|
2008 Balata Sesi |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 07 Mart 2022 Saat 11:22 |
Rice ederim hocam. aynen size katlıyorum bir çift balata değiştirmek onlara bir şey kaybettirmez. ama bizler gibi müşteri kaybettiklerinin farkında değiller. adamlarda mantık nasıl olsa bakıma bize gelecektir gibi salakça bir düşünce var malesef.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Mehmet5706
1. Vites Kayıt Tarihi: 04 Mart 2022 Konum: Anakar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Mehmet5706
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Yorumunuz için teşekkür ederim. Sizin de belirttiğiniz gibi kansorejen olması sebebiyle balatalardan asbest maddesinin çıkarılmasıyla birlikte balatalar eskisi kadar yumuşak değil ve artık daha çok ses yapmaya başladı. Buraya kadar herhangi bir sıkıntı yok. Sıkıntı firmanın malının arkasında durmayıp, daha 8 bin km bir aracının balatasını bile değiştiremeyecek kadar konudan uzak kalması. Kaldı ki hiç bir şeyi göz önünde bulundurmasa bile müşteri memnuniyeti kapsamında bu sorunu çözmesi gerekirdi diye düşünüyorum. Zira yeni bir araçla ışıklarda ayağınızı frene attığınızda balata sesi gelmesi insanı sürüş zevkinden baya bir uzaklaştırmakta.
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhabalar hocam. sorun balata tozundan kaynaklı bundan bir kaç yıl önce tam hatırlamıyorum. Balata yumuşak olmasını sağlamak için bir madde katılıyordu. bu madde çevre kirliliğine vs. yol açtıgı için çıkartıldı ve balatalar daha sert olmasına ve üreticiler tarafından farklı maddeler eklenmesi bu tip ses olaylarının artmasına sebep oluyor. Belik balatalarda üretim hatasından kaynaklı bir sorunda olabilir. Ancak servisin size böyle bir uygulama yapması sorumsuzluklarından kaynaklı. balatayı değiştirse ne olacak ne zarar edecek garantiden değiştir. yetkili servisler böyle yaparak müşteri kaybetmekten başka bir duruma düşmüyorlar. Birde şöyle deneme yapabilirmisiniz. bir adet balata spreyi alın aracı çalıştırmadan balata temizliği yapın. ve bunu hergün yapın ses olayı tekrarlıyacakmı.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Mehmet5706
1. Vites Kayıt Tarihi: 04 Mart 2022 Konum: Anakar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Mehmet5706
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
2021 yılı Haziran ayı içerisinde Ankara ABC Peugeot'tan satın almış olduğum 2021 model Peugeot 2008 aracımın frenlerinde havaların soğumaya başladığı Kasım-Aralık aylarında ıslık/balata sesi duymaya başladım. İş yoğunluğumun azalmasından sonra Ocak ayı içerisinde randevu alarak aracı ABC Peugeot yetkili servisine götürdüm. Servis, balata ve disklerde herhangi bir problem olmadığını, temizliğinin yapıldığını bildirerek işlemi bitirdi. Hemen ertesi gün yine aynı sesi duymam üzerine Şubat ayı içerisinde tekrar aynı servisten randevu alarak servise götürdüm aracı. Bu sefer balatanın, (6) ay ve 10.000 km. (hangisi önce dolarsa) garanti kapsamı dahilinde olduğu ve garanti kapsamında balatanın değiştirilmeyeceği bilgisi tarafıma iletildi. Bunun üzerine Peugeot müşteri hizmetlerini arayarak problemi kendilerine ilettim ve dönüş yapmalarını bekledim. Bugün (02.03.2022) tarafıma dönüş sağlandı. Yetkili servisin söylediklerini aynen tekrarladılar ve ücretli olarak balataların değiştirilebileceğini bildirdiler. Bunun üzerine müşteri temsilcisinden aracın arızasını gösteren ve garanti kapsamında değişim yapılmayacağını belirten bir belgenin (Tüketici Mahkemesi'ne başvurmak üzere) tarafıma verilmesini talep ettim. Bu talebimde şirket politikası (!) gereği reddedildi.
Şimdi Peugeot Türkiye'ye sormak istiyorum:
1) (8) aylık ve halen 8.600 km'de olan bir aracın balatasının bu şekilde ötmesi normal midir?
2) Aracın balata ve disklerinin yıpranmadığı halde böyle bir problem yaşamam malzeme kalitesizliğinin bir göstergesi midir?
3) Servisin söylediği şeyleri tekrar eden bir müşteri hizmetlerine (! ) ihtiyaç var mıdır?
4) Aralık 2021 tarihinde 2.000 TL ödeyerek satın almış olduğum ekstra (3) yıllık garanti uzatma paketimin bu vermiş olduğum bilgiler ışığında bana herhangi bir faydası olacak mıdır?
Yukarıda anlatmış olduklarım dahilinde, sorunumu çözmeye yönelik bana hiçbir fayda sağlamayan ABC Peugeot Yetkili Servisi ve Peugeot Müşteri Temsilciliğini takdirlerinize bırakıyorum.
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |