Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Katalizör probemi...
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Katalizör probemi...

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
vatansever1071 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2010
Konum: Şırnak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 53
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vatansever1071 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Katalizör probemi...
    Gönderim Zamanı: 24 Eylül 2010 Saat 14:31
Arkadaşlar konu daha önce açılmış veya soru daha önce sorulmuşsa beni bağışlayın... bir göz attım göremeyincede sorayım dedim... Benim arabanın katalizörünü benden önce sökmüşler, aldığımda motor arıza lambası yanıyordu bana abart eksozdan dolayı yandıgı söylenmişti fakat daha sonra servise soktuğumda katalizörün sökülmüş olduğu söylendi... bu alet serviste 1600 lira civarı, dışarıdan araştırdım  doğru düzgün bişey bulamadım malesef, bi üniversal katalizör diye bişey satıyolar sanırım her türlü oluyormuş ama tereddütteyim ne yapma m lazım diye... sorularım su ;
1. katalizörü taktırmasam ne tarz sorunlar yaşarım yada yaşamaz mıyım?
2. takılması gerekiyorsa ( ki ben böyle düşünüyorum gereksiz olsa onca mühendis bunu arabaya koymazdı) illa orijinal mi almalıyım yoksa bu üniversal denen şeyi alsam yetermi? arada ciddi fiyat farkı var...
3. Eger orijinal değilde cakmasını taktırırsam benzinde sorun olmayacagını ancak LPG de kısa süre sonra yanacagını söylüyorlar bu doğrumu? ( su an LPG yok ama taktırmayı düşünüyorum)
4. eger taktırmama gerek yoksa bu sekilde motor arıza lambasını nasıl söndürebilirim.
 
Bilgisi olan arkadaşlarım ve ustalarımın acıklayıcı yardımlarnı bekliyorum saygılar...
Oyun bitince şah ile piyon aynı kutuya konulur....
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Eylül 2010 Saat 14:42

aracın neydı senın?

aracında oksıjen musuru tekse katalızorun olup olmamasının lpg veya benzınde bır sıkıntı cıkaracagını sanmıyorum. azda olsa cekıs, tork uretımı ve yakıt ıle alakalı farklılıklar olur. acıklamak gerekırse katalızoru sokunce egzoz gerı basıncı dustugunden dusuk devırdekı torkun bıraz duser fakat bunun karsılıgında yuksek devırdekı cekısın artar. ust devırlerı daha rahat cevırırsın. alt devırlerın zayıflaması ıle arac gıtsın dıye bıraz daha yakıt kullanılacagından bır mıktar yakıt artısı gorulebılır.
 
oksıjen musuru cıftse o zaman sıkıntı cıkabılır. cunku bu musurlerın bırı katalızorun gırısındedır dıgerıda cıkısındadır. arada katalızor olmayınca ecu ya hata sınyalı gıdecektır dıye tahmın edıyorum. bundan emın degılım arastırmak lazım.
 
esasında ekonomıyı hesap edenlerın aracında katalızorun bulunması gerekır bence. ayrıca uzun zaman sonra katalızor tıkanmaya basladıgında da tersıne hareket ederek motoru sıkıyor, cekısı zayıflatıyor ve dolayısıyla yakıtı artırıyor.
 
hersey bır yana katalızorun gorevı egzoz emısyonlarını azaltmak. yanı amac dogayı az kırletmek...


Düzenleyen cecoli - 24 Eylül 2010 Saat 15:03
Yukarı Dön
vatansever1071 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2010
Konum: Şırnak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 53
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vatansever1071 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Eylül 2010 Saat 14:53
aracım 2001 model 206 GTI ...
Oyun bitince şah ile piyon aynı kutuya konulur....
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Eylül 2010 Saat 15:09

sanıyorumkı aracında d9 motor var. tahmınımce cıft musur olsa gerek dıye dusunuyorum. manıfold sonrasına bır bak bakalım musurler tek mı cıft mı? ayrıca cıft olupta 2.sı sokulmuste olabılır belkı...

gtı sahıbı arkadaslar daha ıyı yardımcı olacaklardır...
Yukarı Dön
vatansever1071 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2010
Konum: Şırnak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 53
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vatansever1071 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Eylül 2010 Saat 18:35
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

sanıyorumkı aracında d9 motor var. tahmınımce cıft musur olsa gerek dıye dusunuyorum. manıfold sonrasına bır bak bakalım musurler tek mı cıft mı? ayrıca cıft olupta 2.sı sokulmuste olabılır belkı...

gtı sahıbı arkadaslar daha ıyı yardımcı olacaklardır...
cok teknik ayrıntılardan işin aslı anlamıyorum hocam, yinede yardımınız için teşekkürler, umarım yardımcı olup bana tam anlamı ile bilgi verecek birisi cıkar forumda Ouch
Oyun bitince şah ile piyon aynı kutuya konulur....
Yukarı Dön
vatansever1071 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2010
Konum: Şırnak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 53
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vatansever1071 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2010 Saat 05:23

soru günceldir ilgisi, bilgisi ve tecrübesi  olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum, saygılar... 

Oyun bitince şah ile piyon aynı kutuya konulur....
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2010 Saat 11:55
KATALIZOR IPTALI


Katalizörler araçlara emisyon ölçümlerini düsürmesi egzoz gazlarinin dogaya daha az zarar vermesi amaciyla takiliyor fakat ülkemizde satilan kalitesiz benzinlerden ötürü zaten zamanla tikanan bir parça olan katalizör daha kisa bir zamanda tikanip is görmez hale geliyor ve aracin performansini düsürüyor. Bu yüzden egzoz çikisini rahatllatip performansi arttirmak için 106GTI da katalizör iptali yapmak 106GTI da takribi olarak 5-7 bg civari bir güç artisi sagliyor fakat bu artiþ açýk hava filtresiyle birlikte uygulandiginda düsük devirlerde isteksizlik yüksek devirlerde rahat ve daha iyi bir hizlanma olarak hissediliyor düsük devirlerdeki isteksizligi gidermenin yol ise bu uygulamalardan sonra chip tuning yaptirmak. Katalizörü iptal ettirp yerine direkt akisli susturucu taktirmanin maliyeti 100 euro civarlarinda bir maliyeti oluyor düz boruda çektirilebiliyor fakat gürültü serviyesi oldukça artýyor.Ayrica düz boru ve susturucu takmanin performans açisindan pek bir farkida olmuyor.
Yukarıdaki bilgi alıntıdır.
Bende lpg taktırıcam ve bendede katalizör yok sorun olacağı hakkında bilgi vereceğim en kısa zamanda
Yukarı Dön
vatansever1071 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2010
Konum: Şırnak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 53
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vatansever1071 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2010 Saat 11:55
demekki konu hakkın da yardımcı olabilecek kimse yok, yinede sağolun saygılar....
Oyun bitince şah ile piyon aynı kutuya konulur....
Yukarı Dön
vatansever1071 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2010
Konum: Şırnak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 53
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vatansever1071 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2010 Saat 11:57
Orjinalini yazan: Kozolaq Kozolaq Yazdı:

KATALIZOR IPTALI


Katalizörler araçlara emisyon ölçümlerini düsürmesi egzoz gazlarinin dogaya daha az zarar vermesi amaciyla takiliyor fakat ülkemizde satilan kalitesiz benzinlerden ötürü zaten zamanla tikanan bir parça olan katalizör daha kisa bir zamanda tikanip is görmez hale geliyor ve aracin performansini düsürüyor. Bu yüzden egzoz çikisini rahatllatip performansi arttirmak için 106GTI da katalizör iptali yapmak 106GTI da takribi olarak 5-7 bg civari bir güç artisi sagliyor fakat bu artiþ açýk hava filtresiyle birlikte uygulandiginda düsük devirlerde isteksizlik yüksek devirlerde rahat ve daha iyi bir hizlanma olarak hissediliyor düsük devirlerdeki isteksizligi gidermenin yol ise bu uygulamalardan sonra chip tuning yaptirmak. Katalizörü iptal ettirp yerine direkt akisli susturucu taktirmanin maliyeti 100 euro civarlarinda bir maliyeti oluyor düz boruda çektirilebiliyor fakat gürültü serviyesi oldukça artýyor.Ayrica düz boru ve susturucu takmanin performans açisindan pek bir farkida olmuyor.
Yukarıdaki bilgi alıntıdır.
Bende lpg taktırıcam ve bendede katalizör yok sorun olacağı hakkında bilgi vereceğim en kısa zamanda
eyvallah hocam teşekkür ediyorum vereceğiniz bilgiyi bekliyorum, saygılar...
Oyun bitince şah ile piyon aynı kutuya konulur....
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2010 Saat 14:31
Orjinalini yazan: vatansever1071 vatansever1071 Yazdı:

demekki konu hakkın da yardımcı olabilecek kimse yok, yinede sağolun saygılar....
 
ınan daha fazla soylenebılecek bırsey kalmadı yanı. tek yada cıft musurun olup olmadıgından baska...
 
sen motorunun resmını cekıp bır koyda bakalım...
d9 olsa gerek dıye tahmın edıyorum ve cıft musur olma ıhtımalı yuksek...
Yukarı Dön
TA3537 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı TA3537 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2010 Saat 16:53
Arkadaşım söktür 51 mm lik komple boru yaptır . Ben aracımda 2 sene kullandım ne susturucu ne kat . 2000 model 206 GTI Atiker Sıralısistem takılı ide hiçbir sıkıntı yaşamadım yaşanmaz .
Yukarı Dön
TA3537 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı TA3537 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2010 Saat 16:56
Ayrıca motor arıza lambasını peugeot makinası ila okunarak rahatlıkla söndürülebilir parça değişmeden çok sabit bir 3 5 tuşa basılıcak kadar ufak bi işlem herhangi bişey olsa bile o ışık yanar yani o ışığın yanma sebebi katelizör değil . GTI ların % 90 ında kat yoktur zaten herkez komple boru yada ortaya bi susturucu atar araç rahatlasın patırdasın egzos diye . Kafanı kim bulandırıyosa sakın onlara kanma . benim arac lpg liydi arıza ışığı yanardı sönerdi bi sıkıntı olmuyordu merak etme
Yukarı Dön
TA3537 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı TA3537 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2010 Saat 16:56
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

Orjinalini yazan: vatansever1071 vatansever1071 Yazdı:

demekki konu hakkın da yardımcı olabilecek kimse yok, yinede sağolun saygılar....
 
ınan daha fazla soylenebılecek bırsey kalmadı yanı. tek yada cıft musurun olup olmadıgından baska...
 
sen motorunun resmını cekıp bır koyda bakalım...
d9 olsa gerek dıye tahmın edıyorum ve cıft musur olma ıhtımalı yuksek...
müşür katın üstünde değil .
Yukarı Dön
vatansever1071 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2010
Konum: Şırnak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 53
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vatansever1071 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2010 Saat 21:58
arkadaşlar veridiğiniz bilgiler için cok teşekkürler, konnu hakkında bilgi sahibi oldum bir şek,lde yapacagız artık, ben biraz aracların orijinallerinin bozulmasına karsı oldugum için kafama taktım bu konuyu anladığı m kadarıyla cokta problem bir mesele değil.. tekrar teşekkürler saygılar...
Oyun bitince şah ile piyon aynı kutuya konulur....
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2010 Saat 22:35
Orjinalini yazan: TA3537 TA3537 Yazdı:

Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

Orjinalini yazan: vatansever1071 vatansever1071 Yazdı:

demekki konu hakkın da yardımcı olabilecek kimse yok, yinede sağolun saygılar....
 
ınan daha fazla soylenebılecek bırsey kalmadı yanı. tek yada cıft musurun olup olmadıgından baska...
 
sen motorunun resmını cekıp bır koyda bakalım...
d9 olsa gerek dıye tahmın edıyorum ve cıft musur olma ıhtımalı yuksek...
müşür katın üstünde değil .
 
bence yanlısın var. tek musurlu olan araclarda musur katalızorden oncedır. cıft olanlarda katalızorden sonra bır musur daha bulunur.
 
cunku ılk musur her zaman egzoz manıfoldunun cıkısında bulunur. yanı katalızorden oncedır...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2010 Saat 22:38
Orjinalini yazan: TA3537 TA3537 Yazdı:

Ayrıca motor arıza lambasını peugeot makinası ila okunarak rahatlıkla söndürülebilir parça değişmeden çok sabit bir 3 5 tuşa basılıcak kadar ufak bi işlem herhangi bişey olsa bile o ışık yanar yani o ışığın yanma sebebi katelizör değil . GTI ların % 90 ında kat yoktur zaten herkez komple boru yada ortaya bi susturucu atar araç rahatlasın patırdasın egzos diye . Kafanı kim bulandırıyosa sakın onlara kanma . benim arac lpg liydi arıza ışığı yanardı sönerdi bi sıkıntı olmuyordu merak etme
 
lpg uzerıne sunuda soylemek ıstıyorum. arıza ısıgının en cok yanma sebebı karısım hatası oluyor genelde. tabıkı bunun harıcınde de yanabılır. lpg ayarları duzgun yapılırsa asla karısımdan dolayı arıza ısıgı yanmaz... karısım hıcbır devırde zengıne yada fakıre gecmemelı. bu cok onemlı...
Yukarı Dön
vatansever1071 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2010
Konum: Şırnak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 53
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vatansever1071 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Eylül 2010 Saat 16:12

gercekten her yazılandan bilgileniyorum teşekkürler...

Oyun bitince şah ile piyon aynı kutuya konulur....
Yukarı Dön
ulasbey Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ulasbey Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Kasım 2010 Saat 02:00
benimde bir önceki aracım 2001 gt iydi ve kat yoktu.
katalizör yaşlanması diye hata verir ve bilgisayar bu hatayı siler, 1 ay içinde tekrar verir.
d9 motorlarda, 2 sonda(lambda sensörü) vardır. 1 ncisi kat öncesi, 2 ncisi kat sonrası.
aradaki kat çıkarılıp atıldıysa ( 90 bin km civarında katalizörler özelliklerini yitirip değiştirilmesi gerekiyor ama fiyatları malum olduğu için genelde söküp atılıyor ve buna katalizör iptali diyor arkdaslar :) senin egzoz borunda 2 nci sonda tek basına kalmıştır ve gelen değerleri doğru okuyamayıp, beyine yanlış veriler göndererek yakıt hava karışımına negatif etki yaratmaktadır.
aracın fazla yakar, rölanti saçmalar, ama üst devirlerde gazın dışarı rahat çıkması sebebiyle biraz performansa artışı olabilir ( %1-2 belki )
en ekonomik çözümün şu olabilir;
aracın beyinini kandıracaksın. nasıl mı ?
su borusu kalınlığında demir bir boruya, lambda sensörünün dişi çapında diş açtıracaksın, boru dişi olacak. uzunluğu yaklaşık 5-6 cm olsa yeterli. diş açılan ucun karşısındaki uç kapatılmalı. oraya bir parça kaynaklayabilirler, ve bu borunun yan tarafından  bir yerine, karşılıklı olarak ince uçlu matkapla iki delik aç. borunun içine az miktarda egzoz gazı girip çıkabilsin diye.
sonrasında bu parçayı egzozcuda gidip, sensörün girdiği yerden egzoz borusunun içine kaynattır. sensörü bu borunun içine tak.
bu şekilde olduğunda arıza lambasını 4 ayda bir yakar :) belkide yakmaz.
kolay gelsin...
Yukarı Dön
selfat8 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 154
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı selfat8 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Kasım 2010 Saat 09:05
benim arkadaş yan sanayi katalizör taktırdı tık yok sanayide dolu marka var bence al takdır
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Kasım 2010 Saat 10:34
Orjinalini yazan: selfat8 selfat8 Yazdı:

benim arkadaş yan sanayi katalizör taktırdı tık yok sanayide dolu marka var bence al takdır
 
arkadasın yorumuna bende katılıyorum... ayrıca ısın ıcınde cok kısının dusunmedıgı dogayı kırletmekte var...
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Kaput amortisörü son mesaja git 76 0 Abdullah B.
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 7858 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 1625 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 7747 7 konfor
konu icon Gec calisma benzin pompa aorunu son mesaja git 220 0 Arslanalp2000
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2681 3 kralex18
konu icon Pejo206 Çakmak Sigortası son mesaja git 146 0 kralex18
konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 9605 7 erthe
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 465 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 323 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 219 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 505 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 309 0 Bayram 0816
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 188 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 353 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 355 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 901 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 448 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 405 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 1129 0 freestyle53
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
talip206 4
selahattnsahman 3
kralex18 2
konfor 2
TİMSAH 71 2
Mertdr 1
erthe 1
VedatAkçay 1
Arslanalp2000 1
a.selim 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English