|
306 rolanti sorunu |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | |
serFBdar
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Mart 2010 Konum: izmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 28 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2010 Saat 21:56 |
arkadaşlar bu 306 daki rolanti sorunu benim başımı baya ağrıtıyor.sizden aldığım çözümleri ustamla paylaştığımda rolanti ayar valfinin değişmesi bu sorunun çözümünde herhangi bir garanti değildir. diyor ve ben bundan dolayı okadar parayı boşuna vermek istemiyorum.daha önce bu konuda tecrübelerim oldu diyor.sizin bunlarıda duyduktan sonra öneriniz ne olabilir.
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
a dan z ye bır gaz kelebegı temızlıgı yapılmalı. ama oyle uzerıne sprey sıkmakla degıl. komple kelebek yerınden sokulecek ve dagıtılacak. rolantı motoru, kelebek konum sensoru vs hersey detaylı bakımdan gecmelı. eger hala devam edıyorsa rolantı motoru degıstırılebılır. fakat yan sanayı rolantı motorları da var pıyasada. gretı marka. 50 tl cıvarında bundan da deneyebılırsın. orjınalı 200 tl cıvarında olsa gerek... |
|
Long Beach
2. Vites Forumdan Banlandı Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2010 Konum: Hamburg Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Long Beach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Sizde ustaniza, " eger sorun gitmezse, benim de size para vermem garanti degildir deyin " Gercekten Peugeot'u taniyan bir ustaya gidin derim. Ustanin söyledigi ihtimal dalindedir, ama söylediginin " ustalikla" alakasi da yoktur. Motor tipi nedir yazsaydiniz ona göre yardimci olmaya calisirdik. |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bence tu5jp makınası olsa gerek... ama tabıkı bu bır tahmın |
|
seLim
2. Vites Kayıt Tarihi: 23 Mart 2010 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 433 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
106 gtide rolenti sorunu yaşamıştım bunuda sensörü değişerek hallettim temizlemek bi işe yaramıyor zaman kaybından başka bişey değil
|
|
Düş Peşindeyim Düş Peşime..
|
|
bhdrgkz
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2010 Konum: Denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 62 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Benim rolanti sorunum temizlenerek giderilmişti =) hala da kullanıyorum bir sorun yok.
|
|
www.ilanver.in
www.deppo.org |
|
serFBdar
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Mart 2010 Konum: izmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 28 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
arkadaşlar ben bu kelebeği daha önce temizlettim. rolanti ayar valfide orjinali 400 tl civarında. bu sensör bütün arabalarda var ama en pahalısı pejoda. başka markada arabası olan arkadaşlarla konuştum an pahalısı 100 tl. bizimkinin italyanı 230 tl ama ne olacağını kimse bilemez.
|
|
serFBdar
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Mart 2010 Konum: izmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 28 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
motor tipi derken 306 sedan xn 1,6 anca bukadar biliyorum.
|
|
Long Beach
2. Vites Forumdan Banlandı Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2010 Konum: Hamburg Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Long Beach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Selamlar,
diger ( yabanci) forumlardan da arastirdim. Eger temizlik ile olmuyorsa, mecburen sensörü degistirmeniz gerekecektir. Fiyatini bilemiyorum ( Türkiye) 400tl bile olsa, hem motor hem de fazladan harcanan yakit, size daha da pahaliya gelecektir. |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
400 kım dedıyse cok fıyat soylemıs bence. ayrıca kelebek daha once temızlendı dıyorsan bılgısayara baglanıp oncelıkle sıkıntı nerde bulunmaya calısılmalı derım ben. gaz kelebegı konum sensorundede bır problemın olabılır belkı...
|
|
serFBdar
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Mart 2010 Konum: izmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 28 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bilgisayara baglattım bununla ilgili bir sorun çıkmıyor. sadece yakıt karışımında bir problem gözüküyor oda herhalde lpg den olabilir. |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
sımdı soyle dıyeyım. bazı arızalar bılg da gorunmeyebılıyor. cunku tamamen bozuk olmadıklarından oturu calısıyormus gıbı gorunuyorlar. bu durumda ıs bıraz tecrubeye kalıyor.
mesela cok basıt bır ornek vereyım. benım aracımdada hararet gostergesı bazen 5 bazende 10 dereceye kadar varabılen oynama yapıyordu. dıyelım 90 gosterırken tak dıye 100 e cıkıyor 2sn sonra tak dıye 90 a dusuyor gıbı. bu sekılde sapmalar yapıyordu. ama yınede calısıyordu. kımseye bırsey sormadım. cunku gostergeye ıleten musurun mavı musur oldugunu bıldıgım ıcın mavı musuru degıstırdım duzeldı...
tahmınımce sendekı sıkıntı yıne gaz kelebegı etrafında bıryerden cıkacak gıbı gelıyor. aracın lpg lı olduguna gore bu rolantı sıkıntıların benzındede yapıyormu bunu bır kontrol et? benzınde yapmıyorsa sıkıntıyı lpg ayarlarında aramalısın derım.
ayrıca anladıgım kadarıyla lpg de ya suan arıza ısıgın yanıyor yada daha once arıza ısıgın yanmıskı arıza kaydedılmıs. egerkı arıza ısıgın devamlı yanıyorsa karısımı dogru ayarlattırman ve arıza ısıgını sondurmen gerekır. Düzenleyen cecoli - 22 Temmuz 2010 Saat 11:14 |
|
zatix
1. Vites Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2010 Konum: Karabük Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaşlar Slm,
Bende bir LPG maduru 306 sahibi olarak aranıza katılıyorum. Bendeki problemde çogu arkadaşın yaşadığı rölanti de stop sorunu. Yıllardır soruna çözüm bulamadım. Başlıktaki yazıların tamamına yakınını okudum. Benim sizden ricam benim aracımın aynısına sahip ve sağlıklı bir şekilde çalışan LPG sistemi olan bir arkadaşın motor bölümünde montajın nasıl yapuıldığını görterir şekilde fotoğrafları yayınlayabilirmi. Eminim sonrasındada çoğu kişiye bunun faydası olacaktır. En çok merak ettiğim fazla yakıtı siteme geri gönderen bir hortum var bunun nereye bağlandığı. Aracım özellikleri: 1998 Model 1.8 306 XR Sedan (115 Bg) Lovato Fast kit takılı. Saygılar sunuyorum. Atakan ÖZTÜRK |
|
shamed
1. Vites 31 - Mart - 1988 Kayıt Tarihi: 06 Ocak 2010 Konum: EastanBuL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1015 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Öncelikler üyelerimizi tanıyalım başlığı altından kendinizi tanıtmalısınız..
|
|
Bakalım Kim Önce Dönücek |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Atakan bey sızın aracın aynısı bendede var. ılk basta regulator sıkıntım olmustu. parca hatası olunca degıstırdık ve duzeldı. o gunden sonra hıcbır sorunum yok. detaylı olarak aracımı gorup bakabılırsınız. bugune kadar sızler gıbı buradan yazılarımı okuyup bana gelen cesıtlı lpglı pug sahıbı arkadasların sıkıntılarını cozmeye calıstım. benımle baglantıya gecersenız sızede gereklı sekılde yardımcı olurum. fazla yakıtı sısteme gerı gonderen hortum dıye yazmıssınız. lpg sıstemınde boyle bır boru yoktur. lpg sıstemınde yakıt depoya gerı donmez. yakıt depo ıcındekı tum basıncla motora dogru ıtılır ve regulator (usta dılınde beyın) tarafından uygun basınca dusurulerek motora salıverılır. enjektor kutugu ıcınde ortalama olarak belırlı bır basınc bulunur. bu basınca gorede enjektorlerın acılma kapanma surelerı degıskendır... |
|
izci75
1. Vites Kayıt Tarihi: 24 Mart 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
merhaba bende bilmeden pegeot 308 aldım.
lavato taktık baya sıkıntı yasayınca beyin degiştik atiker fast sistem taktık. su an gayet guzel calısıyor bi sorun yok. |
|
aslans
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2013 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaşlar bende 1995 2000 motor 8 valf 306 var ve bendede rolanti ayarlayıcısı sorunu yaşıyorum yan sanayi buldum boğaz kelebeğini komple temizletip taktırdım biraz düzen tuttu ama yine bozuldu arabada sirkeleme ve boşa atınca stop etme sorunları yaşamaya başladım. bu 306'ların orjinal rolanti ayarlayıcıları genellikle hangi marka oluyor yardımcı olursanız sevinirim.
|
|
asbircan
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Temmuz 2012 Konum: 206 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 38 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bu söylenen durumlar bendede yaşandı ama sorunun çözümünü bulamadım rölenti motoru orjinali ile değişti sadece belli bir süre sorun yaşanmadı ama sonra tekrar bu sorunları yaşıyorum zannedersem bu sorunun kökten çözümü yok herhalde eğer çözüm bulan olursa paylaşın teşekkürler
|
|
halit7874
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Nisan 2013 Konum: düzce Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı halit7874
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Arkadaşlar selamün aleyküm yeni 1999 model 306 sedan grafii 1.6 8valf aldım aracım güzel parasına göre çok iyi yalnız almadan satan arkadaş söyledi rolenti sorunu var diye. ben de daha önceki renoda aynı sorunu yaşayıp düzeltigim için, yaptırırım diye bilerek aldım şimdi forumu okudum gözüm korktu varmı bu sorunu çözen.bir bilgi aktarsanız
|
|
drsnylmz
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Mayıs 2013 Konum: a Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
arkadaslar benimde rolanti sorunum var sabahları cok düzgün calısıyor sogukken bir sey yok yalnız motor ısınmaya basladıktan sonra rolanti durumda dururken marş ısıgı yanıp sonmeye baslıyor tam stop edemiyor bazen de ani yavaslamalarda durdugumda sıkısık trafik tümsek gibi hemen stop ediyor 1994 306 1.8 8 valf rolanti musurunu degistirdim aynı sorun devam ediyor sorunu benzinde de yapıyor gazdada aynı sorun baska bir ustaya gösterdim sensörün orjinali ni taktırmamı söyledi aldıgım sensor yan sanayi imis 50 tl ye almıstım boğaz kelebegini temizlet diyorlar görüşlerinizi bekliyorum
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |