|
Pejo 308 tekleme |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Ceto
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ocak 2021 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2021 Saat 15:40 |
13 nisanda aracı aldığım Göral servise götürdüm. 2 saat sonra aracı cihaza bağlayıp ''hiç bir sorun yok'' dediler. Neyse aracı aldık, 1 ay sonra yine aynı sorun tekrarladı. Tekrar aynı servise götürdük(aracı 55100 km'de oradan almıştım ve araç şu an 55900 km'de). Pejo Göral'a iletişim sayfasından bu sıkıntıyı anlatınca aracı servise çağırdılar. Bu arada internette forumlardan aynı problemleri olan bir arkadaşın aracında yakıt depo değişimi, kanister valfi değişimi ile sorunun çözüldüğü yazıyordu, bunları servise ilettim. Servis elemanı akşam beni arayıp bjiler, kanister valfi ve depo değişimi gerektiğini söyleyip 5900 tl masrafım olacağını iletti. Ben de aracı kendilerinden aldığımı söyleyip daha 5000 km bile kullanmadan böyle bir masrafın kendilerince karşılanması gerektiğini söyledim. Bir takım girişimler sonucu masrafın beşte biri tarafımdan karşılanacak şekilde anlaştık fakat depo ellerinde olmadığından 2-3 hafta sonra aracı alabileceğim söylendi. Bakalım sonuç ne olacak.
|
|
whisky
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Şubat 2017 Konum: Mersin Durum: Aktif Değil Mesajlar: 315 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
2016 yılında giderildiği söylenen bi durum bu. önceki modellerde kronikti sanırım. trigger kayışının yağ içinde çalışmasından dolayı ısınan/soğuyan yağa uzun süre maruz kalan trigger kayışının eskiyerek döküntü yapmasından dolayı aracın yağ pompası ve yağlama sistemini tıkamasından dolayı aracın motorunu bitirebiliyordu. sanırım sorununuz bu. yağ içerisinde genelde zincir kullanırlar. bu yüzden bir çok aracın garanti kapsamında motorunun yenilendiğini biliyoruz.
|
|
Ceto
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ocak 2021 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Herkese selamlar. Oğluma geçen Haziranda Ankara Göral'dan 2015 pejo 308 1.2 pure tech araç almıştım. Araç 54.000 km de idi. Aynı yıl Ağustosta Göral'da bakım yaptırdım. Zaman zaman tekleme oluyordu vites geçişlerinde. Geçen hafta her zaman benzin aldığım PO dan depoyu fulleyip eve geldiğinde araç tekledi ve stop etti. Yağ çubuğuna baktığımda yağın haddinden fazla olduğunu ve araç rölantide çalışırken zaman zaman stop ettiğini devirin düşüp yükseldiğini gördüm. Servis randevusu alamayınca İvedikte bir ustaya götürüp yağ, yağ filtresi ve V kayışı(dişler kesik kesik olmuş) değişti. Bujilerde sorun yoktu. Araç Maltepede park yerinde tekrar stop etti ve çalışmadı. Ustayı aradığımda ''Kompresör piston üst kapak kurum bağlamış, bunlarda bu kronik sorun, motorun değişmesi ya da revizyonu gerekir'' dedi ama bana hiç inandırıcı gelmedi. 60.000 km de bir aracın motor değişimi nedir? Hafta içinde tekrar Göral'a götüreceğim bakalım altından ne çıkacak???
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |