash dosyası yani yakıt haritası hazır programlarla editlenir tekrar araca geri yüklenir. Daha önce 3. Vitese düştüğün rampayı artık 4 le çıkarsın diye test edilir :) zararı derseniz işlemi sürecinde hep bi risk vardır atlatınca bişey kalmaz, ucuzdur. Bir zaman sonra chiptuning bi boka yaramazmış diye kafamızda yer etmesini sağlar 

2-B ) gerçek manada yapılan kaliteli tuning 
         Önce araç hakkında veriler toplanır egzoz emisyon değerleri anlık ve ortalama yakıt tüketim değerleri alınır sonra araç işlem yapılmadan dyno ya girer kaç hp öğrenilir. İşlemi yapılır tekrar dyno ya girip yapılan işlemden alınan sonuç bilimsel olarak ıspatlanır. Eğer profesyonel bir usta bu işle ilgileniyorsa muhakkak bir takım prosedürlerle işi zorlaştıracaktır. Araç 200.000 km de ise tuning  yapmaz. çünkü kazanacağı 3 kuruş enjektör ve turbo olarak geri dönecektir. 
Eger aracin  motor Durumu iyi ise turbo ötmüyor ve yağ eksiltmiyorsa %30 performans artışı sağlayan stage1 custom yazılım en güvenilir ve başarılı chiptuning işlemidir. Dezavantajı motor beyini yani ecunun içindeki yazılım değiştirmek suretiyle yapılan işlen garanti kapsamı bakımları  yada arıza için servise gittiğinizde diyagnostik sonrası markanın serverinden otomatik olarak aracın güncel orjinal yazılımı araca yükler ve ne bunun için izin almazlar. Ve artık sizin ödediğiniz para uçup gitmiştir.  aracı eski durumuna döndürdüğünü kendileri bilmezler. Caz yapsanız garantiniz güme gider. Bu işlem emek ve tecrübe içerdiği için biraz pahalıdır. 

Şimdi gelelim  chiptuning işleminin mantığına
 
Motor tasarlanırken çok inçe hesaplar yapılır.  gelecek koşullar düşünülür ortalama ile hareket edilir. Mesele araç Yen'i alındığında rodaj süreci tamamlanana kadar aracın yakıtı yüksektir parçalar birbirine  alıştıkça yakıt düşmeye başlar. Örneğin Sonrasında motor %100 çalışma kapasitesi ile 200. 000 km yaptı %75 kapasite ile 400.000 km yapmıştır. 2 barlık turbo 1.5 barda limitlenmiştir enjektörün saniyede yakıt hücresine gönderdiği yakıt mg mı maximum dayanma gücünün altına indirilmiştir. Strok  yükseltilip ve turbo basınç limiti yükseltilip birde devreye girme kuralı aşağı çekildiğinde yani 2500rpm de başlayan turbolama 2200rpm  e çekildiğinde al sana zararsız ortalama %30 ;) fakat araç 50.000 ile 150.000 km aralığında ise. Tasarruf ise "araba gidiyor artık istersen ayağını gaz pedalından biraz kaldır" da. 😊😊

Saygılarımla.


***CHİPTUNİNG UYGULAMA İŞLEMİ BİTTİĞİNDE  EĞER MEMNUN DEĞİLSENİZ MUHAKKAK YAPAN     KİŞİYE BUNU SÖYLEYİN YOKSA HİÇBİR ZAMAN ARACINIZDAN MEMNUN KALAMAZSINIZ***

                              *** İŞLEM BİTTİĞİNDE SORUMLULUK SİZİN*** 
 




Düzenleyen Beyinci_Ugur - 18 Ekim 2017 Saat 06:35
"Tebessüm sadakadır"
“Bilgi parayla alınmaz ve satılmaz“
24 saat içinde yorum yaptığım konuya cevap veremeyecek kadar yoğunsam telefonumu arayabilirsiniz
0 (543) 741 6828
Yukarı Dön
OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2344
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2016 Saat 22:54
Fabrika çıkışında belli bir dayanıma göre üretilmiş bu motor. Optimum gücü kullanarak maksimum ömrü sağlamaya çalışıyor fabrika. Siz kalkıp da olmayan beygirleri arabaya koyarsanız "bana göre" gerek turbonun gerekse motorun ömründen çalmış olursunuz.
Yukarı Dön
DENİZLİ206+ Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Ekim 2016
Konum: Denizli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DENİZLİ206+ Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2016 Saat 12:12
şu konuyu canlandıralım bakalım. arkadaşlar aracım 2011 peugeot 206+ 1.4 HDI 70HP  konum: Denizli . Gelelim sadede araca racechip http://www.racechip.com.tr/?gclid=CJO1se7wz88CFQUq0wodioQMlA  taktırmayı düşünüyorum daha sonra satarken sökebilmek için yazılım attırmıycam. kullanan varmı bir zararı sıkıntısı olurmu km daha cok fazla degil 95000 civari yada sizler ne tavsiye edersiniz.

Yukarı Dön
g-demir Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Şubat - 1985

Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2010
Konum: İST/Esenyurt
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 546
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı g-demir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2011 Saat 15:33
güç oranı yüksek yapılırsa hem yakıtın çok artar hem de motor ömrü azalır. eğer araban yüksek km sayısına ulaştıysa dikkatli olman lazım
2004 307 XR 1,4 16V Gümüş Gri + Ön Dahil Cam Filmleri + OMVL LPG + Ztec 6000k Xenon + Simota Açık Hava Filtresi + Ztec Cold Air İntake + ZCW 17" Enigma Krom + Kumho Solus KH25 205/50/17 + Sparco topuz
Yukarı Dön
inceyasar Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Eylül - 1980

Kayıt Tarihi: 26 Ocak 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 171
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı inceyasar Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2011 Saat 10:22
ben chip tuning yerine tuning boxlardan taktım 2. el aldım baya işe yarıyor eğer arabanı satmayı düşünüyorsan bunu öneririm powerbox ı söküp alabiliyorsun
2004 307 1.4HDI
Yukarı Dön
Özgür Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
07 - Şubat - 1982

Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2009
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1664
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Özgür Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ağustos 2011 Saat 23:07
yok mu yaptıran :)

206 feline 1.4 hdi 2006
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Ocak 2011 Saat 00:13
Orjinalini yazan: GökhaN GökhaN Yazdı:

ben yolda giderken geçen haftalarda görmüştüm aracını orta şeritten gidiyordun tın tın ne güzel. Pek gazlıcak birine benzemiyordun ama nerde aklına geldi chip uygulaması Gülme


sessiz durandan korkucaksın Sırıtma
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2011 Saat 23:58
demekkı saman altından su yurutenlerden arkadas :)) yada o gun bır sakınlık cokmus ustune :))
Yukarı Dön
GökhaN Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
KURUCU / ID=1

Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008
Konum: Gaziosmanpaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11676
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GökhaN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2011 Saat 23:52
ben yolda giderken geçen haftalarda görmüştüm aracını orta şeritten gidiyordun tın tın ne güzel. Pek gazlıcak birine benzemiyordun ama nerde aklına geldi chip uygulaması Gülme
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> www.pejo.com.tr
Yukarı Dön
Eyüp Duygun Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
SPONSOR FİRMA

Kayıt Tarihi: 18 Şubat 2010
Konum: Göztepe
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 237
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Eyüp Duygun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2011 Saat 23:42
Chip tuninge ne gerek var dıyenlerin araclarınada yapmak gerek :):)
bana göre aynı aracın ornek olarak 206+ 68hp olanı var sizin aracınızla aynı motor birde 90hp olanı var aynı motorun ne fark var pekı ? Yazılım diyelım.Bazı araclarda turbo enjektorde farklıdır.Ancak bunlar euro motor oldugundan fabrika kısık ayarda cıkarıyor.Bir sürü 1.4hdi yazılım yaptık cok sukur duman atıyor,fazla yakıyor,begenmedım dıyen olmadı.Bu bıde aracın saglıgıyla alakalı bence yaptırın zararını görmezsınız.68hp arac ortalama 84-90 a yakn rakamlar cıkarır.
Otomobil elektronigi ve Chip Tuning hakkında hersey ...!

MSN:duyguneyup@gmail.com


ecutuned
Yukarı Dön
alper Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 117
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alper Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2011 Saat 23:37
ankarada remaps olcak onlara yaptırmanı tavsiye ederim siteleride olacak 
Yukarı Dön
emaftermath Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Ocak 2011
Konum: Ankara/Batıkent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 111
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emaftermath Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2011 Saat 23:35
Bu chip uygulaması benim de kafamı kurcalıyor...Uzun süredir araştırıyorum...
 
Arkadaşlarında dediği gibi sağlam bir yerde yaptırabilirsek aracın gücüne katkı sağlayıp,yakıt sarfiyatını azaltıyormuş...
 
Chip hallında olumsuz bilgi aldığımı söyleyemem...En olumsuzu " Ne gerek var...!" şeklinde oldu... Gülme
 
Maddi açıdan bakıldığında bana fiyat veren yerler 1000-1300 TL arası ücret biçtiler...Açıkçası bana biraz pahalı geldi...
Yukarı Dön
berko Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
02 - Temmuz - 1988

Kayıt Tarihi: 27 Mart 2009
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 303
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berko Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2011 Saat 23:29
chipin zararı yoktur. Fabrika egzos emisyonlarını falan ayarlamak için ve yakıt kalitesi sorunundan dolayı gücü kısıyor, çoğu servis chipi onaylıyo zaten. Özel markaların chipi yetkili serviste atılıyor ve garantiyi bozmuyor. Düzgün yaplan chip hem ekstra güç hemde yakı tasarrufu sağlıyor..

Düzenleyen berko - 27 Ocak 2011 Saat 23:29
Yukarı Dön
alper Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 117
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alper Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2011 Saat 23:22
atmosferik motorlar chip uygulamasından pek hp sağlayamazlar 10hp olduğunuda pek inanmıyorum sadece söylenti bence 
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2011 Saat 23:10
chip tuning in pek bi zararının olduğunu duymadım ama ben şahsen yaptırmayı düşünmüyorum nede olsa fabrika bu kadar uygun gördüyse bununla yetinmeliyiz neticesinde ekonomik araç kullanıyorsak zatn chip tuning pekte işe yaramaz 10 beygir çoğaltılıyormuş zaten
Yukarı Dön
osman.goksel Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Kasım 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 28
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı osman.goksel Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2011 Saat 23:03
Benzinlilerde chip tuningten pek verim alamazsın, yani değmez.

Ama turbo dizellerde chip tuning %25 den fazla verim veriyor.
Next Ge 555
Yukarı Dön
orhanetap Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
01 - Ocak - 1985

Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 140
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanetap Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2011 Saat 21:55
Mehmet Gazihanı araştırdım bende ama internette hep dizel üzerinde bilgilere ulaştım.

Acaba bu uygulama benzinli araçlarda nasıldır
206 xt 1.6 110hp
Yukarı Dön
Yusuf Tekoglu Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
22 - Ocak - 1992

Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2010
Konum: Çamlıca
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 340
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Yusuf Tekoglu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2011 Saat 15:27
tmm ben memhmeti bi araştırım :)
Honda Gibi Gazlarım BMW Gibi Yanlarım...

Mercedes Vito 112 CDI VIP

34 CTC 01
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 6 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 243 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 472 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 104 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 505 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 592 1 Altann
konu icon motor yağ damlatma, yanık kokusu ve kaputtan duman son mesaja git 1999 0 Bayer
konu icon 206 XT elektriksel problemler son mesaja git 894 0 AtomAdnan
konu icon Türk Askeri Çanakkale'de - Serdar Yıldırım son mesaja git 5148 5 Serdar102
konu icon Yağ Seviyesini Ayarlayın Uyarısı son mesaja git 4494 1 torekV
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 1703 0 peugeot301
konu icon ABS VE KAYGAN YOL UYARISI son mesaja git 436 0 samizel
konu icon seyir sırasında gaz kesme (Dizel) son mesaja git 2007 1 heavyburak26
konu icon 408 GT KOLTUK ISITMA PROBLEMİ son mesaja git 36826 2 elbir55
konu icon 206, 206+ ve 307....3 Satır Yol Bilgisayarı Ekranı son mesaja git 107124 591 ersin61
konu icon Serdar Yıldırım Hikayeleri son mesaja git 3084 3 Serdar102
konu icon Teyp Sessiz Modu son mesaja git 32839 15 Mehmetx
konu icon Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler son mesaja git 54986 165 Fatih4624
konu icon 4 lü ikaz lamba hatası son mesaja git 1254 0 Hasan7478
konu icon 3008 - 2017 Allure P2563 Hata kodu. son mesaja git 19168 2 by_bozkurt
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 MAY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Serdar102 2
Altann 2
torekV 1
AtomAdnan 1
Bayer 1
Kübra 1
Xbulut46 1
ercanqnc 1
Adil.g 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English