|
|
307 motor üflemesi? |
Yanıt Yaz
|
Sayfa 12> |
| Yazar | ||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: 307 motor üflemesi?Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 10:08 |
|
|
arkadaşlar diğer modelleri bilmem ama 106 quicksilver için pug servisi üfleme yapmıyorsa dahi getir bakalım dedi bazı tip motorlarda aracın motoru üfleme ile belli olmazmış serviste ölçüp bakıyorlar kulaktan duyma işlerle ustacık olan sanayicilere bakma git servise 30-40 neyse artık ben 30 tl vermiştim motora komple baktır onların söyledikleri söz daha garantidir daha sonra aracına ona göre daha rahat binersin 30-40 tl den kaçıp sanayici sözüyle motor iyi der basar gidersin olmadık yerde yolda kalıp rezil olmaktan iyidir.
Saygılar.
|
||
![]() |
||
| Sponsor Bağlantı | ||
![]() |
||
C!N
1. Vites
10 - Ekim - 1984 Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009 Konum: ZonguldaK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 04:56 |
|
|
Eğer motor üfleme yapıyorsa, rektefiyeye ihtiyacı vardır diye biliyorum. Şimdiki 206'ımı almadan önce almayı düşündüğüm 2003 model daha 52 bin km'de olan audi a3 1,6 aracın motorunda böyle bir sıkıntı olduğu için almaktan vazgeçmiştim.
|
||
![]() |
||
dbmaster
2. Vites
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2010 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 230 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 03:09 |
|
|
aynen arkadas dogru dıyor her araba ufler motor sıcakken hangı arabanın yağ kapagını acarsanız acın ufleme vardır benım arac 160.000 de motorda sorun yok ama arac HDI 110 hp lik 307 benzılıyı bılemem
|
||
|
2006 307 HDI 110 HP Premium... (MR T.)
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 01:50 |
|
|
GEÇEN ARKADAŞA ARABA ALDIK DİZEL SANAYİYE GÖTÜRDÜK ADAM 5 SN BAKTI SAĞLAM ABİ ALABİLİRSİN DEDİ NASIL YANİ YAAA DEDİKK MOTORDA ÜFLEME YOK DEDİHAA BİDE Bİ KAPAĞI AÇTI BAKTI AMA BEN DİKKAT ETMEDİM NEREYİ AÇTI ARAÇTA PUG DU
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 00:05 |
|
|
aracınız
benzinliyse eğer: bujilerden birini sökün, yağ çubuğunu çıkarın,
söktüğünüz bujinin deliğinden yüksek basınçlı hava(kompresörle)basın.
eğer yağ çubuğunun takıldığı yerden yağ fışkırırsa motor segmanları
bitmiş üfleme yapıyor demektir..
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 00:04 |
|
|
Pistonların
etrafındaki sekmanlar aşındığında motor PATLAMA zamanında yeterli
KOMPRESYON (BASINÇ) sağlayamaz çünkü silindir ve sekmanların arasından
kabul edilebilir seviyeden daha fazla DEKOMPRESYON (BASINÇ KAYBI) oluşur
(ustaların deyimi ile: "ÜFLEMEK"), motor daha fazla yağ eksiltir ve
rektifiyeye girmek zorundadır. Dolmuşçular ve taksiciler çok iyi bilir
bu durumları.
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:52 |
|
iyide ben senin için neden tasalanayımki sen neden gelin güvey oluyorsunki adam konu açmış ben konusunda yardımcı olmaya çalıştım adam sabahtan beridir konuyu açmış daha önce neden yorum yapmadın illa biri yardımcı oluncamı muhalefet yapacaksın Düzenleyen albaydemircan - 21 Ekim 2010 Saat 23:53 |
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:49 |
|
usta senden olunca sana geçirmez ama başkası olunca çoluğu çocuğunun başına yalandan yeminler etmeye başlar ve öyle geçirir. ondan sonra bizim neden karnımız doymaz diyede isyan eder bana senin ustalarından aynısını yaptı 2 çocuğunu gömdü.. allah herşeyi görüyor. |
||
![]() |
||
DeatH1907
1. Vites
Kayıt Tarihi: 21 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı DeatH1907
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:49 |
|
|
saolun çok tşk ederim yarın götürcem servise bakalım ne çıkıcak
|
||
![]() |
||
Onur
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:46 |
|
|
||
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
||
![]() |
||
Onur
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:45 |
|
|
||
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:42 |
|
|
haklısın nede olsa en pahalı toz sanayi tozudur 6 milyar kadar pahalıdır sanayi tozu
insan oğlu onu bir defa yuttumu bi daha sanayi olan mahalleden bile geçmez ... bunu sende çok iyi biliyrsun ama maksat konuya cevap vermek olsun .. bişeyler yazalım olsun ... benim söyleyeceğim tek bişey var o motor bir an önce kontrol edilmesi lazım
Düzenleyen albaydemircan - 21 Ekim 2010 Saat 23:47 |
||
![]() |
||
DeatH1907
1. Vites
Kayıt Tarihi: 21 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı DeatH1907
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:42 |
|
|
arabamın çekişinde falan hiç bi sorun yok yanlız 4-5 bin devire çıkınca siyah duman atıyor yinede yarın servise götürcem 101000km de daha araç
|
||
![]() |
||
Onur
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:41 |
|
|
gittiği yere kadar ilk defa motor indirmiyoruz zamanı gelince incek zaten canını sıkma sen az çok sanayi tozu yuttuk
|
||
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:37 |
|
|
tamam o zaman sorun yok... zamanla ortaya çıkar ben diyeceğimi dedim
|
||
![]() |
||
Onur
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:35 |
|
yağ kapağını açtıgın zaman hafif bi üfleme olur çok az da olsa kompresyon testinde niye normal çıkıyo o zaman
|
||
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:24 |
|
|
Tek bildiğim şey motorda üfleme varsa motorda ciddi problem vardır aynısı başıma geldiği için bizzat paylaşıyorum .... sen bi baktır motor üflemesinin kulaktan duyma olup olmadığını o zaman anlarsın
|
||
![]() |
||
Onur
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:19 |
|
|
yaw bırakın bu kulakdan dolma bigileri üflemeyn motor yoktur çalışırken aç yağ kapağını her motor üfler sıkıştırmaya bağlı olarak arabana kompresyon testi yaptır motor gücünü ölçtür dyno fln o zaman anlaşılır tam motorun durumu
|
||
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:11 |
|
|
kardeşim motorda üfleme varsa motorun durumu iyi değil gibi görünüyor
|
||
![]() |
||
DeatH1907
1. Vites
Kayıt Tarihi: 21 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı DeatH1907
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 22:14 |
|
|
yardımcı olcak arkadaş yok mu ?
|
||
![]() |
||
Yanıt Yaz
|
Sayfa 12> |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |