|
Aracı nasıl kullanmak lazım? |
Yanıt Yaz |
Yazar | ||
valenciaendoor
1. Vites Kayıt Tarihi: 23 Aralık 2009 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 43 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı valenciaendoor
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 31 Aralık 2009 Saat 20:47 |
|
407 1.6HDI aracı aldım ve forumu soru bombardımanına tuttum, umarım hep böyle olmaz, kusura bakmayın. Bu aracı almadan önce hep benzinli kullanmıştım; bu nedenle sizlerden bilgi alayım dedim: Aracımda normal şartlarda vitesi hangi devirde yükseltmem ve hangi devirde vites düşürmem gerekiyor; yakıt tüketimini minimize etmek ve aynı zamanda motor ömrünü uzatmak ve aracın sağlığı için? Teşekkürler.
|
||
tugrabozan
1. Vites Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2009 Konum: Antalya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 83 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tugrabozan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
valenciadoor kardeş benim pederin bi lafı var Arabaya dostun gibi bakacan düşmanın gibi bineceksin derdi.Şimdiye kadar bindiğimiz arabaları km sinin üstüne 100 bin km daha yapmadan satmadık.Benim 406 256 binde şuan 120 binde almıştım Allah'a şükür daha yüzümü kara çıkaran olmadı.Tabiki bu benim kişisel görüşüm yanlış bir yönlendirme yapmak istemem.
|
||
cerci07
2. Vites Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
dizeli devirli kullanmalisin 2500-3bin devir arasi vites degistirmek icin idealdir 2000 devirin altina dustugundede vites kucultursun
|
||
|
||
hasimayaz
3. Vites P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
+ aracı yürütmeden 2 dk. ve park ettikten sonra 30 sn. rolantide bekletmeniz turbo ömrü açısından faydalı olur
|
||
valenciaendoor
1. Vites Kayıt Tarihi: 23 Aralık 2009 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 43 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı valenciaendoor
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
|
||
individual
2. Vites 23 - Ocak - 1982 Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2008 Konum: kartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 996 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı individual
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
dizel-benzin ikilisinin haricinde ben şöyle yaparım.
mümkün olduğunca hızım ya da devirim sabittir.
yani önüm boş olsa bile 90'a sabitler ya da başka bir hıza o şekilde giderim.
hem yakıt için hemde motor ömrü için en sağlıklısı bu.
devamlı 80-90-80-90-80-90 gitmek yerine sabit olarak 110 la gidersen daha az yakarsın.
dizele gelince yerinde olsam en fazla torku hangi devirde veriyorsa o devirin altına inmem.
çünkü en rahat o devirde yürütebiliyor motor.
2000 de veriyorsa 2500 e gelince vites büyütüp bir sonraki vitesi tekrar 2000 den başlatırım. (değerler tahmini)
böyle bir kural yok ama ben bu şekilde kullanmayı tercih ederim.
|
||
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |