Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Debriyaj Balatasının Bittiği Nasıl Anşılır?
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Debriyaj Balatasının Bittiği Nasıl Anşılır?

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
EmSul Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 874
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EmSul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Debriyaj Balatasının Bittiği Nasıl Anşılır?
    Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2012 Saat 13:21
Çok sağolun içime bi kurt düşmüştü şimdi rahatladım..Birde başka bir konuda radyatör hortumundaki sertlik konusu kafama takıldı inşallah onda da bi sıkıntı çıkmaz
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v"
"1998 Ford Mondeo 2.0 glx"
"2005 Peugeot Partner 2.0hdi"
"2004 Peugeot 307 1.6 bva"
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2012 Saat 13:14
Orjinalini yazan: şümubofnsbıemrah şümubofnsbıemrah Yazdı:

Zaten kaldırdım şöfor tarafındaki paspası kullanmıyorum sadece en dibe kadar basmassam rahat geçmemesi bir sorundan mı kaynaklanıyor diye merak ettim


Hayir bu gayet normal. Cunku kavrama tam ayirmamis oluyor. Her zaman dibine kadar basmak gerekir. Birde genellikle hizli vites degisimlerinde sol ayak debriyajin uzerinde unutuluyor. Debriyajlar hidrolik olduklarindan cok az bir dokumada bile etkisini gosterir. Bu durumda da debriyaji cok cabuk bitirirsiniz.
Yukarı Dön
EmSul Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 874
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EmSul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2012 Saat 13:11
Zaten kaldırdım şöfor tarafındaki paspası kullanmıyorum sadece en dibe kadar basmassam rahat geçmemesi bir sorundan mı kaynaklanıyor diye merak ettim
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v"
"1998 Ford Mondeo 2.0 glx"
"2005 Peugeot Partner 2.0hdi"
"2004 Peugeot 307 1.6 bva"
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2012 Saat 10:15
Orjinalini yazan: şümubofnsbıemrah şümubofnsbıemrah Yazdı:

Arkadaşlar benimde şüphelerim var debriyaj balatasından debriyaja eğer en sonuna kadar basmassam vites geçmiyor bazen paspas ileri gidiyor debriyajın altına kadar o zaman sonuna kadar basılamıyo haliyle paspas kalınlık yağıyor rahat geçmiyor vites mecburen paspasta denk gelmicek ve sonuna kadar basıcam öyle rahat geçiyor acaba benimkide değişmeli mi? Kalkışlarda falan hiç anormal bi durum yok çekişte de veya bahsedildiği gibi kaydırma yada ses falan yapmıyo


Degismeli derken paspasa bir cozum bulmalisiniz. Eger bu sekilde kullanmaya devam ederseniz hem debriyajnizin omru kisalacaktir hem de senkromencler bu durumdan zarar goreceklerdir.
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2012 Saat 10:09
Orjinalini yazan: şümubofnsbıemrah şümubofnsbıemrah Yazdı:

Arkadaşlar benimde şüphelerim var debriyaj balatasından debriyaja eğer en sonuna kadar basmassam vites geçmiyor bazen paspas ileri gidiyor debriyajın altına kadar o zaman sonuna kadar basılamıyo haliyle paspas kalınlık yağıyor rahat geçmiyor vites mecburen paspasta denk gelmicek ve sonuna kadar basıcam öyle rahat geçiyor acaba benimkide değişmeli mi? Kalkışlarda falan hiç anormal bi durum yok çekişte de veya bahsedildiği gibi kaydırma yada ses falan yapmıyo
 
sizin debriyajınız çok aşağıda kavrıyor olabilir. mesela megane 2 ler çok yukarıda kavrar. fiat aracım ise aşağıda kavrar idi.
yeni nesil debriyajlara kavrama ayarı yapılamıyor biliyorum
dolayısı ile aracınız ne bilmiyorum ama sorun yok bence
Yukarı Dön
EmSul Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 874
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EmSul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2012 Saat 23:49
Arkadaşlar benimde şüphelerim var debriyaj balatasından debriyaja eğer en sonuna kadar basmassam vites geçmiyor bazen paspas ileri gidiyor debriyajın altına kadar o zaman sonuna kadar basılamıyo haliyle paspas kalınlık yağıyor rahat geçmiyor vites mecburen paspasta denk gelmicek ve sonuna kadar basıcam öyle rahat geçiyor acaba benimkide değişmeli mi? Kalkışlarda falan hiç anormal bi durum yok çekişte de veya bahsedildiği gibi kaydırma yada ses falan yapmıyo
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v"
"1998 Ford Mondeo 2.0 glx"
"2005 Peugeot Partner 2.0hdi"
"2004 Peugeot 307 1.6 bva"
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2012 Saat 21:46
debriyaja basmaya korkarsın. ciyaklar koku yapar balata bitmiş metali sıyırmaya başlamıssındır çünkü
vites rahat geçmez
Yukarı Dön
mbuyukavci Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2012
Konum: Isparta
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 84
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mbuyukavci Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2012 Saat 14:58
Orjinalini yazan: Yazdı:

Orjinalini yazan: ADRENALİN ADRENALİN Yazdı:

sanırım şöyle demek istedi,
1 aracı yokuş yukarı bir vaziyette stop et

2 tekrar çalıştır

3 vitesi 1 e tak

4 ayağını kavrama noktasına gelene kadar kaldır ve orada sabit tut , bu arada el freni inik olmalı ve ayak frenine basmıyor olmalısın,

5 bu durumda araç geri kaymıyorsa debriyaj sağlamdır demek istedi arkadaşımız.


 buda olur ancak ben bunu demedim :)
 


1 aracı yokuş yukarı bir vaziyette stop et


2 vitesi 1 e tak

3 bu arada el freni inik olmalı ve ayak frenine basmıyor olmalısın

4 bu durumda araç geri kaymıyorsa debriyaj sağlamdır demek istedim :)

Ben bugun denedim seke seke geri geldim:( sanirim zamani gelmis:((
yeni pug cu :))
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2010 Saat 23:36
o titreme normal dizeller için
Yukarı Dön
ErolSen Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
21 - Şubat - 1985

Kayıt Tarihi: 30 Ağustos 2009
Konum: ESKİŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 247
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ErolSen Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2010 Saat 18:50
bi insan yazılanlardan hiçmi bişey anlamaz yawShocked .biz boşa almışız ehliyeti. neyseki benimki otomatik onda yokmuş bu anlamadığım şey. ordan yırtıyoz.Sırıtma
Yukarı Dön
Onur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1305
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Onur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2010 Saat 18:34
Orjinalini yazan: arifkemal arifkemal Yazdı:

Orjinalini yazan: hasimayaz hasimayaz Yazdı:

peugeotlarda yukardan kavrar.. Gün gelir çat diye bir bayırda kalırsın, bittiğide burdan anlaşılır :)
Peki otomatiklerde nasıl anlaşılır  Haşim abi?
otomatik viteste debriyaj yokki balatası olsun baskı balata yoktur otomatik viteste tork konvektörü vardır
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
Yukarı Dön
hasimayaz Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites

P.T. Demirbaş

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2422
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hasimayaz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2010 Saat 14:40
Orjinalini yazan: kerten kerten Yazdı:

arkadaşlar aracım kalkarken degil de , kontağı kapatınca 2 sn titriyor, balatadan mıdır ? normal midir bu ? cok bir titreme değil ama ben hissedebiliyorum
 
1. Önce sizi tanıyalım?
2.Sonra aracı tanıyalım?
3.Aracın komplesi titremiyor heralde? neresi titriyor?
Yukarı Dön
kerten Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Haziran 2008
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kerten Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2010 Saat 14:02
arkadaşlar aracım kalkarken degil de , kontağı kapatınca 2 sn titriyor, balatadan mıdır ? normal midir bu ? cok bir titreme değil ama ben hissedebiliyorum
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2010 Saat 21:59
ARKADAŞLAR öncelikle debriyaj motordan gelen sabit kuvveti aktarma vasıtası ile hareket gücüne çeviren ayırıcı diye tabir edilen mekanizmadır motorun krank kolu önünde bulunan volanta bağlıdır debriyaj içinde yay takımı baskı ve balata mevcuttur  ve ana rulman bunların birinin arızalanmasına piyasada debriyaj bitmesi denir  şimdi rulman arızalanırsa cik cik cik diye ses yapar ve hafif titreme olabilir baskı balata bitmesi kaydırma yani ayırma yapamama olayına sebep olur bebriyaj yaylarının ve telin yıpranması üstten kavramaya neden olur
asıl mesele korkutucu olan kaydırmadır baskı balata iyi olan debriyajda kaydırır nasılmı şanzıman iç keçesi prizdrek denlen bölmden balata baskıya yağ bulaşır buda debriyajı kaydırır baskı balata bitik araç genelde kalkışta titreme yapar
Yukarı Dön
by_sertan Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
20 - Ekim - 1980

Kayıt Tarihi: 03 Ocak 2010
Konum: Mersin
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 160
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı by_sertan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2010 Saat 20:10
arkadaşlar en önce gelen sebepleri yazmışlar. bende bir madde ekliyim dedim. mesela  kokudanda anlıyabiliriz ?
Yukarı Dön
300yedi Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009
Konum: Bursa/Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 95
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 300yedi Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2010 Saat 19:31
Orjinalini yazan: Mustaf Mustaf Yazdı:

Orjinalini yazan: ADRENALİN ADRENALİN Yazdı:

sanırım şöyle demek istedi,
1 aracı yokuş yukarı bir vaziyette stop et
2 tekrar çalıştır
3 vitesi 1 e tak
4 ayağını kavrama noktasına gelene kadar kaldır ve orada sabit tut , bu arada el freni inik olmalı ve ayak frenine basmıyor olmalısın,
5 bu durumda araç geri kaymıyorsa debriyaj sağlamdır demek istedi arkadaşımız.
 buda olur ancak ben bunu demedim :)
 
1 aracı yokuş yukarı bir vaziyette stop et
2 vitesi 1 e tak
3 bu arada el freni inik olmalı ve ayak frenine basmıyor olmalısın
4 bu durumda araç geri kaymıyorsa debriyaj sağlamdır demek istedim :)
işte aynen böyle oluyor kesin cözum gıbı bıseydır bu. benım tamırcımde boyle yapmıstı arabayı alcagım zaman.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2010 Saat 19:11
Orjinalini yazan: ADRENALİN ADRENALİN Yazdı:

sanırım şöyle demek istedi,
1 aracı yokuş yukarı bir vaziyette stop et
2 tekrar çalıştır
3 vitesi 1 e tak
4 ayağını kavrama noktasına gelene kadar kaldır ve orada sabit tut , bu arada el freni inik olmalı ve ayak frenine basmıyor olmalısın,
5 bu durumda araç geri kaymıyorsa debriyaj sağlamdır demek istedi arkadaşımız.
 buda olur ancak ben bunu demedim :)
 
1 aracı yokuş yukarı bir vaziyette stop et
2 vitesi 1 e tak
3 bu arada el freni inik olmalı ve ayak frenine basmıyor olmalısın
4 bu durumda araç geri kaymıyorsa debriyaj sağlamdır demek istedim :)
Yukarı Dön
hasimayaz Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites

P.T. Demirbaş

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2422
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hasimayaz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2010 Saat 17:03
araç kurmalı debriyaj mı?? hidrolik mi?? kurmalıysa bi şekilde balatayı zorlayarak test edebilirsiniz ama , hidrolik debriyaj incelen balatayı absorte edcek şekilde tasarlanmıştır.
Yukarı Dön
TOLGA Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Temmuz 2008
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1093
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı TOLGA Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2010 Saat 16:59
Orjinalini yazan: valenciaendoor valenciaendoor Yazdı:

Orjinalini yazan: Mustaf Mustaf Yazdı:

aracı yokuş yukarı durdur ve stop et vitesi 1 e tak el freni ve normal freni elleme eğer kayma yapmazsa debriyajın sağlamdır.
Hocam bu işlemi birazdaha açık anlatır mısınız? Adım adım nasıl yapılır gibi?
5.vitese takıp stop ediyor mu diye bakmak araç için zararlıdır gibime geliyor, belki yanılıyorumdur.
sanırım şöyle demek istedi,
1 aracı yokuş yukarı bir vaziyette stop et
2 tekrar çalıştır
3 vitesi 1 e tak
4 ayağını kavrama noktasına gelene kadar kaldır ve orada sabit tut , bu arada el freni inik olmalı ve ayak frenine basmıyor olmalısın,
5 bu durumda araç geri kaymıyorsa debriyaj sağlamdır demek istedi arkadaşımız.
KADIN DEDİĞİN,
İSTANBUL GİBİ OLMALI,
FETHİ ZOR,
SAHİBİ TEK...
Yukarı Dön
valenciaendoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 23 Aralık 2009
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 43
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı valenciaendoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2010 Saat 16:38
Orjinalini yazan: Mustaf Mustaf Yazdı:

aracı yokuş yukarı durdur ve stop et vitesi 1 e tak el freni ve normal freni elleme eğer kayma yapmazsa debriyajın sağlamdır.
Hocam bu işlemi birazdaha açık anlatır mısınız? Adım adım nasıl yapılır gibi?
5.vitese takıp stop ediyor mu diye bakmak araç için zararlıdır gibime geliyor, belki yanılıyorumdur.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Adblue seviyesini Kaç litre nasıl öğrenirim artık son mesaja git 128 0 Lepromer
konu icon 208 Yağ Azaltma Problemi son mesaja git 6063 8 selahattnsahman
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 36391 23 delroy
konu icon Peugeot 307 motor değişimi son mesaja git 128 0 delroy
konu icon Kaput amortisörü son mesaja git 2613 0 Abdullah B.
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 8088 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 4081 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 7844 7 konfor
konu icon Gec calisma benzin pompa aorunu son mesaja git 244 0 Arslanalp2000
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2738 3 kralex18
konu icon Pejo206 Çakmak Sigortası son mesaja git 151 0 kralex18
konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 12194 7 erthe
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 2902 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 400 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 225 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 2887 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 354 0 Bayram 0816
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 194 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 2784 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 2854 0 selahattnsahman
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
selahattnsahman 4
talip206 4
konfor 2
delroy 2
TİMSAH 71 2
kralex18 2
a.selim 1
Abdullah B. 1
eRRoR 1
Lepromer 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English