|
206 Hararet Sorunu |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
jaseen
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Haziran 2015 Konum: Üsküdar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2024 Saat 21:41 |
arkadaslar bir de fan rezistansini orjinali ile degistirmeyi denemenizi oneririm
|
|
Berkay Erdinç
1. Vites Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2019 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 267 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Berkay Erdinç
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
|
talip206
4. Vites Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3066 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Normal hocam Normal.
Termostat 88 derecede açar Fan 1. Kademe 95 te açar Fan 2. Kademe 105 derecede açar. Yani bunu tasarlayan mühendis ortalama 90 100 civarında çalışsın diye tasarlamış. Hararet ışığı yanmadıkça sıkıntı yoktur. 8 9 yıl 206 kullandım. Bir de benim araç otomatikti ki şanzıman yağ soğutucusu var o da soğutma suyuna entegre. Yani Normal benzinliden de fazla oluyor ısısı. Bir de şanzımanı soğutmaya çalışıyor sistem. Gelelim aracım hep 90 da kalıyor diyenlere. Onlar dizel 206 kullananlar. Dünya kadar masraf yapsan da düzelmez bu durum. Çünkü o şekilde tasarlanmış bu araç. Yani normali bu. |
|
Berkan123
1. Vites Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2024 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Berkan123
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Ben de arabadan çok soğudum. Sorunu çözebilirsem buraya yazarım
|
|
Berkan123
1. Vites Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2024 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Berkan123
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Pek çok ustaya gösterdim. Hatta 90 dan sonraki çizgiye 95 diyen bile oldu.
Birkaç kişiyle konuştum sahibinden sitesinden bizde 90 ı gecmiyor diyor Katalitik arızası da müşürün görevini engelliyormuş ona baktıracağım şimdi.
|
|
berkogut
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Ocak 2024 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ekstra olarak neredeyse arabayı baştan yaptırmışsın motor nasıl ve ne kadar rektefiye edildi bilmiyorum ustanla konuştuğunda bir şey dedi mi ? Yapılacak her şey neredeyse yapılmış çünkü
|
|
berköğüt
|
|
berkogut
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Ocak 2024 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Kanka 206 2003 model bende de var benzinli trafikte 100 e tam gelmese de nerdeyse yakın yerlere geliyor tahmini 96 - 97 kiminle konuştuysam hangi ustaya sorduysam çok normal dediler forumları okudum yazdım çizdim 5 e yakın ustaya sordum aynı model arabayı kullananlara sordum hepsi aynı şeyi söylüyor ben 100 derece normal diyemem ama kendi aracım da ortalama 95 derece bazen dur kalk 98 oluyor düz yolda 70 kere kadar düşüyor . Ben bu yüzden arabadan soğumuştum ama durum böyle . Benimde devirdayim radyatör değişti başka sebeplerden ısı düşmüyor . Senide yanıltmak istemem ama bu bir sorunsa çok yaygın .
Düzenleyen berkogut - 03 Nisan 2024 Saat 18:45 |
|
berköğüt
|
|
Berkan123
1. Vites Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2024 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Berkan123
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Arkadaşlar 2006 model bir 206 aldım. Otomatik vites ve benzinli LPG yok.
Hararet 100 e vuruyor sonra 92-93 e geliyor. İlk kademe fan 100 de açıyor.Bu dediğim trafikte oluyor. Motor rektifiye edildi. Fan roleleri değisti. Devirdaim değişti Müşür değişti. Radyatör değişti. Ne yapmamı önerirsiniz?
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |