Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

206 Hararet Sorunu

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=52715
Tarih: 22 Kasım 2024 Saat 13:29
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 206 Hararet Sorunu
Mesajı Yazan: Berkan123
Konu: 206 Hararet Sorunu
Mesaj Tarihi: 03 Nisan 2024 Saat 04:47
Arkadaşlar 2006 model bir 206 aldım. Otomatik vites ve benzinli LPG yok.
Hararet 100 e vuruyor sonra 92-93 e geliyor.
İlk kademe fan 100 de açıyor.Bu dediğim trafikte oluyor.
Motor rektifiye edildi.
Fan roleleri değisti.
Devirdaim değişti
Müşür değişti.
Radyatör değişti.

Ne yapmamı önerirsiniz?



Cevaplar:
Mesajı Yazan: berkogut
Mesaj Tarihi: 03 Nisan 2024 Saat 18:44
Kanka 206 2003 model bende de var benzinli trafikte 100 e tam gelmese de nerdeyse yakın yerlere geliyor tahmini 96 - 97 kiminle konuştuysam hangi ustaya sorduysam çok normal dediler forumları okudum  yazdım çizdim 5 e yakın ustaya sordum aynı model arabayı kullananlara sordum hepsi aynı şeyi söylüyor ben 100 derece normal diyemem ama kendi aracım da  ortalama 95 derece bazen dur kalk 98 oluyor düz yolda 70 kere kadar düşüyor . Ben bu yüzden arabadan soğumuştum ama durum böyle . Benimde devirdayim radyatör değişti başka sebeplerden ısı düşmüyor . Senide yanıltmak istemem ama bu bir sorunsa çok yaygın .

-------------
berköğüt


Mesajı Yazan: berkogut
Mesaj Tarihi: 03 Nisan 2024 Saat 18:48
Ekstra olarak neredeyse arabayı baştan yaptırmışsın motor nasıl ve ne kadar rektefiye edildi bilmiyorum ustanla konuştuğunda bir şey dedi mi ? Yapılacak her şey neredeyse yapılmış çünkü 

-------------
berköğüt


Mesajı Yazan: Berkan123
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2024 Saat 00:08
Pek çok ustaya gösterdim. Hatta 90 dan sonraki çizgiye 95 diyen bile oldu.
Birkaç kişiyle konuştum sahibinden sitesinden bizde 90 ı gecmiyor diyor
Katalitik arızası da müşürün görevini engelliyormuş ona baktıracağım şimdi. 


Mesajı Yazan: Berkan123
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2024 Saat 00:11
Ben de arabadan çok soğudum. Sorunu çözebilirsem buraya yazarım


Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2024 Saat 16:36
Normal hocam Normal.
Termostat 88 derecede açar 
Fan 1. Kademe 95 te açar 
Fan 2. Kademe 105 derecede açar.

Yani bunu tasarlayan mühendis ortalama 90 100 civarında çalışsın diye tasarlamış. 

Hararet ışığı yanmadıkça sıkıntı yoktur. 8 9 yıl 206 kullandım. Bir de benim araç otomatikti ki şanzıman yağ  soğutucusu var o da soğutma suyuna entegre. Yani Normal benzinliden de fazla oluyor ısısı. Bir de şanzımanı soğutmaya çalışıyor sistem.


Gelelim aracım hep 90 da kalıyor diyenlere. Onlar dizel 206 kullananlar.
Dünya kadar masraf yapsan da düzelmez bu durum. Çünkü o şekilde tasarlanmış bu araç. Yani normali bu.



Mesajı Yazan: Berkay Erdinç
Mesaj Tarihi: 10 Mayıs 2024 Saat 21:15
Orjinalini yazan: talip206 talip206 Yazdı:

Normal hocam Normal.
Termostat 88 derecede açar 
Fan 1. Kademe 95 te açar 
Fan 2. Kademe 105 derecede açar.

Yani bunu tasarlayan mühendis ortalama 90 100 civarında çalışsın diye tasarlamış. 

Hararet ışığı yanmadıkça sıkıntı yoktur. 8 9 yıl 206 kullandım. Bir de benim araç otomatikti ki şanzıman yağ  soğutucusu var o da soğutma suyuna entegre. Yani Normal benzinliden de fazla oluyor ısısı. Bir de şanzımanı soğutmaya çalışıyor sistem.


Gelelim aracım hep 90 da kalıyor diyenlere. Onlar dizel 206 kullananlar.
Dünya kadar masraf yapsan da düzelmez bu durum. Çünkü o şekilde tasarlanmış bu araç. Yani normali bu.

Clap


Mesajı Yazan: jaseen
Mesaj Tarihi: 13 Mayıs 2024 Saat 21:41
arkadaslar bir de fan rezistansini orjinali ile degistirmeyi denemenizi oneririm



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net