![]() |
|
motor üfleme |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Yazar | |||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
...
|
|||
![]() |
|||
okan77 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2008 Konum: KasımpaşaKartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
O gelen havanın mantıklı açıklaması ne ozaman? konu bayağı sardıda beni :)
|
|||
![]() |
|||
H-a-d-i ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2056 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
tabi açalım...marşa bastın, motor çalıştı. kaputu açtın. motor kapağını çıkardın. araç senin tabirinle üflüyor. bunu pistonların hareketine bağlayamazsın. çünkü pistonların o anda sabit durduğunu gördüğün halde nasıl o üflemeyi pistonlara bağlarsın ki ! pistonlar sadece araç yürürse harekete geçerler. yoksa motor çalışsa dahi sabit olarak beklerler. bu basit şeyi herkes biliyor. size neden garip geldi? yada sen "motor çalışır haldeyken, araç hareket etmese dahi, pistonlar hareket eder." mi diyosun? Sakın EVET deme, herkes güler... Düzenleyen h_307 - 23 Aralık 2009 Saat 17:50 |
|||
![]() |
|||
H-a-d-i ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2056 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
motorun çalışmasının pistonla alakası yoktur. cümleni düzeltiyim. "piston hareket etmeden araç yürümez." Düzenleyen h_307 - 23 Aralık 2009 Saat 17:36 |
|||
![]() |
|||
H-a-d-i ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2056 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
"üfleme sanırım piston hareketinden kaynaklı" demiştin ya. bunun böyle olduğunu görmen için aracın hareket halinde olması şart ki pistonların hareket ettiğini göresin. bu durumda araç ya liftte olacak, yada sen kaputu açıp kaputun üzerinde dikilirken araç hareket halinde olacak.
cümleler iyice karıştı sanırım. ama yazdıklarım açık ve net. Düzenleyen h_307 - 23 Aralık 2009 Saat 17:42 |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() debriyaj yani kavrama sayesinde viteş boşa alınır!!! araçtaki pistonun verdiği hareket difransiyele iletilmez asıl sana herkez güler
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
sen difransiyelle karıştırıyorsun difransiyalin özelliği bir teker havadaysa havadaki döner yerdeki değil!!! (4x4 hariç)
![]() |
|||
![]() |
|||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kardes sen marsa basinca arac calismasa dahi pistonlar assagi yukari hareket eder piston hareket etmeden arac calismaz ![]() |
|||
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kardeşim neler anatıyorsun ya saçmalama motorun çalışması demek pistonun yukarı aşaı hareketi demektir ne lifti ya sen neler diyorsun motor çalışmasının liftle ne alakası var aktarma sıkıntısını sormuyor arkadaş üfleme diyor bu model arabalarda zaten üfleme diye bir tabir yoktur eski tofaş reno ford tabiridir senşimdi bu arabada defransiyal de var dersin kardeş araştır öyle konuş şanzıman veya aktarma sıkıntısı liftte bakılır
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
piston yuvalarındaki aşınma sebebiyle piston yeterli basıncı sağlayamaz bir kısım basınç segmadan dışarı kaçar. Kaçan basınçlı hava yağlama kanalları üzerinden motorun tamamına yayıılır. Dolayısıyla siz yağ kapağını açtığınızda üfleme hissi veren buharlı bir hava gelir. Ancak yeni araçların çoğunda yağ buhar tahliyesi ve eşanjör (yağ soğutucusu) bulunur. Dolayısı ile yağlama tertibatında bir miktar basıncın ve sıcaklık buharının bulunmas normaldir.
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
yani hasim usta normalmi???
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ne haşim ustası kardeşim bu arabada defransiyel ne arar önden çekişli arabada
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
sen ne diyon ne defransiyeli
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
adam yazmış defransiyal diye bu önden çekite defransiyaldemi var
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
önden çekişli arabalarda difransiyel oluyor sanzımanla birleşik konumda tekbir kutu ona transmisyon deniyor
![]() |
|||
![]() |
|||
Onur ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ilk defa bu konuda duydum araba çalıştıgında pistonların yerinde olup araç harekete geçince haraket etmeye başladıgını. benim bildigim motor çalıştıgı an piston hareket eder.
|
|||
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
|||
![]() |
|||
H-a-d-i ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2056 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
diferansiyel kelimesini ben hiç kullanmadım. her yere öfkeli ve bi gözü mor renkli adam şekilleri koymuşun. DTP kapatılmasın türü bi cümle mi yazdım bi yere? yanlışım varsa adam gibi düzelt, öğret. biz de öğrenip sana teşekkür edelim. daha sinirini alamadıysan gel de döv bari. ayıp yaa ! olayı denildiği gibi debriyaj kavrama sistemi ile karıştırmışım. yanlışımız varsa düzelt, ama saldırmadan. Düzenleyen h_307 - 23 Aralık 2009 Saat 23:59 |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ya arkadaşlar bi soru sordum ortalık karıştı olur böyle şeyler uzatmayalım
![]() |
|||
![]() |
|||
GürbüzBAYRAM ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Aralık 2009 Konum: Istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 70 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı GürbüzBAYRAM
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kardeş sen biraz olayı karıştırmışsın.. Neyse canım yeni baba olmana verelim senin kafan karışıktır çünkü şimdi.. :))
Neyse tansiyonu fazla yükseltmemek lazım..
Üfleme olayına gelince o kadar üfleme normal arkadaşlarr.. Haşim ustamda olayı anlatmış zaten..Anlamayan tekrar okusun..
|
|||
Gürbüz BAYRAM
1980 / Üsküdar / İSTANBUL A Rh+ 206 XR Tabiki FENERBAHÇE!!! “Cehennemde odun bulunmaz, herkes yakacağını kendisi getirir!" |
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |